Spośród top trójki wydatki zwiększył tylko Starcom.
Autorem kreacji jest agencja Dare.
Grey, Film Produkcja i Mindshare dla mBanku.
W agencji pracę rozpoczęli Beata Magdziarz i Paweł Wolski.
Wczoraj podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Aleksandra Maksymiec została digital communication managerem w Havas Media.
Za kreację kampanii odpowiada Iwo Zaniewski z agencji PZL.
Ambasador marki Black w przyszłym tygodniu pojawi się w Warszawie.
Wyniki są zgodne z założeniami - twierdzą przedstawiciele wirtualnego operatora.
Nestle przeznaczy 750 mln dol. na działania na rynku USA.
Kampania realizowana przez agencję Publicis Lion wprowadza na rynek nowy produkt marki Pudliszki.
Jako zapowiedź nowej odsłony bank zaoferuje klientom program rabatowy mOkazje.
Do tej pory marketer współpracował projektowo z różnymi agencjami.
W związku z przedłużeniem promocji operator zaplanował tygodniową kampanię.
Marketer nawiązał współpracę z domem mediowym Mindshare.
Bank HSBC cztery tygodnie po rozstrzygnięciu przetargu kreatywnego (obsługa została rozdzielona pomiędzy JWT, Grey London oraz Saatchi & Saatchi), poinformował, że Mindshare obronił wartą 400 mln funtów obsługę globalnego budżetu mediowego.
Marketer ponownie przedłużył współpracę ze swoim domem mediowym.
SAR i Klub Mediowy nie widzą konfliktu interesów w sprawie, której wyjaśnienia domagał się Cityboard Media. Organizacja chce jednak wypracować zasady wykluczające w przyszłości tego typu sytuacje.
Sieć marketów budowlanych kontynuuje współpracę z PanMedia Western.
W oczekiwaniu na rebranding bank zreorganizował struktury marketingu.
Wydawca rusza z kampanią reklamową tygodnika.
W przetargu pokonał Carata, Initiative, Mindshare, MPG, Media Direction OMD i U2 Media. Prognozowane wydatki Vivus Finance mają sięgnąć kilkunastu milionów złotych netto.
Ruszyła komunikacja promująca wyprzedaż rocznika 2012.
Producent samochodów tworzy spot eksponujący jakość i design.
Od nowego roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.
Dom mediowy obsłuży producenta leków w 2013 r.
Mindshare i Carat są prawdopodobnie w dalszym etapie przetargu na obsługę mediową Grupy BRE.
Dom mediowy obsłuży producenta leków w 2013 r.
Wielka kampania mleka odbędzie się bez komunikacji ATL.
Firma Dyson - brytyjski potentat w segmencie odkurzaczy, nawilżaczy powietrza itp. - ogłosiła przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego o wartości 130 mln funtów.
Słynna brytyjska marka łączy Facebooka z cyfrowym OOH.
Amerykańska korporacja promuje swoją markę Kleenex w wielu kanałach w Wielkiej Brytanii.
Ruszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions.
Marketer pomimo wycofania marki Huggies z rynku i planów sprzedaży marki Velvet nie zmienia struktur.
Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.
Kimberly-Clark wycofuje się w Europie z rynku pieluch, rozważa sprzedaż w Polsce marki Velvet.
Dostawca energii zmienił dom mediowy.
Dotyczą one zakupu i planowania mediów oraz obsługi kreatywnej. Łączna wartość tych budżetów szacowana jest na 400 mln funtów.