M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Leo Burnett (firma)"

Kraj, 8 września 2011

Orange podkreśla w reklamach brak ograniczeń [WIDEO]

Do emisji trafiły trzy nowe filmy reklamujące nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w taryfach abonamentowych Orange.

Kraj, 8 września 2011

Leo Burnett będzie obsługiwać kolejną kategorię P&G

Agencja przejmuje na rynkach regionu CEE obsługę produktów P&G z kategorii hard surface care.

Kraj, 5 września 2011

Aleksandra Wiśniewska w Lowe GGK

Była szefowa G7 zostaje business development directorem i client service directorem agencji Lowe GGK.

Kraj, 2 września 2011

Orange rusza z kampanią nielimitowanych ofert [WIDEO]

Trzy filmy reklamują nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet w taryfach Orange.

Kraj, 2 września 2011

Maciej Biernacki kieruje obsługą klienta w EmLab

Według nieoficjalnych informacji objął stanowisko head of client service.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Marcin Barcz w Loyalty Partners

Były managing director Leo Burnett został partner management w programie Payback.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Orange oferuje internet stacjonarny z mobilnym w prezencie [WIDEO]

Operator promuje w ten sposób wyższe prędkości usługi dostępowej.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Change Integrated rozbudowuje struktury związane z usługami interaktywnymi.

Zagranica, 8 sierpnia 2011

Freixenet prowadzi globalny przetarg mediowy

Hiszpański producent wina musującego Cava szuka agencji do obsługi budżetu planowania i kupowania mediów na kluczowych rynkach świata.

Zagranica, 4 sierpnia 2011

Najpierw w Polsce, teraz w amerykańskim Starcomie

Jonathan Hoffman, niegdyś dyrektor kreatywny w polskim Leo Burnett, dołączył do Starcom USA jako chief experience officer.

Kraj, 22 lipca 2011

Dwóch jurorów z Polski na Golden Drum

Robin Weeks i Paweł Heinze będą oceniać prace w dwóch kategoriach konkursowych.

Kraj, 15 lipca 2011

Paweł Heinze w jury Golden Drum

Executive creative director z Leo Burnett będzie reprezentował polskie środowisko wśród jurorów konkursu organizowanego w słoweńskim Portoroż.

Kraj, 15 lipca 2011

JWT rozważa akwizycję na polskim rynku

Agencja reklamowa planuje zakup agencji interaktywnej.

Kraj, 13 lipca 2011

TP przygotowuje rebranding marki na Orange

Według naszych informacji rebranding marki Neostrada na Orange planowany jest na wiosnę 2012 r., natomiast całkowita rezygnacja z brandu TP jest możliwa, ale w odleglejszej perspektywie.

Kraj, 7 lipca 2011

JWT zatrudnia w działach kreacji i client service

Agencja poszerzyła zespół o Tomasza Bujoka, Pawła Jaskólskiego i Mateusza Sikorskiego.

Kraj, 7 lipca 2011

Bardzo zatrudnia account managera

Do zespołu agencji dołączyła Paulina Górniewicz.

Kraj, 4 lipca 2011

Leo Burnett planuje akwizycję

Prowadzone rozmowy dotyczą przejęcia agencji interaktywnej.

Zagranica, 30 czerwca 2011

Axa UK wybiera Fallon

Międzynarodowa grupa ubezpieczeniowa Axa przekazała swój budżet wart 26 mln funtów agencji Fallon.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień czwarty

Google to potęga, również na festiwalu w Cannes. Polski oddział Publicis nagrodzony Srebrnym Lwem. Czwarty dzień Cannes Lions podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Zagranica, 22 czerwca 2011

Kiedy można jeść tortille

McDonald's w związku z wprowadzeniem nowej oferty prowadzi akcję experientialmarketingową.

Kraj, 22 czerwca 2011

Brązowy Lew dla Publicis w Cannes

Publicis dostaje nagrodę w kategorii mediów, kategorie cyber i design bez polskich nominacji.

Kraj, 21 czerwca 2011

Leo Burnett, Euro RSCG Warsaw i Publicis na short-liście w Cannes

Na razie polskie agencje zdobyły siedem nominacji.

Kraj, 21 czerwca 2011

Każdemu według zasług

Doroczny raport SAR o zarobkach branży pokazuje, że wynagrodzenia w agencjach przegrywają z inflacją, domy mediowe wypadają nieco lepiej. Ogólnie jednak rynek się normuje.

Przetargi, 20 czerwca 2011

PZU może zaprosić do przetargu nawet kilkanaście agencji

Ubezpieczyciel nie informuje o liczbie zaproszonych firm, jutro termin złożenia wstępnej prezentacji.

Przetargi, 16 czerwca 2011

PZU szuka nowej agencji reklamowej

Pracująca obecnie dla tego marketera agencja Leo Burnett nie wystartuje w przetargu, choć pół roku temu PZU podpisało z nią umowę na kolejne dwa lata obsługi.

Kraj, 15 czerwca 2011

Producent BlackBerry zapowiada agresywne wejście

RIM i P4 przygotowały i współfinansowały kampanię reklamową mającą zapoczątkować ofensywę BlackBerry na rynku konsumenckim.

Zagranica, 10 czerwca 2011

Indesit będzie pracować w Europie z JWT

Wartość budżetu reklamowego marketera szacuje się na blisko 100 mln funtów.

Kraj, 8 czerwca 2011

P&G inwestuje w Old Spice w social mediach

Marka po wielu latach "wyciągnięta z rynkowego niebytu" otrzymała wsparcie w Facebooku.

Kraj, 6 czerwca 2011

Fiat inwestuje w lokalne imprezy marketingowe

Agencja Ambient Polska odpowiada za lokalne kampanie ambientowe i koordynację działań największej tegorocznej akcji plenerowej Fiata.

Kraj, 1 czerwca 2011

Y&R Brands - Grupą Reklamową, a MediaCom - Domem Mediowym Roku 2010

Kilkanaście innych agencji reklamowych i domów mediowych otrzymało wyróżnienia w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2011" wydanym przez "MMP".

Kraj, 26 maja 2011

PZU kusi młodych kierowców

Ubezpieczyciel oprócz tradycyjnej kampanii zaplanował działania nietypowe, m.in. w kinie.

Kraj, 19 maja 2011

Janusz Włodarski odchodzi z Leo Burnett

W agencji pełnił m.in. funkcję członka zarządu. Z firmą był związany od 17 lat.

Kraj, 6 maja 2011

Wokół Ambient Polska powstaną nowe spółki

Marek Czarnecki, współtwórca agencji, chciałby do końca 2011 r. utworzyć nowe spółki specjalizujące się w komunikacji marketingowej.

Kraj, 6 maja 2011

Orange oferuje zniżki za zakup kilku usług

Jeśli klient kupi 2, 3 lub 4 usługi w Orange dostanie zniżkę od 15 do 45 zł na miesięczny abonament.

Kraj, 5 maja 2011

Old Spice wraca do gry

P&G rozpoczął kampanię reklamową jednej ze swych najbardziej znanych marek kosmetyków dla mężczyzn.

Kraj, 28 kwietnia 2011

2in1 od Philipa Morrisa

Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

Kraj, 20 kwietnia 2011

TP SA wybrana na Reklamodawcę Roku w KTR 2011

Za Agencję Reklamową Roku uznano Leo Burnett, a najlepszą agencją interaktywną okazała się 180heartbeats.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Heineken wchodzi na imprezę [WIDEO]

Kampania reklamowa ma podkreślać kosmopolityczny charakter brandu.

Do redakcji, 8 kwietnia 2011

Jakie stanowisko pełniła Teresa Biernacka

Jeden z menedżerów, który rozstał się z działem kreacji w Leo Burnett, precyzuje zakres kompetencji, jakie miał w agencji.

Kraj, 8 kwietnia 2011

Nowe osoby w zespole Heureki

W kwietniu br. do zespołu agencji dołączyli Anna Kargol, Maciej Kmiecik, Maciej Kelm oraz Jacek Greber.

Kraj, 7 kwietnia 2011

Ksenia Kononienko w Y&R Brands

Objęła nowe w strukturze stanowisko deputy creative directora.

Kraj, 5 kwietnia 2011

Rekord w KTR 2011

Do ósmej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR wpłynęło 669 zgłoszeń.

Zagranica, 4 kwietnia 2011

Kellog powierza Saatchi budżet CSR

Marketer rozpocznie w Europie współpracę z wyspecjalizowaną agencją reklamową Saatchi & Saatchi S.

Kraj, 29 marca 2011

Z Leo Burnett do Grandes Kochonos

Nowy team kreatywny będzie odpowiadał za new business, BGŻ i ING Życie.

Przetargi, 28 marca 2011

Przetarg na Królewskie ruszy ponownie

Grupa Żywiec potwierdziła zamiar nawiązania współpracy z agencją reklamową przy obsłudze marki, która od dawna nie miała wsparcia w mediach.

Kraj, 24 marca 2011

Leo Burnett wzmacnia kadry

Agencja zatrudniła sześć osób ze względu na większą liczbę realizowanych projektów.

Zagranica, 23 marca 2011

Leo Burnett globalnie dla Czerwonego Krzyża

Sieć zajmie się obsługą globalnego budżetu reklamowego organizacji.

Kraj, 23 marca 2011

Teresa Biernacka rozstała sie z Leo Burnett

Odpowiadała za kreację w regionie CEE dla Procter & Gamble w kategorii laundry.

Kraj, 22 marca 2011

Katarzyna Masewicz strategiem w Ogilvy

Objęła stanowisko head of strategy w zespole Ogilvy Brand Consulting zarządzanym przez Elżbietę Twardowską. Wcześniej Masewicz przez 12 lat kierowała działem strategii w Leo Burnett.

Kraj, 21 marca 2011

Tabloidy odmówiły publikacji reklam autorstwa Leo Burnett

Przed konkursem KTR agencja chciała pochwalić się swoim pomysłem w mediach.