M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Multikino (firma)"

Przetargi, 18 lutego 2008

ITI przejmuje Silver Screen, wkrótce przetarg reklamowy

Grupa ITI, właściciel sieci Multikino, podpisała umowę przejęcia sześciu kin Silver Screen - pięciu w Polsce i jednego we Lwowie...

Kraj, 11 lutego 2008

Carlsberg reklamuje Piasta w regionie

Carlsberg Polska rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową piwa marki Piast. 30-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany w regionalnej TVP Info oraz kinach,...

Kraj, 4 lutego 2008

Pulsujące plakaty elementem walentynkowej kampanii Milki

1 lutego br. rozpoczęła się walentynkowa promocja marki I Love Milka (Kraft Foods Polska). Głównym elementem tych działań jest zastosowanie...

Kraj, 29 stycznia 2008

Wiesława Charzewska-Nowicka w dziale obsługi klienta Aramaz

Do działu obsługi klienta agencji BTL Aramaz (Grupa Hands) dołączyła Wiesława Charzewska-Nowicka. Jako nowy account zasili szeregi ośmioosobowego zespołu obsługującego...

Kraj, 14 grudnia 2007

Multikino i iBlue stworzą wspólną ofertę reklamową

Biuro reklamy Multikina oraz firma iBlue, specjalizująca się w realizacji proximity advertising, wprowadzą na rynek wspólną ofertę reklamową. Będzie ona...

Kraj, 14 grudnia 2007

Justyna Osińska odeszła z biura reklamy sieci Multikino

Justyna Osińska, sales manager biura reklamy Multikina, odeszła z firmy. Jej obowiązki zostały podzielone pomiędzy Monikę Tarnik, koordynatora, i Barbarę...

Kraj, 12 grudnia 2007

Agora wspiera promocją styczniowe wydanie "Dziecka"

Wydanie styczniowe "Dziecka" (Agora SA) objęte jest standardowymi i nietypowymi formami promocji. Magazyn ukazał się w wersjach z dodatkami, w...

Kraj, 8 listopada 2007

P4 podpisał umowę w sprawie korzystania z bluetooth

Firma Javatech podpisała umowę z P4, operatorem sieci komórkowej Play. Współpraca obejmuje wypożyczenie nadajników bluAir do rozsyłania treści marketingowych na...

Kraj, 29 października 2007

Kampania New Yorkera nawiązuje do stylistyki horrorów Stanleya Kubricka

Firma odzieżowa New Yorker Polska rozpoczęła jesienną kampanię wizerunkową. Obejmie ona telewizję (MTV, Viva), kino (Cinema City i Multikino), prasę...

Kraj, 5 października 2007

Biuro reklamy Multikina zajmie się sprzedażą w sieci Silver Screen

Biuro reklamy Multikina zajmie się sprzedażą reklamy w sieci kinowej Silver Screen. Od 2000 r. sprzedaż reklam w kinach Silver...

Kraj, 5 października 2007

Awanse i nowe osoby w biurze reklamy Multikina

Joanna Zmysłowska i Justyna Osińska awansowały na stanowisko sales managerów w biurze reklamy Multikina. Wcześniej zajmowały stanowiska specjalistów ds. sprzedaży....

Kraj, 2 października 2007

Szkoła Mistrzów Reklamy dla Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej

Do końca roku sieć Multikino na terenie całego kraju będzie emitować film zrealizowany przez studentów Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPiZ...

Kraj, 1 października 2007

"Samo Zdrowie" z okazji 10. urodzin uruchamia cykl spotkań w Akademii Samego Zdrowia

Magazyn "Samo Zdrowie" (HFBP) z okazji swoich 10. urodzin rozpoczyna akcję Akademia Samego Zdrowia. Będzie to cykl spotkań merytorycznie związanych...

Kraj, 3 września 2007

Nike korzysta z nietypowej komiksowej kreacji i wizerunku Kuby Wojewódzkiego

Nike Poland rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą trzecią edycję największej masowej imprezy biegowej w Polsce - Run Warsaw, która odbędzie się...

Kraj, 3 sierpnia 2007

"Elle" rozpoczyna nową comiesięczną akcję Elle KinoPreview

Mieisęcznik "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska) od numeru wrześniowego rozpoczyna akcję marketingową Elle KinoPreview pod hasłem "Poznaj z Elle świat...

Kraj, 18 czerwca 2007

S4 pomysłodawcą i organizatorem kampanii społecznej "Dobra diagnoza - zdrowe dzieciństwo"

Agencja reklamowa S4 jest pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym kampanii społecznej "Dobra diagnoza - zdrowe dzieciństwo". Agencja jest też odpowiedzialna za...

Kraj, 15 czerwca 2007

Grandes Kochonos przygotował kreację "Helikoptery" dla Lecha

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Będzie się działo!" marki piwa Lech (Kompania Piwowarska). Spot reklamowy “Helikoptery" przygotowany przez agencję Grandes...

Kraj, 11 czerwca 2007

Samsung wprowadza telefony Ultra Music; Beyonce w reklamach

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek telefon muzyczny F300. Jest to pierwszy wprowadzany u nas telefon z linii produktowej Ultra...

Kraj, 4 czerwca 2007

Brand Connection realizuje ambientową kampanię aparatu Olympusa

Brand Connection prowadzi dla Olympus Polska ambientową kampanię aparatu Mju 770 SW. Działania promocyjne obejmują sieć Multikina oraz baseny. W...

Kraj, 11 maja 2007

Olympus Polska rusza z kampanią wizerunkową aparatu Olympus mju 770

Olympus Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 770 SW, która obejmie telewizję, prasę oraz internet. Kampania obejmuje sponsoring programu...

Kraj, 20 marca 2007

Agora rozpoczęła kampanię "Metra"

Agora SA rozpoczęła kampanię reklamową bezpłatnego dziennika "Metro". Działania reklamowe potrwają do końca kwietnia br. i prowadzone są w największych...

Kraj, 20 marca 2007

Dax Cosmetics rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną

Firma kosmetyczna Dax Cosmetics ruszyła z telewizyjną kampanią kremów Perfecta. Jest to pierwsza w historii firmy kampania telewizyjna. Celem jest...

Kraj, 29 stycznia 2007

Kraft Foods Polska prowadzi niestandardową kampanię marki I Love Milka

Kraft Foods Polska rozpoczął relaunch jednej ze swoich bombonier - I Love Milka. Komunikacja jest ściśle związana ze zbliżającymi się...

Kraj, 23 stycznia 2007

Multikino i TakeFive odpierają zarzuty Young & Rubicam

Sieć multipleksów Multikino i agencja reklamowa TakeFive uznają zarzuty agencji reklamowej Young & Rubicam dotyczące podobieństw realizowanej kampanii reklamowej z...

Kraj, 7 grudnia 2006

"Metro" w ośmiu miastach prowadzi akcję Drzewko Dobrych Życzeń

"Metro", bezpłatny dziennik Agory, rozpoczęło drugą edycję swej akcji Drzewko Dobrych Życzeń. Tegoroczna edycja obejmie osiem miast: Warszawę, Katowice, Gdańsk,...

Kraj, 10 listopada 2006

Wydawca "Dlaczego" wykorzystuje w kampanii reklamowej nośnik infotix

Najnowszemu, listopadowemu wydaniu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") towarzyszy multimedialna kampania. Za całość działań odpowiada wydawca. Wykorzystywane są stacje telewizyjne...

Kraj, 7 listopada 2006

"Metro" Agory ma miesięczną kampanię telewizyjną

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, ma miesięczną kampanię telewizyjną, która rozpoczęła się wczoraj. Działania obejmują TVP1, TVP2 oraz TVN24. Celem...

Kraj, 2 października 2006

"Machina" kręci spoty kinowe w Indiach, Meksyku i Sao Paulo

Miesięcznik "Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") prowadzi niestandardową promocję w sieci kin Multikino. Spot kinowy "Machiny" powstał w Meksyku i...

Kraj, 21 września 2006

Onet, Multikino i Kino Polska przygotowały konkurs najlepszych filmów offowych

Onet wspólnie z siecią Multikino i telewizją Kino Polska rozpoczął konkurs "Film w minutę", którego celem jest propagowanie idei kina...

Kraj, 15 września 2006

Prima Guaranesa będzie reklamowana w kinach

Kawa Prima Guaranesa (producent: Prima SA) będzie reklamowana w kinach. Spoty pojawią się w sieci kin Cinema City oraz Multikino...

Kraj, 14 lipca 2006

Club Nokia prowadzi konkurs Wakacyjna Opowieść

Club Nokia rozpoczyna konkurs Wakacyjna Opowieść dla wielbicieli opowiadań, muzyki i filmu. Uczestnicy proszeni są o napisanie opowiadania, nagranie własnego...

Kraj, 6 lipca 2006

Opel rozpoczął kampanię modeli Meriva i Zafira w telewizji i kinach

General Motors Poland rozpoczął kampanię telewizyjno-kinową wspierającą modele Meriva i Zafira. 30-sekundowy spot emitowany będzie w TVN, TVN24, TVN Style...

Kraj, 20 czerwca 2006

Getin rozpoczyna wakacyjną akcję wspierającą kredyty konsumpcyjne

Getin Bank rozpoczyna wakacyjną akcję promującą kredyty gotówkowe. Akcja "Plaża" obejmie 107 placówek Getin Banku. Wszyscy klienci, którzy w czasie...

Kraj, 2 czerwca 2006

Piwo Tyskie pokazuje, jak trzeba kibicować

Kompania Piwowarska SA ruszyła z mundialową kampanią reklamową piwa marki Tyskie, które jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej....

Kraj, 1 czerwca 2006

"Machina" systematycznie wspierana; wzrasta objętość pisma

Platforma Mediowa "Point Group" kontynuuje strategię wsparcia reklamowego "Machiny". Kampanię w całości przygotował wydawca. Działania odbywają się na outdoorze, w...

Kraj, 18 maja 2006

Przychody Grupy ITI wzrosły o 31,7 proc. w I kwartale br.

Grupa ITI, właściciel m.in.: telewizji TVN, portalu Onet.pl, Multikina oraz klubu piłkarskiego Legia, poinformowała o wynikach finansowych za I kwartał...

Kraj, 18 maja 2006

Multikino pokaże na żywo mecze mundialowe w kinach

Multikino będzie pokazywać transmisje wybranych meczów mistrzostw świata w piłce nożnej na ekranach kinowych. Widzowie będą mogli zobaczyć na żywo...

Kraj, 16 marca 2006

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

Kraj, 16 marca 2006

Coca-Cola startuje z programem związanym z mistrzostwami świata w piłce nożnej

Rozpoczął się program marketingowy marki Coca-Cola związany ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. - Polska kampania "Piłka zbliża....

Kraj, 3 lutego 2006

Grażyna Karwacka została marketing managerem sieci Pizza Hut

Grażyna Karwacka została nowym marketing managerem Pizza Hut Poland. Przez ostatnie trzy lata pracowała jako marketing manager sieci Multikino. Wcześniej...

Kraj, 9 stycznia 2006

ITI Corporation podwoi zatrudnienie struktury Media+

Krzysztof Kurowski, który został menedżerem struktury Media+ w ITI Corporation i przejął część obowiązków Tomasza Englerta, który rozstał się ze...

Kraj, 14 grudnia 2005

New Age Media podnosi ceny o 10 proc., w 2006 r. będzie sprzedawać ponad 250 ekranów

New Age Media (NAM), broker reklamy kinowej, podniesie ceny reklamy kinowej na rok 2006 o mniej więcej 10 proc. Wcześniej...

Kraj, 6 grudnia 2005

Sieć Multikino podwyższy w 2006 r. koszt CPC o 10 proc.

Biuro reklamy sieci multipleksów Multikino podjęło decyzję o podwyżce cen sprzedaży reklam on screen (koszt CPC) o 10 proc. -...

Kraj, 6 grudnia 2005

Sieć Multikino podwyższy w 2006 r. koszt CPC o 10 proc.

Biuro reklamy sieci multipleksów Multikino podjęło decyzję o podwyżce cen sprzedaży reklam on screen (koszt CPC) o 10 proc. -...

Kraj, 23 listopada 2005

Domino Siły Kreatywne realizuje świąteczną akcję dla CH Manhattan w Gdańsku

17 listopada ruszyła Świąteczna Loteria w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku. Organizatorem Loterii odpowiedzialnym jednocześnie za prawidłowy jej przebieg jest...

Kraj, 20 października 2005

Mołek, Holtz i Jungowska w kampanii społecznej "Kobieta a HIV"

Na zlecenie agendy ONZ ds. rozwoju (UNDP), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i agendy ONZ ds. uchodźców (UNHCR) ruszyła kampania społeczna...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 2 września 2005

Katarzyna Siedlik została specjalistą ds. marketingu magazynu "Avanti"

Katarzyna Siedlik objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu w magazynie shoppingowym "Avanti" wydawanym przez Agorę SA. Zastąpiła Edytę Pawłowicz, która odeszła...

Kraj, 19 sierpnia 2005

Festiwal filmowy Multikina i Martini

Brainshop U-boot jest autorem koncepcji Festiwalu Koktajli Filmowych "Podwójne Martini" organizowanego przez sieć Multikino (Grupa ITI), a sponsorowanego przez Bacardi...