M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Glamour (marka)"

Kraj, 28 stycznia 2004

Beata Szewczyk nowym product managerem miesięcznika "Marie Claire"

Beata Szewczyk jest nowym product managerem magazynu "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Zastąpiła Anetę Białecką, która rozstała się z wydawnictwem....

Kraj, 21 stycznia 2004

Reserved przygotowuje kampanię wiosenną

LPP SA, właściciel marki Reserved, przygotowuje kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji odzieży. Kampania ma wystartować na początku marca br. "Podstawowym kanałem...

Kraj, 6 stycznia 2004

G+J Polska odnotowuje wzrost sprzedaży swoich tytułów luksusowych

(G+J Polska) Według przedstawicieli wydawnictwa G+J Polska grupa należących do niego magazynów luksusowych udowadnia, że jakość pism oddawanych w ręce...

Kraj, 31 grudnia 2003

Ania Chyłkowska nową prezenterką MTV Polska

(MTV Polska) Wyścig o stanowisko nowego prezentera MTV dobiegł końca. Nową twarzą stacji została Ania Chyłkowska - 25-letnia mieszkanka Gdyni....

Kraj, 31 grudnia 2003

Wittchen i nowa kampania reklamowa

Rozpoczęła się kampania reklamowa znanego producenta galanterii skórzanej firmy Wittchen. Za całość kampanii odpowiada wybrana w drodze przetargu agencja reklamowa...

Kraj, 10 grudnia 2003

Polska "Gala" wzorcem dla kolejnych środkowoeuropejskich edycji tytułu

Polska wersja tygodnika o ludziach "Gala" (G+J Polska) ma stać się wzorcem dla kolejnych edycji, które są planowane w naszej...

Kraj, 8 grudnia 2003

L'Oreal wykorzystuje wizerunek Claudii Schiffer w reklamie kremu

Firma kosmetyczna L'Oreal Polska ruszyła z kampanią reklamową nowego produktu do pielęgnacji skóry twarzy - kremu przeciw zmarszczkom mimicznym. W...

Kraj, 27 listopada 2003

Magazyn "Glamour" droższy o 60 groszy - nowa cena 4,5 zł

(G+J Media) 27 listopada ukaże się grudniowe wydanie miesięcznika "Glamour" o objętości 236 stron. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami podniesiona zostanie...

Kraj, 4 listopada 2003

Agencja GPD przygotowała kampanię reklamową dla firmy Apart

Agencja reklamowa GPD przygotowała kreację kampanii reklamowej firmy Apart produkującej biżuterię. "Jej celem jest budowanie świadomości marki Apart" - mówi...

Kraj, 4 listopada 2003

Samsung rozpoczyna kampanię telefonu SGH-E700

Samsung Electronics Polska rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą na nasz rynek nowy model telefonu komórkowego SGH-E700 (wstępnie o planach firmy informowaliśmy...

Kraj, 24 października 2003

Ruszyła nowa kampania Immunalu (Lek Polska)

Demo Effective Launching przygotowała najnowszą kampanię reklamową Immunalu - leku produkowanego przez Lek Polska Sp. z o.o. Stosowanie Immunalu w...

Kraj, 24 października 2003

Eventy i MMS-y - akcja BTL marki Sunsilk Unilevera

Weekend Pozytywnie Zakręconych - to nazwa cyklu eventów promujących środki do pielęgnacji włosów Sunsilk firmy Unilever. Jest to jedna z...

Zagranica, 15 września 2003

Reklama produktu marki Durex zabawnie naśladuje kobiece magazyny

Serwis internetowy i kampania reklamowa online nowego produktu firmy Durex - Play - dowcipnie naśladuje kobiece magazyny. Podstrona produktu Play...

Kraj, 10 września 2003

Dwa nowe pisma kobiece wyda G+J Polska do końca tego roku

Wprowadzenie dwóch nowych magazynów dla kobiet przez G+J Polska do końca tego roku jest realne. Oliver Voigt, prezes G+J Polska,...

Kraj, 29 sierpnia 2003

List do redakcji: Dane ZKDP potwierdzają pozycję "Glamour"

Igor Nowak, PR manager G+J Polska, przesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "W odpowiedzi na list pana Macieja...

Kraj, 28 sierpnia 2003

"Glamour" drugi za "Twoim Stylem" w badaniach czytelnictwa

G+J Polska informuje w przesłanym komunikacie, że jego najnowszy miesięcznik "Glamour" podnosi czytelnictwo. Przedstawił z badania PBC General, SMG/KRC Millard...

Kraj, 28 sierpnia 2003

List do redakcji: "Twój Styl" ciągle liderem

Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer, nadesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "Z dużym zaskoczeniem zobaczyliśmy zamieszczoną...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Cosmopolitan Cosmetics wspiera sprzedaż nowego zapachu Mexx

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadziła na rynek nowy zapach - Mexx Pure Life. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach: Mexx...

Zagranica, 14 sierpnia 2003

"Cosmo" naśladuje podręczny format "Glamour" na rynku brytyjskim

Październikowe wydanie "Cosmopolitan" w Wielkiej Brytanii będzie dostępne w wersji do torebki i w normalnym formacie w sieci WH Smith...

Kraj, 31 lipca 2003

ZKDP potwierdza wysoką sprzedaż miesięcznika "Glamour"

Jak potwierdzają dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, kwietniowy (pierwszy) numer miesięcznika "Glamour" (wydawca: G+J Polska) osiągnął najlepszy wynik sprzedaży w...

Kraj, 23 lipca 2003

Siemens reklamuje modele telefonów SL55 i M55

W połowie lipca br. wystartowały kampanie reklamowe telefonów komórkowych SL55 oraz M55 wprowadzanych na polski rynek przez Information and Communications...

Kraj, 18 lipca 2003

SCA Hygiene wprowadza na rynek nową linię wkładek Libresse

Firma SCA Hygiene Products wprowadziła nową linię higienicznych wkładek - Libresse Freshness Everyday. Nowa seria składa się z trzech rodzajów...

Kraj, 18 lipca 2003

G+J rozważa wprowadzenie kolejnych tytułów na licencji Conde Nast

G+J Polska planuje kontynuowanie współpracy z wydawnictwem Conde Nast International. G+J zostało partnerem Conde Nast, wprowadzając do Polski kobiecy miesięcznik...

Kraj, 17 lipca 2003

Nowe osoby i nowe obowiązki w Grupie Reklamy G+J Polska

Do Grupy Reklamy w G+J Polska dołączyły dwie osoby z Marquard Media - Katarzyna Młyńska i Ewa Zawadzka-Stępniak. Obie panie...

Kraj, 17 lipca 2003

G+J Polska zmieni ceny reklam w magazynie "Glamour"

Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska planuje podniesienie cen reklam w magazynie "Glamour". Zmiany nastąpią od październikowego wydania miesięcznika. Jak powiedział...

Kraj, 15 lipca 2003

G+J Polska z sukcesem wystartował z polską edycją "Glamour"

Średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów luksusowego magazynu "Glamour" przekracza 330 000 egzemplarzy. Taki poziom sprzedaży uzyskano bez wsparcia magazynu gadżetami....

Kraj, 14 lipca 2003

PKO BP ruszy z konkursem i kampanią promującą karty kredytowe

PKO BP wystartuje 17 lipca z konkursem dla konsumentów. Potrwa on do 30 września. Jego celem jest pozyskanie klientów na...

Kraj, 10 lipca 2003

Tytuły G+J Polska na plażach z Happy Events

Pięć tytułów G+J Polska: "Glamour", "Gala", "Claudia", "Naj" i "Focus" patronuje akcjom plenerowym przeprowadzanym w ramach Klubu Aktywnego Wypoczynku Happy...

Zagranica, 24 czerwca 2003

"Glamour" promuje swoją markę za pomocą płyt CD

"Glamour", wydawany przez Conde Nast, wprowadzi na rynek w przyszłym tygodniu serię płyt CD z muzyką. Płyty zostaną przygotowane przez...

Kraj, 24 czerwca 2003

G+J stawia na menedżerów i "oddaje władzę" grupom wydawniczym

Wydawnictwo G+J Polska prowadzi reorganizację struktury. Celem działań jest stworzenie "optymalnego modelu funkcjonowania". W wydawnictwie nadal oficjalnie funkcjonuje Grupa Reklamy...

Kraj, 30 maja 2003

Jolanta Kurek dołączy do działu reklamy "Glamour"

Jolanta Kurek obejmie od początku czerwca br. stanowisko zastępcy dyrektora reklamy magazynu "Glamour" (G+J Polska). Dotychczas pracowała w dziale reklamy...

Kraj, 27 maja 2003

W wynikach czytelnictwa "Glamour" zajmuje drugie miejsce

Według kwietniowych badań czytelnictwa ostatniego wydania (COW) wśród magazynów luksusowych dla kobiet (źródło: PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co.) "Glamour"...

Kraj, 9 maja 2003

Barbara Czechmeszyńska-Skowron odchodzi z G+J RBA

Barbara Czechmeszyńska-Skowron od maja 2003 r. została dyrektorem ds. komunikacji i marketingu firmy European Construction Consortium (ECC). W ECC Barbara...

Kraj, 6 maja 2003

Firma Coty reklamuje tusz Calligraphy

Koncern kosmetyczny Coty Polska rozpoczął akcję reklamową tuszu do rzęs marki Astor - Calligraphy. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 24 kwietnia 2003

Sprzedaż pierwszego numeru "Glamour" wyniosła 400 tys. egzemplarzy

Jak informuje wydawnictwo Gruner + Jahr, pierwszy numer magazynu "Glamour" sprzedał się w liczbie ponad 400 tys. egzemplarzy. Dziś na...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Fujifilm startuje z nową kampanią reklamową

W kwietniu br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Fujifilm, producenta filmów fotograficznych. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy i dotyczą produktu...

Kraj, 16 kwietnia 2003

G+J wydał specjalną edycję "Claudii" z okazji 10. urodzin tego magazynu

Na rynku ukazała się urodzinowa edycja magazynu "Claudia" wydawanego przez G+J Polska. Do magazynu dołączono urodzinowe dodatki - specjalną edycję...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Gigaboard Polska rozpoczyna inwestycje w sieć nośników typu backlight

Firma reklamy zewnętrznej Gigaboard Polska zdecydowała się na rozpoczęcie inwestycji w sieć nośników typu backlight o nazwie SuperBacklite32+ (format 8x4...

Kraj, 15 kwietnia 2003

Chanel rozpoczął w Polsce kampanię nowych perfum dla kobiet

Chanel rozpoczął w Polsce kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowe damskie perfumy o nazwie Chance. Kreację na potrzeby tej kampanii,...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Magazyn "Glamour" osiągnął sprzedaż ponad 300 tys. egzemplarzy

Nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet "Glamour", wprowadzony na rynek przez wydawnictwo Gruner & Jahr Polska 27 marca br., został do...

Kraj, 27 marca 2003

G+J wprowadził na rynek nowy magazyn "Glamour"

Gruner + Jahr Polska wprowadził na rynek nowy magazyn dla kobiet "Glamour". Miesięcznik jest wydawany na licencji Conde Nast International....

Kraj, 25 marca 2003

Debiut "Glamour" bez zmian, impreza inauguracyjna odwołana z uwagi na wojnę

Polska edycja "Glamour" zostanie wprowadzona na rynek zgodnie z planem, czyli 27 marca br. Wejściu na rynek towarzyszyć będzie silna...

Kraj, 20 marca 2003

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza nową linię Naomi Campbell

Cosmopolitan Cosmetics wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków zapachowych Naomi Campbell - Naomi Campbell Mystery. Jak powiedział Maciej Farski, szef...

Kraj, 14 marca 2003

Joanna Brodzik będzie promowała "Glamoura"

Aktorka Joanna Brodzik będzie reklamowała nowy tytuł wydawnictwa Gruner + Jahr Polska (G+J Polska) - "Glamour". Kampania ruszy pod koniec...

Kraj, 12 marca 2003

Groszewska w "Glamour". Druk magazynu powierzono RR Donnelley

Magdalena Groszewska, zajmująca obecnie stanowisko dyrektora ds. klientów strategicznych w "Twoim Stylu" i magazynie "Twój Styl Look" (Wydawnictwo Bauer), dołączy...

Kraj, 13 grudnia 2002

Hanna Wolska naczelną "Cosmo", Katarzyna Opalska odeszła do G+J

Hanna Wolska została wybrana na stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Cosmopolitan" wydawananego przez Hearst Marquard Publishing (Grupa Marquard Media). Przeszła z...

Kraj, 6 grudnia 2002

G+J Polska potwierdza wprowadzenie na rynek magazynu "Glamour"

Gruner + Jahr (G+J) Polska zapowiedział wprowadzenie polskiej edycji kobiecego miesięcznika "Glamour". Pierwszy numer pojawi się w marcu 2003, a...

Kraj, 2 grudnia 2002

Polska edycja magazynu "Glamour" ma się pojawić w marcu 2003 r.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że polska wersja luksusowego magazynu dla kobiet "Glamour", nad którym pracuje obecnie wydawnictwo Gruner + Jahr...

Kraj, 2 grudnia 2002

Polska edycja magazynu "Glamour" ma się pojawić w marcu 2003 r.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że polska wersja luksusowego magazynu dla kobiet "Glamour", nad którym pracuje obecnie wydawnictwo Gruner + Jahr...

Zagranica, 12 lutego 2001

CONDE NAST WPROWADZA "GLAMOUR" NA RYNEK NIEMIECKI

Wydawca Conde Nast wprowadził na ryek niemiecki swój miesięcznik "Glamour", mając na celu zmierzenie się z konkurencyjnymi tytułami kobiecymi obecnymi...