M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Ford (firma)"

Zagranica, 14 marca 2007

Ford sprzedał markę Aston Martin za blisko 0,5 mld funtów

Ford sprzedał kultową markę samochodów sportowych Aston Martin. Nabywcą jest konsorcjum założone przez Davida Richardsa - przedsiębiorcę działającego głównie w...

Zagranica, 15 lutego 2007

Jon Williams został commercial directorem w koncernie Toyota

Jon Williams objął stanowisko commercial directora w firmie motoryzacyjnej Toyota i będzie współodpowiedzialny za tegoroczny debiut rynkowy marki Auris. Wcześniej...

Przetargi, 26 stycznia 2007

GroupM w przetargu wybiera brokera radiowego

GroupM, struktura negocjacyjna MediaCom Warszawa, Mediaedge:cia i MindShare Polska, w przetargu wyłoni brokera radiowego, z którym będą w tym roku...

Kraj, 21 grudnia 2006

Cezary Sochacki szefem nowej struktury o nazwie MindShare WOW

Dom mediowy MindShare Polska utworzył nową strukturę o nazwie MindShare WOW wyspecjalizowaną w niestandardowych działaniach w mediach out of home....

Zagranica, 21 grudnia 2006

Piosenkarka Kelis zwerbowana do launchu nowego Forda Edge

Kelis, znana piosenkarka, podpisała umowę z Fordem - będzie brać udział w promowaniu nowego Forda Edge. W ramach współpracy nagrywa...

Zagranica, 4 grudnia 2006

Sean Jefferson nowym CEO Performance, komórki MindShare i Global Sportnet

MindShare i agencja marketingu sportowego Global Sportnet wybrały Seana Jeffersona na stanowisko nowego chief executive w Performance, ich wspólnym projekcie....

Kraj, 11 października 2006

Według Samaru jest szansa na odwrócenie niekorzystnego trendu sprzedaży aut osobowych

Po trzech kwartałach br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 175,4 tys. sztuk, jest to o 4,7 proc. mniej niż przed...

Zagranica, 8 sierpnia 2006

Ford może pozbyć się marek Land Rover i Jaguar

Kultowa marka z brytyjskimi korzeniami Land Rover może zostać wystawiona na sprzedaż przez koncern Ford razem z brandem Jaguar jako...

Kraj, 4 lipca 2006

Dwa awanse i nowa osoba w MindShare Polska

Aleksandra Witczak i Witold Piszczadowski awansowali na stanowiska media plannerów w domu mediowym MindShare Polska. Wcześniej obejmowali stanowiska junior media...

Kraj, 6 kwietnia 2006

Mather Communications zatrudnia trzeci zespół w dziale kreacji

Agencja reklamowa Mather Communications kończy budowę struktury działu kreacji. W firmie rozpoczął pracę kolejny, trzeci już zespół kreatywny. Na stanowiskach...

Kraj, 20 marca 2006

Ford reklamuje model Fiesta na nośnikach w toaletach wśród młodych i aktywnych

Ford prowadzi kampanię reklamową na poziomie lokalnym wspierającą dilerów tej marki w sprzedaży modelu Fiesta w województwie małopolskim. Niestandardowe miejsca...

Zagranica, 9 lutego 2006

Ford pokazuje Kermita w reklamie, GM wykorzystuje to w wyszukiwarce

Firma Ford wykupiła za 2,5 mln dol. reklamę telewizyjną w przerwie finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W reklamie, która...

Zagranica, 9 grudnia 2005

Mark Penn, doradca Hillary Clinton, został CEO sieci agencji PR Burson-Marsteller

Mark Penn został wybrany na stanowisko CEO sieci agencji public relations Burson-Marsteller należącej do WPP Group. Penn jest głównym doradcą...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Ford zaprzecza pogłoskom nt. wycofania reklam z pism gejowskich pod wpływem środowisk chrześcijańskich

Koncern Ford zaprzecza informacjom, wedle których zaprzestał kampanii w pismach gejowskich pod presją konserwatywnych środowisk chrześcijańskich. Pogłoski takie pojawiły się...

Zagranica, 30 listopada 2005

WPP Group wprowadza w Europie nowe narzędzie sponsoringowe

Agencja sponsoringowa Prism należąca do WPP Group wdraża w Europie najnowszą wersję swojego narzędzia sponsoringowegop o nazwie Six Sigma. Strategia...

Kraj, 21 listopada 2005

PW Rzeczpospolita wydaje tytuł "Za miastem" i planuje poszerzenie portfolio

"Za miastem" - taki tytuł ma nowy miesięcznik Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" SA skierowany do właścicieli gospodarstw agroturystycznych, małych przedsiębiorstw na...

Kraj, 1 września 2005

TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji - wkrótce kolejne osoby

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji o dwie nowe osoby. Arkadiusz Pawlik zaczął pracę na stanowisku senior art directora. Wcześniej...

Kraj, 5 sierpnia 2005

WPP zatrudniła account directora w Wundermanie

Jakub Steuermark objął stanowisko account directora w agencji Wunderman. Odpowiadać będzie m.in. za obsługę Forda. Obecnie jest to w Polsce...

Kraj, 29 czerwca 2005

Martis powiększa dział obsługi klienta

Zespół agencji reklamowej Martis powiększył się o dwóch account executive: Iwonę Michalską i Krzysztofa Daneckiego. Michalska odpowiada za współpracę z...

Kraj, 6 czerwca 2005

Przybyszewska account directorem w Gruppie 66 Ogilvy

Marlena Przybyszewska została w agencji Gruppa 66 Ogilvy account directorem. Wcześniej była w Euro RSCG Warsaw (patrz DS "MMP" z...

Zagranica, 5 kwietnia 2005

Boom na product placement w Stanach Zjednoczonych

Działania product placement w telewizji i kinie przeżywają obecnie boom w Stanach Zjednoczonych i zdaniem branży reklamowej ta tendencja utrzyma...

Przetargi, 22 marca 2005

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare zwyciężyły w przetargu LOT-u; zmiany w dziale kreacji agencji

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska będą kontynuować współpracę z liniami lotniczymi PLL LOT w zakresie obsługi...

Kraj, 21 marca 2005

Cinema City uruchomiło nowy multipleks w Krakowie, drugi ze sponsorowanymi salami

Cinema City uruchomiło nowy multipleks. Jest to 10-salowe kino na krakowskim Kazimierzu. Według zapowiedzi spółki jej sieć kina ma się...

Kraj, 25 lutego 2005

Kreacja agencji Gruppa 66/Ogilvy w przebudowie, zespół powiększony

Dział kreacji agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy został zorganizowany w oparciu o trzy zespoły i ich liderów. Na czele jednego z...

Zagranica, 9 listopada 2004

Jaguar przeprowadzi przetargi w związku ze spadkiem sprzedaży swoich aut

Koncern Jaguar, przechodzący najtrudniejszy okres w swojej historii, rozpoczął przetarg na obsługę swojego globalnego budżetu kreatywnego, ocenianego na 55 mln...

Kraj, 21 października 2004

Nowy dyr. kreatywny Gruppy 66/Ogilvy zostanie w Polsce co najmniej 5 lat

Robin Weeks, od trzech tygodni piastujący stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy, nie planuje w podlegającym mu dziale...

Kraj, 30 września 2004

Grupa Y&R tworzy spółkę Raymond i przebudowuje Wundermana

W grupie Young & Rubicam jeszcze w tym roku powstanie nowa struktura - niezależna spółka o nazwie Raymond. Proces rejestracji...

Zagranica, 25 sierpnia 2004

Coca-Cola nie zerwie kontraktu z Rooneyem po rewelacjach brytyjskich brukowców

Wayne Rooney, napastnik i reprezentant piłkarskiej drużyny narodowej Anglii, utrzyma swój kontrakt sponsorski z koncernem Coca-Cola, pomimo że parę dni...

Zagranica, 12 maja 2004

Rośnie zainteresowanie reklamodawców turniejem piłkarskim Euro 2004

W Wielkiej Brytanii reklamodawcy rozpoczęli rywalizację o czas reklamowy wokół transmisji meczów mistrzostw Europy w piłce nożnej w Portugalii Euro...

Kraj, 29 stycznia 2004

BroadMind podpisał umowy dotyczące reprezentowania sportowców

BroadMind, dział domu mediowego MindShare Polska (WPP Group) zajmujący się m.in. broadcast marketingiem i marketingiem sportowym, podpisał umowy dotyczące reprezentowania...

Kraj, 21 stycznia 2004

Sprostowanie

We wczorajszej informacji pt. "Ford przeprowadzi kampanię "FX" promującą trzy modele samochodów" błędnie podaliśmy wielkość sprzedaży samochodów Ford w 2003...

Zagranica, 15 grudnia 2003

Najwięksi marketerzy powracają do sponsoringu rozgrywek Super Bowl

Najwięksi amerykańscy marketerzy powracają do sponsorowania rozgrywek Super Bowl. W grupie tych firm są m.in.: General Motors (marka Cadillac), Pepsi-Cola...

Kraj, 15 grudnia 2003

BroadMind rozwija ofertę i podpisuje umowy sponsorskie ze sportowcami

BroadMind, dział domu mediowego MindShare Polska zajmujący się m.in. marketingiem sportowym, podpisuje umowy sponsorskie z polskimi sportowcami. Dotychczas podpisano 6...

Kraj, 9 grudnia 2003

Grey przygotowuje się do przejęcia budżetu Seata

Z informacji pochodzących z agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa wynika, że przejmuje ona od agencji Testardo-Bates (obecnie Testardo Red Cell)...

Kraj, 1 grudnia 2003

Daria Draszczyk przeszła z MindShare Polska do Mediaedge:cia

Daria Draszczyk, dotychczas media group head w domu mediowym MindShare Polska, przeszła na stanowisko print media managera do domu mediowego...

Zagranica, 27 października 2003

Ford oferuje zakupy w Nowym Jorku jako nagrodę w promocji auta Ka

Ford promuje markę samochodu Ka w akcji marketingu mobilnego, w której nagrodą są zakupy w Nowym Jorku. Nowy model został...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

Zagranica, 25 lipca 2003

WPP zwycięża w batalii o przejęcie grupy Cordiant

Grupa reklamowa WPP zwyciężyła w batalii o przejęcie kontroli nad grupą Cordiant. Udziałowcy Cordianta przegłosowali 23 lipca br. przyjęcie oferty...

Zagranica, 1 lipca 2003

Adshel zachęca uczestników Adshel Student Design Awards do zwrócenia uwagi na outdoor

Spółka plakatowa Adshel, której właścicielem jest koncern Clear Channel, zachęca studentów, by zwracali większą uwagę na reklamę zewnętrzną. Adshel prowadzi...

Kraj, 13 czerwca 2003

Agencja Goldfinger została członkiem niezależnej sieci IN

Agencja Goldfinger została 63. członkiem Międzynarodowej Sieci Niezależnych Agencji Reklamowych i Marketingowych IN. Krzysztof Przybyłowski, dyrektor ds. strategii i badań...

Kraj, 18 kwietnia 2003

Powiększa się zespół kreatywny w agencji reklamowej Polymus BTL

Stanowisko deputy creative directora w agencji reklamowej Polymus BTL objął niedawno Piotr Wilczek. Piotr Wilczek związany jest z reklamą od...

Kraj, 17 kwietnia 2003

MindShare i Mediaedge:cia połączą się i utworzą sieć GroupM

Sieci agencji mediowych MindShare Worldwide i Mediaedge:cia, należące do holdingu WPP, połączą się i utworzą nową strukturę pod nazwą GroupM....

Kraj, 16 kwietnia 2003

MindShare i Mediaedge:cia połączą się i utworzą sieć GroupM

Sieci agencji mediowych MindShare Worldwide i Mediaedge:cia, należące do holdingu WPP, połączą się i utworzą nową strukturę pod nazwą GroupM....

Kraj, 14 kwietnia 2003

Sieci MindShare i OgilvyOne tworzą wspólnie sieć mOne

Sieć domów mediowych MindShare Worldwide oraz sieć agencji OglivyOne, należące do grupy WPP, utworzyły sieć agencji o nazwie mOne zajmujących...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Sebastian Olszowy został dyrektorem mediów MindShare Polska

Sebastian Olszowy, który do końca marca był dyrektorem generalnym firmy RMS Polska, został dyrektorem mediów w domu mediowym MindShare Polska,...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Think Nordic planuje paneuropejską kampanię reklamową

Decyzja amerykańskiego koncernu motoryzacyjnego Ford o sprzedaży norweskiej firmy Think Nordic produkującej samochody elektryczne może doprowadzić do zmiany jej strategii...

Kraj, 30 grudnia 2002

Mikołaj Komornicki odchodzi z domu mediowego MindShare Polska

Mikołaj Komornicki, dotychczasowy współzarządzający na stanowisku managing directora domem mediowym MindShare Polska, zdecydował się opuścić firmę. Swoją funkcję będzie pełnił...

Kraj, 7 października 2002

Agencja Ad Fabrika FCB wzmacnia siły

W agencji Ad Fabrika FCB od początku października rozpoczęły pracę nowe osoby. W dziale kreacji zatrudniono na stanowisku copywritera Roberta...

Kraj, 24 kwietnia 2002

Reklama wspiera debiut chińskiego producenta AGD w Polsce

Agencja reklamowa Brandy przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek polski firmę Haier - chińskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego (AGD). Działania...

Kraj, 4 stycznia 2002

Umowa w sprawie fuzji agencji reklamowych Ogilvy & Mather Poland i Gruppa 66 ma zostać podpisana w tym miesiącu

Grupa Ogilvy zawarła porozumienie w sprawie połączenia należącej do niej agencji reklamowej Ogilvy & Mather Poland z lokalną agencją reklamową...