M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Polsat Media (firma)"

Kraj, 2 lutego 2011

Rafał Karczewski zajmie się także In-store TV w Polsat Media

Będzie reprezentował Iplę oraz ma odpowiadać za przychody w segmencie In-store TV.

Kraj, 25 stycznia 2011

Danuta Orzeł pokieruje sprzedażą w TV Puls

Stacja ma nowego dyrektora ds. sprzedaży. Z firmą rozstał się Marek Wojciechowski.

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Świąteczny tydzień według Jacka Osadnika

Wydarzenia minionego tygodnia komentuje Jacek Osadnik, business development director w grupie reklamowo-mediowej Innovations Communications Group.

Kraj, 18 listopada 2010

Nowy team zarządzający Sportklub; kanał planuje promocję

Na czele spółki stanęła Joanna Stępniewska. W przyszłym roku firma chce się skupić na budowaniu znajomości marki Sportklub.

Kraj, 18 listopada 2010

Szęszoł i Bujalska w Afilo

Powiększa się dział sprzedaży bezpośredniej agencji.

Kraj, 2 listopada 2010

Ciosek i Staszewski w zespole reklamy Burdy

Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.

Kraj, 21 września 2010

Hentosz przeszła ze Zwierciadła do Polsat Media

Po kilku latach pracy w prasie Beata Hentosz rozwija karierę w dziale reklamy w telewizji.

Kraj, 21 września 2010

Polsat ocenia wzrost CPP na 12 proc.

Biuro reklamy Polsatu otworzyło sprzedaż na październik.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Większy dział sprzedaży specjalnej Polsatu

Magdalena Strzelecka i Katarzyna Szczepańska dołączyły do Polsat Media.

Kraj, 20 sierpnia 2010

CPP w Polsacie rośnie o 15 proc.

Polsat Media rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Tylko 7 proc. podwyżki w TVN

Biuro reklamy stacji rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień br.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Nowa kierownik sprzedaży regionalnej w Polsat Media

Katarzyna Bałdo-Bożek kierownikiem ds. sprzedaży bezpośredniej i regionalnej biura reklamy Polsat Media.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Polsat Media awansuje menedżerów

Magdalena Kos i Norbert Dobrzyński odpowiadają za współpracę z domami mediowymi.

Artykuły weekendowe, 16 lipca 2010

Coraz więcej konsumpcji wideo na WWW

Wydarzenia mijającego tygodnia komentuje Anna Lubowska, CEO CEE domu mediowego MEC.

Kraj, 14 lipca 2010

Netshare i IDG tworzą pakiet reklamowy

Dzięki nowej ofercie marketerzy będą mogli dotrzeć do użytkowników zainteresowanych nowymi technologiami.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ponad 20 proc. wzrost CPP w Polsacie na lipiec

Polsat otwiera sprzedaż czasu reklamowego.

Kraj, 16 czerwca 2010

Agata Sikorska awansowała w Polsat Media

Jest obecnie specjalistą ds. sprzedaży.

Przetargi, 14 czerwca 2010

Dzielenie obowiązków rodzicielskich opłaca się

Startuje kampania wdrażająca projekt "Godzenie ról rodzinnych i zawodowych kobiet i mężczyzn" autorstwa Szkoły Mistrzów Reklamy.

Kraj, 21 maja 2010

Blisko 40-proc. podwyżka w Polsacie

Także Polsat wprowadza dużą podwyżkę cen w czerwcu.

Kraj, 10 maja 2010

Wojciech Klajner awansuje w Polsat Media

Biuro reklamy Polsatu promuje kolejnego specjalistę.

Kraj, 5 maja 2010

Wyżej w Polsat Media

Artur Andrzejczyk awansował na stanowisko starszego specjalisty.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Polsat otwiera sprzedaż na maj

Przewidywania mówią o 42-proc. wzroście cennikowego CPP.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Przetasowania w Polsat Media

Dariusz Trzciński pokieruje działem OOH Polsat Media.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 24 marca 2010

Katarzyna Zajączkowska ma reprezentować Polsat wobec domów mediowych

Do działu sprzedaży internetu Polsat Media, biura reklamy stacji Polsatu i TV4, dołącza Katarzyna Zajączkowska. Obejmie ona stanowisko starszego specjalisty...

Kraj, 22 marca 2010

Polsat droższy o 15 proc. w kwietniu

Polsat Media otworzył sprzedaż na kwiecień. Według szacunków jednej z agencji CPP cennikowe wzrasta o 15 proc. w stosunku do...

Kraj, 17 marca 2010

Paweł Gordon kierownikiem ds. sprzedaży internetu w Polsat Media

Paweł Gordon objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży internetu w Polsat Media. Wcześniej pracował jako kierownik warszawskiego biura reklamy serwisów społecznościowych...

Kraj, 1 marca 2010

Telewizje nie miały problemów z przyjmowaniem zleceń na marzec br.

Stacje telewizyjne są zadowolone z poziomu i wyników sprzedaży czasu reklamowego na marzec br. Mimo kilkudziesięcioprocentowych cięć zleceń pakietów w...

Kraj, 18 lutego 2010

CPP w Polsacie większe o 17 proc.

Polsat Media otworzył sprzedaż czasu reklamowego. Jak poinformował Stanisław Janowski, szef spółki, CPP w Polsacie wzrasta o ok. 17 proc....

Kraj, 15 lutego 2010

Ewa Kochanowska w dziale sprzedaży sponsoringu Polsat Media

Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Ewa Kochanowska jako specjalista ds. sprzedaży sponsoringu. Szefem czteroosobowego zespołu jest Maciej Osajda,...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 28 stycznia 2010

Redefine uruchomiła sieć reklamową Netshare

Spółka Redefine uruchomiła platformę reklamową Netshare, za pośrednictwem której oferuje usługi reklamowe zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. Netshare łączy możliwości...

Kraj, 22 stycznia 2010

Polsat podnosi ceny w lutym o 15 proc.

Polsat otworzył sprzedaż czasu reklamowego na luty. Jak szacuje Polsat Media, biuro sprzedaży stacji, CPP wzrasta średnio o 15 proc....

Kraj, 7 stycznia 2010

Staszewski przejmuje obowiązki Radkiewicza w Polsat Media

Maciej Radkiewicz, kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej i regionalnej w Polsat Media, biurze reklamy stacji Polsatu i TV4, rozstaje się ze...

Kraj, 22 grudnia 2009

Superstacja wraca do Polsat Media

Po dwóch latach od zawarcia umowy dotyczącej sprzedaży czasu reklamowego Superstacja i At Media kończą współpracę. Po zmianach własnościowych w...

Kraj, 18 grudnia 2009

Polsat otwiera sprzedaż na styczeń, cennik o 10 proc. droższy

Polsat Media otworzył sprzedaż czasu reklamowego na styczeń. Stacja nie podała swoich szacunków dotyczących zmiany kosztu dotarcia z jej wykorzystaniem....

Kraj, 16 grudnia 2009

TVN droższy o 10 proc. w styczniu

Biuro reklamy TVN otwiera sprzedaż czasu reklamowego na styczeń. Według szacunków stacji efektywny koszt dotarcia za pomocą cennika wzrośnie w...

Kraj, 4 grudnia 2009

Elwira Skwarczyńska w dziale handlowym Polsat Media

Elwira Skwarczyńska dołączyła do działu handlowego zajmującego się sprzedażą czasu reklamowego kanałów Grupy Polsat. Objęła stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży...

Kraj, 2 grudnia 2009

Magdalena Kosiacka awansowała w Polsat Media

Magdalena Kosiacka, dotychczas asystentka działu sprzedaży internetowej, awansowała na stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży internetowej w Polsat Media, biurze reklamy...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 29 października 2009

Katarzyna Wojtasik awansowała w Polsat Media

Katarzyna Wojtasik awansowała na stanowisko koordynatora ds. sprzedaży specjalnej. Będzie odpowiedzialna za administrowanie i koordynowanie sprzedaży projektów sponsoringowych, projektów specjalnych...

Kraj, 23 października 2009

Katarzyna Bałdo-Bożek w dziale sponsoringu Polsat Media

Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Katarzyna Bałdo-Bożek. Objęła stanowisko specjalisty ds. sprzedaży sponsoringu. Bałdo-Bożek pracuje w dziale kierowanym...

Kraj, 20 października 2009

Polsat Media otwiera sprzedaż czasu na listopad

Polsat Media, biuro reklamy stacji Polsatu i TV4, otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na listopad. Ceny reklam w Polsacie obniżono o...

Kraj, 30 września 2009

Stacje promują cennik, TVP utrzyma tunel na 2010 r.

Biuro Reklamy TVP nie zrezygnuje w przyszłym roku z oferty tzw. tunelu cennikowego, który w zamian za szczegółowe deklaracje wydatków...

Kraj, 21 września 2009

Adam Pachla w dziale internetowym Polsat Media

Do działu sprzedaży internetowej Polsat Media dołączył Adam Pachla, obejmując stanowisko starszego specjalisty ds. sprzedaży. W strukturze działu będzie odpowiedzialny...

Kraj, 16 września 2009

Polsat zapowiada ponad 25-proc. obniżki na październik

Polsat Media otwiera sprzedaż czasu reklamowego na październik. Podobnie jak we wrześniu zapowiada obniżenie cen o ponad 25 proc. O...

Kraj, 21 sierpnia 2009

Osajda, Piotrowska i Tomczuk awansowali w strukturze Polsat Media

Maciej Osajda objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży sponsoringu, a Magdalena Piotrowska będzie pełniła funkcję starszego specjalisty ds. sprzedaży sponsoringu w...

Kraj, 16 czerwca 2009

BR TVP hasłem "Taniej już się nie da" otwiera sprzedaż na lato

BR TVP otwiera sprzedaż czasu reklamowego na wakacje. Wczoraj ruszyła sprzedaż na lipiec, a za tydzień rozpocznie się sprzedaż na...

Kraj, 19 marca 2009

BR TVN oferuje dwucyfrowe rabaty już po otwarciu Polsatu

Biuro reklamy TVN zaoferowało dodatkowe dwucyfrowe rabaty klientom, którzy zdecydują się dobukować czas w TVN na kwiecień - dowiedzieliśmy się...

Kraj, 17 marca 2009

Polsat otwiera sprzedaż; CPP o 20 proc. niższe

Polsat Media otwiera dziś sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. CPP w stosunku do kwietnia ub.r. spadnie o 20 proc., czyli...