M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Gazeta Wyborcza (marka)"

Kraj, 27 stycznia 2010

"Dziennik Gazeta Prawna" po połączeniu zarobił w ub.r. ponad 40 mln zł

Od czasu wprowadzenia na rynek "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), czyli od 14 września ub.r., tytuł zarobił 43,1 mln zł...

Kraj, 26 stycznia 2010

Jarosław Śliżewski został członkiem rady nadzorczej IAA

Jarosław Śliżewski został nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Śliżewski od lat związany jest z "Gazetą Wyborczą" i...

Przetargi, 22 stycznia 2010

Totalizator Sportowy zapowiada przetarg w "GW" i w internecie

Dziś oficjalnie startuje zapowiedziany na koniec bieżącego tygodnia (DS "MMP" z 15 stycznia) przetarg Totalizatora Sportowego. Na stronie www.Lotto.pl oraz...

Kraj, 28 grudnia 2009

Braughman i prokuratura odżegnują się od ogłoszeń w "Fakcie"

Prokuratura Okręgowa w Warszawie poinformowała, że to nie ona zleciła ogłoszenia w dzienniku "Fakt", w którym klienci różnych firm, m.in....

Kraj, 23 grudnia 2009

Itaka zwiększa budżet i inwestuje w reklamę telewizyjną

Biuro podróży Itaka rozpoczęło intensywną kampanię reklamową w mediach promującą ofertę wycieczek turystycznych na sezon lato 2010. Itaka w tym...

Kraj, 3 grudnia 2009

IWP w odpowiedzi na list Instytutu Monitorowania Mediów

Izba Wydawców Prasy w reakcji na list Instytutu Monitorowania Mediów wysłany do swoich klientów (patrz DS "MMP" z 23 listopada...

Kraj, 1 grudnia 2009

Grupa Radiowa Agory wprowadza zmiany w zespole brokerskim

Maciej Moszczyński przejął kierownictwo nad działem brokerskim Grupy Radiowej Agory. Po reorganizacji dotychczasowy szef działu planowania sprawuje pieczę dodatkowo nad...

Przetargi, 1 grudnia 2009

Wydawnictwo Operon wybrało agencję Engine

Agencja interaktywna Engine została wybrana do obsługi e-marketingowej programu "Matura z Operonem" Wydawnictwa Pedagogicznego "Operon". Współpraca zakłada stworzenie długofalowej strategii...

Kraj, 20 listopada 2009

"Z Archiwum X" - nowa filmowa odsłona Simplusa

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, startuje z nową kampanią swojej marki pre-paid Simplus. Kontynuuje wykorzystanie formatu kreatywnego bazującego na inspiracjach...

Przetargi, 19 listopada 2009

Warszawa przygotowuje przetarg na wiaty przystankowe

Władze Warszawy przygotowują się do przetargu na nowe wiaty przystankowe w mieście. W tym celu zawarły już umowę z kancelarią...

Kraj, 19 listopada 2009

Ubisoft współpracuje z Euro RSCG Digital i rusza z kampanią

Firma Ubisoft, globalny producent gier komputerowych, rozpoczęła współpracę z agencją Euro RSCG Digital, która będzie odpowiadać za najbliższą kampanię internetową...

Kraj, 18 listopada 2009

Fundusze inwestycyjne wracają z reklamą do mediów

Po ponadrocznej bessie i zapaści na giełdzie towarzystwa funduszy inwestycyjnych powracają pomału z reklamami do mediów. Na razie nieliczni i...

Kraj, 16 listopada 2009

Branżowi sygnatariusze apelu o uwolnienie Marcina Rywina

Na całostronicowych reklamach m.in. w "Dzienniku Gazecie Prawnej" i "Rzeczpospolitej" ukazał się w piątek 13 listopada apel o uwolnienie Marcina...

Kraj, 12 listopada 2009

PKO BP ruszył z kampanią kredytów hipotecznych

PKO Bank Polski ruszył z kampanią reklamową promującą kredyty hipoteczne Własny Kąt pod hasłem "Na 100 proc. najpopularniejszy kredyt hipoteczny...

Kraj, 12 listopada 2009

W kampanii Energi-Obrót wystąpili prawdziwi klienci spółki

Agencja reklamowa S4 odpowiada za przygotowanie kampanii "Mamy energię do biznesu" dla spółki Energa-Obrót SA. Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się...

Kraj, 12 listopada 2009

Danielczyk przeszła z Polskapresse do Novimedia

Hanna Danielczyk została fotoedytorem w firmie Novimedia CP specjalizującej się w publikacjach typu custom publishing. Wcześniej była fotoedytorem i fotografem...

Kraj, 12 listopada 2009

Przychody Agory spadły o 13 proc.

Po trzech kwartałach br. przychody Grupy Agora spadły o 13 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. i wyniosły 819...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 4 listopada 2009

One-2-One będzie pracować dla TVP; wartość usług 60 mln zł

Telewizja Polska SA podpisała z firmą One-2-One na obsługę ruchu premium SMS na swoich antenach. Wartość zamawianych usług wyniesie około...

Kraj, 30 października 2009

Nowe osoby w biurze reklamy Multikina; w grudniu otwarcie kolejnego multipleksu

W październiku do zespołu biura reklamy Multikina dołączy dwie nowe osoby - Marcin Duda i Krzysztof Nowicki, którzy objęli stanowiska specjalistów...

Kraj, 27 października 2009

Kampania KBC Securities informuje o dwóch nowych platformach inwestycyjnych

Wczoraj KBC Securities rozpoczął kampanię reklamową informującą o dwóch nowych platformach inwestycyjnych - KBCmakler oraz KBCtrader. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna...

Kraj, 26 października 2009

Sodova odpowiada za reklamę fikcyjnej szkoły wyższej

Agencja reklamowa Sodova przygotowała reklamę nieistniejącej Akademii Komunikacji Społecznej, która stała się częścią prowokacji dziennikarskiej "Gazety Wyborczej". Celem akcji było...

Kraj, 21 października 2009

BRE promuje bankowość transakcyjną

BRE Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje usługi bankowości transakcyjnej. Pod tym hasłem kryją się produkty, które wspomagają...

Kraj, 19 października 2009

Murator sprzedał kilkanaście pakietów Max TV

Biuro reklamy "Super Expressu" (Murator SA) w ciągu trzech tygodni sprzedało kilkanaście pakietów Max TV. W ofercie dziennika dostępne są...

Kraj, 13 października 2009

Natasza Szymczak awansuje na szefa rozwoju produktów dwumedialnych Polskapresse

Natasza Szymczak, dyrektor biura reklamy Polskapresse Filia Poznań, została dyrektorem rozwoju produktów dwumedialnych Grupy Wydawniczej "Polskapresse". Na stanowisku dyrektora biura...

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 8 października 2009

"Gazeta Wyborcza" reklamuje weekendowe dodatki

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła promocję swoich weekendowych wydań i dodatków. Na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (spółka zależna Agory) oraz...

Kraj, 7 października 2009

Cristiano Ronaldo reklamuje oleje Castrol

Najdroższy piłkarz świata Cristiano Ronaldo (za którego Real Madryt zapłacił Manchesterowi United 94 mln euro) reklamuje oleje silnikowe Castrol Edge....

Kraj, 2 października 2009

Magdalena Wasilewska-Michalska dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu AdTaily.com

Magdalena Wasilewska-Michalska, wcześniej dyrektor serwisów lifestyle'owych w Grupie Gazeta.pl, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie...

Kraj, 22 września 2009

Agora promuje pakiety reklamowe Metro+

Agora SA pod hasłem "Łączymy media, zwiększając korzyści" rozpoczęła jesienną kampanię pakietów multimedialnych Metro+ dziennika "Metro". Oferta umożliwia łączenie działań...

Kraj, 17 września 2009

Netia promuje pakiet dla firm OneOffice

Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój pakiet telekomunikacyjny dla małych i średnich firm OneOffice. - Coraz więcej...

Kraj, 15 września 2009

Agora z Muratorem tworzą reklamowe pakiety dzienników

Wydawnictwa Agora SA i Murator SA uruchamiają sprzedaż wspólnych pakietów reklamowych bazujących na dziennikach i ich dodatkach. W ofercie pojawią...

Kraj, 11 września 2009

HSBC przeprowadzi pierwszą stricte wizerunkową kampanię w Polsce

Bank HSBC, który swoją ofertę kieruje do grupy zamożnych klientów, korporacji, a niebawem wprowadzi też ofertę powstałą z myślą o...

Kraj, 11 września 2009

Emporia chce w ciągu roku sprzedać 50 tys. telefonów dla seniorów

Na polski rynek wchodzi nowy producent telefonów komórkowych pod marką Emporia przeznaczonych dla osób starszych (seniorów). Emporia Telecom, która otworzyła...

Kraj, 4 września 2009

Serwis internetowy "Wysokich Obcasów" się usamodzielnia

Agora uruchomiła niezależny serwis dla sobotniego dodatku kobiecego "Gazety Wyborczej" - "Wysokie Obcasy". Wortal działa pod nową domeną Wysokieobcasy.pl. Według...

Kraj, 3 września 2009

BRE Bank odświeża i ociepla komunikację

BRE Bank rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw (segment MŚP). Jej celem jest ocieplenie wizerunku banku i...

Kraj, 31 sierpnia 2009

Agora wprowadza kolejne pakiety reklamowe czasopism i nowy format w "Metrze"

Agora SA wprowadzi od września br. trzy nowe pakiety reklamowe obejmujące wybrane czasopisma i dodatki tematyczne "Gazety Wyborczej". W ofercie...

Przetargi, 24 sierpnia 2009

Equinox będzie kupować media dla teatru Roma

Dom mediowy Equinox Polska wygrał przetarg na obsługę Teatru Muzycznego "Roma". Konkurs, o którym informowaliśmy w DS "MMP" z 31...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Zegarki Tag Heuer debiutują z wielkim formatem w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Agora SA) wprowadza do swojej oferty wielkoformatowe reklamy. Pierwszym z reklamodawców, który skorzysta z tego nośnika, będzie Tag...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Wyniki Agory zgodne z tendencjami rynkowymi, wszystko w dół poza internetem

Przychody Grupy Agora w I półroczu br. spadły o 12,9 proc. i wyniosły 572,2 mln zł. Wpływy ze sprzedaży reklam...

Kraj, 13 sierpnia 2009

Ogłoszenia drobne weszły do oferty warszawskiego wydania "Metra"

Dziennik "Metro" (Agora) wprowadził do oferty sprzedażowej w Warszawie możliwość zamieszczania ogłoszeń drobnych dla branż nieruchomości i budownictwo. Reklamodawcy mogą...

Kraj, 12 sierpnia 2009

Nośniki AMS w pakietach z "Metrem"

Należące do Agory SA dziennik bezpłatny "Metro" oraz firma reklamy zewnętrznej AMS przygotowały dwa wspólne pakiety reklamowe. Pierwszy - MetroCITYtv...

Kraj, 8 lipca 2009

LG i Samsung witają prezydenta Korei Południowej w Polsce

Koreańscy producenci LG Electronics i Samsung we wczorajszym wydaniu "Gazety Wyborczej" wykupili reklamę, w której m.in. powitali prezydenta Korei Południowej...

Kraj, 6 lipca 2009

"Dziennik" hamuje w maju spadek sprzedaży, pozostałe tytuły znowu w dół

W maju br. "Dziennik" (Axel Springer Polska) zanotował najmniejszy spadek rozpowszechniania płatnego razem spośród pozostałych gazet ogólnopolskich. Według danych Agory...

Kraj, 6 lipca 2009

Agora wprowadzi pakiet obejmujący radio, internet i "Metro"

Agora SA rozszerzy swoją ofertę pakietową o nowe rozwiązanie. Tym razem spółka chce zaproponować reklamodawcom emisję reklamy w posiadanych aktywach...

Kraj, 29 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią debiut Musli Lubella

Grupa Maspex i należąca do niej spółka Lubella prowadzą kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek Musli Lubella. Kampania obejmuje prasę,...

Kraj, 23 czerwca 2009

Ergo Hestia promuje pakiety ubezpieczeń

Ergo Hestia wspiera kampanią sprzedaż ubezpieczenia OC/AC. Głównym celem działań jest zachęcenie klientów do kupna OC/AC w pakiecie (w ramach...

Kraj, 18 czerwca 2009

Agora startuje z kampanią sieci radiowej Roxy

Dziś rusza nowa ogólnopolska kampania promocyjna Radia Roxy (Grupa Radiowa Agory), obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Plakaty przedstawiające...

Kraj, 17 czerwca 2009

Radosław Baran dyr. pionu klientów kluczowych Interia.pl

Radosław Baran został dyrektorem pionu klientów kluczowych w Interia.pl. Od początku kariery zawodowej związany był z Agorą, gdzie 10 lat...

Kraj, 17 czerwca 2009

Były menedżer Agory wesprze sprzedaż w Inforsysie

Rafał Mathiak, który rozstał się po 10 latach z Agorą (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 4 czerwca br.),...