M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "K2 (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2011

Interactive spogląda w stronę SAR

Trzy agencje liczą na członkostwo w Stowarzyszeniu.

Kraj, 2 grudnia 2011

K2 autorem warsztatów kulinarnych Hochlanda

Marketer finalizuje akcję "Ser w kuchni".

Kraj, 16 listopada 2011

K2 powołuje sportowy team

Zespół ma doradzać markom, jak powiązać komunikację marketingową ze sportem.

Kraj, 15 listopada 2011

Play kusi nielimitowanym dostępem do Facebooka

Operator przygotował specjalną taryfę pre-paid z nielimitowanym dostępem do Facebooka.

Kraj, 14 listopada 2011

Samsung szuka nowego szefa marketingu

Tomasz Piotrowski po niespełna 1,5 roku pracy dla koreańskiego koncernu odchodzi.

Artykuły weekendowe, 10 listopada 2011

Branża interactive mówi w kreatywnym tonie

Debata o kreacji na Forum IAB była jednym z ciekawszych wydarzeń całego eventu.

Kraj, 9 listopada 2011

Pride & Glory triumfuje na gali Mixx Awards

Marketerem roku została Grupa Żywiec, a za najlepszy dom mediowy uznano Starcom.

Kraj, 4 listopada 2011

Karolina Szczepaniec przeszła z Hypermedia do Starlinka

Dom mediowy ma nowego menedżera odpowiedzialnego za media interaktywne.

Kraj, 3 listopada 2011

Coke Zero z "Pimp My Ride" i Euro 2012

Coca-Cola Zero realizuje kolejny etap kampanii związanej z programem MTV; w Polsce nie pojawi się platforma komunikacyjna "Mission Impossible 4".

Kraj, 20 października 2011

K2 zatrudnia specjalistę od mobile

Koordynacją działań pracowników agencji na rzecz wdrażania nowych rozwiązań typu mobile zajmie się Mikołaj Machowczyk.

Kraj, 11 października 2011

Play podwaja bonusy dla klientów pre-paid [WIDEO]

Kolejną kampanię reklamową dla P4 przygotowała agencja Grandes Kochonos, ale operator nie wyklucza, że jeszcze jakieś projekty będzie zlecał agencji Grey.

Kraj, 7 października 2011

K2 promuje nowe seriale MTV

Młodzieżowe seriale reklamowane są na nośnikach OOH oraz w internecie.

Kraj, 5 października 2011

Wojciechowski i Rogulski w Lubię To

Zespół agencji powiększył się o dwie osoby.

Kraj, 21 września 2011

Sprite z przyciskiem "Orzeźwij" [WIDEO]

Marka prowadzi działania wspierające konkurs w Facebooku, w którym internauci mogą wygrać iPada 3G.

Kraj, 21 września 2011

SAR chce przyjąć kolejne agencje interaktywne

Głosowanie na walnym zgromadzeniu SAR, które odbędzie się na przełomie lutego i marca przyszłego roku, rozstrzygnie o członkostwie trzech agencji interaktywnych.

Kraj, 15 września 2011

Play zainwestował w 45-sekundowy spot

Grandes Kochonos przygotowała dla operatora nowy 45-sekundowy spot telewizyjny oraz layouty prasowe, outdoorowe i BTL.

Kraj, 13 września 2011

PKP Intercity rozdaje bilety

Z okazji 10-lecia przewoźnik przeprowadzi kampanię wizerunkową w mediach i rozda ponad 3,6 tys. biletów.

Kraj, 6 września 2011

Coke Zero odpicuje z Facebooka

Dodatkowy casting do "Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" prowadzony jest w internecie.

Kraj, 1 września 2011

Viva promuje najnowszy program "Łowy Króla Disco"

Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.

Kraj, 29 sierpnia 2011

Coca-Cola poszerza ofertę Cappy

Równocześnie marketer zmienia opakowania produktów tej marki.

Kraj, 29 sierpnia 2011

Kolejny spot Playa z Wojewódzkim

Trwa emisja czwartego w kolejności spotu promującego akcję Playa "Testuj smartfona". Będzie jeszcze pięć kolejnych.

Kraj, 25 sierpnia 2011

IKEA ma kawalerkę na Dworcu Centralnym

W ramach niestandardowej promocji nowego katalogu Ikei startuje akcja pod hasłem "Mała Scena na Centralnym".

Kraj, 18 sierpnia 2011

LG w nietypowy sposób promuje lodówki side-by-side

Poza prezentacją sprzętu marka postawiła na nawiązanie emocjonalnej relacji z odbiorcami.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Wojewódzki reklamuje sieć 4G w Playu [WIDEO]

Showman zachęca także do akcji "Testuj smartfona", w ramach której operator sieci oferuje do przetestowania 150 tys. telefonów.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Play wraz z K2 znaleźli modeli [GALERIA]

Pięć osób najlepiej ocenionych przez fotografa znalazło się na kreacjach online marki telekomunikacyjnej.

Kraj, 13 lipca 2011

K2 nominowane w The Blades 2011

Jurorzy brytyjskiego konkursu reklamowego wyróżnili polską agencję za pracę dla MTV.

Kraj, 8 lipca 2011

Coca-Cola czeka na 40 tys. fanów w Krakowie

Marketer przygotowuje się do sierpniowego Coke Live Music Festival.

Kraj, 28 czerwca 2011

YouTube nie lubi żartów o kondomach?

Film reklamowy PZU w YouTube został zablokowany. Autorzy kampanii sugerują, że może stać za tym konkurencja.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień piąty

Czy będziemy świadkami kolejnego odkrycia na miarę wymyślenia maszyny parowej? Czy konsumenci to idioci? Czego powinniśmy się nauczyć od politycznych aktywistów? Pyta Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień czwarty

Google to potęga, również na festiwalu w Cannes. Polski oddział Publicis nagrodzony Srebrnym Lwem. Czwarty dzień Cannes Lions podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień trzeci

Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2, pisze o tym, jak podczas imprez towarzyszących konkursowi można otworzyć klapki zgromadzonym uczestnikom.

Do redakcji, 22 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień drugi

O trendach w procesach zakupowych, paradoksach innowacyjności i obsypanej nagrodami reklamie z Rumunii pisze Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

Do redakcji, 21 czerwca 2011

Cannes Lions - dzień pierwszy

Dobra kreatywna robota w wykonaniu The Network One, próba zdefiniowania trendów w 2013 r. i kompletna porażka Boba Garfielda - to najważniejsze, zdaniem Arka Szulczyńskiego, dyrektora kreatywnego K2, wydarzenia rozpoczynającego się festiwalu reklamowego Cannes Lions.

Kraj, 17 czerwca 2011

Szymon Majewski w roli Mini Ratki [WIDEO]

Tym razem prezenter, ubrany dość nietypowo, pomaga klientowi w zakupie lampy. Jest to siódma już odsłona kampanii reklamowej PKO BP z udziałem celebryty.

Kraj, 10 czerwca 2011

Arkadiusz Szulczyński dyrektorem kreatywnym K2

Będzie odpowiadał za nadzór kreatywny nad zespołami art & copy i motion.

Kraj, 26 maja 2011

PZU kusi młodych kierowców

Ubezpieczyciel oprócz tradycyjnej kampanii zaplanował działania nietypowe, m.in. w kinie.

Kraj, 12 maja 2011

Jacek Pawlak przestał kierować kreacją Brainshop U-boot

Jeden ze współzarządzających pracami kreatywnymi agencji odszedł z agencji. Zastąpił go Artur Koczergo.

Kraj, 12 maja 2011

K2 na platformie Facebook Studio

Projekt agencji zrealizowany dla MTV Networks zaakceptowany na światowej platformie.

Kraj, 5 maja 2011

Nowa animowana drużyna Fanty [WIDEO]

Przy okazji polskiej odsłony kampanii "Fanta Less Serious" Coca-Cola nawiązała crosspromocyjną współpracę z operatorem sieci Play.

Kraj, 5 maja 2011

IKEA wyśle kupony rabatowe do 9 mln gospodarstw [WIDEO]

Sieć sklepów oferuje kupony rabatowe i informuje o swoich pięciu dekadach na polskim rynku.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Heineken wchodzi na imprezę [WIDEO]

Kampania reklamowa ma podkreślać kosmopolityczny charakter brandu.

Kraj, 31 marca 2011

Grand prix Kreatury dla reklamy Krakowa [WIDEO]

Jury wyróżniło główną nagrodą kampanię reklamową przygotowaną przez TBWA dla Gminy Miejskiej Kraków. Ponadto przyznało aż 22 nagrody.

Kraj, 10 marca 2011

K2 ponownie dla MTV Polska

Agencja zrealizowała dla stacji muzycznej kampanię polskiej edycji reality show "Polowanie na singla". To drugi projekt agencji dla tego nadawcy.

Przetargi, 28 lutego 2011

PZU przedłuźa umowę z K2, ACR

Przez kolejne dwa lata agenje zajmą się obsługą kompleksową PZU w internecie.

Kraj, 28 lutego 2011

MTV promuje "Polowanie na singla" [WIDEO]

Stacja telewizyjna rozpoczęła kampanię najnowszego programu w wiosennej ramówce.

Kraj, 22 lutego 2011

PZU rusza równolegle z drugą kampanią

Działania wizerunkowe PZU obejmują także ubezpieczenia na życie.

Kraj, 17 lutego 2011

Strona MTVNHD nagrodzona przez FWA

K2 po raz ósmy docenione przez brytyjską FWA.

Kraj, 17 lutego 2011

Dominika Dworak w K2

Agencja zatrudnia social media consultanta.

Kraj, 14 lutego 2011

PZU wprowadza nowy format reklamowy

Największy w kraju ubezpieczyciel chce wzmocnić wizerunek marki.

Kraj, 8 lutego 2011

Coca-Cola jako kompan do posiłków

Po raz pierwszy w reklamie pojawi się motyw rocznicowy, który zdominuje tegoroczną komunikację.