M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Elle (marka)"

Kraj, 4 maja 2004

Danone promocją wspiera sprzedaż wody Vitalinea

Danone Polska przygotował promocję sprzedaży dla marki wody Vitalinea opartą na zasadach loterii. Akcja potrwa od 3 maja do 11...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Demo przygotowało produktową kampanię przypraw grillowych Kamis Przyprawy SA

Firma Kamis Przyprawy SA rozpoczęła kampanię reklamową przypraw do grilla. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. Planowaniem...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Ostrowska i Bujakiewicz w reklamach Centrum Handlowego Kupiec Poznański

Agencja reklamowa Intendo przygotowała kampanię wizerunkową Centrum Handlowego Kupiec Poznański. W ramach projektu przeprowadzana jest kampania reklamowa, do której agencja...

Kraj, 27 kwietnia 2004

Nissan Poland przeprowadzi kampanię Micry

Nissan Poland przeprowadzi w maju i czerwcu kampanię reklamową modelu Micra. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, media zaplanował i...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Puma repozycjonuje markę na rynku polskim

Puma Polska zapowiada na ten rok podjęcie działań repozycjonujących markę Puma. Ich celem będzie wprowadzenie brandu do kategorii mody i...

Kraj, 22 kwietnia 2004

House rozpoczyna konkurs i kampanię w internecie

Artman, producent odzieży House, rozpoczął wczoraj kampanię w internecie. Potrwa ona do 23 maja, jej osią jest konkurs dla internautów,...

Kraj, 21 kwietnia 2004

Barbara Mietkowska będzie pracować w Hachette Filipacchi Polska

Barbara Mietkowska objęła stanowisko dyrektora komunikacji wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Jest to nowe stanowisko. Ostatnio Mietkowska była redaktorem naczelnym magazynu...

Kraj, 21 kwietnia 2004

Sofralux promuje nowy tusz do rzęs marki Bourjois Paris

Firma Sofralux, dystrybutor m.in. kosmetyków Bourjois Paris, prowadzi kampanię reklamową najnowszego produktu tej marki - tuszu do rzęs Pump -...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Nokia promuje telefon "modowy" 7200

Nokia rozpoczęła kampanię nowego modelu telefonu - 7200. Wyróżnia się on przede wszystkim niestandardowym i eleganckim wyglądem. Nokia nie podaje...

Zagranica, 20 kwietnia 2004

Brytyjski Hachette powiększył zespół marketingu

Wydawnictwo Hachette Filipacchi w Wielkiej Brytanii poszerzyło dział marketingu o senior marketing managera. Stanowisko to objęła Liz Settle. Wcześniej Settle...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Lubelska i Kiszluk wybiorą najlepsze, według mediów, reklamy w konkursie KTR-u

Klub Twórców Reklamy (KTR), organizator konkursu kreatywnego o tej samej nazwie, skompletował jury, które wybierze najlepsze, zdaniem mediów, prace konkursowe....

Kraj, 9 kwietnia 2004

Depilatory Braun SoftPerfection reklamowane w prasie

Rozpoczyna się właśnie trzymiesięczna kampania prasowa nowej linii depilatorów SoftPerfection marki Braun należącej do koncernu Gillette. Reklamy ukazywać się będą...

Kraj, 9 kwietnia 2004

House sponsorem nocnego programu muzycznego w Polsacie

Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Hachette Filipacchi wesprze reklamą majowe wydania "Elle" i "Marie Claire"

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska przeprowadzi kampanię reklamową najbliższych wydań miesięczników "Elle" i "Marie Claire". Strategię i kreację kampanii przygotowano we...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Kamis rozszerza portfolio produktów, trwa kampania w mediach

Kamis-Przyprawy SA wprowadza 4 nowe przyprawy pod marką Kamis: gałka muszkatołowa cała, kolendra, jałowiec i kminek mielony. Jest to realizacja...

Kraj, 30 marca 2004

Hachette i Interdeco obniżają ceny reklam w swoich magazynach

Wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska i Hachette Filipacchi Magazine wraz z obsługującym je domem sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska podjęły decyzję...

Kraj, 8 marca 2004

Estee Lauder będzie wspierać linię Hydra Complete

Firma kosmetyczna Estee Lauder przeprowadzi akcję reklamową luksusowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Hydra Complete. Adaptacja reklamy oraz planowanie i zakup mediów...

Kraj, 25 lutego 2004

Artman szuka szefa marketingu i planuje wsparcie dla marki House

Firma Artman, producent odzieży marki House, poszukuje osoby, która zastąpi dotychczasowego marketing managera. Funkcję tę pełni obecnie Renata Stanasiuk, która...

Zagranica, 24 lutego 2004

Mediaedge:cia i Fallon wygrały budżet Hachette Filipacchi

Wydawnictwo Hachette Filipacchi wybrało w Wielkiej Brytanii agencje Mediaedge:cia i Fallon do obsługi swojego budżetu. Mediaedge:cia będzie odpowiedzialny za planowanie...

Zagranica, 3 lutego 2004

Hachette wprowadzi we Francji "Elle Girl"

Według doniesień prasowych w marcu br. na rynku francuskim ma pojawić się młodsza edycja magazynu "Elle" - "Elle Girl" ....

Kraj, 30 stycznia 2004

Nokia rozpoczyna promocję telefonu 7600 z linii "moda"

Nokia Mobile Phones rozpoczyna launch swojego nowego telefonu - modelu 7600. Telefon ten należy do kategorii "moda". Jego grupę docelową...

Przetargi, 26 stycznia 2004

Star Media zostało domem mediowym Hachette

Star Media jest domem mediowym wydawnictw Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie") i Hachette Filipacchi Magazine ("Marie...

Przetargi, 26 stycznia 2004

Star Media zostało domem mediowym Hachette

Star Media jest domem mediowym wydawnictw Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie") i Hachette Filipacchi Magazine ("Marie...

Kraj, 23 stycznia 2004

Star Media zostało domem mediowym Hachette

Star Media jest domem mediowym wydawnictw Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie") i Hachette Filipacchi Magazine ("Marie...

Kraj, 21 stycznia 2004

Reserved przygotowuje kampanię wiosenną

LPP SA, właściciel marki Reserved, przygotowuje kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji odzieży. Kampania ma wystartować na początku marca br. "Podstawowym kanałem...

Kraj, 12 grudnia 2003

NoS/BBDO zrealizowało reklamy Stowarzyszenia Wiosek Dziecięcych SOS

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowała najnowszą kampanię społeczną dla Stowarzyszenia Wiosek Dziecięcych SOS, której tytuł brzmi - "Gdzie jest mama?". Jej...

Zagranica, 1 grudnia 2003

Hachette w Wielkiej Brytanii zwiększa częstotliwość "Ellegirl"

"Ellegirl" od lutego 2004 r. stanie się z dwumiesięcznika miesięcznikiem. Startowała w kwietniu 2001 r. jako kwartalnik. Zwiększenie częstotliwości jest...

Kraj, 27 listopada 2003

Magazyn "Glamour" droższy o 60 groszy - nowa cena 4,5 zł

(G+J Media) 27 listopada ukaże się grudniowe wydanie miesięcznika "Glamour" o objętości 236 stron. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami podniesiona zostanie...

Kraj, 4 listopada 2003

Agencja GPD przygotowała kampanię reklamową dla firmy Apart

Agencja reklamowa GPD przygotowała kreację kampanii reklamowej firmy Apart produkującej biżuterię. "Jej celem jest budowanie świadomości marki Apart" - mówi...

Kraj, 29 września 2003

L'Oreal wprowadza nową markę tuszu do rzęs i planuje silną kampanię

Koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nowy produkt L'Oreal Paris - mascarę do rzęs Double Extension. Jak mówi Katarzyna Chaber,...

Zagranica, 4 września 2003

American Express i "Elle" prowadzą wspólny projekt promocyjny

American Express razem z magazynem "Elle" przeprowadzą projekt promocyjny "In Your Dreams". Projekt wyłoni ośmiosobowy zespół złożony m.in. z dziennikarza,...

Kraj, 3 września 2003

Planowane szersze wsparcie marketingowe dla tytułów HFP

Wyraźne wsparcie marketingowe dla wszystkich tytułów Hachette Filipacchi Polska (HFP) zapowiada Guillaume Devoud, nowy dyrektor generalny tego wydawnictwa. Największą promocją...

Kraj, 28 sierpnia 2003

"Glamour" drugi za "Twoim Stylem" w badaniach czytelnictwa

G+J Polska informuje w przesłanym komunikacie, że jego najnowszy miesięcznik "Glamour" podnosi czytelnictwo. Przedstawił z badania PBC General, SMG/KRC Millard...

Kraj, 25 sierpnia 2003

Guillaume Devoud zastąpi Jana Dybczyńskiego

Guillaume Devoud, dyrektor generalny wydawnictwa Publimedia Sp. z o.o. (wydawca m.in. "Życia Handlowego" i "Kosmetyków"), zastąpi Jana Dybczyńskiego na stanowisku...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Dybczyński odwołany ze stanowiska szefa Hachette Filipacchi Polska

Jan Dybczyński, wiceprezes i dyrektor generalny Hachette Filipacchi Polska, został odwołany z pełnienia swoich obowiązków. W wydawnictwie pozostanie do końca...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Cosmopolitan Cosmetics wspiera sprzedaż nowego zapachu Mexx

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadziła na rynek nowy zapach - Mexx Pure Life. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach: Mexx...

Kraj, 31 lipca 2003

HFP zadowolone ze sprzedaży lipcowego wydania "Cosmopolitan"

Lipcowy numer magazynu "Cosmopolitan" wydawanego przez Hearst-Marquard Publishing odnotował bez dołączonego gadżetu wzrost sprzedaży (w lipcu "Viva! Uroda" dodała film...

Kraj, 31 lipca 2003

ZKDP potwierdza wysoką sprzedaż miesięcznika "Glamour"

Jak potwierdzają dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, kwietniowy (pierwszy) numer miesięcznika "Glamour" (wydawca: G+J Polska) osiągnął najlepszy wynik sprzedaży w...

Kraj, 30 lipca 2003

"Gala" informuje o swoich najnowszych wynikach

Tygodnik "Gala", który obchodzi w lipcu drugą rocznicę istnienia na rynku, odnotowuje ciągły wzrost czytelnictwa. W krótkim czasie uplasował się...

Kraj, 29 lipca 2003

Wysokie czytelnictwo, sprzedaż i wpływy "Vivy!" w I półroczu 2003 r.

Z najnowszych danych PBC wynika, że dwutygodnik "Viva!" jest najchętniej czytanym magazynem w grupie pism ekskluzywnych i people - czyta...

Kraj, 23 lipca 2003

Siemens reklamuje modele telefonów SL55 i M55

W połowie lipca br. wystartowały kampanie reklamowe telefonów komórkowych SL55 oraz M55 wprowadzanych na polski rynek przez Information and Communications...

Kraj, 22 lipca 2003

Siemens reklamuje ekskluzywny telefon SL55 w prasie i telewizji

Siemens rozpoczął prasową i telewizyjną kampanię reklamową nowego modelu telefonu komórkowego SL55 Siemensa. Według Kingi Kozickiej, dyrektor marketingu Siemens Sp....

Kraj, 21 lipca 2003

Dobre wyniki reklamowe "Vivy!" w pierwszym półroczu

Dwutygodnik "Viva!" (wydawnictwo Edipresse Polska) zajmuje pierwsze miejsce w przychodach reklamowych za I półrocze 2003 r. (Expert Monitor) wśród wszystkich...

Kraj, 15 lipca 2003

G+J Polska z sukcesem wystartował z polską edycją "Glamour"

Średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów luksusowego magazynu "Glamour" przekracza 330 000 egzemplarzy. Taki poziom sprzedaży uzyskano bez wsparcia magazynu gadżetami....

Kraj, 30 czerwca 2003

Pismo "Kosmetyki" wręczyło nagrodę dla Dax Cosmetics

W konkursie Oskary Kosmetyków 2003 za najlepszy polski kosmetyk do pielęgnacji twarzy jury uznało ekskluzywną serię do cery suchej RE-LIPID...

Kraj, 16 czerwca 2003

Paulina Grajek-Mamczarek i Grażyna Romańczyk dołączyły do IHAP

Do zespołu Interdeco Hachette Advertising Polska (IHAP) dołączyły Paulina Grajek-Mamczarek oraz Grażyna Romańczyk. Obydwie objęły stanowiska specjalistów ds. reklamy w...

Kraj, 11 czerwca 2003

Zwiększa się sprzedaż zmienionej "Urody"

Niedawne wyraźne zmiany w "Urodzie" podniosły jej sprzedaż egzemplarzową. Wydawca miesięcznika Edipresse Polska poinformował, że średnia sprzedaż "Urody" za okres...

Kraj, 27 maja 2003

W wynikach czytelnictwa "Glamour" zajmuje drugie miejsce

Według kwietniowych badań czytelnictwa ostatniego wydania (COW) wśród magazynów luksusowych dla kobiet (źródło: PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co.) "Glamour"...

Kraj, 15 kwietnia 2003

Chanel rozpoczął w Polsce kampanię nowych perfum dla kobiet

Chanel rozpoczął w Polsce kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowe damskie perfumy o nazwie Chance. Kreację na potrzeby tej kampanii,...

Kraj, 8 kwietnia 2003

W Akcji Rekrutacja koncernu Coca-Cola zgłosiło udział 725 drużyn

W II edycji Akcji Rekrutacja organizowanej przez firmę Coca-Cola zarejestrowano się już 725 trzyosobowych drużyn. Dla porównania do zeszłorocznej edycji...