M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Saatchi & Saatchi (firma)"

Przetargi, 17 czerwca 2014

Saatchi & Saatchi, Y&R oraz Change Integrated na short-liście Tyskiego

Jak wynika z naszych informacji, Kompania Piwowarska wyłoniła trzy agencje, które będą walczyć o budżet marki Tyskie.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Carlsberg ogłasza przetarg reklamowy dla marki Somersby

Na Wyspach Carlsberg ogłosił przetarg o wartości 10 mln funtów.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Awanse w londyńskim oddziale Saatchi

Rob Potts i Andy Jex dostali awanse na stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Kraj, 9 czerwca 2014

Nowe logo dla Polski

Jest to znak złożony z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Został zaprojektowany przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultants.

Kraj, 3 czerwca 2014

Usain Bolt w mundialowej kampanii wizerunkowej Visy

Kampania potrwa do końca mistrzostw i obejmie telewizję, internet, outdoor i prasę.

Zagranica, 3 czerwca 2014

"Vice" dba o bezpieczeństwo miłośników muzyki

Saatchi & Saatchi przygotowało dla "Vice" innowacyjną aplikację Mutesic, która chroni muzykomaniaków przed nieszczęśliwymi wypadkami.

Zagranica, 26 maja 2014

Guinness kończy sześcioletnią współpracę z Saatchi

Diageo ogłasza przetarg na globalną obsługę swojej piwnej marki.

Kraj, 19 maja 2014

Havas Worldwide ma nowego szefa kreacji

Stanowisko objął Michał Imbierowicz, zastąpił Wojciecha Dagiela.

Kraj, 9 maja 2014

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych

Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Usain Bolt reklamuje Visę w mundialowej kampanii

Mistrz świata w biegach będzie reklamował organizację płatniczą Visa w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Rozgrywki rozpoczną się 12 czerwca.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Visa Europe rozpoczyna kampanię ogólnopolską

Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.

Zagranica, 24 marca 2014

Direct Line przenosi obsługę do Saatchi & Saatchi

Budżet o wartości 45 mln funtów marketer odbiera agencji M&C Saatchi.

Kraj, 14 marca 2014

Bank BPH rusza z nową kampanią reklamową pt. "Wróć do mnie"

Akcja promuje kredyt gotówkowy.

Kraj, 20 lutego 2014

Saatchi & Saatchi Warszawa agencją regionalną w Europie Środkowej

Agencja staje się regionalnym hubem i jednym z globalnych hubów digitalowych.

Przetargi, 10 lutego 2014

Ministerstwo Środowiska zaprasza 43 agencje do przetargu

- Mam nadzieję, że większość agencji odrzuci to zaproszenie - komentuje Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Zagranica, 31 stycznia 2014

Jamie Oliver zakłada własny dom produkcyjny

Popularny kucharz telewizyjny chce zająć się samodzielną produkcją reklam.

Kraj, 14 stycznia 2014

DDB i Grey na short-liście T-Mobile

Saatchi & Saatchi wypadła z gry i straci klienta. Odpadła też BBDO.

Zagranica, 9 stycznia 2014

Patrick Hanson-Lowe został prezesem EACA

Chief marketing officer z Publicis UK pokieruje organizacją branży reklamowej.

Zagranica, 20 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pokieruje zespołem "Total Toyota"

Toyota tworzy globalny, multikulturowy zespół marketingowy.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Zagranica, 13 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pomaga rozpraszać smog w Szanghaju

W towarzystwie grzmiących mediów agencja organizuje akcję dla swojego klienta - Minute Maid w Szanghaju.

Kraj, 12 grudnia 2013

Bąbelkowa Milka dostanie silne wsparcie

Mondelez wspiera nowy wariant swojej flagowej czekolady.

Kraj, 10 grudnia 2013

Tomasz Woźniak promuje olej rzepakowy

Kucharz i podróżnik promuje gotowanie z olejem. Za kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Przetargi, 5 grudnia 2013

PNB Paribas wybrał Lowe Warsaw

Publicis traci budżet banku.

Kraj, 4 grudnia 2013

ING Bank i Visa testują portfel Visy do e-zakupów

Visa zapowiada wdrożenia w kolejnych bankach w przyszłym roku, a w drugiej połowie 2014 r. planuje kampanię reklamową.

Kraj, 12 listopada 2013

Max Olech dyrektorem kreacji w Ogilvy & Mather

Po 20 latach pracy w Saatchi & Saatchi kreatywny zmienia agencję - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 8 listopada 2013

NC+ stawia na pakiet filmowy premium [wideo]

Platforma oprócz kampanii obejmującej prawie wszystkie media przygotowała nową identyfikację wizualną.

Kraj, 6 listopada 2013

Ewa Kłoszewska w zespole VML Poland

Do tej pory związana była z agencją Cheil Poland.

Kraj, 4 listopada 2013

T-Mobile reklamuje taryfę proFirma [wideo]

Kampania obejmuje stacje ogólnoinformacyjne i tematyczne, prasę 
oraz outdoor.

Kraj, 30 października 2013

S&S plus IS - szczęśliwy koniec akwizycyjnej epopei

Po pięciu latach coraz ściślejszej współpracy i akwizycyjnych zabiegów wczoraj oficjalnie polski oddział Saatchi & Saatchi ogłosił przejęcie agencji Interactive Solutions. Na czele nowej, liczącej ok. 300 osób struktury stać będzie Igor Kaleński, dotychczasowy CEO S&S w Polsce.

Kraj, 29 października 2013

Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

W wyniku transakcji Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako executive vice-president.

Kraj, 24 października 2013

Tomasz Woźniak odpowiada za client service Kamikaze

Nowy szef obsługi klienta z branżą interaktywną związany jest od 11 lat.

Kraj, 23 października 2013

P&G wprowadza kapsułki Vizir

Największa w Polsce marka proszku do prania w nowej formie.

Przetargi, 22 października 2013

PNB Paribas przegląda oferty agencji reklamowych

Agencja Publicis broni budżetu.

Zagranica, 22 października 2013

Guinness przechodzi do BBDO

Należąca do Diageo marka rozpoczyna współpracę z BBDO. Saatchi & Saatchi traci budżet.

Kraj, 14 października 2013

15 nagród dla Polaków na Golden Drum

Ogilvy & Mather zdobywa cztery złota. Do Polski trafiają też dwa grand prix.

Kraj, 9 października 2013

Jan Majle dyrektorem kreatywnym w Change Integrated

Dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather Advertising opuszcza agencję.

Kraj, 8 października 2013

Jan Majle dyrektorem kreatywnym w Change Integrated

Dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather Advertising opuszcza agencję.

Kraj, 3 października 2013

Canal+ promuje filmowe i sportowe hity

Kampania, która potrwa do 3 listopada, obejmie ponad 60 stacji TV i 80 rozgłośni radiowych. Uzupełnieniem będzie komunikacja online.

Kraj, 2 października 2013

Max Olech odchodzi z Saatchi & Saatchi

Po 20 latach pracy z agencją żegna się dyrektor kreatywny.

Zagranica, 30 września 2013

Nowa CCO Deutsch NY

Kerry Keenan, która pracowała już w BBDO czy Saatchi & Saatchi, obejmie stanowisko 30 września.

Kraj, 27 września 2013

Marta Surowy odchodzi z Saatchi & Saatchi

Account manager kończy współpracę z agencją. Nieoficjalnie wiadomo, że przechodzi na stronę klienta. Jej następca bądź następczyni ma pojawić się już wkrótce.

Kraj, 20 września 2013

Gong zatrudnia nowy team kreatywny

W agencji pracę zaczynają Dariusz Palarczyk i Michał Sadowski.

Zagranica, 10 września 2013

Publicis kupuje digitalową agencję w Kanadzie

TPM Communications wejdzie w skład lokalnego oddziału Saatchi & Saatchi.

Kraj, 10 września 2013

T-Mobile oferuje rozmowy w sieci, SMS-y do wszystkich lub internet w telefonie za 0 zł

Kampanię w TV, radiu, internecie, kinach i BTL przygotowały Saatchi & Saatchi oraz Starcom.

Kraj, 9 września 2013

Jakub Korolczuk dyrektorem kreatywnym w Greyu

Transfer z Change Integrated do Grey Group.

Zagranica, 30 sierpnia 2013

Akcje Omnicomu i Publicisu spadają

Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.

Zagranica, 29 sierpnia 2013

Keystone Light zmienia agencję

Keystone Light rezygnuje z Saatchi & Saatchi i powierza obsługę marki należącej do MillerCoors agencji Cavalry.