M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Toyota (firma)"

Zagranica, 14 marca 2007

Media Contacts uruchomiło biuro w Second Life

Media Contacts uruchomiło wirtualne biuro w świecie SecondLife.com. Dyrektorem zarządzającym nowego "biura" został Howdy Dixon. Liczba użytkowników Second Life przekroczyła...

Zagranica, 15 lutego 2007

Jon Williams został commercial directorem w koncernie Toyota

Jon Williams objął stanowisko commercial directora w firmie motoryzacyjnej Toyota i będzie współodpowiedzialny za tegoroczny debiut rynkowy marki Auris. Wcześniej...

Zagranica, 26 stycznia 2007

Coca-Cola powraca do reklam wokół Super Bowl po 8 latach przerwy

Coca-Cola powraca do reklam wokół rozgrywek Super Bowl. Będzie to miało miejsce pierwszy raz od 8 lat. Koncern będzie pokazywał...

Zagranica, 22 stycznia 2007

Toyota znów zareklamuje się przy Super Bowl

Toyota znów będzie reklamowała się przy relacjach z Super Bowl. Według źródeł zbliżonych do marketera wykupiła dwa 30-sekundowe spoty przy...

Zagranica, 8 listopada 2006

Saatchi zajmie się paneuropejskim budżetem reklamowym Toyoty Auris

Toyota powierzyła sieci agencyjnej Saatchi & Saatchi obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego modelu Auris, którego wartość szacowana jest na 60 mln...

Kraj, 11 października 2006

Według Samaru jest szansa na odwrócenie niekorzystnego trendu sprzedaży aut osobowych

Po trzech kwartałach br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 175,4 tys. sztuk, jest to o 4,7 proc. mniej niż przed...

Kraj, 9 października 2006

Saatchi zdobyła Złoty Bęben w konkursie reklamowym Golden Drum

Polski oddział sieci agencji reklamowych Saatchi & Saatchi zdobył Złoty Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum w słoweńskim Portorożu. Nagroda...

Zagranica, 15 września 2006

T-Mobile razem z EMI oferują mobilne wideo z reklamami

Operator komórkowy T-Mobile we współpracy z wytwórnią muzyczną EMI Music oferuje swoim użytkownikom multimedialny kontent taki jak wideoklipy, programy rozrywkowe,...

Zagranica, 7 sierpnia 2006

Toyota i Chrysler nie zamierzają wycofać reklam wokół kontrowersyjnego programu "Rescue Me"

Ani Toyota, ani Chrysler nie zamierzają ugiąć się pod presją organizacji Parents Television Council i nie wycofają swoich reklam z...

Kraj, 19 czerwca 2006

Toyota partnerem Fleet Management Institute integrującego branżę flotową

Toyota została kolejnym obok Orlenu partnerem Fleet Management Institute CEE i do końca roku wspierać będzie wszystkie jego działania, jak...

Zagranica, 9 stycznia 2006

Sprzedaż Toyoty w USA wzrosła w ub.r. o 10 proc., sprzedaż GM spadła o 4 proc.

Toyota jest koncernem z największym wzrostem sprzedaży za zeszły rok. Wśród innych rosnących koncernów są: Nissan (+9,6 proc.), Audi (+6,4...

Zagranica, 23 grudnia 2005

Toyota zdetronizuje General Motors i w 2006 r. ma zostać największym producentem aut

Plan Toyoty na przyszły rok zakładający 10-proc. wzrost produkcji zaowocuje zmianą na pozycji światowego lidera branży motoryzacyjnej (pod względem wielkości...

Zagranica, 20 października 2005

Clooney i Crowe zarzucają sobie sprzedaż wizerunku

Znany aktor Russell Crowe zarzucił George'owi Clooneyowi złamanie wewnętrznej umowy, według której aktorzy nie występują w reklamach. Clooney dotychczas wystąpił...

Zagranica, 26 sierpnia 2005

Clemmow Hornby Inge zrealizuje kampanię Toyoty

Brytyjska agencja Clemmow Hornby Inge (CHI) zajmie się obsługą szacowanego na 35 mln funtów budżetu Corolli, flagowego modelu Toyoty. Działania...

Kraj, 18 sierpnia 2005

Agencja event-marketingowa Jamboree zatrudnia nowych menedżerów

Do zespołu agencji eventowej Jamboree dołączyły trzy nowe osoby. Dział produkcji imprez został wzmocniony przez Agnieszkę Kurkiewicz i Kamę Kowalczyk,...

Kraj, 22 czerwca 2005

TVN Turbo od jesieni chce poszerzyć profil widowni i programming

Telewizyjny kanał motoryzacyjny TVN Turbo zapowiada sukcesywne poszerzanie programmingu stacji i profilu widowni. Zdaniem nadawcy dziś widownia stacji to przede...

Kraj, 8 czerwca 2005

Skoda po pięciu miesiącach liderem polskiego rynku nowych aut

Skoda Auto Polska SA jest po pięciu miesiącach br. (styczeń-maj) liderem sprzedażowym polskiego rynku nowych samochodów. Skoda sprzedała przez te...

Zagranica, 2 czerwca 2005

Product placement Toyoty w bokserskim reality show zakończył się klapą

Bokserskie reality show "The Contender" zawiodło nadzieje, jakie pokładali w nim marketerzy. Zdaniem obserwatorów rynku szczególnie ucierpiała Toyota, która podpisała...

Zagranica, 31 maja 2005

David Bain dołącza do Saatchi, zajmie się globalnym budżetem Toyoty

David Bain, poprzednio planning director w FCB London, został global head of strategy w Saatchi & Saatchi. Jednym z jego...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Synovate organizuje roadshow wspierający analizy motoryzacyjne

Polski oddział firmy badawczej Synovate zamierza wspierać sprzedaż usług związanych z badaniami rynku motoryzacyjnego. W maju br. odbędzie się roadshow...

Zagranica, 29 marca 2005

Toyota wydała komiks dla dzieci w stylu manga

Toyota wydała komiks dla dzieci w stylu manga, po tym jak okazało się, że najmłodsi konsumenci mają wpływ na zakupy...

Zagranica, 25 marca 2005

Toyota definitywnie rezygnuje z czerwonego logo

Japoński producent samochodów podjął ostateczną decyzję i wprowadzi na wszystkich rynkach jednolitą identyfikację wizualną swojego logo. Firma zrezygnowała z czerwonego...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Toyota wejdzie w rynek mikrosamochodów z modelem Aygo

Aygo zostanie zaprezentowany w marcu na Geneva Motor Show, jest skierowany do młodych odbiorców. Toyota ma ambicje, aby stał się...

Kraj, 13 lipca 2004

Lenarczyk zastępcą dyrektora generalnego domu mediowego Zenith Media

Daniel Lenarczyk, dotychczas dyrektor mediów w domu mediowym Zenith Media, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (deputy managing director) tej...

Kraj, 23 czerwca 2004

Toyota Motor Poland dostosowuje się do nowej europejskiej koncepcji marketingowej

Spółka Toyota Motor Poland dostosowuje swoją koncepcję marketingową do nowej europejskiej strategii, która została stworzona przez koncern Toyota we współpracy...

Zagranica, 21 maja 2004

Toyota wybiera ZenithOptimedia do europejskiego launchu nowego auta

Toyota wybrała ZenithOptimedia do europejskiego launchu nowego auta planowanego na przyszły rok. To pierwszy przypadek, gdy ten japoński koncern przyznaje...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Plany marketingowe Renault Polska zakładają silne wsparcie marki Megane

Renault Polska planuje w tym roku sukcesywne wspieranie kampaniami reklamowymi z zakresu ATL rodziny samochodów Megane. Jak mówi Ludovic Troyes,...

Zagranica, 5 kwietnia 2004

ZenithOptimedia tworzy nową strukturę pod nazwą Alliance Consulting

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia poinformowała o utworzeniu nowej struktury o nazwie Alliance Consulting (AC), która zajmie się usługami z zakresu...

Kraj, 12 marca 2004

Zbigniew Badziak nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Dzisiaj zostanie powołane nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP SA. Dyrektorem BR TVP będzie Zbigniew Badziak, a zastępcą dyrektora ds. marketingu...

Zagranica, 24 lutego 2004

Toyota przyznała budżet nowego modelu agencji CHI, alert w Saatchi

Kluczowy klient Saatchi & Saatchi - Toyota - przyznał paneuropejski budżet nowego modelu samochodu innej agencji - Clemmow Hornby Inge...

Kraj, 1 grudnia 2003

Leo Burnett Warszawa otrzymała dwie nagrody na festiwalu Epica Awards

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa jako jedyna polska agencja otrzymała nagrody na tegorocznym konkursie reklamowym Epica Awards Festival. Jury wyróżniło...

Kraj, 7 października 2003

Golden Drum - pierwsze short-listy gotowe

Na 10. Festiwalu Reklamy Nowej Europy "Golden Drum" w Słowenii odbędą się dziś pierwsze prezentacje kampanii zakwalifikowanych na short-listy w...

Zagranica, 12 września 2003

Toyota zwiększa nakłady na reklamę Priusa w USA

Toyota chce zwiększyć w USA nakłady na reklamę w mediach modelu Prius. W 2004 r. Prius miałby zostać wsparty sumą...

Zagranica, 22 sierpnia 2003

Toyota będzie reklamowała ekologiczny model D-4D

Toyota po raz pierwszy zwróci uwagę na nowoczesność swoich silników Diesel w wartej 2,5 mln funtów kampanii reklamowej, która promuje...

Zagranica, 7 sierpnia 2003

Brytyjscy widzowie skarżą się na reklamy Toyoty

Do brytyjskiej Niezależnej Komisji ds. Telewizji (Independent Television Commission - ITC) wpłynęło 216 zażaleń od widzów, którzy skarżyli się, że...

Kraj, 7 sierpnia 2003

Nowe osoby w agencji Arip

Z początkiem sierpnia br. zespół agencji reklamowej Arip poszerzył się o trzy nowe osoby: Beatę Dobrowolską, Sylwię Matych i Michała...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Centrum handlowe Klif rozpoczyna nowy konkurs

Centrum handlowe Klif w Warszawie rozpoczyna nowy konkurs dla swoich klientów. Aby wziąć udział w konkursie "Samochodem na zakupy", należy...

Zagranica, 26 listopada 2002

Toyota przekazała budżet mediowy we Francji do ZenithOptimedia

Toyota przekazała wart 65 mln dol. budżet mediowy we Francji domowi mediowemu ZenithOptimedia należącemu do Publicis Groupe i Cordiant Communications...

Kraj, 21 października 2002

Polska branża reklamowa zebrała 16 nagród na festiwalu w Portorożu

Na zakończonym w słoweńskim Portorożu festiwalu reklamowym Golden Drum nagrody zostały przyznane 16 pracom zgłoszonym z Polski (w sumie było...

Kraj, 18 października 2002

At Media rozwija ofertę reklam pop-up w telewizji

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozszerza ofertę reklam pop-up. Jeszcze w grudniu br. na antenie telewizji Canal Plus pojawią...

Kraj, 18 października 2002

Leo Burnett Warszawa otrzymała najwięcej nominacji w Portorożu

Na liście nominowanych do nagród festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się w słoweńskim Portorożu, znalazło się w tym roku 36...

Zagranica, 10 czerwca 2002

Agencja M&C Saatchi dostała budżet sponsoringowy Travelex

Brytyjska firma Travelex, zajmująca się transakcjami wymiany walut, przekazała budżet przeznaczony na sponsoring załogi Toyoty występującej w wyścigach Formuły 1...

Kraj, 3 czerwca 2002

Daniel Lenarczyk objął stanowisko dyrektora mediów w Zenith Media

Daniel Lenarczyk został nowym dyrektorem mediów domu mediowego Zenith Media, zastępując na tym stanowisku Jakuba Potrzebowskiego, obecnego dyrektora generalnego firmy....

Kraj, 23 maja 2002

Toyota przeprowadza kampanię wizerunkową Lexusa

Koncern motoryzacyjny Toyota Polska przeprowadza kampanię wizerunkową dla swojej luksusowej marki - Lexus. Pierwszy etap potrwa do końca czerwca br.,...

Kraj, 29 kwietnia 2002

Piotr Ambroziak został dyrektorem artystycznym TBWAWarszawa

Piotr Ambroziak objął stanowisko senior art directora w agencji reklamowej TBWAWarszawa. Funkcję swą pełni od kwietnia br. Wcześniej był zatrudniony...

Zagranica, 26 kwietnia 2002

Superluksusowy samochód Maybach powraca na rynek

Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz zdecydował o wznowieniu produkcji superluksusowych aut Maybach. Powrotowi marki po 60 latach towarzyszyć będzie kampania reklamowa w...

Zagranica, 15 marca 2002

Budweiser został sponsorem argentyńskiej drużyny River Plate

Przedstawiciele najlepiej sprzedającej się marki piwa browaru Anheuser-Busch - Budweiser podpisali dwuletni kontrakt sponsorski z legendarną argentyńską drużyną piłkarską River...

Zagranica, 12 marca 2002

Mercedes-Benz chce odzyskać pozycję lidera na rynku

Marka Mercedes-Benz jest wspierana jedną z największych od 1997 r. akcji reklamowych, jaką zorganizowano na jej rzecz w Stanach Zjednoczonych....

Kraj, 27 września 2001

INFORMATOR OBROTOWY - NOWY NOŚNIK REKLAMOWY

Firma Info Media Socha wprowadza na polski rynek nowy nośnik reklamowy zwany informatorem obrotowym. Pierwszy informator stanął w warszawskim supermarkecie...

Zagranica, 23 lipca 2001

PUBLICIS I CORDIANT UTWORZYŁY NOWĄ SPÓŁKĘ MEDIALNĄ - NEWCO

Publicis Groupe i Cordiant Communications Group zawarły porozumienie w sprawie połączenia działań mediowych na świecie, tworząc nowy holding medialny o...