M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Millward Brown (firma)"

Zagranica, 22 listopada 2011

Google+ przyciąga firmy

60 proc. największych światowych marek jest obecnych w Google+, ale serwis nadal daleko w tyle za Facebookiem.

Zagranica, 1 sierpnia 2011

Millward Brown i Dynamic Logic wprowadzają FanIndex

Firmy oferują nowe globalne narzędzie do pomiaru efektywności fan pages w serwisach społecznościowych.

Zagranica, 5 lipca 2011

GE maluje kwiatami

Marketer wystawił w brytyjskiej Galerii Narodowej obraz na wzór van Gogha stworzony z 800 roślin.

Zagranica, 11 maja 2011

JWT "spersonalizowało" blisko trzy tysiące marek

Agencja przygotowała stronę Brand Toys, na której pokazała charakter poszczególnych marek za pomocą wymyślonych przez siebie wirtualnych maskotek.

Zagranica, 10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

Zagranica, 14 marca 2011

Millward Brown inwestuje w badania digital

Należąca do WPP Group sieć firm badawczych chce wzmocnić ofertę analiz wykorzystujących nowe media i zatrudnia nowego menedżera.

Artykuły weekendowe, 10 grudnia 2010

Marka w otoczeniu social mediów

Firefly Millward Brown, globalna sekcja badań jakościowych sieci badawczej Millward Brown, zaprezentowała wyniki pierwszego globalnego badania jakościowego na temat ogólnych postaw konsumentów wobec marek w serwisach społecznościowych i związanych z tym zachowań.

Zagranica, 6 grudnia 2010

Millward Brown łączy siły z OpenAmplify

Międzynarodowa sieć firm badawczych chce lepiej zrozumieć respondentów.

Zagranica, 27 września 2010

Spoty TV mniej skuteczne online

Wideo przeznaczone wyłącznie do internetu bardziej skuteczne niż zamieszczane tam reklamy TV.

Zagranica, 20 kwietnia 2010

Neuromarketing w Millward Brown

Firma będzie testować reklamy z pomocą nowych metod badawczych.

Zagranica, 12 marca 2010

Millward Brown będzie badać reklamy wirusowe

Sieć firm badawczych Millward Brown (WPP Group) wprowadza do oferty narzędzie badawcze, za pomocą którego będzie można sprawdzać skuteczność kampanii...

Zagranica, 25 lutego 2010

Nokia marką najbardziej godną zaufania na świecie i w Polsce

Nokia i Pampers najbardziej zaufanymi markami na świecie - wynika z badania TrustR przeprowadzonego przez firmy The Futures Group i...

Zagranica, 24 września 2009

Millward Brown Optimor: marki, które inwestują w rozwój, lepiej radzą sobie z recesją

Z nowej analizy Millward Brown Optimor wynika, że wyraziste marki, które są doinwestowywane przez właścicieli, lepiej radzą sobie z recesją....

Zagranica, 28 sierpnia 2009

Europejczycy będą wydawać więcej, Polacy największymi optymistami

Ponad 60 proc. Europejczyków deklaruje, że w ciągu 12 miesięcy nowego roku będzie wydawać tyle samo co w roku 2009...

Kraj, 27 lipca 2009

Cała prawda o reklamie jednym z tematów tegorocznego Kongresu Badaczy

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) i Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłosiły program tegorocznej X edycji...

Kraj, 26 czerwca 2009

Millward Brown SMG/KRC wdroży nowy branding komunikacji wewnętrznej

Sieć firm badawczych Millward Brown wdroży nowy branding komunikacji wewnętrznej w Europie, w tym również w Polsce. Za projekt odpowiedzialny...

Zagranica, 9 czerwca 2009

"Cyfrowi konsumenci" bardziej lojalni wobec marek

"Cyfrowi konsumenci" są bardziej lojalni wobec marek - wynika z badania firmy Millward Brown. Chodzi o osoby, które albo kupiły...

Zagranica, 11 maja 2009

Nick Cooper zarządza europejskimi projektami Millward Brown Optimor

Nick Cooper objął stanowisko senior vice-presidenta w Millward Brown Optimor, konsultingowej strukturze sieci firm badawczych Millward Brown. Ma odpowiadać za...

Zagranica, 29 kwietnia 2009

Google najbardziej wartościową marką świata

Marka wyszukiwarki Google zajęła pierwszą pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według zestawienia BrandZ przygotowanego przez firmę konsultingową Millward...

Kraj, 22 kwietnia 2009

Awanse menedżerów z Polski w strukturach europejskich Millward Brown

W tym miesiącu odrębne dotychczas oddziały międzynarodowej sieci badawczej Millward Brown (Europa kontynentalna oraz Wielka Brytania) zostały połączone w jedną...

Zagranica, 10 marca 2009

Bernd Buchner zarządza Millward Brown w Niemczech

Bernd Buchner objął stanowisko managing directora niemieckiego oddziału firmy badawczej Millward Brown. Od 2007 r. pełnił funkcję deputy managing directora....

Zagranica, 4 marca 2009

Millward Brown kupuje duńską firmę badawczą Alsted Research

Międzynarodowa sieć firm badawczych Millward Brown sfinalizowała przejęcie duńskiej spółki Alsted Research specjalizującej się w badaniach jakościowych. Alsted zajmuje się...

Kraj, 3 listopada 2008

NeuroConnections - nowy projekt Laboratory

Firma badawcza Laboratory specjalizująca się w badaniach neuromarketingowych zamierza promować swoje usługi m.in. za pośrednictwem projektów edukacyjnych. Największym z nich...

Kraj, 13 października 2008

IQS i PBS podjęły decyzję o strategicznej współpracy

Firmy badawcze IQS & Quant Group i PBS DGA podjęły decyzję o nawiązaniu strategicznej współpracy przy realizacji projektów analitycznych. Chodzi...

Kraj, 11 sierpnia 2008

Stanisław Mencwel partnerem zarządzającym w Corporate Profiles Consulting

Stanisław Mencwel obejmie stanowisko partnera zarządzającego w Corporate Profiles Consulting (CPC), firmie doradztwa marketingowego z grupy Corporate Profiles DDB. Mencwel...

Zagranica, 30 czerwca 2008

Millward Brown: Marki farmaceutyczne nie radzą sobie z internetem

Marki farmaceutyczne i medyczne nie radzą sobie z komunikacją na stronach internetowych i blogach - wynika z badania Millward Brown...

Zagranica, 13 maja 2008

Według Millward Brown reklama mobilna jest coraz skuteczniejsza

Trzech z pięciu użytkowników telefonów komórkowych jest skłonnych do kupienia produktu po otrzymaniu reklamy mobilnej typu opt-in, na przesłanie której...

Zagranica, 22 kwietnia 2008

Według Millward Brown Google najcenniejszą marką na świecie

Firma badawcza Millward Brown ogłosiła wyniki trzeciego dorocznego rankingu BrandZ na najbardziej wartościowe marki świata. Na czele rankingu już po...

Zagranica, 4 września 2007

Link, komórka Millward Brown, zajmie się analizami crossmediowymi

Millward Brown włącza Link, komórkę specjalizującą się w badaniach reklamowych (pretesty), do projektów związanych z analizami mediowymi. Link będzie współtworzył...

Zagranica, 14 sierpnia 2007

Bob Meyers odpowiada za rozwój Research International

Bob Meyers został wyznaczony przez zarząd WPP Group na global chief executive firmy Research International. Zajmie stanowisko Marka Cranmera, który...

Kraj, 15 lutego 2007

Krzysztof Kruszewski awansował w regionalnych strukturach Millward Brown

Krzysztof B. Kruszewski, dyrektor generalny Millward Brown SMG/KRC, otrzymał nominację na stanowisko dyrektora ds. badań jakościowych Millward Brown w regionie...

Kraj, 11 października 2006

Fiona Jack i Marieke de Mooij wystąpią podczas Kongresu Badaczy

Podczas VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii po raz pierwszy w Polsce wystąpią Fiona Jack z Green Light International...

Zagranica, 28 sierpnia 2006

Andy Farr globalnym szefem badań i rozwoju w sieci mediowej MindShare

Andy Farr objął stanowisko head of research and development worldwide w sieci domów mediowych MindShare (WPP Group). Wcześniej zajmował się...

Zagranica, 17 lipca 2006

Millward Brown wspomaga działania marketingu sportowego

Ponad 435 mln funtów wydadzą w tym roku marketerzy w Wielkiej Brytanii na marketing sportowy - wynika z analiz Millward...

Kraj, 26 czerwca 2006

Agencje należące do GroupM wprowadziły projekt badawczy Connections

Agencje mediowe należące do GroupM: MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare i Maxus, we współpracy z firmą Millward Brown (WPP), wprowadziły na rynek...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Sue Elms zostanie global media practice w sieci Millward Brown

Sue Elms zostanie global media practice w sieci firmy badawczej Millward Brown należącej do WPP Group. Sue Elms do tej...

Zagranica, 14 lutego 2006

Omnicom będzie szacował wartość celebrities w reklamach

Omnicom Group wprowadza badanie, którego celem będzie ocena wartości celebrities pod kątem potrzeb marketerów. Usługę ma oferować jedna z firm...

Zagranica, 3 lutego 2006

Mark Cranmer rozmawia na temat stanowiska w kierownictwie Kantar Group

Mark Cranmer, były chief executive regionu EMEA w Starcom MediaVest, rozmawia z WPP Group na temat stanowiska w kierownictwie badawczego...

Kraj, 5 grudnia 2005

Tradycyjną rodzinę wypiera nowoczesna wg raportu z badań Young Families Millward Brown SMG/KRC

Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC przygotował raport z badań Young Families zrealizowanych w 18 krajach (13 krajów Europy, w tym...

Kraj, 22 listopada 2005

Millward Brown wprowadzi narzędzie D&A również w Polsce

Firma badawcza Millward Brown, do której w Polsce należy Millward Brown SMG/KRC, wprowadza nowe sieciowe narzędzie badawcze, które ma pomóc...

Zagranica, 19 lipca 2005

Millward Brown intensyfikuje inwestycje w regionie Azji i Pacyfiku

Sieć firm badawczych Millward Brown należących do WPP Group zaczęła świadczyć usługi w Wietnamie. Umowę licencyjną w tej sprawie podpisała...

Zagranica, 23 czerwca 2005

WPP Group kupuje firmę badań internetu Dynamic Logic

WPP Group kupuje firmę zajmującą się badaniami internetu Dynamic Logic, która stanie się częścią międzynarodowej sieci badawczej Millward Brown. Firma...

Zagranica, 26 kwietnia 2005

Millward Brown rozwija aspekt emocjonalny w badaniach reklamy

Millward Brown, instytut badawczy należący do grupy WPP, wzmacnia sekcję badań pretestowych zawierających badania emocjonalnego odbioru reklamy i jego wpływu...

Zagranica, 3 listopada 2004

Dział WPP Group zajmujący się badaniami odnotował znaczący wzrost

Zdaniem kierownictwa WPP Group dział tego holdingu zajmujący się badaniami rynkowymi odnotował znaczący wzrost. Był to wzrost wyższy niż w...

Zagranica, 8 lipca 2004

Millward Brown przejmuje firmę badawczą Marketing and Planning Systems

Millward Brown, firma badawcza należąca do sieci reklamowej WPP Group, przejmuje amerykańską firmę z tego segmentu - Marketing and Planning...

Zagranica, 23 czerwca 2004

APA lansuje nowy program do mierzenia efektywności reklamy w magazynach

Stowarzyszenie Agencji Wydawniczych (APA) w Anglii lansuje nowy program badawczy służący do pomiaru efektywności reklamy w prasie magazynowej. APA ma...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Zagranica, 2 września 2003

Ruszyła pierwsza edycja konkursu The Advertising Festival

Od 2 do 5 września w podparyskim Disneylandzie (Disneyland Paris Resort) będzie miał miejsce nowy konkurs reklamowy The Advertising Festival....

Kraj, 17 stycznia 2003

AMS SA zamierza wprowadzić do oferty wyniki badań PBRZ

Do końca pierwszego kwartału 2003 r. zarząd firmy reklamy zewnętrznej AMS SA należącej do koncernu medialnego Agora SA zamierza podjąć...

Zagranica, 16 grudnia 2002

Dania chce stać się centrum międzynarodowych agencji reklamowych

Duński rząd poprosił Ministerstwo Finansów o przeanalizowanie możliwości finansowych i podatkowych, jakie mogą być zaoferowane lokalnym i multinarodowym agencjom marketingowym...