M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Pani Domu (marka)"

Kraj, 22 listopada 2002

"Pani Domu" rozwija akcję promującą czytanie bajek

Do numeru 48. tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska), który ukaże się na rynku 25 listopada br., dołączona zostanie...

Kraj, 22 listopada 2002

Lowe GGK i PanMedia Western dla Provident Polska

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Provident Polska SA. Jest to największa kampania produktowa brytyjskiej firmy, która zajmuje się udzielaniem pożyczek gotówkowych...

Kraj, 22 listopada 2002

"Pani Domu" rozwija akcję promującą czytanie bajek

Do numeru 48. tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska), który ukaże się na rynku 25 listopada br., dołączona zostanie...

Kraj, 14 listopada 2002

"Pani Domu" przekazała dar dla Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej

Redakcja tygodnika "Pani Domu", wydawanego przez Axel Springer Polska, przekazała czek dla Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie bez barier". Suma 120...

Kraj, 18 października 2002

Strony pisane systemem Braille'a w tygodniku "Pani Domu"

W wydaniu 43/44 "Pani Domu" (wydawca Axel Springer Polska), które ukaże się 21 października br., zostaną zamieszczone specjalne strony pisane...

Kraj, 9 października 2002

"Świat Kobiety" zamierza poprawić swój wizerunek i polepszyć jakość

Do zespołu redakcyjnego dwutygodnika "Świat Kobiety" dołączyły trzy nowe osoby, które wezmą udział w pracach nad poprawą wizerunku dwutygodnika i...

Kraj, 20 września 2002

Axel Springer Polska zarzuca Bauerowi nieuczciwą konkurencję

Zarzut nieuczciwej konkurencji postawił Axel Springer Polska Wydawnictwu Bauer. Chodzi o konkurs dla czytelników o nazwie Deszcz Pieniędzy, który ukazał...

Kraj, 18 września 2002

Uno Fresco Tradex wspiera sprzedaż bakalii marki Bakalland

Firma Uno Fresco Tradex (UFT) rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową marki bakalii Bakalland. Kampania skierowana jest do grupy...

Kraj, 21 sierpnia 2002

Jubileuszowy numer "Pani Domu" wesprze akcja promocyjna

"Pani Domu", tygodnik wydawany przez Axel Springer Polska, kończy osiem lat. 26 sierpnia br. ukaże się jego jubileuszowy numer. Z...

Kraj, 14 sierpnia 2002

Coty Polska rozpoczyna kampanię wód Chanson d'Emotions

Coty Polska odświeża wizerunek wód toaletowych Chanson d'Emotions i rozpoczyna kampanię reklamową. "Jej celem jest budowanie świadomości nowo pozycjonowanej marki"...

Kraj, 20 czerwca 2002

Ruszyła kampania reklamowa Łaciatego

Terta Pak rozpoczął kampanię reklamową śmietanki oraz zagęszczonego mleka Łaciate. Kreację i strategię tej kampanii przygotowała agencja D'Arcy, natomiast za...

Kraj, 19 czerwca 2002

Sprostowanie

W wydaniu DS "MiMP" z 10 czerwca br. ukazała się w tej sekcji informacja, w której "Panią Domu" (Axel Springer)...

Kraj, 19 czerwca 2002

Bez recepty - pierwsza kampania Lactovaginalu

Na początku czerwca 2002 r. ruszyła kampania Lactovaginalu, leku dopochwowego stosowanego leczniczo i profilaktycznie w stanach zapalnych narządów rodnych.Jest to...

Kraj, 17 czerwca 2002

Promocja dezodorantów Be Free

Agencja reklamowa Yellow promotion z Poznania przygotowała kampanię reklamową dezodorantów Be Free, produkowanych przez firmę Dramers SA. Jej celem jest...

Kraj, 14 czerwca 2002

List do DS "MiMP": ciąg dalszy sporu o tytuł "Mama i Dziecko"

Wydawnictwo Edipresse Polska nadesłało odpowiedź na pismo Macieja Brzozowskiego, dyr. PR Wydawnictwa Bauer, zamieszczone w DS "MiMP" 12 czerwca br....

Kraj, 11 czerwca 2002

Dr Irena Eris wprowadza na rynek nową markę kosmetyków Tilia

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadza na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji twarzy o nazwie Tilia. Będą to kosmetyki...

Kraj, 10 czerwca 2002

Agencja On Board PR realizuje kampanię PR dla Polfy Kutno

Agencja On Board PR poprowadzi II etap akcji informacyjnej "Osteoporoza - poznaj swojego wroga" przygotowanej dla firmy farmaceutycznej Polfa Kutno...

Kraj, 4 czerwca 2002

Kampania reklamowa produktów do opalania Nivea

Koncern Beiersdorf-Lechia rozpoczął produktową kampanię promującą serię kosmetyków do opalania "Nivea Sun". Celem kampanii jest promocja produktów Nivea. Kreację przygotowała...

Kraj, 22 maja 2002

Własna strona "Naj" w internecie. Wzrost objętości tygodnika

Wydawnictwo G+J Polska inwestuje w tygodnik "Naj". Tytuł otrzymał właśnie własną stronę internetową. Została dodana do istniejących już stron innych...

Kraj, 21 maja 2002

Novartis wspiera reklamą sprzedaż preparatu Voltaren Emulgel

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego i przeciwzapalnego Voltaren Emulgel - marki należącej do koncernu farmaceutycznego Novartis. W kampanii wykorzystywane...

Kraj, 7 maja 2002

Cadbury Wedel wprowadza zmiany Mieszanki Wedlowskiej

Cadbury Wedel wprowadza zmiany w jednym ze swoich standardowych produktów - cukierkach czekoladowych o nazwie Mieszanka. Wyróżnieniu jej spośród innych...

Kraj, 26 kwietnia 2002

Siemens rozpoczął wiosenną kampanię telefonów komórkowych

Siemens Information and Communications Mobile Devices rozpoczął kampanię wizerunkową dwóch telefonów komórkowych - modeli ME 45 i C45. Kampania modelu...

Kraj, 24 kwietnia 2002

Reklama wspiera debiut chińskiego producenta AGD w Polsce

Agencja reklamowa Brandy przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek polski firmę Haier - chińskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego (AGD). Działania...

Kraj, 9 kwietnia 2002

United Parcel Service promuje swoje usługi kurierskie

United Parcel Service (UPS) promuje swoje usługi kurierskie. "To najbardziej intensywna kampania, jaką firma UPS prowadziła dotąd w Polsce" -...

Kraj, 26 marca 2002

Zmiany w Biurze Reklamy wydawnictwa Axel Springer Polska

Axel Springer Polska wzmocniło dyrekcję swego Biura Reklamy. Kieruje nim, jak wcześniej, Dominik Tzimas. Od teraz ma dwóch zastępców, a...

Kraj, 19 marca 2002

Publicis przygotował kampanię reklamową pieprzu Kamis

W połowie marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa pieprzu firmy Kamis - Przyprawy SA przygotowana przez agencję Publicis. Skierowana jest...

Kraj, 12 marca 2002

Rozbudowa struktur wydawnictwa G+J Polska

G+J Polska tworzy grupy wydawnicze, rozbudowuje struktury wydawnicze i redakcyjne. W związku z rozwojem zatrudnia nowych specjalistów. Dyrektorem wydawniczym grupy...

Kraj, 13 lutego 2002

Publicis kreuje produkty do pielęgnacji ciała Garnier

Agencja reklamowa Publicis przygotowuje kreację na potrzeby kampanii reklamowej produktów do pielęgnacji ciała Garnier, która rozpocznie się w połowie marca...

Kraj, 17 stycznia 2002

"Dziewczyna" zmieniła szatę graficzną i zawartość

Magazyn "Dziewczyna" wydawnictwa Axel Springer Polska od numeru lutowego zmienił layout i zawartość merytoryczną. Ma nowy układ graficzny i nowe...

Kraj, 7 stycznia 2002

"Pani Domu" wprowadza nowy layout i rozbudowuje zawartość pisma

"Pani Domu" wydawnictwa Axel Springer Polska gruntownie zmienia layout i poszerza zawartość od numeru 2/2002. Równocześnie rusza intensywna kampania promocyjna...

Kraj, 17 grudnia 2001

Ewa Czaczkowska nową naczelną tygodnika "Pani Domu"

Ewa Czaczkowska została redaktor naczelną tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska). Zastąpiła Joannę Rajpert-Kuźnicką i Katarzynę Dolińską, które wspólnie...

Kraj, 17 grudnia 2001

Ewa Czaczkowska nową naczelną tygodnika "Pani Domu"

Ewa Czaczkowska została redaktor naczelną tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska). Zastąpiła Joannę Rajpert-Kuźnicką i Katarzynę Dolińską, które wspólnie...

Kraj, 3 grudnia 2001

Tygodnik "Gala" poszerza strukturę kierownictwa

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) poszerzył kierownictwo. Prowadzenie działu krajowego i zagranicznego powierzono Katarzynie Dolińskiej. Szefem nowo utworzonego działu aktualności został...

Kraj, 3 grudnia 2001

Sprzedaż nowego produktu PZU Denta Plan będzie wspierana kampanią reklamową

Rusza kampania najnowszego produktu towarzystwa ubezpieczeniowego PZU - ubezpieczenia stomatologicznego Denta Plan. Kampanię, zarówno pod względem strategii i kreacji, jak...

Kraj, 16 października 2001

MARTIS PRZYGOTOWAŁA AKCJĘ PROMOCYJNĄ DLA TARCZYNA

Agros Fortuna rozpoczyna akcję promocyjną soków i napojów Tarczyn. Za przygotowanie koncepcji promocji oraz wykonanie materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja...

Kraj, 11 października 2001

MARTIS PRZYGOTOWAŁA DRUGĄ CZĘŚĆ KAMPANII LEKU CIRRUS

Agencja reklamowa Martis z Warszawy przygotowała kontynuację wiosennej kampanii reklamowej kapsułek na katar Cirrus firmy UCB Pharma. Obecny, drugi etap...

Kraj, 1 października 2001

PIERWSZA OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA PRASOWA KAWY INKA

Dzisiaj rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa kawy Inka. Producentem Inki jest firma Biogran. Produkt ten ujrzymy w nowych opakowaniach o...

Kraj, 26 września 2001

KAMPANIA REKLAMOWA TELEWIZJI PULS

24 września rozpoczęła się kampania reklamowa Telewizji Puls. Działania promujące ofertę programową Pulsu potrwają do końca tego roku. W ciągu...

Kraj, 25 września 2001

HERBAPOL: JESIENNA KAMPANIA OWOCOWYCH I ZIOŁOWYCH HERBAT

Jeszcze we wrześniu rozpocznie się zapowiadana w sierpniu kampania reklamowa dwóch linii produktowych Herbapolu: Zielnik Polski i Herbaciany Ogród. "Reklamowany...

Kraj, 30 sierpnia 2001

NIETYPOWA KAMPANIA MLECZKA DO CZYSZCZENIA CIF

Unilever Polska odświeża wizerunek mleczka do czyszczenia CIF. CIF ma teraz trzy nowe warianty: Lemon, Normal i Active (z wybielaczem),...

Kraj, 27 sierpnia 2001

GREY PRZYGOTOWAŁ KAMPANIĘ PROMOCYJNĄ KAWY PRIMA

Agencja reklamowa Grey Warszawa jest odpowiedzialna za strategię i kreację promocyjnej kampanii reklamowej kawy Prima, która rozpocznie się 15 września...

Kraj, 18 maja 2001

NOVARTIS WSPIERA SPRZEDAŻ LEKU NA ŻYLAKI

Novartis zdecydował się na przeprowadzenie kampanii produktowo-wizerunkowej Venorutonu, leku na żylaki. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki, odświeżenie wizerunku (nowe...

Kraj, 30 kwietnia 2001

PLASTRY HANSAPLAST FIRMY BEIERSDORF-LECHIA JUŻ W SPRZEDAŻY

Beiersdorf-Lechia wprowadza na rynek nową markę plastrów - Hansaplast obecną na zachodnich rynkach od lat. W ofercie znajdzie się pięć...

Kraj, 2 kwietnia 2001

"TINA" BAUERA ZMIENIA SWOJE OBLICZE

"Tina", sztandarowy tygodnik Wydawnictwa H. Bauer, wyraźnie się zmieni. Pierwszy zmieniony numer ukaże się w środę, 11 kwietnia br. Pismo...

Kraj, 28 marca 2001

PIERWSZA KOLOROWA KAMPANIA REKLAMOWA JOANNY

Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" rozpoczyna trzymiesięczną kampanię wizerunkową farb i rozjaśniaczy do włosów (tzw. kolorantów). Jej start przewidziano na kwiecień br....

Kraj, 20 marca 2001

KOLEJNE ZMIANY PERSONALNE W AXEL SPRINGER POLSKA

Po niedawnych nominacjach na nowe stanowiska dyrektorów wydawniczych w Axel Springer Polska doszło w tym wydawnictwie do kolejnych, związanych z...

Kraj, 28 lutego 2001

ROZSZERZONA FORMUŁA TYGODNIKA "NAJ"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) od aktualnego numeru (9/2001) podniósł swoją atrakcyjność. Ma odświeżoną makietę i rozbudowane niektóre rubryki (np. dziecko,...

Kraj, 14 lutego 2001

TRZEJ DYREKTORZY WYDAWNICZY W AXEL SPRINGER POLSKA

Axel Springer Polska zmienia swoje struktury. Od 1 marca br. zaczną pracować powołani właśnie trzej dyrektorzy wydawniczy. Są nimi: Małgorzata...

Kraj, 9 lutego 2001

WALENTYNKOWA KAMPANIA ERY

Polska Telefonia Cyfrowa rusza z kampanią promocyjną sieci telefonii komórkowej Ery GSM związaną ze zbliżającymi się walentynkami. Jej operator proponuje...

Kraj, 12 kwietnia 2000

Relaunch kremów Glicea

Od kwietnia do czerwca potrwa kampania Beiersdorf-Lechia SA, której celem jest relaunch serii kremów do rąk Glicea w nowych opakowaniach....