M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Ogilvy & Mather (firma)"

Zagranica, 6 lipca 2004

WPP Group deklaruje zainteresowanie przejęciem Grey Global Group

Przedstawiciele holdingu reklamowego WPP Group zadeklarowali zainteresowanie przejęciem Grey Global Group. Na razie jednak nie rozpoczęli żadnych formalnych działań w...

Zagranica, 5 lipca 2004

Studenci przygotują kolejną edycję "Campaign for Freedom" w USA

W Stanach Zjednoczonych rusza kolejna kampania społeczna poruszająca problematykę wolności. To już trzecia kampania z cyklu "Campaign for Freedom" przygotowywana...

Zagranica, 22 czerwca 2004

Perspectives Red Cell zmienia nazwę na Red Cell Response

Holding mediowy WPP Group zdecydował o zmianie nazwy agencji Perspectives Red Cell na Red Cell Response w Wielkiej Brytanii i...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Schering-Plough skonsoliduje globalny budżet marketingowy

Firma farmaceutyczna Schering-Plough poinformowała, że prowadzi rozmowy z grupami reklamowymi Havas, Omnicom, Publicis Groupe i WPP Group na temat konsolidacji...

Zagranica, 9 czerwca 2004

Startuje nowa kampania piwa Guinness Extra Cold

W nowej wartej 3,5 mln funtów kampanii reklamowej piwa Guinness Extra Cold znany z reklamówek tej marki surfer wychodzi zmarznięty...

Zagranica, 24 maja 2004

Agencje Lowe i BBH walczą o budżet marek Signal i Mentandent Unilevera

Unilever planuje przesunięcie paneuropejskiego budżetu reklamowego marek past do zębów Signal i Mentandent z agencji Lowe & Partners w Paryżu...

Zagranica, 10 maja 2004

Unilever wybrał krótką listę agencji w globalnym przetargu marki Flora

Koncern Unilever wybrał trzy agencje reklamowe, które będą uczestniczyć w kolejnym etapie przetargu reklamowego dotyczącego obsługi globalnego budżetu marki margaryny...

Zagranica, 20 kwietnia 2004

Publicis & Hal Riney werbuje weterana branży, by wygrać przetarg HP

Agencja Publicis & Hal Riney (Publicis Groupe) walcząca o główną część globalnego budżetu directmarketingowego Hewlett-Packarda zwerbowała do pomocy Georga Tannenbauma...

Zagranica, 5 kwietnia 2004

Ogilvy & Mather przygotowała globalną kampanię marki Castrol

Sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather przygotowała globalną kampanię reklamową olejów silnikowych marki Castrol. W działaniach reklamowych zostały wykorzystane spoty...

Zagranica, 2 kwietnia 2004

Ros King będzie odpowiedzialna za globalny budżet Krafta w sieci JWT

Ros King, dotychczasowy chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson (JWT) w Londynie, została awansowana. Będzie odpowiadać w nowojorskiej centrali...

Kraj, 29 marca 2004

Unilever wykorzystał w reklamach Dove zdjęcia Iana Rankina

Unilever zdecydował się na przeprowadzenie polskiej edycji ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej nowej linii ujędrniającej marki Dove (żel pod prysznic, balsam do...

Zagranica, 29 marca 2004

Saatchi & Saatchi Healthcare wygrała budżet leku Plavix wartości 70 mln dol.

Firmy farmaceutyczne Bristol-Myers Squibb i Sanofi-Synthelabo przekazały amerykański budżet reklamowy wspólnie produkowanego leku Plavix agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Healthcare...

Zagranica, 15 marca 2004

Renee Bernhard objęła stanowisko global brand directora w 141

Renee Bernhard dołączyła do zespołu firmy marketing services 141 (WPP Group), gdzie objęła stanowisko global brand directora. Bernhard będzie odpowiedzialna...

Zagranica, 11 marca 2004

Agencja Joshua zdobyła budżet piwa Cobra Beer

Brytyjskie piwo Cobra Beer, pozycjonujące się w segmencie premium, wybrało agencję Joshua (Grey Global Group) do obsługi kreatywnego budżetu wartego...

Kraj, 9 marca 2004

Agencja Paralotna powiększa zespół pracowników

Zespół agencji Paralotna powiększył się o czterech nowych pracowników. Paweł Miklaszewski objął stanowisko account directora. Ostatnio pracował w agencji NoS/BBDO,...

Zagranica, 25 lutego 2004

Saatchi bliskie rozpoczęcia obsługi nowej marki leku firm Roche i GSK

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zwycięży w przetargu na obsługę reklamową nowego leku Boniva na osteoporozę - wynika z nieoficjalnych...

Zagranica, 24 lutego 2004

Bardou-Jacquet reżyseruje nowy spot samochodu Ford Fiesta

Antoine Bardou-Jacquet jest reżyserem najnowszego filmu reklamowego dla samochodu marki Ford Fiesta. Pomysł spotu został stworzony w agencji reklamowej Ogilvy...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Bristol-Myers prowadzi przetarg na budżet leku Plavix

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb prowadzi przetarg na budżet reklamowy leku Plavix. Budżet ten szacowany jest na 70 mln dol. i...

Kraj, 3 listopada 2003

Euro Dream Team, agencja freelancerów, przygotowała film dla Avonu

Agencja reklamowa Euro Dream Team przygotowała dla firmy Avon 15- sekundowy film pt. "Szpilka". Po raz pierwszy polski oddział Avonu...

Zagranica, 20 października 2003

Nancee Martin będzie szukać zdolnych pracowników do sieci FCB

Sieć agencji reklamowych Foote Cone & Belding, stworzyła strukturę menedżerską odpowiedzialną za poszukiwania uzdolnionych pracowników. Jej szefem została Nancee Martin,...

Kraj, 8 października 2003

Golden Drum dzień trzeci; Polacy serwują pierogi

Dzisiaj, w trzecim dniu trwania Festiwalu Reklamy "Golden Drum", ostatecznie zostały zakończone publiczne prezentacje wybranych w preselekcji prac w kat....

Zagranica, 7 października 2003

Cotton Inc. zaprosił dziesięć agencji do przetargu kreatywnego

Amerykańska firma Cotton Inc. ogłosiła przetarg reklamowy, do którego zaprosiła 10 agencji z Nowego Jorku. Budżet tego klienta szacowany jest...

Zagranica, 1 października 2003

Grey zdobył nagrodę za najlepszą reklamę radiową Nokii

Lee Brook i Tony Haigh z agencji reklamowej Grey dostali brytyjską nagrodę za najlepszy spot radiowy miesiąca przyznaną za reklamę...

Zagranica, 1 października 2003

Dennis Kerslake przeszedł z agencji 141 do Publicis Dialog

Brytyjski oddział agencji reklamowej Publicis na wniosek swojego nowego klienta - koncernu alkoholowego Allied Domecq - zatrudnił Dennisa Kerslake'a, dotychczas...

Kraj, 9 września 2003

Krzysztof Czupryna nowym prezesem GCS

Krzysztof Czupryna został nowym prezesem firmy GCS, która jest właścicielem większościowym w agencji reklamowej Red 8 i firmie Synergy Marketing...

Kraj, 3 września 2003

Nowy account w Szwejkowski Target Project

Maciej Michalczuk został senior account executive w agencji Szwejkowski Target Project, zastępując na stanowisku Hannę Brożę, która rozstała się z...

Zagranica, 28 sierpnia 2003

Nestle przeznaczył 10 mln funtów na reklamę Sveltesse

Nestle w Wielkiej Brytanii wprowadzi nowy mleczny produkt - Sveltesse. Debiut będzie wsparty kampanią reklamową, której budżet szacowany jest na...

Zagranica, 27 sierpnia 2003

Sprite nadal obsługiwany przez Ogilvy

Coca-Cola po rozpatrzeniu propozycji kreatywnych kilku agencji zadecydowała, że marka Sprite w USA nadal będzie obsługiwana przez agencję Ogilvy &...

Zagranica, 26 sierpnia 2003

Kraft Foods analizuje systemy wynagradzania agencji reklamowych

Koncern Kraft Foods rozpoczął analizy systemów wynagradzania agencji reklamowych współpracujących z koncernem w zakresie tworzenia strategii i kreacji działań reklamowych....

Zagranica, 22 sierpnia 2003

Neil French został "ojcem chrzestnym" kreacji w WPP Group

Neil French, dotychczasowy worldwide creative director sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, będzie odpowiadał za poziom usług kreatywnych w całej...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

BAT rozdziela marki między agencje 141 i Ogilvy & Mather

Po fuzji grup reklamowych WPP i Cordiant koncern tytoniowy British American Tobacco (BAT) przesunie na rynku azjatyckim część budżetów swoich...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Tom i Jerry wystąpią w najnowszym spocie reklamowym Forda Mondeo

Bohaterowie słynnej kreskówki "Tom i Jerry" wystąpią w najnowszym spocie reklamowym,wspierającym debiut rynkowy nowego modelu Forda Mondeo. Za strategię i...

Kraj, 7 sierpnia 2003

Unilever wprowadza i wspiera marketingowo nowy ketchup Hellmann's

Koncern Unilever Polska, do którego należy marka Hellmann's, wprowadza nowy ketchup pod tym brandem (odświeżone opakowanie i zmieniona receptura), który...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Agencja JWT może przejąć od Batesa budżety warte 20 mln funtów

Brytyjski oddział agencji reklamowej J. Walter Thompson może przejąć od Batesa po fuzji grup Cordiant i WPP budżety warte 20...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

Zagranica, 29 lipca 2003

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na budżet marki Hellmann's

Koncern Unilever Bestfoods, do którego należy marka majonezu Hellmann's, postanowił przenieść jej wart 16 mln dol. budżet reklamowy z agencji...

Zagranica, 23 lipca 2003

Seldmeier został przewodniczącym jury konkursu Eurobest Awards

Günter Seldlmeier, szef niemieckiego oddziału agencji reklamowej McCann-Erickson, został przewodniczącym jury konkursu reklamowego Eurobest Awards. Seldmeier pracował wcześniej w agencjach...

Zagranica, 21 lipca 2003

Coca-Cola szuka nowej kreacji dla marki Sprite

Coca-Cola zaprosiła cztery niezależne amerykańskie agencje reklamowe - Wieden & Kennedy, Modernista, WongDoody i DiNoto Lee - do składania propozycji...

Zagranica, 2 lipca 2003

Unilever ogłosił przegląd ofert na budżet Hellmann'sa

Unilever Bestfoods zorganizował przegląd ofert agencji reklamowych na budżet kreatywny produkowanej przez siebie marki majonezów Hellmann's. Wśród agencji reklamowych prezentujących...

Zagranica, 18 czerwca 2003

Producent zabawek Mattel rozpoczął przetarg mediowy w Europie

Producent zabawek Mattel rozpoczął procedury przetargowe dotyczące paneuropejskiego budżetu planowania i zakupu mediów, którego wartość szacuje się na 150 mln...

Zagranica, 30 maja 2003

Szef WPP zarobił w ub.r. 1,6 mln funtów

Martin Sorrell, dyr. zarządzający koncernu WPP, w 2002 r. zarobił 1,59 mln funtów brytyjskich. Oznacza to, że jego ubiegłoroczne wynagrodzenie...

Kraj, 27 maja 2003

Glaubicz Garwolińska Consultants nowym członkiem ZFPR

Glaubicz Garwolińska Consultants jest kolejną agencją, która dołączyła do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Tym samym w Związku zrzeszone są...

Zagranica, 12 maja 2003

Ogilvy & Mather wygrała budżet reklamowy DuPont

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do grupy WPP zajmie się globalnym budżetem reklamowym firmy E.I. DuPont de Nemours. W...

Kraj, 9 maja 2003

Władysław Krakowiak odchodzi z agencji reklamowej TBWAWarszawa

Władysław Krakowiak, managing director agencji reklamowej TBWAWarszawa, zrezygnował z pełnionego stanowiska. Powody podjęcia tej decyzji nie są znane. Krakowiak pracował...

Zagranica, 15 kwietnia 2003

Pięć agencji w przeglądzie DuPont

Koncern DuPont zaprosił pięć agencji do przeglądu na swój budżet full service. W rywalizacji udział wezmą FCB, McCann-Erickson, Ogilvy &...

Zagranica, 8 kwietnia 2003

O&M wygrała przetarg Stowarzyszenia Przemysłu Chemicznego w USA

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather (O&M) należąca do grupy WPP wygrała przetarg na obsługę budżetu Stowarzyszenia Przemysłu Chemicznego w USA...

Kraj, 27 marca 2003

Centrala Ogilvy & Mather zapowiada inwestycje w polski oddział sieci

Paul Smith, regional creative director for Europe, Africa and Middle East Ogilvy & Mather, zapowiada inwestycje w polski oddział sieci,...

Zagranica, 19 marca 2003

Miller mocniej podkreśla seks w swoich reklamach i krytykuje Francję

Amerykański browar Miller zamierza mocniej niż dotychczas wykorzystywać podteksty seksualne w swoich reklamach w najbliższych miesiącach. Jest to element strategii...

Zagranica, 14 marca 2003

Miller zamierza przekazać budżet z JWT do Ogilvy

Według członków menedżmentu należąca do koncernu SABMiller firma Miller Brewing Co. zamierza przekazać budżet brandu Miller Genuine Draft z agencji...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather przejęła Shire Health Group

Jak informuje holding WPP, sieć agencji reklamowych Ogilvy & Mather przejęła firmę Shire Health Group specjalizującą się w obsłudze projektów...