Pretekstem do ich wprowadzenia jest jubileusz Radia Zet.
Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.
Tygodnik Springera chciał być pierwszy z aplikacją na iPada. "Wysokie Obcasy Extra" już ją uruchomiły.
Firma badawcza 4P oraz firma Practica Market Conversations ruszają z nowym cyklicznym badaniem, które jest poświęcone wyłącznie kobietom.
Przemysław Mańkowski dyrektorem sprzedaży w Trader.com - grupie należącej do Agory SA.
IPad pomocny w powrocie do zdrowego rozumowania w nowożytnych czasach oraz szansą spełnienia marzeń o nieograniczonym czytaniu prasy i książek. Poniżej jeszcze o tym, jak dobrze być czasami offline.
Jutro na rynek trafi kolejny numer magazynu Agory.
Giełdowa spółka mimo mniejszych przychodów ponownie odnotowuje wzrost wyniku netto. Tym razem w pierwszym półroczu br.
Uruchamiając nową ofertę reklamową, wydawca liczy na klientów szukających kadry menedżerskiej.
Agora wykorzystuje swoje nośniki do promocji dziennika bezpłatnego "Metro".
Wydawca w kampanii zwraca uwagę na różne platformy dystrybucji treści.
Start projektu, start kampanii bez udziału agencji.
Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.
Zajmie się obsługą m.in. Incentive Concept i Salad Story.
W strukturach firmy na nowe stanowiska awansowało dwóch seniorów - Monika Wosińska i Mirosław Dąbkowski.
W dziale klientów strategicznych "Gazety Wyborczej" powołano na zastępcę dyrektora Katarzynę Wajcht-Łaniewską.
Wydawcy twierdzą, że znany dziennikarz dużo ryzykuje, przychodząc do "Wprost". Jednak od dłuższego czasu Tomasza Lisa kusiły projekty prasowe.
McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.
Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.
Aster rozpoczyna działania marketingowe związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w RPA.
Wciąż tylko internet notuje dodatnią dynamikę przychodów. Pozostałe aktywa Agory pogorszyły wyniki nawet o kilkanaście procent.
HSBC chce zdecydowanie zwiększyć rozpoznawalność marki, dlatego mocno inwestuje w działania wizerunkowe.
Wydawca "Gazety Wyborczej" objął połowę udziałów w sieci reklamowej Business Ad Network należącej do Money.pl.
Honda promuje model Civic GT, mimo paneuropejskiego rozstrzygnięcia współpracuje z Effective Media.
Część wydawców, głównie dzienników, wraca z realizacją zleceń reklamowych. Większość wstrzymuje się jeszcze co do pierwszych stron swoich tytułów. Agora zastanawia się.
Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.
Agora przygotowuje ekskluzywne wydanie kobiecego dodatku ukazującego się co weekend z „Gazetą Wyborczą”.
Dariusz Trzciński pokieruje działem OOH Polsat Media.
Agora (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej") podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe "Helios" SA od funduszy:...
Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...
Anna Szczepanik dołączyła do działu client service agencji reklamowej Star Advertising. Objęła nowe w firmie stanowisko account directora. Do jej...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali, które współpracuje z najlepszym polskim skoczkiem narciarskim Adamem Małyszem, postanowiło wykorzystać jego ostatnie sukcesy na igrzyskach olimpijskich...
Red Bull i Agora rozpoczynają realizację wspólnego projektu promocyjno-wydawniczego. W ramach akcji raz w miesiącu razem z "Gazetą Wyborczą" będzie...
"Potęga wiatru. Siła wody. Czysta energia. Czysty biznes" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy energetycznej Enea SA....
Agora SA w ub.r. poprawiła swój wynik netto o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Według danych...
Nordea Bank Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową konta Nordea Spektrum, w ramach której zachęca do przeniesienia usług do banku Nordea....
Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...
Linia lotnicza Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", w której promuje sprzedaż biletów do...
BNP Paribas Fortis chwali się, że jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku informuje szeroko o programie kredytowania polskich...
Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale client service w agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska. Zajęły odpowiednio stanowiska:...
Wczoraj rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Simplus (Polkomtel SA). Celem tych działań jest przedstawienie najnowszej oferty - darmowych...