M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Multikino (firma)"

Kraj, 12 sierpnia 2005

Edyta Pawłowicz została dyrektorem marketingu Multikina

Edyta Pawłowicz została dyrektorem marketingu sieci multipleksów Multikino (ITI Group). Zastąpiła na tym stanowisku Edytę Tomikowską, której dalsze plany zawodowe...

Kraj, 5 sierpnia 2005

Multikino z pomocą IQ Marketing promuje seanse w wakacje

Rozpoczęła się letnia promocja w sieci Multikino. Akcja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania są odtwarzacze MP3...

Kraj, 8 czerwca 2005

Tadeusz Brzozowski przechodzi z Galpostera do Bestu

Tadeusz Brzozowski dołączy 17 czerwca do zespołu Best Marketing Promotion Agency. W strukturach Bestu powstanie nowe stanowisko new media &...

Przetargi, 6 czerwca 2005

Multikino prowadzi przetarg na przygotowanie spotu telewizyjnego

Multikino Sp. z o.o. (Grupa ITI) prowadzi przetarg na przygotowanie spotu telewizyjnego. Lista agencji jest zamknięta, jednak nie udało nam...

Kraj, 3 czerwca 2005

Galposter wycofuje się z kin, rośnie Best, do Bestu przechodzi szef departamentu kinowego Galpostera

Broker reklamy kinowej Best-Marketing Promotion Agency przejął od firmy Galposter obsługę reklamową kin sieci Kinoplex. Oznacza to, że zgodnie z...

Kraj, 10 maja 2005

Multikino uruchamia projekt kinowy dla kobiet - "Kino na obcasach"

Multikino (Grupa ITI) uruchamia projekt "Kino na obcasach", cykl spotkań w kinach tylko dla pań. - Chcemy za pomocą tego...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Multikino i Cinema City powiększają swoje sieci kin

Sieć kinowa Multikino (należąca do Grupy ITI) otworzy w najbliższym czasie dwa nowe kina - w maju br. sześciosalowe we...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Mood Media tworzy logo zapachowe Arkadii

Mood Media, firma specjalizująca się w usługach z zakresu tzw. marketingu sugestywnego, tworzy logo zapachowe dla Arkadii. W centrum handlowym...

Kraj, 1 marca 2005

MediaCom Warszawa realizuje projekt dla Cartoon Network

W marcu na antenie stacji Cartoon Network pojawi się nowy tytuł "Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster", opowiadający o przygodach...

Kraj, 24 lutego 2005

Multimedialna kampania spektaklu K2 potrwa do kwietnia

Rusza kampania reklamowa spektaklu "Ballady morderców" Teatru K2, która potrwa do kwietnia br. Kampania obejmie telewizję, outdoor, prasę, internet oraz...

Kraj, 25 stycznia 2005

Business Consulting rozwija i dzieli zespół sprzedażowy

Firma reklamy zewnętrznej Business Consulting Meble Miejskie, specjalizująca się w organizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem środków komunikacji miejskiej, wzmacnia i...

Kraj, 16 grudnia 2004

Joanna Klepańska dołączy do działu sprzedaży Multikina

Joanna Klepańska jako sales manager dołączy od stycznia 2005 r. do działu sprzedaży spółki Multikino (Grupa ITI). Klepańska pracowała ostatnio...

Kraj, 10 listopada 2004

Grey i MediaCom realizują nową kampanię kawy Prima Finezja

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy MediaCom Warszawa realizują nową kampanię reklamową kawy Prima Finezja (Prima SA). Celem...

Kraj, 10 listopada 2004

Chilli zrealizuje najnowszy projekt samplingowy dla Primy SA

Producent kawy Prima SA podjął decyzję o związaniu promocji dwóch marek ze swojego portfolio Primy Fantazja i Primy Niebieskiej z...

Kraj, 9 listopada 2004

Dwutygodnik "cafe tv" zadebiutował na rynku prasy w Trójmieście

Ukazał się pierwszy numer dwutygodnika "cafe tv". W nakładzie 50 tys. egz. pismo rozdystrybuowano bezpłatnie w Trójmieście. Kolejny numer "cafe...

Kraj, 25 października 2004

Agencja Icon zrealizuje trzymiesięczną kampanię reklamową marki Flips

Na zlecenie firm DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar) producenta chipsów, chrupek i płatków śniadaniowych Flips, agencja reklamowa Icon...

Kraj, 28 września 2004

Katarzyna Bem będzie media managerem w Grupie Żywiec SA

Katarzyna Bem, dotychczas senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, obejmie nowo utworzone stanowisko media managera w...

Kraj, 21 września 2004

Masterfoods Polska prowadzi z TVN-em projekt cross-promocyjny

Marki koncernu Masterfoods Polska wspierają projekt "Misja Martyna". Zdaniem Tomasza Englerta, dyrektora sprzedaży i marketingu Grupy ITI, "Misja Martyna" to...

Kraj, 15 września 2004

Katarzyna Bem odchodzi z domu mediowego Brand & Media OMD

Katarzyna Bem, obecnia senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstaje się z agencją. Była z nią...

Kraj, 14 września 2004

Wydawnictwo Murator wspiera kampanią reklamową magazyny i promocje

Wydawnictwo Murator rozpoczęło jesienną kampanię miesięcznika "Murator" i planuje kampanię konkursu magazynu "Dobre Wnętrze". Kampania "Muratora" obejmie trzy wydania czasopisma...

Kraj, 13 września 2004

Kinga Dołęga rozpoczyna pracę w strukturach Grupy ITI

Kinga Dołęga, która do końca sierpnia pracowała w New Age Media, rozpoczęła pracę w strukturach Grupy ITI (o jej odejściu...

Kraj, 9 września 2004

"WiK" dostępny z "Wprost" przez dwa tygodnie, a nie przez tydzień

Od września br. "WiK - Warszawa i Kultura", miesięcznik z repertuarami i informacjami stołecznymi wydawany przez Agencję Wydawniczo-Reklamową "Wprost" (AWR...

Kraj, 9 września 2004

PM Sport będzie odświeżać wizerunek marki Rossignol

PM Sport, dystrybutor sprzętu narciarskiego i odzieży Rossignol, zamierza jesienią br. rozpocząć działania odświeżające markę Rossignol w naszym kraju. "Marka...

Kraj, 30 sierpnia 2004

Onet testuje transmisje internetowe z pucharowych meczów piłkarskich polskich klubów

Ponad 100 tys. internautów pobrało skrót meczu Real - Wisła, który przygotował Onet w charakterze testów. Jest to początek mocniejszego...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Raiffeisen Bank Polska startuje z kampanią "Wyciągnij wnioski - wymień kartę"

Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pt. "Wyciągnij wnioski - wymień kartę". Kreację akcji, która potrwa do końca listopada, przygotowała...

Kraj, 24 lutego 2004

Galposter powiększy swoje portfolio o Multikino Szczecin

Spółka Galposter, broker reklamy kinowej, poszerzy swoje portfolio o kolejny multipleks - Multikino Szczecin. Placówka zostanie uruchomiona 5 marca. Będzie...

Kraj, 23 lutego 2004

Uzupełnienie: kampania Neostrady

W uzupełnieniu informacji z 19 lutego br. na temat najnowszej kampanii reklamowej usługi Neostrada Telekomunikacji Polskiej SA informujemy, że część...

Kraj, 17 lutego 2004

Kamiński wraz z całym działem handlowym RMB Polska w firmie Galposter

Konrad Kamiński objął stanowisko dyrektora departamentu reklamy kinowej w spółce Galposter. Firma od początku br. zajmuje się sprzedażą reklam w...

Kraj, 16 grudnia 2003

RMB podpisuje list intencyjny z Multikinem w sprawie współpracy w 2004 r.

Broker reklamy kinowej RMB Polska Multimedia jest w trakcie podpisywania listu intencyjnego dotyczącego współpracy firmy ze spółką Multikino, operatorem kin...

Kraj, 5 grudnia 2003

Spółka Multikino rozwiązała umowę z RMB Polska Multimedia

Spółka Multikino, będąca operatorem kin wielosalowych, rozwiązała umowę z brokerem reklamy kinowej RMB Polska Multimedia. W piśmie, jakie zostało rozesłane...

Kraj, 2 grudnia 2003

Marcin Pepel i Karolina Kuczera rozpoczęli pracę w sieci Qnet

(Qnet) Marcin Pepel objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju w sieci reklamowej Qnet. Do zespołu dołączyła także Karolina Kuczera, która objęła...

Kraj, 30 października 2003

Gruppa 66/Ogilvy realizuje kampanię reklamową dla stacji BP

(Gruppa 66/Ogilvy) W październiku 2003 roku rozpoczęła się w mediach kampania reklamowa stacji benzynowych BP przygotowana lokalnie przez agencję Gruppa...

Kraj, 20 października 2003

Zimowe "Podróże" ukażą się z bezpłatnym dodatkiem "Adrenalina"

Listopadowy numer "Podróży" ukaże się z bezpłatnym, specjalnym dodatkiem o zimowych sportach ekstremalnych - "Adrenalina". 25 zabaw na śniegu opisanych...

Kraj, 8 października 2003

New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. "Wojna cenowa wśród brokerów...

Kraj, 26 czerwca 2003

MRM Momentum dla Nescafe Frappé

Agencja marketing services MRM Momentum przygotowała dla Nestle promocję kawy mrożonej Nescafe Frappé, która odbywa się w dziewięciu kawiarniach Cafe...

Kraj, 5 maja 2003

Uzupełnienie

W uzupełnieniu informacji, która ukazała się w wydaniu DS "MMP" z dnia 30 maja, dotyczącej kampanii reklamowej Trójki, informujemy, że...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Nokia organizuje kolejną akcję promocyjną w ramach Clubu Nokia

Club Nokia wraz z firmą Best Film zorganizował konkurs dla członków klubu połączony z promocją filmu "Gangi Nowego Jorku". Udział...

Kraj, 21 marca 2003

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

Kraj, 13 marca 2003

RMB Polska wprowadza dwa nowe produkty związane z reklamą kinową

RMB Polska, broker reklamy kinowej, wprowadzi w tym miesiącu dwa nowe produkty do swojej oferty. "Chcemy wyjść z propozycją reklamy...

Kraj, 14 października 2002

RMB Polska proponuje klientom opłatę za faktyczną liczbę widzów

Broker reklamy kinowej RMB Polska opracował nową ofertę sprzedażową, w ramach której klienci będą płacili tylko za faktyczną liczbę widzów....

Kraj, 26 września 2002

List do redakcji

W odpowiedzi na list Leszka Popowicza, prezesa firmy Best Marketing & Promotion Agency, zajmującej się reklamą kinową (został opublikowany 19...

Kraj, 19 września 2002

List do redakcji

Prezes brokera reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency Leszek Popowicz przesłał do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: W...

Kraj, 22 sierpnia 2002

Grupa ITI odnotowała w I półroczu br. wzrost przychodów o 17 proc.

Grupa ITI ujawniła wyniki finansowe dotyczące pierwszego półrocza br. Z raportu opublikowanego w Luksemburgu wynika, że w porównaniu z pierwszym...

Kraj, 15 lipca 2002

Reality show "Tenbit.pl Klub Przygód" startuje w TVN Siedem

Telewizja TVN Siedem rozpoczyna nadawanie programu reality show "Tenbit.pl Klub Przygód". Głównym sponsorem programu został Mountain Dew, marka napoju wprowadzonego...

Kraj, 6 czerwca 2002

Grupa ITI chce pozyskać z emisji akcji 130 mln dol.

Grupa ITI zamierza pozyskać z publicznej emisji do 130 mln dol. Prawdopodobny debiut akcji spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w...

Kraj, 11 lutego 2002

Firma Best podpisze umowę z Syrena Entertainment Group

Broker reklamy kinowej firma Best Marketing & Promotion Agency finalizuje rozmowy z dystrybutorem filmowym Syrena Entertainment Group dotyczące przygotowywania dla...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...

Kraj, 12 grudnia 2001

Czy ITI przejmie RTL7?

Michał Broniatowski, wiceprezes ITI Corporation, firmy, która zajmuje się administracją wszystkich spółek należących w Polsce do Grupy ITI, nie potwierdził...

Kraj, 17 stycznia 2001

BEST M&P POSZERZA SWOJĄ OFERTĘ O KOLEJNY MULTIPLEKS

Firma Best Marketing & Promotion, broker reklamy kinowej, poszerzy swoją ofertę o kolejny multipleks sieci Silver Screen należący do Portico...