M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "P&G (firma)"

Zagranica, 20 listopada 2009

Większość amerykańskich marketerów buduje relacje na Twitterze

Agencja Weber Shandwick zbadała aktywność największych amerykańskich marketerów w serwisie mikroblogowym Twitter. Przepytała menedżerów 100 firm z listy "Fortune", na...

Kraj, 2 października 2009

Bartłomiej Serafiński rusza z firmą projektującą innowacje Touch Ideas

Bartłomiej Serafiński rusza z firmą projektującą innowacje Touch Ideas, w której pełni funkcję partnera zarządzającego. Touch Ideas nie ogranicza się ...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 1 października 2009

Martin Winter zaczyna pracę w Change Communications

Martin Winter, przez ostatnie trzy miesiące związany z agencją Euro RSCG jako senior art director i deputy creative director, od...

Zagranica, 9 lipca 2009

Kosmetyczni giganci coraz bardziej aktywni w Chinach

Chiny są coraz bardziej atrakcyjne dla największych firm z branży kosmetycznej. L'Oreal, Estee Lauder i Mary Kay wyraźnie zwiększyły swoje...

Zagranica, 6 lipca 2009

P&G wprowadza w USA ekonomiczną wersję proszku Tide

P&G wprowadza w USA ekonomiczną wersję proszku Tide. Produkt ma się nazywać Tide Basic i będzie tańszy od standardowego wariantu...

Zagranica, 3 lipca 2009

P&G rusza z największą kampanią Gillette od czasu akwizycji marki

Procter & Gamble rusza z największą globalną kampanią Gillette od czasu akwizycji marki. Ma ona pokazać, że Gillette to nie...

Zagranica, 24 czerwca 2009

Amerykańscy konsumenci mniej lojalni

Amerykańscy konsumenci są coraz mniej lojalni wobec marek - wynika z badania organizacji CMO Council i firmy Pointer Media Network....

Zagranica, 29 maja 2009

Według analityków sprzedaż P&G spadła globalnie o 5 proc.

Według analityków (Deutsche Bank, Consumer Edge Research, JP Morgan) na skutek globalnego kryzysu światowa sprzedaż produktów P&G spadła o 5...

Kraj, 13 maja 2009

Wyjaśnienie: za obsługę Novartisu odpowiada Jarosław Skrzyński

We wczorajszym DS "MMP" podaliśmy, że w grupie Saatchi & Saatchi za regionalną obsługę Novartisu odpowiedzialne są dwie osoby na...

Zagranica, 12 marca 2009

Chińczyk Jean Lin szefem strategii Isobar

Jean Lin, CEO agencji Wwwins, został szefem strategii sieci interaktywnej Isobar. Będzie on nadal pracować w Szanghaju, ale ma realizować...

Kraj, 27 lutego 2009

Unilever konkuruje z P&G w segmencie past wybielających

Unilever rozpoczął kampanię promującą pastę do zębów Signal White Now. Jej unikatową cechą jest efekt natychmiastowego wybielenia optycznego. Kampania obejmuje...

Kraj, 25 lutego 2009

Ewelina Sęk została regionalnym plannerem dla marki Lenor w sieci Grey

Ewelina Sęk objęła w sieci Grey nowo utworzone stanowisko regional plannera i będzie odpowiadać za prowadzenie marki Lenor (P&G) w...

Kraj, 10 lutego 2009

4Frame tworzy nowy team kreatywny

Agencja 4Frame specjalizująca się m.in. w shopper marketingu utworzyła nowy team kreatywny w składzie: Zuzanna Łomnicka jako senior art director,...

Kraj, 22 stycznia 2009

Sprostowanie: Marta Obłuska na czele teamu PZU w Leo Burnett

W informacji "Leo Burnett przebudowuje struktury pod kątem PZU i P&G" opublikowanej we wczorajszym DS "MMP" błędnie podaliśmy nazwisko osoby...

Kraj, 16 stycznia 2009

Monika Szadkowska-Jurek szefem działu promocji Momentum Worldwide

Monika Szadkowska-Jurek objęła stanowisko dyrektora działu promocji (nowej komórki wyodrębnionej z działu client service mającej zajmować się egzekucją projektów promocyjnych)...

Kraj, 26 czerwca 2008

Dwie nowe osoby w agencji Hand Made

Do agencji Hand Made dołączyły dwie nowe osoby. Kamila Krauze jako junior graphic designer zasiliła grupę kreatywną Miłosza Sroki i...

Kraj, 14 maja 2008

Anita Kotlińska została senior art directorem w TBWA

Do działu kreacji agencji reklamowej TBWA dołączyły Anita Kotlińska, która objęła stanowisko senior art directora, oraz Natalia Gościniak, nowy art...

Zagranica, 13 maja 2008

Według Millward Brown reklama mobilna jest coraz skuteczniejsza

Trzech z pięciu użytkowników telefonów komórkowych jest skłonnych do kupienia produktu po otrzymaniu reklamy mobilnej typu opt-in, na przesłanie której...

Zagranica, 9 kwietnia 2008

Salma Hayek i Oprah Winfrey wspierają projekt P&G na rzecz UNICEF

Salma Hayek i Oprah Winfrey biorą udział w kampanii PR sponsorowanej przez P&G i markę Pampers. W programach "Oprah Winfrey...

Zagranica, 21 marca 2008

Amy Eagle odpowiada w DDB za globalną obsługę Unilevera

Amy Eagle, dyrektor działu client service w Kirshenbaum Bond + Partners, rozpocznie pracę w agencji DDB, gdzie zajmie się obsługą...

Kraj, 19 marca 2008

Unilever rusza z kampanią przeciwłupieżowego Clear

Unilever Polska rusza z kampanią reklamową wspierającą powrót na rynek marki szamponów przeciwłupieżowych Clear. Przy przygotowaniu i realizacji kampanii marketer...

Zagranica, 11 marca 2008

Z Motoroli odeszli szef działu komórek i szef marketingu

Duże zmiany w Motoroli. W piątek amerykański koncern poinformował, że Stu Reed, dotychczasowy szef działu telefonów komórkowych Motoroli, odchodzi z...

Kraj, 29 lutego 2008

180° PR zdobywa nowe projekty, rozbudowuje zespół

Agencja 180° Public Relations (Grupa Leo Burnett Warszawa) przygotowuje dwa nowe projekty. Dla firmy Sanofi Pasteur, w ramach współpracy sieciowej...

Kraj, 21 lutego 2008

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka ta była już obecna na polskim rynku w latach...

Kraj, 14 grudnia 2007

Headlines Porter Novelli rekrutuje konsultantów w dziale corporate

Do działu corporate agencji Headlines Porter Novelli dołączyły dwie osoby. Stanowisko konsultanta objęła Aldona Rusiniak, która będzie odpowiadać za kompleksowe...

Kraj, 11 grudnia 2007

PIA wprowadza automatyczny system do zarządzania nośnikami

Polonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadziła automatyczny system do zarządzania swoją siecią 9 tys. nośników...

Zagranica, 28 września 2007

Grey Group EMEA otrzymała najwięcej nagród Euro Effie

Po raz trzeci z rzędu sieć agencyjna Grey Group EMEA otrzymała tytuł Sieci Roku podczas przyznawania nagród w konkursie efektywności...

Zagranica, 4 września 2007

P&G wprowadza nową definicję wydatków reklamowych

P&G wprowadza nową definicję wydatków reklamowych. Obecnie będą wliczane do nich także działania w punktach sprzedaży, takie jak opakowania promocyjne,...

Zagranica, 4 września 2007

Gray Sycamore odpowiada za interaktywne dywizje w Leo Burnett

Gray Sycamore, wcześniej odpowiedzialny za interaktywną działalność The Marketing Store, został nowym szefem dywizji interaktywnych w sieci Leo Burnett. Na...

Kraj, 22 maja 2007

MS Services współpracuje z MagnifiCo PR

Do grona klientów MagnifiCo PR dołączyła agencja MS Services działająca w branży kompleksowego wsparcia sprzedaży. MS Services świadczy usługi w...

Zagranica, 5 kwietnia 2007

P&G zapewnia, że jego żywność dla zwierząt jest bezpieczna

P&G zapewnia, że jego żywność dla zwierząt jest bezpieczna. Nowa kampania jest związana z ogromną operacją wycofywania z rynku USA...

Kraj, 28 marca 2007

Michał Krejza dyr. zarządzającym Team One

Michał Krejza został dyrektorem zarządzającym Team One, agencji reklamowej z grupy Saatchi & Saatchi. Krejza pracował przez ostatnie osiem lat...

Kraj, 22 listopada 2006

Marcin Kydryński wystąpi w nowej reklamie Pilsnera

Marcin Kydryński wystąpi w najnowszej kampanii telewizyjnej piwa Pilsner Urquel (Kompania Piwowarska SA). Kreacją kampanii zajmuje się Gruppa66 Ogilvy, spot...

Zagranica, 28 czerwca 2006

P&G wprowadza na rynek nową pastę do zębów konkurencyjną dla Colgate Palmolive

Koncern P&G wprowadza na rynek nowa pastę do zębów Crest Pro-Health i na kampanie reklamową nowej marki w Stanach Zjednoczonych...

Zagranica, 21 czerwca 2006

P&G przeprowadzi pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego

P&G przeprowadzi w USA pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego. Projekt będzie dotyczyć marki pasty Crest Whitening Plus Scope Extreme, która...

Zagranica, 2 czerwca 2006

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. wzrosły o 5,2 proc.

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. osiągnęły poziom 34,9 mld dol. Jest to o 5,2 proc. więcej niż...

Zagranica, 29 maja 2006

Starcom wprowadza zmiany w managemencie w regionie EMEA

Iain Jacob, chief executive grupy mediowej Starcom w regionie EMEA, ogłosił skład nowego managementu. John Antoniades, dotychczas szef MediaVest we...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Unilever dołączył do badania "Apollo", które ma zbadać zachowania konsumenckie w zetknięciu z reklamą

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...

Zagranica, 18 listopada 2005

JWT w Londynie szuka następcy rezygnującego Simona Boltona

JWT w Londynie szuka nowego chief executive, gdyż dotychczas pełniący tę funkcję Simon Bolton ustępuje ze stanowiska. Obecnie trwają negocjacje...

Kraj, 15 września 2005

Kimberly-Clark reklamuje pieluszki Huggies SuperFlex

Firma Kimberly-Clark ruszyła z kampanią reklamową jednorazowych pieluszek Huggies SuperFlex. Jak powiedział Piotr Nagalski, marketing manager marki Huggies na obszar...

Kraj, 2 września 2005

Agencja Nicety realizuje projekty dla Pampers (P&G) na 11 rynkach

Wrocławska agencja reklamowa Nicety stworzyła dla marki Pampers (P&G) kreację materiałów POS oraz direct to consumer, która obejmuje osiem krajów...

Kraj, 24 marca 2005

Chusteczki Nivea Baby Toddies tworzą nową kategorię rynkową

Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży chusteczki wielofunkcyjne Nivea Baby Toddies, kreując nową kategorię rynkową. Chusteczki Toddies są skierowane do dzieci...

Kraj, 22 listopada 2004

22 polskie prace przeszły preselekcję w konkursie reklamowym Epica

22 prace z Polski zostały zakwalifikowane do właściwej części konkursu po tzw. preselekcji w międzynarodowym konkursie reklamy Epica. Na liście...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Raport Expert Monitora: P&G wydał na reklamę w br. ok. 150 mln zł

Zobacz wydatki (top 10) największych reklamodawców

Zagranica, 27 maja 2003

Playtex wygrywa w sądzie z P&G

Producent środków higieny firma Playtex otrzyma 2,96 mln dol. odszkodowania od P&G za wyemitowanie reklamy zawierającej nieprawdziwe stwierdzenia. Zdaniem sądu...

Kraj, 8 maja 2003

180 PR dla Always

180 Public Relations prowadzi działania PR dla Always Light - nowego produktu marki Always koncernu P&G. Agencja jest odpowiedzialna za...

Kraj, 2 października 2002

Leo Burnett nagrodzona w Gruzji

W czasie pierwszej edycji Kaukaskiego Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego (CIFA) z siedzibą w Tbilisi (Gruzja), gdzie oceniano 1200 prac z 34...

Zagranica, 13 czerwca 2001

P&G KONSOLIDUJE BUDŻET NA PLANOWANIE MEDIÓW WE FRANCJI

P&G skonsolidował swój francuski budżet na planowanie mediów w rękach należącego do grupy Bcom3 domu mediowego Starcom. Budżet, który w...

Zagranica, 19 marca 2001

P&G TESTUJE WE FRANCJI PIELUSZKI DLA NIEMOWLĄT

P&G wprowadzi na rynek francuski nową wersję pieluszek Pampers dla noworodków i niemowląt. Nowe pieluszki Pampers New Baby Total Care...