M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Gazeta Wyborcza (marka)"

Kraj, 6 października 2010

Zmiany w konkursie o Nagrodę Dziennikarską im. Andrzeja Woyciechowskiego

Pretekstem do ich wprowadzenia jest jubileusz Radia Zet.

Kraj, 30 września 2010

PKO BP rusza z reklamą hipotek

Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.

Kraj, 16 września 2010

"Wysokie Obcasy Extra" przegoniły "Newsweeka"

Tygodnik Springera chciał być pierwszy z aplikacją na iPada. "Wysokie Obcasy Extra" już ją uruchomiły.

Kraj, 13 września 2010

"Czas na Polki" - nowy projekt badawczy

Firma badawcza 4P oraz firma Practica Market Conversations ruszają z nowym cyklicznym badaniem, które jest poświęcone wyłącznie kobietom.

Kraj, 6 września 2010

Mańkowski w Trader.com

Przemysław Mańkowski dyrektorem sprzedaży w Trader.com - grupie należącej do Agory SA.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Ważne, aby czytać

IPad pomocny w powrocie do zdrowego rozumowania w nowożytnych czasach oraz szansą spełnienia marzeń o nieograniczonym czytaniu prasy i książek. Poniżej jeszcze o tym, jak dobrze być czasami offline.

Kraj, 25 sierpnia 2010

Drugi numer "Wysokich Obcasów Extra" w sprzedaży

Jutro na rynek trafi kolejny numer magazynu Agory.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Zysk Agory wyniósł 41,9 mln zł

Giełdowa spółka mimo mniejszych przychodów ponownie odnotowuje wzrost wyniku netto. Tym razem w pierwszym półroczu br.

Kraj, 11 sierpnia 2010

Ogłoszenia rekrutacyjne we "Wprost" głównie dla menedżerów

Uruchamiając nową ofertę reklamową, wydawca liczy na klientów szukających kadry menedżerskiej.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Marki są dziś blisko ludzi

Mateusz Miernikowski z agencji Konceptika pisze o tym, jak marki wykorzystują media społecznościowe.

Kraj, 19 lipca 2010

"Metro" realizuje projekt wizerunkowy "Moim zdaniem!"

Agora wykorzystuje swoje nośniki do promocji dziennika bezpłatnego "Metro".

Kraj, 16 lipca 2010

"Wyborcza" ruszyła z kampanią w 3D [WIDEO]

Film reklamowy pt. "Gazeciarz" stanowi kontynuację kampanii "Gazety Wyborczej" jako marki multimedialnej.

Kraj, 12 lipca 2010

Kinowe seanse bez endu

36,6 oferuje swoim użytkownikom filmowe pakiety na lato.

Kraj, 2 lipca 2010

"Gazeta Wyborcza" podkreśla swoją multimedialność

Wydawca w kampanii zwraca uwagę na różne platformy dystrybucji treści.

Kraj, 2 lipca 2010

Orange Kino Letnie po raz czwarty

Start projektu, start kampanii bez udziału agencji.

Kraj, 23 czerwca 2010

"GW" z magazynem dla seniorów

"Lata Lecą" ukazały się w formie magazynu dołączonego do "Gazety Wyborczej".

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 15 czerwca 2010

Anna Koczarska w MagnifiCo

Zajmie się obsługą m.in. Incentive Concept i Salad Story.

Kraj, 14 czerwca 2010

Skoda kontekstowo w "GW"

Skoda zaskakuje komunikacją.

Kraj, 9 czerwca 2010

Wosińska i Dąbkowski media managerami w ZenithOptimedia

W strukturach firmy na nowe stanowiska awansowało dwóch seniorów - Monika Wosińska i Mirosław Dąbkowski.

Kraj, 2 czerwca 2010

Wajcht-Łaniewska awansuje w BR "Gazety Wyborczej"

W dziale klientów strategicznych "Gazety Wyborczej" powołano na zastępcę dyrektora Katarzynę Wajcht-Łaniewską.

Kraj, 31 maja 2010

Agora debiutuje z "Metro City"

W Warszawie ukazało się pilotażowe wydanie magazynu miejskiego "Metro City". Tytuł skierowany jest do młodych odbiorców i porusza głównie tematy związane z kulturą i stylem życia.

Kraj, 26 maja 2010

Ratowanie "Wprost" to ogromne wyzwanie dla Lisa

Wydawcy twierdzą, że znany dziennikarz dużo ryzykuje, przychodząc do "Wprost". Jednak od dłuższego czasu Tomasza Lisa kusiły projekty prasowe.

Kraj, 25 maja 2010

Nowość od Maybelline wsparta kampanią

McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Kraj, 14 maja 2010

Dla kibiców przed mundialem

Aster rozpoczyna działania marketingowe związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w RPA.

Kraj, 14 maja 2010

I kwartał dla Agory ze spadkiem o blisko 10 proc.

Wciąż tylko internet notuje dodatnią dynamikę przychodów. Pozostałe aktywa Agory pogorszyły wyniki nawet o kilkanaście procent.

Kraj, 12 maja 2010

HSBC wzmocni wizerunek w Polsce

HSBC chce zdecydowanie zwiększyć rozpoznawalność marki, dlatego mocno inwestuje w działania wizerunkowe.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Normalnie, czyli Lajt

Wydarzenia mijającego tygodnia ocenia Justyna Duszyńska, dyrektor sprzedaży specjalnej w biurze reklamy Grupy Onet.pl.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Agora inwestuje w biznesową sieć

Wydawca "Gazety Wyborczej" objął połowę udziałów w sieci reklamowej Business Ad Network należącej do Money.pl.

Kraj, 27 kwietnia 2010

RMF przed TVN24 w rankingu opiniotwórczości

W zestawieniu najczęściej cytowanych mediów w marcu po raz pierwszy od czerwca 2005 r. radiostacja wyprzedziła telewizję.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Pierwsza próba samodzielności

Agora wprowadza na rynek specjalne, płatne wydanie "Wysokich Obcasów".

Kraj, 21 kwietnia 2010

Honda pokazuje swój charakter, budżet wciąż w Effective Media

Honda promuje model Civic GT, mimo paneuropejskiego rozstrzygnięcia współpracuje z Effective Media.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Wydawcy stopniowo wracają z publikacją reklam

Część wydawców, głównie dzienników, wraca z realizacją zleceń reklamowych. Większość wstrzymuje się jeszcze co do pierwszych stron swoich tytułów. Agora zastanawia się.

Kraj, 13 kwietnia 2010

TP chce być szybsza, a Orange ma być największy

Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Ekstra "Wysokie Obcasy"

Agora przygotowuje ekskluzywne wydanie kobiecego dodatku ukazującego się co weekend z „Gazetą Wyborczą”.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Przetasowania w Polsat Media

Dariusz Trzciński pokieruje działem OOH Polsat Media.

Kraj, 31 marca 2010

Agora za 25 mln euro kupuje Centrum Filmowe "Helios"

Agora (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej") podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe "Helios" SA od funduszy:...

Kraj, 30 marca 2010

Simplus kontynuuje filmowe adaptacje reklamowe

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...

Kraj, 10 marca 2010

Anna Szczepanik account directorem w Star Advertising

Anna Szczepanik dołączyła do działu client service agencji reklamowej Star Advertising. Objęła nowe w firmie stanowisko account directora. Do jej...

Kraj, 9 marca 2010

Generali chce wykorzystać reklamowo sukcesy Małysza

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali, które współpracuje z najlepszym polskim skoczkiem narciarskim Adamem Małyszem, postanowiło wykorzystać jego ostatnie sukcesy na igrzyskach olimpijskich...

Kraj, 8 marca 2010

"Gazeta Wyborcza" razem z "Red Bulletinem" wspólnie w sprzedaży

Red Bull i Agora rozpoczynają realizację wspólnego projektu promocyjno-wydawniczego. W ramach akcji raz w miesiącu razem z "Gazetą Wyborczą" będzie...

Kraj, 2 marca 2010

Enea reklamuje się jako ekodostawca energii

"Potęga wiatru. Siła wody. Czysta energia. Czysty biznes" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy energetycznej Enea SA....

Kraj, 24 lutego 2010

Agora nie wierzy w istotną poprawę w tym roku

Agora SA w ub.r. poprawiła swój wynik netto o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Według danych...

Kraj, 22 lutego 2010

Nordea zachęca do przeprowadzki - z banku do banku

Nordea Bank Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową konta Nordea Spektrum, w ramach której zachęca do przeniesienia usług do banku Nordea....

Kraj, 17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

Kraj, 16 lutego 2010

Lufthansa reklamuje tanie bilety do miast Europy

Linia lotnicza Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", w której promuje sprzedaż biletów do...

Kraj, 15 lutego 2010

BNP Paribas Fortis kusi firmy kredytami

BNP Paribas Fortis chwali się, że jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku informuje szeroko o programie kredytowania polskich...

Kraj, 12 lutego 2010

Karolina Siemieniako senior account managerem w TequilaPolska

Karolina Siemieniako, Natalia Wojciechowska i Sylwia Kościelska awansowały w dziale client service w agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska. Zajęły odpowiednio stanowiska:...

Kraj, 9 lutego 2010

Simplus dalej w chińskim kinie akcji

Wczoraj rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Simplus (Polkomtel SA). Celem tych działań jest przedstawienie najnowszej oferty - darmowych...