M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Millward Brown (firma)"

Kraj, 25 lutego 2015

Elżbieta Gorajewska ponownie prezesem OFBOR

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało władze.

Kraj, 19 stycznia 2015

Eska popularna w Radomiu

Radio Eska chętnie słuchaną stacją w Radomiu i okolicach.

Kraj, 16 stycznia 2015

Startrack: Tylko dla połowy polskich internautów oferta VoD jest ciekawa

Z badania wynika też, że podbój polskiego rynku VoD przez Netflix nie będzie łatwy.

Kraj, 2 grudnia 2014

Michał Maciątek dyrektorem operacyjnym El Padre

Menedżer wraca do pracy w agencji po czterech latach.

Kraj, 28 listopada 2014

Polsat, Goldbach, RRM, Bauer, AMS, Agora - najlepsze biura reklamy 2014

Redakcja "Media & Marketing Polska" przyznała wyróżnienia wybijającym się na rynku biurom reklamy.

Kraj, 10 października 2014

Coraz więcej słuchaczy Eski Rock

Wydłuża się również czas słuchania stacji.

Kraj, 10 września 2014

Nowa strona główna Interii

Kontent został podzielony na część lifestyle'ową i informacyjną.

Kraj, 10 września 2014

Danone zachęca do dzielenia się posiłkiem

Kampania promująca działania koncernu będzie emitowana w internecie i radiu.

Kraj, 14 sierpnia 2014

Discovery Networks prezentuje charakterystykę współczesnego polskiego widza

Badanie Discovery Networks pt. "Dojrzewanie polskiej widowni" pokazuje, że nie tylko oglądamy więcej telewizji, ale również jesteśmy otwarci na nowe sposoby jej konsumpcji.

Kraj, 23 maja 2014

MediaCom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wczoraj podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy najlepsze agencje i domy mediowe. Raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" prezentujemy już po raz 14.

Kraj, 21 maja 2014

IWP planuje jesienią pierwsze badania czytelnictwa

W okresie wakacyjnym Izba Wydawców Prasy zamierza przeprowadzić proces formalnoprawny zmian w badaniach czytelnictwa prasy.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Nju.Mobile ma blisko 0,5 mln użytkowników

Po prawie roku funkcjonowania marka sukcesywnie zwiększa grono klientów.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Szykują się zmiany w badaniach czytelnictwa prasy

Polskie Badania Czytelnictwa planują zmiany w metodologii i zakresie badań prasy.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Marcin Trzciński przeszedł do Millward Brown

Będzie pełnić funkcję research unit managera.

Kraj, 7 kwietnia 2014

TVP tłumaczy zmianę grupy rozliczeniowej

Zmiany demograficzne głównym powodem wprowadzenia grupy 16-59 lat.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Wartość rynku badawczego monitorowanego przez OFBOR w ub.r. to 583 mln zł

Top 5 firm badawczych pod względem przychodu otwiera Nielsen z kwotą 127,3 mln zł.

Kraj, 21 marca 2014

Najwięcej czasu spędzamy przed laptopem

Wyniki badania AdReaction 2014 zrealizowanego przez Millward Brown.

Kraj, 17 marca 2014

Nowy zespół badawczy w Millward Brown

Wraz z Piotrem Ciąćką, szefem nowego zespołu, do Millward Brown przeszło sześcioro badaczy z instytutu Ipsos.

Kraj, 11 lutego 2014

Nepentes wzmacnia emocjonalny charakter komunikacji Emolium

Marketer poszerzył gamę produktów. Szykuje kampanię reklamową.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kraj, 22 stycznia 2014

Polskie Badania Internetu ruszą w lutym z konkursem ofert

Spółka szuka wykonawcy badania.

Kraj, 16 stycznia 2014

Kubuś ma podbić Turcję

Grupa Maspex Wadowice wraz z Tat Konserve Sanayii stworzyła spółkę joint venture - wspólnie wprowadzają na rynek turecki Kubusia pod marką Tedi.

Kraj, 8 stycznia 2014

IBO uruchomił projekt badawczy Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos.

Kraj, 11 grudnia 2013

RMF Classic ze świąteczną kampanią

Stacja nastraja słuchaczy przedświątecznie z udziałem artystów i gwiazd.

Kraj, 4 grudnia 2013

Najsilniejsze marki w Polsce

Najbardziej wyróżniająca się marka to Rafaello, polski złoty to brand o najwyższej adekwatności, a największym szacunkiem cieszy się Wedel.

Kraj, 28 listopada 2013

Biura reklamy wyróżnione po raz dziesiąty

Polsat Media, Edipresse, Agora, Grupa RMF, AMS, Goldbach Audience i New Age Media nagrodzone w raporcie "Media & Marketing Polska" i Millward Brown.

Kraj, 20 listopada 2013

Grupa Ströer za pomocą badania Atlas ocenia skuteczność nośników

Wyniki laboratoryjnego badania percepcji kierowców.

Kraj, 19 listopada 2013

Paweł Wójcik dołączy do Millward Brown

Polskie biuro firmy będzie miało nowego dyrektora ds. nowych przedsięwzięć.

Kraj, 6 listopada 2013

DDB Warszawa twórcą kampanii repozycjonującej Kredobank na Ukrainie

Polska agencja jest autorem zarówno platformy komunikacyjnej, jak i nowego logotypu banku.

Kraj, 1 października 2013

Badanie "Atlas" na finiszu

Projekt ma pozwolić na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych.

Kraj, 16 września 2013

Im więcej Polacy kupują, tym więcej czytają

PBC analizuje aktywności konsumenckie czytelników prasy.

Kraj, 16 września 2013

Whirlpool gotuje w Polsat Cafe

Na antenie stacji startuje nowy program kulinarny wspierany przez producenta AGD.

Kraj, 4 września 2013

Brief na badania PBI ma być gotowy w październiku

Udziałowcy wciąż pracują nad założeniami badania.

Kraj, 27 sierpnia 2013

Porównywarka w smartfonie coraz popularniejsza

Coraz częściej smartfony służą do porównywania cen - wynika z analizy przygotowanej przez DDB Warszawa i Ceneo.

Kraj, 31 lipca 2013

Radio uchu coraz milsze

Z badań Millward Brown wynika, że Polacy coraz dłużej słuchają radia.

Zagranica, 26 lipca 2013

Omo Unilevera najsilniejszą angielską marką w Chinach

Europejskie i amerykańskie marki cieszą się rosnącą popularnością w Państwie Środka.

Kraj, 24 lipca 2013

Grupa RMF z nową ofertą reklamową

Stacje należące do Grupy podnoszą ceny reklam o ok. 2 proc.

Kraj, 23 lipca 2013

KGHM współpracuje z Grey Group i Millward Brown

Po raz pierwszy KGHM Polska Miedź i KGHM International przejdą kompleksowy audyt i badania w zakresie wizerunku.

Kraj, 18 lipca 2013

Stroer bada percepcję OOH wśród kierowców

Instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez grupę Stroer laboratoryjny pomiar z użyciem symulatora jazdy.

Kraj, 26 czerwca 2013

Za miesiąc brief w przetargu PBI

Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.

Kraj, 27 maja 2013

Siedmiu chętnych na badanie polskiego internetu

Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.

Kraj, 24 maja 2013

DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Wczoraj podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Kraj, 11 kwietnia 2013

PBC bada zachowania konsumenckie czytelników prasy

Polskie Badania Czytelnictwa poszerzyły zakres badań o analizy profilu zakupowego czytelnika prasy w Polsce.

Przetargi, 15 lutego 2013

GfK wygrała przetarg Presspubliki

Instytut przeprowadzi dla tego zleceniodawcy badania polskiego biznesu - głównie MŚP.

Przetargi, 28 stycznia 2013

Presspublica przebada polski biznes

Wydawca rozpoczął przetarg na instytut badawczy, który zbada potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

Kraj, 3 stycznia 2013

Millward Brown w Polsce przyjmuje światowy branding

Instytut badawczy bez SMG/KRC w nazwie.

Zagranica, 12 grudnia 2012

BBH Marketingową Agencją 2012 w Wielkiej Brytanii

Według Marketingmagazine.co.uk najlepszą agencją marketingową na Wyspach Brytyjskich w 2012 była BBH, która odzyskała ten tytuł po siedmiu latach.

Kraj, 30 listopada 2012

Konsumenci są skłonni tolerować reklamy mobilne

Taki wniosek płynie z badania AdReaction 2012 zrealizowanego przez Millward Brown.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 31 stycznia 2012

Millward Brown o mimice twarzy

Agencja badawcza podpisała umowę o współpracy z firmą Affectiva.