M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Gazeta Wyborcza (marka)"

Kraj, 15 czerwca 2009

Elżbieta Krajewska sales managerem w POS Media Poland

Do zespołu POS Media Poland, agencji reklamy in-store, dołączyła Elżbieta Krajewska, która objęła stanowisko sales managera. Zastąpiła Aleksandra Lubańskiego, który...

Kraj, 9 czerwca 2009

Magdalena Skrycka i Wojciech Siulkowski kierują sprzedażą w Gazeta.pl

Piotr Chmielewski, agency group head w dziale sprzedaży Gazeta.pl (Agora), rozstał się z firmą. Był z nią związany od 2004...

Kraj, 5 czerwca 2009

Nowi dyrektorzy w dziale sprzedaży "Metra"

Agora SA wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam "Metra". Ewa Budzińska objęła stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych, a Joanna...

Kraj, 4 czerwca 2009

Rafał Mathiak, dyr. sprzedaży w Glossy Media, odszedł z firmy

Rafał Mathiak, dyr. sprzedaży sieci reklamy internetowej Glossy Media (Agora), rozstał się z firmą. Zajmowane przez niego stanowisko zostało zlikwidowane....

Przetargi, 3 czerwca 2009

DSK realizuje letnią kampanię portu lotniczego Kraków - Balice

Agencja reklamowa DSK rozpoczęła pracę nad kampanią reklamową letniej oferty portu lotniczego Kraków - Balice. Kampania regionalna będzie prowadzona na...

Kraj, 28 maja 2009

Saturn testuje nowy mechanizm wyprzedaży; trwa kampania

Sieć elektromarketów Saturn (Media-Saturn Holding) 30 maja organizuje akcję wyprzedażową - klient, który kupi tego dnia w Saturnie dwa produkty,...

Kraj, 28 maja 2009

"Think Tank" dla menedżerów wchodzi na rynek prasowy

"Think Tank", magazyn adresowany do liderów biznesu i administracji, debiutuje na rynku prasowym. Partnerem strategicznym projektu jest Polska Konfederacja Pracodawców...

Kraj, 22 maja 2009

Ryanair przeprasza LOT za reklamę porównawczą, przy okazji sprytnie się reklamuje

Irlandzka linia lotnicza Ryanair przegrała proces, jaki w 2007 r. wytoczyły jej Polskie Linie Lotnicze LOT za reklamy pt. "Rozbój...

Kraj, 15 maja 2009

Play reklamuje Play Mixturę i wchodzi w marketing afiliacyjny

Dziś rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty sieci komórkowej Play - Play Mixtura. Firma P4, operator sieci, komunikuje w niej,...

Kraj, 15 maja 2009

Wpływy reklamowe "Gazety" mniejsze o jedną trzecią, przychody Agory spadły o 12 proc.

Agora SA po pierwszych trzech miesiącach tego roku odnotowała 12,4-proc. spadek przychodów, które wyniosły 274,4 mln zł. Wpływy ze sprzedaży...

Kraj, 14 maja 2009

Agora zwolni w tym roku 100 osób więcej, niż planowała

Agora SA, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej" i "Metra", poinformowała, że w ramach zwolnień grupowych rozstanie się z większą liczbą pracowników,...

Kraj, 8 maja 2009

Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach Michelin i Bezdroża

Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia rozpoczęło kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża (Wydawnictwo Bezdroża)....

Kraj, 6 maja 2009

"Wyborcza" swoje dwudziestolecie uczci kampanią i specjalnymi wydarzeniami

Start serwisu społecznościowego Gazetopedia, organizacja wystawy w warszawskiej Zachęcie i patronat nad nowoczesną multimedialną wystawą "Europa to nasza historia" we...

Kraj, 5 maja 2009

Monini przyłącza się do walki z otyłością

Monini Polska, właściciel marki oliwy Monini, rozpoczyna pod hasłem "Odważ się na extra vergine" działania promocyjne w internecie. Od początku...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Ecco Holiday obiecuje, że gdy spadnie kurs euro, zwróci klientom różnicę

Biuro turystyczne Ecco Holiday rozpocznie 1 maja kampanię reklamową w prasie, internecie i na outdoorze, w której obiecuje klientom, że...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Budimex promuje w reklamach zakup starego mieszkania

Budimex Nieruchomości prowadzi kampanię reklamową "Kupimy ciasne własne w rozliczeniu" promującą ofertę kupna starego mieszkania. Strategia pokazuje dewelopera jako potencjalnego...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Dzienniki notują wyraźny spadek wpływów z reklam w I kwartale br.

Dane Expert Monitora za I kwartał br. pokazują, że dzienniki ogólnotematyczne już odczuwają efekty spowolnienia gospodarczego. Na razie najlepiej przed...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Nikon łączy wsparcie D60 z promocją książki o fotografii

Paralotna przygotowała kreację do nowej kampanii reklamowej Nikon Polska, w której producent zachęca do wyboru lustrzanki Nikon D60. W ramach...

Kraj, 21 kwietnia 2009

BZ WBK rozpoczyna kampanię z Dannym DeVito

Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię reklamową lokat, do której zatrudnił znanego amerykańskiego aktora Danny'ego DeVito (o tym projekcie informowaliśmy...

Kraj, 20 kwietnia 2009

"Kryzysowa oferta" Believe dla W Biegu Cafe

Ruszyła akcja promocyjna ogólnopolskiej sieci kawiarni W Biegu Cafe. Agencja reklamowa Believe przygotowała kreację akcji promocyjnej inspirowanej kryzysem. W lokalach...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Netia reklamuje ofertę dla firm OneOffice

Netia rozpoczęła kampanię reklamową pakietu usług dla firm OneOffice. Oferuje on w ramach jednej umowy i jednej faktury w cenie...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Reklamy "Gazety" w konwencji Polskiej Kroniki Filmowej

Agora SA rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową "Gazety Wyborczej" związaną z jej 20-leciem istnienia. Spoty telewizyjne wyreżyserowane przez Pawła Łozińskiego zostały...

Kraj, 14 kwietnia 2009

"Gazeta Wyborcza" z cyklem poradników o fotografii cyfrowej

Agora SA rusza z nową kolekcją wydawniczą "Gazety Wyborczej". Tym razem będą to poradniki o fotografii cyfrowej i filmowaniu kamerą...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Po kilku miesiącach Agora znów podnosi cenę "Gazety"

Agora SA już po raz drugi w tym roku podnosi cenę "Gazety Wyborczej". Od 10 kwietnia br. wydanie codzienne dziennika...

Kraj, 1 kwietnia 2009

Kampania Tok FM operuje satyrą autorstwa Czeczota

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory). Koncept kreatywny opiera się na pokazaniu poszczególnych programów stacji (m.in....

Kraj, 30 marca 2009

Lotos SA startuje z promocją olejów Lotos Thermal Control

Lotos przygotował promocję olejów Lotos Thermal Control adresowaną do kierowców. Od 30 marca do 29 maja br. na uczestników czeka...

Kraj, 24 marca 2009

Bartosz Wysocki przechodzi z "Gazety Wyborczej" do Gazeta.pl

Bartosz Wysocki został nowym dyrektorem ds. klientów strategicznych w dziale sprzedaży segmentu internet Agory. Będzie odpowiedzialny za współpracę portalu Gazeta.pl...

Kraj, 17 marca 2009

BMG umożliwia sprzedaż reklam online na godziny

Spółka Business Media Group (BMG) po fazie testów oficjalnie wdrożyła na polskim rynku system sprzedaży reklam czasowych (tzw. TimeAd Adicate),...

Kraj, 12 marca 2009

Mikołaj Lizut nowym naczelnym Roxy FM; Marek Osada odchodzi

Mikołaj Lizut został redaktorem naczelnym Radia Roxy FM (Grupa Radiowa Agory). W tej funkcji zastąpi Marka Osadę, dotychczasowego dyrektora programowego,...

Kraj, 11 marca 2009

Licytacja reklam w mediach Agory na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Media Agory SA przekazały miejsca reklamowe do licytacji na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. W akcji biorą udział: "Dziecko", "Poradnik...

Kraj, 9 marca 2009

Netia w kampanii reklamowej porównuje się z TP SA

Netia wprowadza zmiany w ofercie usług internetowych i głosowych dla klientów indywidualnych. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do...

Kraj, 9 marca 2009

Multikino wspiera reklamą projekt operowy

Sieć kinowa Multikino w drugiej połowie marca br. uruchamia nowy projekt - emisję światowych spektakli operowych w jakości HD (o...

Kraj, 6 marca 2009

Budowlańcy w kampanii polecają Rigips

Na początku marca ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Rigips skierowana do wykonawców budowlanych. Komunikowana jest głównie w prasie i outdoorze...

Kraj, 5 marca 2009

W styczniu tylko "Super Express" zanotował wzost sprzedaży, inne dzienniki ogólnopolskie - w dół

Według danych ZKDP w styczniu sprzedaż "Super Expressu" wzrosła o 1 proc., a najwięcej, bo ponad 12 proc., stracił "Dziennik"....

Kraj, 4 marca 2009

Visa w kampanii korzysta z minutowych spotów

Organizacja płatnicza Visa Europe rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej "Visa - żyje się lepiej". Jej głównym elementem jest nowy spot...

Kraj, 4 marca 2009

Link4 chce walczyć ze stereotypem, że tańszy znaczy gorszy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 oferujące ubezpieczenia direct (przez telefon i internet) rozpoczyna kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej z udziałem satyryków Grzegorza...

Kraj, 3 marca 2009

Sieć DB Kredyt prowadzi projekt "Spotkanie po ratach"

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt. Nowy spot telewizyjny,...

Kraj, 2 marca 2009

Mariusz Korlak pokieruje marketingiem mLife

Mariusz Korlak objął stanowisko dyrektora marketingu spółki mLife. Zastąpił Mateusza Gordona, który odszedł z firmy. Korlak będzie odpowiadał za stworzenie...

Kraj, 24 lutego 2009

Edward Krzemień pokieruje redakcją Wyborcza.pl

Edward Krzemień, wieloletni dziennikarz "Gazety Wyborczej" (Agora SA), objął stanowisko redaktora naczelnego Wyborcza.pl. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy....

Kraj, 23 lutego 2009

Multikino będzie transmitować europejskie spektakle operowe

Jak poinformował Mariusz Spisz, dyr. marketingu Multikina (ITI), w połowie marca br. wystartuje projekt o roboczym tytule "Opery na wielkim...

Kraj, 20 lutego 2009

Agora notuje wyraźny spadek zysku za 2008 r.; obniżają się wyniki "Gazety"

Agora SA według giełdowego raportu zanotowała w ub.r. przychody na poziomie 1,278 mld zł. Były one wyższe od wyniku z...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 6 lutego 2009

Ergo Hestia odnosi się do reklam Link4 przeciwko agentom

Grupa ubezpieczeniowa Ergo Hestia w odpowiedzi na reklamy Link4 postanowiła stanąć w obronie agentów ubezpieczeniowych. "Różne oblicza doradcy" to tytuł...

Kraj, 5 lutego 2009

Energa promuje się jako elastyczny dostawca energii

Energa rozpocznie w pierwszej połowie lutego br. realizację projektu promocyjnego "Optymalna dawka energii". Jego celem jest promowanie firmy jako elastycznego...

Kraj, 27 stycznia 2009

Pekao SA mocno inwestuje we wsparcie reklamowe rachunków oszczędnościowych

Bank Pekao SA rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk. Komunikuje w niej atrakcyjne oprocentowanie rachunku - do...

Kraj, 20 stycznia 2009

Agnieszka Małecka szefem działu wsparcia Gazeta.pl

Agnieszka Małecka objęła stanowisko dyrektora działu wsparcia portalu Gazeta.pl należącego do Agory SA. Poprzednio pełniła funkcję z-cy dyr. ds. rozwoju...

Kraj, 7 stycznia 2009

Według ZKDP w listopadzie najbardziej spadła sprzedaż "Dziennika"

Według ZKDP rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w listopadzie 2008 r. wyniosło 409 tys. egz. i było o 6 proc....

Kraj, 7 stycznia 2009

Agora wprowadza nową usługę mTarget i podnosi ceny reklam w "Gazecie"

Agora SA w ramach pionu prasy bezpłatnej uruchomiła nową usługę mTarget. Oferta skierowana jest do klientów zewnętrznych zainteresowanych działaniami ambientowymi...

Kraj, 6 stycznia 2009

RWE w kampanii promuje rozsądne korzystanie z energii elektrycznej

Firma energetyczna RWE rozpoczęła kampanię pod hasłem "Świadoma energia RWE". Akcja skierowana do gospodarstw domowych oraz firm promuje ideę racjonalnego...

Kraj, 6 stycznia 2009

Pracownicy Poczty Polskiej jako aktorzy w nowej reklamie Banku Pocztowego

Bank Pocztowy należący do Poczty Polskiej i PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową programu Ekstra Procent pozwalającego na zwiększenie oprocentowania...