M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen (firma)"

Zagranica, 16 października 2009

Wydatki reklamowe w Niemczech spadły o 2,4 proc.

Wydatki reklamowe w niemieckich mediach tradycyjnych (dzienniki, magazyny, telewizja, radio) spadły po 9 miesiącach roku o 2,4 proc. Osiągnęły poziom...

Kraj, 2 października 2009

Dąbski ma już 75 proc. udziałów TV Puls

W efekcie wcześniejszego porozumienia wspólników Telewizji Puls dotyczących przysługującego prawa opcji Dariusz Dąbski, prezes stacji, objął 26 proc. udziałów Prowincji...

Zagranica, 22 września 2009

Bing Microsoftu ma już ponad 10 proc. rynku wyszukiwarek w USA

Według raportu firmy Nielsen uruchomiona w maju br. wyszukiwarka Bing Microsoftu (która zastąpiła Microsoft Live Search) w sierpniu br. miała...

Kraj, 9 września 2009

Marta Szajko senior consultantem w Nielsenie

Marta Szajko dołączyła do firmy badawczej Nielsen jako senior consultant w dziale analytic consulting. Zajmuje się on wspomaganiem klientów w rozwiązywaniu...

Zagranica, 3 września 2009

Półroczne wydatki reklamowe w USA spadły o 15,4 proc.

W I półroczu br. wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych spadły o 15,4 proc., do poziomu 56,9 mld dol. (w porównaniu...

Zagranica, 2 września 2009

Sprzedaż wody w USA spada, zaostrza się konkurencja

W roku liczonym do 12 lipca 2009 r. wartość sprzedaży wody butelkowanej w USA spadła o 6 proc. i osiągnęła...

Przetargi, 5 sierpnia 2009

Gemius wygrywa przetarg w Turcji, planuje ekspansję w krajach arabskich i Afryce Płn.

Firma Gemius wygrała przetarg na badania oglądalności witryn internetowych w Turcji. W przetargu IAB Turcja pokonała dwóch największych konkurentów -...

Zagranica, 13 lipca 2009

Europa najbardziej odczuła spadki wydatków na media w I kwartale

Światowe wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych (telewizja, prasa, radio) w I kwartale 2009 r. spadły o 7,2 proc. (rok do...

Zagranica, 10 czerwca 2009

Według Nielsena wydatki na reklamę w USA spadły o 12 proc.

Według firmy badawczej Nielsen wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych spadły w I kwartale br. o 12 proc., do poziomu...

Zagranica, 9 czerwca 2009

Coty prowadzi przetarg na media w USA

Międzynarodowa firma kosmetyczna Coty prowadzi przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów w Stanach Zjednoczonych. W ub.r. wydatki na...

Zagranica, 18 maja 2009

"Zagubieni" i "Heroes" nie tracą potencjału biznesowego mimo mniejszej widowni

Mimo że seriale "Zagubieni" (ABC) i "Heroes" (NBC) w ub.r. traciły udziały w rynku widowni, co potwierdzają dane telemetryczne Nielsena,...

Zagranica, 6 maja 2009

Nielsen: internet jako medium sobie poradzi

Firma Nielsen wróży świetlaną przyszłość mediom online mimo obecnego kryzysu gospodarczego. Nielsen zwraca uwagę, że mimo iż obecnie internet jako...

Zagranica, 2 kwietnia 2009

PepsiCo wprowadza nowy wariant smakowy Gatorade

PepsiCo wprowadzi w Wielkiej Brytanii nowy wariant smakowy - czarna porzeczka - napoju energetycznego Gatorade. Do tej pory był sprzedawany...

Zagranica, 17 marca 2009

Według Nielsena wydatki reklamowe w USA spadły o 2,6 proc.

W 2008 r. dziesięciu największych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych obcięło swoje budżety reklamowe o 15 proc., co przełożyło się na...

Zagranica, 16 marca 2009

Nielsen i Natural Marketing Institute współpracują w zakresie badań rynku produktów ekologicznych

Firma badawcza Nielsen i Natural Marketing Institute rozpoczęły współpracę w zakresie badań rynku produktów ekologicznych. Nielsen rozpoczął integrację swoich metod...

Zagranica, 3 marca 2009

General Motors obcina wydatki reklamowe w USA

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza w tym roku zredukować wydatki na reklamę na rynku amerykańskim o 800 mln dol. Decyzja...

Zagranica, 26 lutego 2009

Amerykańscy konsumenci inwestują w domową rozrywkę - w tym w telewizję

Amerykańscy konsumenci nadal inwestują w domową rozrywkę, wydatki obcinają na inne aktywności - wynika z badania "SportsQuest Survey" przygotowanego przez...

Zagranica, 16 lutego 2009

Chińczycy i Rosjanie wydadzą więcej, amerykańscy i brytyjscy konsumenci będą ciąć wydatki

Z raportu "Economic Current" firmy Nielsen wynika, że wydatki konsumenckie Amerykanów w 2009 r. wzrosną o 1,6 proc., a Brytyjczyków...

Zagranica, 21 stycznia 2009

Nielsen: europejskie wydatki reklamowe spadły o 6 proc.

Nielsen przedstawił swój oficjalny raport na temat globalnego rynku reklamy. Analizy dotyczyły III kwartału 2008 r. Raport podaje, że w...

Zagranica, 24 grudnia 2008

FedEx rezygnuje z reklamy w czasie Super Bowl

Firma kurierska FedEx, która od dwunastu lat była jednym z głównych reklamodawców wokół finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl, w...

Kraj, 19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

Kraj, 12 września 2008

ABR Sesta planuje pierwsze syndykatowe badanie promocji w sklepach

Firma badawcza ABR Sesta planuje syndykatowe badanie promocji w sklepach. Chodzi o stały monitoring takich aktywności marketerów jak materiały POS,...

Zagranica, 3 września 2008

Coke Zero będzie reklamowana przy okazji nowego filmu z Jamesem Bondem

Koncern Coca-Cola wykorzysta najnowszy film z przygodami Jamesa Bonda "Quantum of Solace" w promocji napoju Coke Zero. W październiku na...

Zagranica, 13 sierpnia 2008

Sorrell oskarża GfK o wprowadzanie rynku w błąd

Szef holdingu WPP Group Martin Sorrell oskarża GfK o wprowadzanie rynku w błąd. Chodzi o kwestię zamiaru przejęcia przez GfK...

Kraj, 16 lipca 2008

Grupa Żywiec zbada wyniki wizerunkowe Open'era

Grupa Żywiec zbada w najbliższym czasie wyniki wizerunkowe Heineken Open'er Festival. - Zdecydowaliśmy, że badania wizerunkowe tego projektu będą prowadzone...

Kraj, 3 lipca 2008

Joanna Skowrońska-Krupa dołączyła do zespołu marketingu McDonald's

Joanna Skowrońska-Krupa dołączyła do zespołu marketingu McDonald's Polska jako research & marketing manager. Przejmuje pieczę nad wszystkimi projektami badawczymi firmy...

Zagranica, 26 czerwca 2008

Google wprowadza darmowe narzędzia pomiaru widowni w internecie

Google udostępnił darmowo oprogramowanie o nazwie Ad Planner, które, jak obiecuje firma, pozwoli reklamodawcom zidentyfikować witryny, na których najwięcej czasu...

Kraj, 23 czerwca 2008

Wyborowa wprowadza zmiany w marce Ballantine's; planuje wsparcie

Wyborowa SA prowadzi relaunch 12-letniej odmiany szkockiej whisky marki Ballantine's. Produkt, w którym zmiany na poziomie globalnym wprowadzono we wrześniu...

Zagranica, 16 maja 2008

Nielsen nie będzie blokować planowanej fuzji TNS i GFK

Firma badawcza Nielsen nie będzie blokować planowanej fuzji dwóch swoich konkurentów - Taylor Nelson Sofres (TNS) i GFK. Wcześniej mówiło...

Kraj, 14 maja 2008

Nestle rozszerza markę Princessa o nowy produkt

Marka Princessa należąca do portfolio Nestle Polska rozszerza swój portfel o zupełnie nowy produkt. - Rosnące zainteresowanie waflami bez czekolady,...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

John Burbank odpowiada za marketing Nielsena

John Burbank objął stanowisko chief marketing officera w międzynarodowej sieci firm badawczych Nielsen. Ostatnio pracował w koncernie mediowym AOL, również...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia najszybciej rosnącą marką wódki na świecie

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia jest najszybciej rosnącą marką wódki na świecie. Ranking największych brandów alkoholowych za ub.r. przedstawił branżowy magazyn...

Zagranica, 12 marca 2008

Nielsen planuje globalny projekt reklamowy

Międzynarodowa sieć firm badawczych Nielsen planuje przeprowadzenie globalnych działań reklamowych, których celem jest podniesienie poziomu znajomości firmy. Pierwsza reklama pojawi...

Zagranica, 11 lutego 2008

Nielsen inwestuje w firmę neuromarketingową NeuroFocus

Nielsen inwestuje w firmę neuromarketingową NeuroFocus. Szczegóły tej transakcji nie są znane. Wiadomo, że obie firmy mają sformować joint venture,...

Zagranica, 2 października 2007

Nielsen redukuje zatrudnienie na świecie

Międzynarodowa sieć firm badawczych Nielsen zamierza zlikwidować 1250 miejsc pracy we wszystkich oddziałach na świecie. Jest to następstwo przejęcia w...

Kraj, 28 września 2007

Browary sprzedały 12 proc. więcej piwa niż przed rokiem

W okresie od stycznia do sierpnia br. browary sprzedały 12 proc. więcej piwa niż przed rokiem - wynika z danych...

Kraj, 27 września 2007

Kampania wspiera jesienną promocję konsumencką Jupika

Kofola rozpoczęła jesienną promocję napoju Jupik, którego relaunch odbył się na początku tego roku. Celem obecnie prowadzonych działań jest chęć...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Krzysztof Zagórski reprezentuje polskich badaczy na kongresie ESOMAR

Krzysztof Zagórski, dyrektor w ośrodku badawczym CBOS, będzie reprezentował polską branżę badaczy opinii i rynku w gronie prelegentów tegorocznego kongresu...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Cisowianka wiceliderem rynku wód, wyprzedza Nałęczowiankę i Kroplę Beskidu

W lipcu udział ilościowy w segmencie wody marki Cisowianka wzrósł do 6,8 proc. - wynika z danych Nielsena. Dzięki temu...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Red Bull chce powstrzymać rosnącą sprzedaż marki Tiger

Na rynku pojawił się nowy napój energetyczny Bullit, którego dystrybucją zajmuje się firma Red Bull Polska. Bullit jest markę znacznie...

Przetargi, 3 sierpnia 2007

CEDC ma nową strategię dla Bolsa; przetarg wygrał Tippingpoint

CEDC, firma zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholi, powierzyła obsługę swojej sztandarowej marki Bols Vodka agencji reklamowej Tippingpoint. W przetargu...

Kraj, 3 lipca 2007

Według badań Nielsena handel nowoczesny ma w Polsce nadal silną pozycję

Pozycja handlu nowoczesnego jest w Polsce nadal silna - wynika z badania ShopperTrends przeprowadzonego przez firmę Nielsen. Mimo że hipermarkety...

Kraj, 28 czerwca 2007

Carlsberg w prasie męskiej; marka już wyprzedziła Heinekena

Ruszyła nowa kampania prasowa marki Carlsberg związana z wprowadzeniem na rynek nowej butelki. Kreacja prasowa nawiązuje do spotu telewizyjnego w...

Zagranica, 11 czerwca 2007

Microsoft największym reklamodawcą online

Microsoft jest w tym roku największym reklamodawcą online w Wielkiej Brytanii. Najnowsze badanie Nielsen/NetRatings obejmujące cztery pierwsze miesiące br. pokazuje,...

Kraj, 29 maja 2007

Coca-Cola Light rozpoczyna długofalową kampanię

Coca-Cola Poland rozpoczyna kampanię "Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie" promującą markę Coca-Cola Light. Celem akcji jest podniesienie świadomości...

Kraj, 29 marca 2007

Nestle wprowadza nową wersję wafli w czekoladzie marki Princessa

Nestle Polska wprowadzi wafel w czekoladzie Princessa w formie paluszka. Będzie to mniejsza odmiana produktu o masie 13 gramów i...

Kraj, 13 marca 2007

Ruszyła kampania odświeżonej Tatry

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową promującą odświeżoną markę piwa Tatra. Autorem kreacji jest agencja Leo Burnett, media zaplanował i kupił...

Zagranica, 8 lutego 2006

Rośnie znaczenie społeczności internetowych - raport Nielsena

Według autorów raportu Nielsen/NetRatings znaczenie tzw. społeczności internetowych mocno rośnie. Afiliowane witryny łączące osoby o podobnych zainteresowaniach istniały właściwie od...

Kraj, 13 lipca 2005

VNU NV kupuje firmę IMS Health, decyzje dotyczące polskiego oddziału IMS Health zapadną później

Holenderska firma VNU NV, właściciel sieci badawczej Nielsen, w tym polskiego oddziału ACNielsen, sfinalizowała rozmowy na temat zakupu amerykańskiej firmy...

Zagranica, 28 listopada 2003

Nielsen broni prawidłowości pomiarów oglądalności telewizji

Według firmy badawczej Nielsen notowane ostatnio zmniejszenie grupy męskiej widowni telewizji w USA nie wynika z błędnej metodologii. Nielsen opublikował...