M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "mBank (firma)"

Kraj, 8 sierpnia 2006

Już 25 tys. klientów mBanku korzysta z eMaklera, bank wprowadza promocyjne niższe prowizje

Z internetowych usług maklerskich mBanku świadczonych pod marką eMakler korzysta już ponad 25 tys. klientów, wartość aktywów ulokowanych w akcjach...

Kraj, 21 lipca 2006

Dziennikarze finansowi oceniają PR banków i ubezpieczycieli w badaniu ARC

Dziennikarzom finansowym najlepiej współpracuje się z bankami: mBank, BRE Bank, Multibank (wszystkie trzy należą do Grupy BRE) oraz z ING...

Kraj, 19 lipca 2006

Mango Media poszerza ofertę usług finansowych i rozpoczyna emisję w TV Trwam

Spółka Mango Media, która zawiaduje kanałem telesprzedażowym Mango24 i pasmami Telezakupy Mango, poszerza ofertę usług finansowych. Nadawca podpisał kolejną umowę...

Kraj, 10 lutego 2006

Jakub Jędrzejek nowym brand managerem w Coty Polska

Jakub Jędrzejek objął stanowisko brand managera marki Adidas w Coty Polska. Wcześniej przez ponad trzy lata pracował w firmie Unilever...

Kraj, 9 lutego 2006

BRE Bank zamierza zwiększyć wysokość nakładów reklamowych

BRE Bank przedstawił plany dotyczące sektora bankowości detalicznej. Do końca 2006 roku chce pozyskać 300 tys. nowych klientów, sprzedać 2,5...

Kraj, 24 listopada 2005

mBank zwiększy w 2006 r. nakłady marketingowe o 20 proc.

Po pięciu latach działalności wirtualny mBank (należący do BRE Banku SA) ma blisko 1 mln klientów. Według Sławomira Lachowskiego, twórcy...

Kraj, 17 listopada 2005

"Gazeta Prawna" przyznała Nagrody Gospodarcze "Wehikuł Czasu"

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza Infor SA) wręczyła Nagrody Gospodarcze "Wehikuł Czasu". Była to druga edycja plebiscytu. Nagrody są przyznawane -...

Przetargi, 26 października 2005

Volkswagen Bank przegląda oferty agencji

Volkswagen Bank Polska SA, który oferuje kredyty na zakup samochodów marek z grupy Volkswagena (czyli Volkswagen, Audi, Seat i Škoda)...

Kraj, 12 września 2005

MBank wyda na kampanię reklamową kilka milionów złotych

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania wizerunkowa mBanku - pierwsza od ponad dwóch lat. BRE Bank, do którego należy mBank, przeznaczył na...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Toyota prawdopodobnie uruchomi w Polsce detaliczny bank internetowy

Toyota Bank Polska pracuje najprawdopodobniej nad projektem detalicznego banku internetowego. Byłby to czwarty bank internetowy w Polsce, po mBanku, Inteligo...

Kraj, 8 czerwca 2005

PTE Skarbiec-Emerytura przygotował blogowy konkurs dla studentów

PTE Skarbiec-Emerytura SA przygotował na czerwiec konkurs dla studentów na najlepszy blog dotyczący poszukiwań pracy. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni wakacyjnymi praktykami...

Kraj, 6 kwietnia 2005

MBank najwyżej oceniany przez internautów

Portal finansowy Money.pl zorganizował ranking internetowych kont bankowych. Powstaje on na podstawie badania zarówno użytkowników Money.pl, jak i losowo wybranych...

Przetargi, 4 kwietnia 2005

Universal McCann straci budżet Grupy BRE, trzy agencje na short-liście

Grupa BRE Banku finalizuje swój przetarg mediowy - z 11 zaproszonych na początku domów mediowych na short-liście zostały już tylko...

Kraj, 28 lutego 2005

Bezpieczeństwo i wysokość opłat to dwa najważniejsze czynniki w ocenie e-banków

Bezpieczeństwo i wysokość opłat to zdecydowanie dwa najważniejsze czynniki w ocenie e-banków, wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i...

Kraj, 16 grudnia 2004

Cztery Czwarte i MindShare obsłużą reklamowo Centralwings

Tanie linie lotnicze Centralwings utworzone przez PLL LOT, które od 1 lutego przyszłego roku rozpoczną rejsy z Warszawy i Krakowa...

Kraj, 24 września 2004

MBank będzie rozwijał naziemne kanały dostępu oraz kampanie w internecie i BTL

W najbliższych miesiącach mBank będzie rozwijać działania związane z nowymi aranżacjami naziemnych kanałów dostępu mBanku (mKioski, Centra Finansowe mBanku). Planowane...

Kraj, 14 września 2004

Nowy produkt mBanku wyłącznie w kanałach tematycznych Grupy ITI

Nowy produkt mBanku - Indywidualne Konto Emerytalne, który pojawił się w ofercie banku 1 września br., swoją kampanię reklamową w...

Kraj, 23 lipca 2004

MBank przygotował nową linię materiałów BTL

MBank przygotował nową linię materiałów BTL. Zawierają one aktualne informacje o produktach i usługach, nawiązują do białych stron internetowych mBanku,...

Kraj, 14 lipca 2004

Zabawa z logo mBanku w akcji przygotowanej przez agencję Czteryczwarte

Agencja reklamowa Czteryczwarte realizuje nowy etap kampanii promocyjnej dla mBanku. Głównym przekazem są strategiczne wartości mBanku: maksimum korzyści, maksimum wygody,...

Kraj, 13 lipca 2004

MBank uruchomił we współpracy z Erą nową usługę

MBank uruchomił nowy kanał dostępu do swoich usług. Nowy kanał to tzw. mSIM. MBank przygotował tę ofertę we współpracy z...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Agencja Czteryczwarte współpracuje z mBankiem

Agencja reklamowa Czteryczwarte rozpoczyna obsługę mBanku w zakresie usług BTL. Współpraca będzie dotyczyła opracowania merytorycznego i graficznego materiałów promocyjnych i...

Kraj, 17 lutego 2004

"Twój Styl" po raz dwunasty przyznał nagrody Alicja

Magazyn "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) przyznał doroczne nagrody Alicja za innowacje i usługi finansowe najbardziej przyjazne społeczeństwu i korzystne dla...

Kraj, 22 stycznia 2004

MBank się repozycjonuje, chce zbudować wizerunek banku uniwersalnego

MBank zapowiada na 2004 r. rozwój nowych produktów: kredytowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. "Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru, uniwersalnym, a...

Kraj, 5 stycznia 2004

MBank i AWR "Wprost" prowadzą wspólną promocję

MBank prowadzi wspólną akcję promocyjną z wydawnictwem AWR "Wprost", która potrwa przez cały 2004 r. Wszyscy klienci kafejek internetowych mBanku...

Kraj, 9 grudnia 2003

Alpinus i mBank przygotowały wspólną akcję promocyjną

Alpinus, producent odzieży outdoorowej, oraz mBank przygotowały wspólną akcję promocyjną. Nowa kolekcja Aplinusa dostępna będzie dla klientów mBanku z-20 proc....

Kraj, 2 października 2003

MBank promuje karty kredytowe w internecie

MBank rozpoczął kampanię reklamową w internecie. Jej kreacją zajęła się agencja interaktywna OS3 Multimedia. "Kampania ma na celu promowanie dostępności...

Kraj, 11 września 2003

Honda zachęca mailingiem do jazd testowych nowymi modelami aut

Honda Poland przeprowadzi akcję mailingową promującą trzy nowe modele samochodów: Accord, Accord Torer i CR-V. Mailing przygotowany został przez krakowską...

Kraj, 3 września 2003

Inteligo elektronicznym zwycięzcą rankingów "Newsweeka" i "Profitu"

Konto Inteligo zostało uznane za najbardziej przyjazne konto wirtualne w rankingu "Newsweeka" i "Profitu". Dodatkowo "Profit" ocenił Inteligo najwyżej spośród...

Kraj, 11 lipca 2003

Serwis Wakacje.pl nawiązał współpracę z Bankier.pl

Wakacje.pl SA specjalizujące się w sprzedaży usług turystycznych w internecie nawiązały współpracę w Systemie Partnerskim z wortalem finansowym Bankier.pl SA....

Kraj, 7 lipca 2003

mBank rozpoczął wraz z Allegro.pl letnią akcję promocyjną

mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA, wraz z największym internetowym serwisem aukcyjnym Allegro.pl rozpoczyna konkurs, w którym nagrodą główną jest...

Kraj, 8 maja 2003

PND Futura i Brand & Media OMD przygotowują kampanię wizerunkową BRE Banku

W maju rozpocznie się wizerunkowa kampania reklamowa grupy BRE Bank SA. Jej przygotowaniem zajmuje się agencja reklamowa PND Futura, która...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Volkswagen Bank direct i mBank rozpoczęły kampanie

Internetowe banki Volkswagen Bank direct (VBd) i mBank rozpoczęły swoje kampanie reklamowe. Jednym z celów kampanii VBd jest przypomnienie konsumentom...

Kraj, 17 grudnia 2002

MBank uruchamia kolejny kanał kontaktowy dla klientów

MBank uruchomił w serwisie internetowym mCzat, który umożliwia internautom kontakt online z pracownikami banku. MCzat stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów komunikacji:...

Kraj, 28 listopada 2002

MBank wprowadza nowe produkty i planuje odświeżenie wizerunku

Należący do BRE Banku internetowy mBank w drugą rocznicę swojej działalności wprowadził do oferty nowy produkt - tzw. mPlan. Jest...

Kraj, 21 listopada 2002

MBank uruchomił projekt promocyjny dla swoich użytkowników

Internetowy mBank uruchomił program promocyjny dla swoich użytkowników. Projekt o nazwie mRabatki polegać będzie na współpracy z partnerami handlowymi, którzy...

Kraj, 14 listopada 2002

Money.pl uruchomił wspólnie z mBankiem projekt edukacyjny

Wortal finansowy Money.pl uruchomił wspólnie z mBankiem projekt edukacyjny dotowany przez Narodowy Bank Polski (NBP), który ma propagować wiedzę dotyczącą...

Kraj, 7 listopada 2002

MBank uruchomił urodzinowy konkurs

Internetowy mBank uruchomił konkurs dla swoich klientów dokonującyh transakcji kartami Visa mBank. Potrwa on do 31 grudnia br., nagrodą w...

Kraj, 22 października 2002

Palmers nowym klientem PR24

Agencja PR24 podpisała umowę na pełną obsługę public relations marki Palmers w Polsce. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowy. W ramach...

Kraj, 10 października 2002

PR24 będzie kreować wizerunek eAkces

Agencja PR24 podpisała umowę na opracowanie nowego wizerunku spółki eAkces SA. Projekt zakłada między innymi stworzenie nowego logo, hasła, karty...

Kraj, 9 października 2002

Volkswagen Bank direct wprowadza nowy produkt i zaczyna kampanię

Volkswagen Bank direct (VBd) wprowadza do swojej oferty rachunek ROR o nazwie Konto e-direct i rozpoczyna jego kampanię reklamową. Budżet...

Kraj, 20 sierpnia 2002

Rozpoczął się wspólny konkurs mBanku i Allegro.pl dla internautów

Internetowy mBank i portal aukcyjny Allegro.pl uruchomiły wspólnie konkurs dla internautów. Jego celem jest pozyskanie nowych użytkowników mBanku i aukcji...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Liczba klientów mBanku przekroczyła ćwierć miliona

Liczba klientów mBanku, najstarszego polskiego banku internetowego (istniejącego od listopada 2000 r.), przekroczyła 250 tys. Założyli oni blisko 310 tys....

Kraj, 31 lipca 2002

PR24 stworzy serwis internetowy dla firmy Harman Consumer Poland

Internetowa agencja PR24 stworzy serwis internetowy dla firmy Harman Consumer Poland, zajmującej sie dystrybucją sprzętu audio takich firm jak JBL,...

Kraj, 18 lipca 2002

Serwis NetPR.pl został partnerem NetBooster

Serwis www.netPR.pl rozpoczął współpracę z NetBooster, jedną z wiodących europejskich firm zajmujących się optymalizacją witryn internetowych pod kątem jak najlepszych...

Kraj, 17 lipca 2002

Rozpoczęła się cross-promocja mBanku, Nokii i Ery

Nokia, mBank, należący do BRE Banku, oraz Era, której właścicielem jest Polska Telefonia Cyfrowa, postanowiły wspólnie kreować rozwój usług mobilnych....

Kraj, 25 czerwca 2002

MBank rozpocznie kampanię PR izzyBanku

MBank planuje na lipiec i sierpień br. kampanię public relations, która ma zwrócić uwagę dziennikarzy na produkty finansowe tego banku...

Kraj, 5 czerwca 2002

mBank - sponsor silnych marek

mBank, jeden z czołowych polskich banków wirtualnych w Polsce, objął tytułem sponsora głównego seminarium "Silne Marki w XXI wieku". Gościem...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Sp!n Communications będzie obsługiwać marki Colgate-Palmolive

Agencja public relations Sp!n Communications wygrała przetarg na obsługę marek należących do koncernu Colgate-Palmolive Poland. Umowa została podpisana w marcu...

Kraj, 22 marca 2002

Serwis internetowy poświęcony finansom w portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl uruchomił nowy serwis internetowy o nazwie Centrum Finansowe w całości poświęcony finansom. Za jego pośrednictwem można skorzystać z...

Kraj, 18 stycznia 2002

BRE Bank prowadzi kampanię promującą platformę finansową Multiport

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca platformę finansową BRE Banku - Multiport. W grudniu ub.r. testowo rozwieszono reklamy Multiportu na wybranych...