M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MindShare (firma)"

Kraj, 13 marca 2015

Porębska i Robak dołączają do zespołu Nielsena

Wzmocnią działy kliencki i badawczy.

Kraj, 4 marca 2015

MBank reklamuje nowe Konta mobilne plus

Wiodącym medium kampanii jest telewizja.

Kraj, 4 marca 2015

Fruktajl z dodatkowym wsparciem sponsorskim

Maspex dodatkowo wspiera kampanię swojej płynnej przekąski billboardami sponsorskimi.

Kraj, 3 marca 2015

Sodexo startuje z wiosenną kampanią

Za kreację odpowiada agencja Peppermint.

Kraj, 3 marca 2015

Kubuś Waterrr poleca się po zajęciach WF-u

Wystartowała kampania promująca markę Maspeksu w radiowej Trójce.

Kraj, 3 marca 2015

Fruktajl wita wiosnę

Maspex startuje z kampanią swojej funkcjonalnej przekąski w płynie.

Przetargi, 23 lutego 2015

Vizeum wygrywa budżet MetLife

Ubezpieczyciel kończy współpracę z domem mediowym Mindshare.

Kraj, 17 lutego 2015

MBank będzie reklamował nowe konta

Bank kusi wysokością oprocentowania i brakiem opłat przy aktywnym używaniu konta.

Kraj, 16 lutego 2015

Tymbark gifował na walentynki

Marka Maspeksu zaproponowała multimedialną zabawę z okazji święta zakochanych.

Kraj, 10 lutego 2015

W BP nagrody można zdobyć "z prędkością światła"

Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona przez ponad miesiąc.

Kraj, 6 lutego 2015

Łukasz Chwiszczuk head of SEM w K2 Search

W agencji będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie AdWords i optymalizację.

Kraj, 3 lutego 2015

Tymbark z multiwitaminową kampanią

Marka Maspeksu rusza z zimową kampanią promującą witaminizowane soki.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 19 stycznia 2015

Magda Kolenkiewicz w globalnych strukturach Starcom MediaVest Group

Global Product Committee, do którego dołącza dyrektor zarządzająca Starcomu, zajmuje się m.in. tworzeniem strategii rozwoju produktu i nowych usług grupy.

Kraj, 13 stycznia 2015

180hb + J. v. M. przygotowała kampanię Nike'a dla biegaczy

Agencja odpowiada też za całą identyfikację wizualną akcji "Zaplanuj nieoczekiwane".

Kraj, 8 stycznia 2015

RMF FM z kampanią na 25-lecie

Świętowanie ćwierćwiecza stacji wspiera kampania i oryginalna akcja związana z wręczeniem wyprawek najmłodszym słuchaczom, którzy przyjdą na świat 15 stycznia.

Przetargi, 15 grudnia 2014

Mindshare i Vizeum prezentują się w MetLife

Marketer porównuje oferty mediowe.

Kraj, 10 grudnia 2014

Tymbark ze świątecznymi aplikacjami

Maspex realizuje świąteczne konkursy dla marki Tymbark. Za kreację odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.

Kraj, 10 grudnia 2014

Kubuś w wersji świątecznej

Marka Maspeksu zaprosiła do współpracy zwycięzców zorganizowanego przez siebie konkursu.

Kraj, 8 grudnia 2014

Startuje świąteczna kampania Tymbarku [wideo]

Rozpoczęła się emisja spotu przygotowanego przez Young & Rubicam w ubiegłym roku.

Kraj, 20 listopada 2014

Sprostowanie: media dla Heinz Polska kupuje OMD Macroscope

Za obsługę budżetu mediowego firmy HJ Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki, odpowiada aktualnie OMD Macroscope.

Kraj, 19 listopada 2014

Sodexo reklamuje świąteczne bony dla pracowników

Kampania potrwa do grudnia i obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i internecie, a przygotowały ją Peppermint i Mindshare.

Kraj, 18 listopada 2014

Rusza kampania Uniqa z Jerzym Janowiczem

Pierwsza od wielu lat kampania ubezpieczyciela zaplanowana jest do końca lutego 2015 r. W Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada BC.

Kraj, 17 listopada 2014

Tymbark promuje Multiwitaminę

Maspex zachęca do odmiany swojego dnia za pomocą owocowego napoju do śniadania.

Kraj, 17 listopada 2014

Nowe odsłony gadających zwierząt w kampanii Tigera

Maspex prezentuje nową odsłonę kampanii dla energetyka.

Kraj, 5 listopada 2014

MetLife reklamuje ubezpieczenia dzieci

Ubezpieczyciel rusza z kolejną odsłoną kampanii autorstwa PZL i Mindshare.

Kraj, 5 listopada 2014

Tiger z pobudzającym konkursem

Brand firmy Maspex wystartował z budzikową aplikacją.

Kraj, 31 października 2014

MBank - kolejny dobry kwartał

Po raz drugi w historii bank zanotował ponad 1 mld zł dochodów. Rekordowe były dochody z opłat, prowizji i odsetek, bank konsekwentnie pozyskuje nowych klientów, a mimo intensywnych działań marketingowych zanotował spadek kosztów.

Kraj, 31 października 2014

Maspex startuje z kawową kampanią

Marka DecoMorreno adresuje komunikat głównie do kobiet.

Kraj, 29 października 2014

Kubuś częstuje jesiennymi smakami

Maspex z poszerzeniem portfolio napojów dla dzieci i wsparciem marketingowym. Za kreację odpowiada Brasil. Media na potrzeby działań promocyjnych kupuje Mindshare.

Kraj, 16 października 2014

Lubella startuje z promocją

Autorem kreacji jest agencja Brainbox.

Kraj, 14 października 2014

MBank reklamuje eKonta

Bank postanowił wzmocnić działalność depozytową, a przy tym promuje funkcjonalności bankowości mobilnej.

Kraj, 8 października 2014

Sodexo promuje ofertę 360 stopni dla Biznesu

Ruszyła kampania reklamowa kategorii lojalność i motywacja w biznesie firmy Sodexo Benefits and Rewards Services.

Zagranica, 8 października 2014

ZenithOptimedia Phillippines ma nową CEO

Z Mindshare'u do ZOP przeszła Jennifer Santos.

Kraj, 8 października 2014

RECMA publikuje nowy ranking domów mediowych

Według nowego zestawienia ZOG powrócił na czwartą pozycję. Mindshare spadł na szóstą.

Kraj, 8 października 2014

Kakao Puchatek przechodzi rebranding

Maspex wspiera markę kampanią telewizyjną.

Kraj, 7 października 2014

Publicis z kampanią dla Rowenty [wideo]

Marketer wprowadza na rynek nowe urządzenie do stylizacji włosów - Volumizer.

Kraj, 7 października 2014

Fruktajl z billboardami sponsorskimi

Płynna przekąska od Maspeksu promuje się w telewizji.

Kraj, 6 października 2014

Wystartowała regularna kampania Virgin Mobile [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Chce #wszystko".

Kraj, 2 października 2014

Lubię To odświeża wizerunek Virgin Mobile

Agencja przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała siedem spotów, z czego cztery trafią do telewizji.

Kraj, 30 września 2014

Tymbark przedłuża lato

Aplikacja mobilna marki dostępna w nowej odsłonie.

Kraj, 29 września 2014

RECMA weryfikuje ranking obrotów domów mediowych

Kilka miesięcy po publikacji pierwszego raportu RECMA przygotowuje poprawki. Według nich Mindshare spadł z pozycji czwartej na szóstą.

Kraj, 23 września 2014

MetLife zapowiada stałą obecność reklamową

Ubezpieczyciel planuje stałą obecność reklamową w mediach, choć ze zmienną intensywnością.

Kraj, 22 września 2014

MetLife żegna się z Amplico - rusza rebranding

Firma ubezpieczeniowa definitywnie przyjmuje globalny branding swego właściciela. Rusza intensywna kampania rebrandingowa autorstwa PZL.

Kraj, 19 września 2014

Wystartował ogólnopolski konkurs Malmy [wideo]

Spot jest emitowany w serwisach VoD oraz YouTube.

Kraj, 16 września 2014

Tiger wprowadza aplikację budzikową

Za kreację odpowiada Young & Rubicam, za planowanie i zakup mediów - Mindshare.

Kraj, 15 września 2014

Aneta Świercz-Grądkowska odpowiada za komunikację reklamową MetLife

Wcześniej pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi, JWT i Netii.

Kraj, 12 września 2014

Nowa kolekcja w kampanii TK Maxx [wideo]

Detalista prowadzi kampanię wspólnie z Mindshare Polska.

Kraj, 10 września 2014

Kubuś promuje drugie śniadania

W ramach akcji marka Maspeksu rozda 100 tys. śniadaniówek. Za kreację projektu odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów - dom mediowy Mindshare.