M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Optimedia Poland (firma)"

Kraj, 29 września 2003

L'Oreal wprowadza nową markę tuszu do rzęs i planuje silną kampanię

Koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nowy produkt L'Oreal Paris - mascarę do rzęs Double Extension. Jak mówi Katarzyna Chaber,...

Kraj, 15 września 2003

Jutrzenka planuje silne wsparcie reklamowe Jeżyków

Przedsiębiorstwo Cukiernicze "Jutrzenka" SA planuje intensywną kampanię wizerunkową marki ciastek w czekoladzie Jeżyki. Od października niemal do końca grudnia (do...

Przetargi, 12 września 2003

Optimedia Poland zdobył budżet ciastek Jeżyki firmy Jutrzenka

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego ciastek marki Jeżyki należącej do firmy Jutrzenka SA. Wysokość budżetu...

Kraj, 9 września 2003

TVN24 i TVN Meteo powiększają dział sprzedaży

Kanały telewizyjne TVN24 i TVN Meteo (Grupa ITI) poszerzają swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączył Paweł Darowski jako specjalista ds....

Kraj, 1 września 2003

HP wesprze kampanią od połowy września swoje produkty fotograficzne

Hewlett-Packard Polska planuje na wrzesień kampanię mediową, która wesprze nową serię produktów fotograficznych. HP wprowadził w sierpniu na polski rynek...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Klub negocjacyjny PowerCom kontynuuje działalność

Dom mediowy MediaCom Warszawa, należący do grupy Grey Global, wraz z domem mediowym Starcom, należącym do grupy Publicis, kontynuują działalność...

Kraj, 19 sierpnia 2003

Deichmann rozpoczął współpracę z Optimedia Poland

Sieć sklepów obuwniczych Deichmann rozpoczęła współpracę z domem mediowym Optimedia Poland, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Maciej Karolak, prezes Optimedia Poland, był...

Kraj, 13 sierpnia 2003

HP planuje na jesień kampanię wspierającą nowe produkty do fotografii cyfrowej

Hewlett-Packard wprowadza na rynek kilkanaście nowych produktów kierowanych przede wszystkim do miłośników fotografii cyfrowej. Są to drukarki z zaawansowanymi funkcjami...

Kraj, 8 sierpnia 2003

Sieć ZenithOptimedia wdraża strategię ROI i zmienia corporate identity

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia należąca do grup Publicis i Cordiant Communications jest w trakcie repozycjonowania i rebrandingu. Domy mediowe należące...

Przetargi, 31 lipca 2003

Starcom przejmie obsługę mediową Tele2 od Media Planning

Dom mediowy Starcom został wybrany przez firmę telekomunikacyjną Tele2 do obsługi jej budżetu mediowego. Od 2000 r. firma Tele2 współpracowała...

Przetargi, 28 lipca 2003

Bank Pekao SA rozpoczął procedury przetargu na obsługę fullserwisową

Bank Pekao SA rozpoczął procedury przetargu na obsługę fullserwisową swoich działań reklamowych. Bank współpracuje od jesieni 1999 r. z agencją...

Kraj, 28 lipca 2003

L'Oreal wspiera reklamą sprzedaż linii kosmetyków Pure Zone

L'Oreal Paris, marka należąca do L'Oreal Polska, rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków do pielęgnacji skóry Pure Zone. Jak powiedziała Magdalena...

Kraj, 23 lipca 2003

Communication Unlimited będzie obsługiwał markę Kinder Delice

Firma Ferrero Polska powierzyła obsługę budżetu reklamowego marki Kinder Delice agencji reklamowej Communication Unlimited. Współpraca ma mieć charakter długofalowy. Przedstawiciele...

Kraj, 22 lipca 2003

Garnier planuje kampanię reklamową dla szamponów Fructis

Garnier, należący do firmy kosmetycznej L'Oreal Polska, planuje kampanię reklamową dla szamponów marki Fructis wzmacniających włosy. Kampania ruszy 11 sierpnia...

Kraj, 17 lipca 2003

Agencja Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika"

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika" zachęcającą do zachowania czystości w lesie. Wsparcia akcji udzieliła Dyrekcja Generalna...

Kraj, 17 lipca 2003

OBI prowadzi promocję konsumencką i reklamuje ją w telewizji

Sieć hipermarketów budowlanych prowadzi program kierowany do klientów firmy. Każdy z klientów, który zrobi zakupy w OBI, może wziąć udział...

Kraj, 26 czerwca 2003

Vichy Laboratoires odświeża linię Normaderm i planuje kampanię

Vichy Laboratoires należące do koncernu L'Oreal wprowadza nową linię kosmetyków Normaderm, która zastąpi dotychczasowe produkty z tej marki. Produkty Vichy...

Kraj, 26 czerwca 2003

Tunezja promuje swoje zalety w telewizji

W Polsce rozpoczęła się kampania promująca Tunezję jako atrakcyjny cel wyjazdów wakacyjnych. Kampania jest częścią paneuropejskiej akcji marketingowej tego kraju....

Kraj, 23 czerwca 2003

Publicis przygotował najnowszą kampanię reklamową Banku Pekao SA

Agencja reklamowa Publicis przygotowala kampanię dla kredytu mieszkaniowego Banku Pekao SA. Jest to nowy kredyt hipoteczny skierowany do szerokiej grupy...

Kraj, 17 czerwca 2003

Thomson wprowadza nowe linie produktowe wspierane reklamą

Thomson, producent sprzętu RTV, wprowadzi w czerwcu br. na polski rynek nowe produkty, m.in. nową linię telewizorów z płaskim ekranem,...

Kraj, 17 czerwca 2003

Lucyna Koba została zastępcą dyrektora mediów PanMedia Western

Lucyna Koba została zastępcą Ewy Góralskiej - dyrektora mediów i dyrektora generalnego domu mediowego PanMedia Western. Dotychczas Koba była media...

Kraj, 11 czerwca 2003

L'Oréal wprowadza nowy produkt i wspiera go kampanią reklamową

L'Oréal Polska wprowadził na rynek nowy szampon marki Elseve - Vita-Max. Ruszył również z prosprzedażową kampanią reklamową. Adaptację spotu przygotowała...

Kraj, 30 maja 2003

Polfa Warszawa planuje przetarg po rozstaniu z Optimedia Poland

Firma farmaceutyczna Polfa Warszawa planuje rozpisanie przetargu mediowego przed rozpoczęciem działań reklamowych jesienią br. Franciszka Zawadzka, kierownik działu promocji Polfy...

Kraj, 8 maja 2003

Publicis przygotowała adaptację spotu reklamowego dla Generali OFE

Agencja reklamowa Publicis przygotowała adaptację spotu reklamowego dla Generali OFE (Otwarty Fundusz Emerytalny). Powstał on na potrzeby kampanii reklamowej, dla...

Kraj, 8 maja 2003

Awanse media plannerów w domu mediowym Optimedia Poland

Anna Milewska została awansowana na stanowisko senior media plannera domu mediowego Optimedia Poland. Milewska pracuje w Optimedia Poland od trzech...

Kraj, 7 maja 2003

Grey Worldwide Warszawa rozpocznie obsługę budżetu sklepów OBI

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego sieci sklepów wielkopowierzchniowych OBI (materiały budowlane, narzędzia, wyposażenie wnętrz)...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Optimedia Poland przejął dwie osoby z byłego MediaVest

Dom mediowy Optimedia Poland powiększył się w ostatnim czasie o pięciu nowych pracowników. Dwóch z nich trafiło do Optimedia Poland...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Budżet mediowy preparatów marki Centrum trafił do Optimedia Poland

Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się obsługą medialną preparatów witaminowych Centrum (Centrum, Centrum Junior, Centrum Silver) produkowanych przez firmę farmaceutyczną...

Kraj, 7 kwietnia 2003

Maciej Kita dołączył do teamu obsługującego Erę w Optimum Media OMD

Maciej Kita, dotychczasowy senior media planner w firmie CR Media, dołączył do zespołu obsługującego Polską Telefonię Cyfrową (do której należy...

Kraj, 2 kwietnia 2003

Dom mediowy Brand Connection wygrał budżet Groupe SEB

Dom mediowy Brand Connection, należący do domu mediowego Initiative Media Warszawa, wygrał budżet mediowy firmy Groupe SEB, dystrybutora marek AGD:...

Kraj, 27 marca 2003

Budżet mediowy marki Dekoral trafił ponownie do Effective Media

Firma Polifarb Cieszyn Wrocław rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową marki farb Dekoral i wprowadzanej właśnie na rynek submarki - Dekoral...

Kraj, 24 marca 2003

SC Johnson promuje w telewizji ściereczki czyszczące Mr Muscle

Firma SC Johnson rozpoczęła kampanię reklamową ściereczek czyszczących Mr Muscle Universal Orange Action. Kreację i strategię działań reklamowych przygotowała agencja...

Kraj, 21 marca 2003

Pekao i LOT promują kobrandowaną kartę kredytową

Bank Pekao SA oraz Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową systemu Visa. Każdy posiadacz karty staje...

Kraj, 20 marca 2003

Starlink prawdopodobnie zajmie się budżetem mediowym Agory SA

Z nieoficjalnych informacji wynika, że dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową Pionu Czasopism Agora SA. Przedstawiciele Agory SA...

Kraj, 18 marca 2003

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę L'Oreala

Koncern L'Oreal Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego, którego wysokość nieoficjalnie szacuje się na mniej więcej 90 mln zł....

Kraj, 13 stycznia 2003

Agora SA zakończyła przetarg na obsługę budżetu mediowego

Według nieoficjalnych informacji Agora SA zakończyła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Przedstawiciele firmy nie podali jednak jeszcze nazwy zwycięzcy. Wybrany...

Kraj, 15 listopada 2002

SC Johnson wspiera reklamą nowy płyn czyszczący

Firma SC Johnson wprowadza na rynek nowy uniwersalny płyn czyszczący Mr Muscle Universal Orange Action. "Dzięki wykorzystaniu olejku pomarańczowego nasz...

Kraj, 14 listopada 2002

Roszady personalne w domu mediowym Optimedia Poland

Radosław Włoda objął stanowisko new business managera w Optimedia Poland. Wcześniej pełnił obowiązki senior media plannera. Jak powiedział Szymon Marek,...

Kraj, 22 października 2002

Agencja Publicis przygotowała kreację dla reklam Generali

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kreację kampanii reklamowej polskich oddziałów włoskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Generali. "Celem kampanii jest promocja marki Generali i...

Kraj, 13 sierpnia 2002

Firma ubezpieczeniowa Generali rozstrzygnęła przetarg reklamowy

Z nieoficjalnych źródeł wynika, że towarzystwo ubezpieczeniowe Generali Group rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową oraz planowanie i zakup mediów dla...

Kraj, 19 lipca 2002

Browary Brok planują kampanię reklamową

Browar Brok planuje w ciągu kilku najbliższych miesięcy przeprowadzenie produktowej kampanii reklamowej. Jak powiedział Artur Olejniczak, kierownik działu marketingu browaru,...

Kraj, 22 maja 2002

Moby Dick Group będzie obsługiwał budżet reklamowy Jutrzenki SA

Agencja reklamowa Moby Dick Group wygrała przetarg na obsługę full service firmy Jutrzenka SA. Jak powiedziała Julita Wegenke, product group...

Kraj, 21 maja 2002

Optimedia Poland będzie obsługiwał markety budowlane sieci OBI

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci marketów OBI. Jak powiedział Tomasz Linkiewicz, kierownik...

Kraj, 6 maja 2002

SC Johnson wspiera reklamą nowe linie brandu OFF!

Firma SC Johnson wprowadziła nową segmentację produktów OFF! przeciwko komarom i meszkom. Niektóre produkty tej marki, począwszy od tego sezonu,...

Kraj, 18 lutego 2002

Optimedia Poland wykorzystuje zagraniczne serwisy w kampanii EkoDiesel

W kampanii oleju EkoDiesel (PKN Orlen) zaplanowanej przez Optimedia Poland wykorzystano serwisy internetowe Bloomberga i Financial Times. Jak powiedział Maciej...

Kraj, 6 lutego 2002

Publicis i MediaCom będą obsługiwać budżet firmy Kamis-Przyprawy

Przetarg na obsługę budżetu kreatywnego firmy Kamis-Przyprawy SA wygrała agencja reklamowa Publicis. Obsługą medialną kampanii reklamowych zajmie się natomiast dom...

Kraj, 11 stycznia 2002

Agencja reklamowa Publicis będzie obsługiwać budżet Broka

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marek piwa Brok i Cooler browaru Brok SA. Współpraca będzie miała...

Kraj, 3 grudnia 2001

CIA Poland weszło do struktur platformy negocjacyjnej Media One

Dom mediowy CIA Poland jest piątą firmą, która znalazła się w strukturze platformy negocjacyjnej Media One. CIA Poland dołączyło do...

Kraj, 8 listopada 2001

Uczestnicy porozumienia Media One negocjują ostateczne warunki współpracy

Przedstawiciele domów mediowych The Media Edge i MindShare Polska, należących do holdingu WPP, oraz Zenith Media i Optimedia Poland, należących...

Kraj, 12 lutego 2001

NOS/BBDO I LOWE LINTAS GGK W PRZETARGU NA ŻYWIEC

Według nieoficjalnych informacji na krótkiej liście agencji reklamowych ubiegających się o budżet marki Żywiec znajdują się obecnie dwie firmy -...