M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola (marka)"

Zagranica, 11 września 2009

KFC i McDonald's najpopularniejsze wśród mobilnych internautów

Z badań przeprowadzonych przez BuzzCity wynika, że marki: KFC, McDonald's i Sony, są najpopularniejsze wśród użytkowników mobilnego internetu. Projekt badawczy...

Zagranica, 24 czerwca 2009

Amerykańscy konsumenci mniej lojalni

Amerykańscy konsumenci są coraz mniej lojalni wobec marek - wynika z badania organizacji CMO Council i firmy Pointer Media Network....

Kraj, 11 maja 2009

Coca-Cola startuje z kampanią muzyczną

Rozpoczął się muzyczny projekt marki 
Coca-Cola. Jego zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się po...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Hoop porządkuje portfolio i zwiększa budżet do ponad 40 mln zł

Hoop Polska, właściciel m.in. marek Hoop Cola i Jupik, wdraża nową strategię marketingową i porządkuje portfolio marek. Zwiększa też tegoroczny...

Kraj, 19 lutego 2009

Platforma Open Happiness Coca-Coli w Polsce jednak w tym roku

Nowa globalna platforma komunikacyjna Coca-Coli pod nazwą Open Happiness będzie adaptowana w Polsce w drugiej połowie br. Projekt został zaprezentowany...

Kraj, 12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

Zagranica, 11 lutego 2009

Coca-Cola to brand najczęściej wykorzystywany w sponsoringu sportowym

Coca-Cola to marka najczęściej wykorzystywana w działaniach sponsoringowych związanych ze sportem - wynika z raportu Europsortu na temat relacji biznesu...

Kraj, 15 stycznia 2009

Michael Hansen art directorem w Change Communications

Norweg Michael Hansen dołączył do działu kreacji agencji Change Communications. Jako art director będzie pracował w teamie z Robertem Olszewskim,...

Kraj, 14 stycznia 2009

Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z Naszą Klasą

Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z portalem społecznościowym Nasza Klasa. - Będzie to innowacyjny projekt oparty na dotarciu do...

Zagranica, 27 listopada 2008

Santo przygotowało nową kreację dla Coca-Coli

Agencja reklamowa Santo przygotowała nowy film reklamowy pt. "Hidden formula", oparty na pomyśle wskazania miejsca, gdzie znajduje się utrzymywana w...

Kraj, 26 listopada 2008

Większy zespół agencji GonnaBe

Agencja reklamowa GonnaBe zatrudniła trzech nowych pracowników, aby sprostać większej liczbie zleceń, jakie otrzymuje od dotychczasowych klientów. Michał Siwołowski zasilił...

Kraj, 4 sierpnia 2008

Diana Wasilewska marketing managerem Motoroli w Polsce; Małgorzata Matusiewicz awansuje w regionie

Diana Wasilewska, dotychczas account director w agencji Gruppa66 Ogilvy, przechodzi do Motorola Polska (agencja pracuje dla tego klienta), gdzie obejmie...

Zagranica, 30 lipca 2008

Coca-Cola szuka agencji do globalnej obsługi Diet Coke

Coca-Cola rozpoczęła przegląd ofert agencji reklamowych w zakresie obsługi globalnego budżetu marki Diet Coke. Koncern chce wybrać jedną agencję, która...

Kraj, 23 lipca 2008

Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną dla Telepizzy

Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy pod hasłem "Colatem tutaniej wychodzi". Celem akcji jest zachęcenie...

Kraj, 10 lipca 2008

Pascal przygotował miniprzewodnik po Krakowie na zlecenie Coca-Coli

Na zamówienie Coca-Cola HBC Polska wydawnictwo Pascal przygotowało miniprzewodnik po Krakowie. 50 tys. książeczek będzie dołączonych do napoju Coca-Cola sprzedawanego...

Kraj, 8 lipca 2008

K2 autorem internetowych aktywności Coke Live Music Festival 2008

Ruszył oficjalny serwis internetowy sierpniowego Coke Live Music Festival 2008 zrealizowany przez K2 Internet - www.clmf.pl. Zawiera on aktualne informacje...

Zagranica, 8 lipca 2008

Globalna letnia kampania Coca-Coli akcentuje jej niezmienność

Coca-Cola wystartowała z globalną kampanią promującą tę markę przez zwrócenie uwagi na naturalność jej produktu. W reklamie TV podkreślono fakt,...

Kraj, 16 czerwca 2008

Niemiecka pomyłka Coca-Coli

Niemiecki oddział Coca-Coli prawdopodobnie pomylił się, publikując reklamę Coca-Coli w tygodniku "Polityka". Reklama ukazała się w 24. numerze "Polityki" 14...

Kraj, 16 maja 2008

Coca-Cola ruszyła z rozbudowanym programem marketingowym towarzyszącym Euro 2008

Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęły się działania marki Coca-Cola związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Coca-Cola organizuje 10. Coca-Cola Cup; nagrodą bilety na Euro 2008

Coca-Cola Poland Services organizuje po raz dziesiąty turniej piłkarski dla młodzieży w Polsce Coca-Cola Cup. W ten sposób promuje aktywny...

Kraj, 12 marca 2008

Coca-Cola przeprowadzi relaunch soków Cappy

Coca-Cola przeprowadzi relaunch marki soków Cappy. Przez ostatnie kilka lat marka Cappy nie była aktywna ani na poziomie produktu, ani...

Zagranica, 18 stycznia 2008

Coca-Cola zmienia design opakowań całej serii produktów

Coca-Cola zmienia design Diet Coke, Coke Zero i Coca-Coli w celu zmodernizowania wyglądu swoich napojów. Nowe opakowania mają prostszy i...

Kraj, 1 października 2007

Coca-Cola zachęca w kampanii do wspólnego spotykania się przy posiłkach

Ruszyła kolejna odsłona trwającej od ponad roku kampanii Coca-Coli "Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola". Kampania telewizyjna marki zachęca konsumentów...

Zagranica, 29 sierpnia 2007

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA - wynika z badania firmy GfK Roper Consulting. Dotyczy to...

Kraj, 24 sierpnia 2007

Coca-Cola spodziewa się 15 tys. osób na Coke Live Music Festival

Coca-Cola Poland spodziewa się 15 tys. osób na Coke Live Music Festival. Organizowana już po raz drugi impreza odbywa się...

Kraj, 2 sierpnia 2007

Salt & Pepper promuje letnią odsłonę Telepizzy z Coca-Colą

Agencja reklamowa Salt & Pepper jest autorem kreacji nowej letniej promocji Telepizzy. Kampania prowadzona pod hasłem "Colatem tutaniej wychodzi" będzie...

Kraj, 3 lipca 2007

Anna Stawska i Bartłomiej Klimaszewski dołączyli do Y&R

Agencja Young & Rubicam powiększyła zespół o dwóch nowych pracowników. Anna Stawska objęła stanowisko account managera. Ma 7-letnie doświadczenie w...

Zagranica, 23 maja 2007

Reklama junk food w internecie może zostać ograniczona

W Stanach Zjednoczonych organizacje The Berkeley Media Studies Group i Center for Digital Democracy przedstawiły nowy raport "Interactive Food &...

Zagranica, 13 marca 2007

McDonald's w USA będzie prawdopodobnie oferować także Pepsi

McDonald's w USA będzie prawdopodobnie oferować także obok Coca-Coli Pepsi. Marketer już od 10 miesięcy prowadzi program pilotażowy, który ma...

Kraj, 11 grudnia 2006

Coca-Cola chce zaprosić 200 tys. osób na cykl świątecznych eventów

Coca-Cola spodziewa się, że 200 tys. osób weźmie udział w tegorocznym cyklu świątecznych eventów organizowanych przez firmę. Po raz pierwszy...

Kraj, 7 grudnia 2006

House, Cropp, Reserved uznane przez polskich internautów za CoolBrands

W pierwszym internetowym rankingu najmodniejszych marek CoolBrands polscy internauci wybrali: Nike, Coca-Cola, Adidas, Puma, House, Nokia, Reserved, Cropp, MTV i...

Zagranica, 13 września 2006

Coca-Cola wprowadzi nowe opakowania na święta

Nowe edycje opakowań swoich napojów wprowadzi Coca-Cola. Sezonowe opakowania promować będą marki Coca-Cola i Diet Coke. Działania te są elementem...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Monika Kochanowska group account directorem w PanMedia Western

Monika Kochanowska dołączy do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Jako group account director będzie odpowiadała za obsługę ING, największego klienta...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Zagranica, 3 sierpnia 2006

Coca-Cola i Apple prowadzą europejską akcję crosspromocyjną

Firmy Coca-Cola i Apple zamierzają rozdać 70 mln darmowych utworów muzycznych w ramach paneuropejskiej promocji. Akcja już wystartowała na rynkach...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Coca-Cola ruszyła z promocją konsumencką wspierającą Coke Live Music Festival

Coca-Cola Poland rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z konkursem konsumenckim promującą pierwszy festiwal muzyczny Coke Live Music Festival. Jednodniowa impreza, podczas...

Kraj, 18 lipca 2006

Coca-Cola launchuje platformę komunikacyjną "Witaj po radosnej stronie życia"

Coca-Cola Poland launchuje platformę komunikacyjną "Witaj po radosnej stronie życia". Będzie ona adaptacją pierwszej od ponad dekady globalnej kampanii pt....

Kraj, 1 czerwca 2006

Coca-Cola rusza z nowym projektem muzycznym Coke Live Music Festival

Coca-Cola inwestuje w nowy projekt muzyczny - Coke Live Music Festival, który ma być jednym z dwóch największych festiwali muzycznych...

Kraj, 1 czerwca 2006

PepsiCo wprowadza po raz pierwszy swój produkt do oferty sieci McDonald's

Po raz pierwszy w Polsce produkt koncernu PepsiCo pojawi się w zestawach McDonald'sa. Chodzi o herbatę mrożoną Lipton Ice Tea,...

Kraj, 18 maja 2006

Coca-Cola przygotowała limitowaną piłkarską edycję butelek

Coca-Cola Poland Services przygotowała unikalną butelkę w kształcie piłki dla napoju Coca-Cola. Grafika specjalnych butelek Coca-Cola Football o pojemności 250...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Coca-Cola Poland ogłosiła strategię rozwoju na najbliższe lata

Firma Coca-Cola Poland zdefiniowała 10 trendów, które wyznaczą jej strategię rozwoju w najbliższych latach. Są to tzw. glokalizacja, koncentracja handlu,...

Kraj, 16 marca 2006

Coca-Cola startuje z programem związanym z mistrzostwami świata w piłce nożnej

Rozpoczął się program marketingowy marki Coca-Cola związany ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. - Polska kampania "Piłka zbliża....

Kraj, 27 stycznia 2006

Coca-Cola zachęca do codziennej konsumpcji napoju w rodzinnym gronie

Ruszyła nowa kampania firmy Coca-Cola Poland Services, która ma zwiększyć sprzedaż napoju tej firmy w naszym kraju. Kampanię opracowano lokalnie...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Agencja Marcel zajmie się kreacją dla limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line

Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...

Zagranica, 1 grudnia 2005

Coca-Cola stawia na zdrowie i wellness, zmienia strukturę

Koncern Coca-Cola w Wielkiej Brytanii rozbudowuje dział, który zajmie się marketingiem i promocją produktów zdrowych i tzw. wellness, w tym...

Zagranica, 28 października 2005

Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę flagowej marki Coca-Coli

Agencja Wieden & Kennedy zwyciężyła w globalnym przetargu Coca-Coli i będzie obsługiwać flagową markę koncernu. Do agencji należeć będzie tworzenie...

Zagranica, 2 sierpnia 2005

Coca-Cola wprowadza do portfolio kontrowersyjną markę

Brytyjski oddział The Coca-Cola Company rozważa launch nowego produktu o nazwie Ipsei. Jest on już dostępny na rynku niemieckim i...

Kraj, 18 lipca 2005

Gadu-Gadu, Porsche, Coca-Cola na liście Coolbrands 2005

W pierwszym w Polsce plebiscycie Coolbrands 2005 na temat modnych i trendy marek w kategorii rozrywka i rekreacja największym uznaniem...

Kraj, 31 maja 2005

Coca-Cola rozda 1,9 mln puszek Coli Light

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła dużą akcję samplingową napoju Coca-Cola Light. Jest ona skierowana do osób w wieku 20-39 lat. Sampling...

Zagranica, 6 kwietnia 2005

Cytrynowa Coca-Cola debiutuje w Wielkiej Brytanii

Brytyjczycy będą pierwszą nacją na świecie, która spróbuje cytrynowego smaku Coca-Coli debiutującego latem. Będzie to wersja limitowana. Produkt ma ożywić...