M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola (marka)"

Kraj, 28 kwietnia 2011

Pepsi utrzyma wysoki share of voice

Pepsi-Cola GB pod skrzydłami PepsiCo i nowej dyrektor marketingu nabiera tempa. Projekt "Refresh" zafunduje publiczne strefy rekreacyjne.

Kraj, 20 kwietnia 2011

Pracownicy Coca-Coli rozdają napoje na ulicy

Akcja promocyjna prowadzona jest z rocznicą powstania marki.

Kraj, 20 kwietnia 2011

Robert Lewandowski w reklamach Coca-Coli

Napastnik Borussii Dortmund i reprezentacji Polski podpisał kontrakt reklamowy z marketerem.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Hoop rusza z nową kampanią Coli [WIDEO]

Motywem przewodnim kampanii będzie wiersz: "Kto Ty jesteś? Polak mały..."

Kraj, 18 kwietnia 2011

Coca-Cola, Orange, Peugeot wśród partnerów prezydencji UE

Marketerzy zrealizują zamówienia na rzecz MSZ.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Kibice boją się o Euro 2012

Tylko 3 proc. polskich kibiców deklaruje, że nie lęka się o stan przygotowań i przebieg mistrzostw - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.

Zagranica, 31 marca 2011

Google bardziej wartościowy niż Microsoft

W czołówce rankingu najbardziej wartościowych marek świata przygotowanym przez Brand Finance znalazły się także IBM i Walmart.

Kraj, 30 marca 2011

Wedel pierwszym narodowym sponsorem Euro 2012

Bilety na mecze dla konsumentów, specjalne linie produktów, kampania reklamowa - takie m.in. plany ma marketer w związku ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskich.

Kraj, 18 marca 2011

Radosław Wójcik awansuje w McCannie

Został account managerem w teamie obsługującym Coca-Colę.

Kraj, 28 lutego 2011

Z Cappy na Coca-Colę i Fantę

Nowy activation manager odpowiedzialny za dwie marki pracował wcześniej dla Cappy.

Zagranica, 23 lutego 2011

Coca-Cola chce zmniejszyć dystans do Pepsi

Firma rozpoczyna ofensywną kampanię reklamową napoju Coca-Cola Zero, który ma odebrać część udziałów Pepsi Max.

Kraj, 8 lutego 2011

Coca-Cola jako kompan do posiłków

Po raz pierwszy w reklamie pojawi się motyw rocznicowy, który zdominuje tegoroczną komunikację.

Kraj, 3 lutego 2011

Piotr Łysak z McCann Erickson w IAA

Dyrektor zarządzający agencji reklamowej został członkiem polskiego oddziału IAA.

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Sukces w social mediach - nie za darmo…

Boom na promocję w Facebooku trwa. A wraz z nim utrwala się mit - wystarczy dobry pomysł, a likepage sam się wypromuje. Trzeba jednak pamiętać, że social media marketing to wciąż marketing - i jak to z nim bywa, nie ma nic za darmo - pisze Justyna Bandoła, PR specialist w agencji Vanguard PR.

Zagranica, 25 listopada 2010

Take That ma najpopularniejszą aplikację w Facebooku

Popularny boysband zdystansował na wyspach brytyjskich Coca-Colę i "The Economist".

Kraj, 26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

Zagranica, 29 września 2010

Coca-Cola cierpliwa w Afryce

Koncern planuje wielkie inwestycje na kontynencie afrykańskim.

Kraj, 15 września 2010

Więcej wolności w polskim Google

Reklamodawcy mogą już kupować słowa kluczowe, które są znakami towarowymi innych firm.

Kraj, 10 września 2010

Mikołaj Ciaś zmienia kompetencje w Coca-Coli

Będzie odpowiadał za strategie marek firmy związane ze zbliżającymi się Euro 2012.

Zagranica, 20 sierpnia 2010

"Forbes" wyróżnia marketerów za projekty social media

Magazyn wyróżnił firmy, które jego zdaniem najlepiej radzą sobie z wykorzystaniem mediów społecznościowych w swoich działaniach reklamowych.

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

Kraj, 30 lipca 2010

Cola bez grawitacji

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała eventy dla marki Coca-Cola Zero, które pokazują męski i "ekstremalny" charakter produktu.

Zagranica, 21 lipca 2010

Pepsi wraca do konceptu "Cola wars" [WIDEO]

Koncern debiutuje z nowym spotem, który nawiązuje do legendarnej reklamy z 1995 r.

Kraj, 16 lipca 2010

Coca-Cola stawia na VoD

Coca-Cola rozpoczęła nową akcję promocyjną. Po zakupie litrowej butelki napojów konsumenci będą mogli obejrzeć film na platformie Iplex.pl.

Kraj, 23 czerwca 2010

Gotuj z Naszą Klasą

K2 i Coca-Cola gotują wspólnie w portalu społecznościowym.

Kraj, 10 czerwca 2010

Wzmocnienie Momentum Worldwide

Do agencji dołączyli: Maciej Biedroń jako senior art director, copywriter Dominik Łabuzek oraz Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska na stanowiska senior account managerów.

Kraj, 10 czerwca 2010

Podbielski i Królicki w San Markos

Do agencji San Markos dołączył nowy, doświadczony team kreatywny.

Kraj, 8 czerwca 2010

Wzorek w Starcomie

Przemysław Wzorek przeszedł z MediaComu Warszawa do Starcomu.

Artykuły weekendowe, 28 maja 2010

Cyfrowa rewolucja wg Nikesha Arory

Prezes ds. sprzedaży globalnej i rozwoju działalności w Google o branży w roku 2020.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Okulary Hoopa teaserem przed głównym uderzeniem marketingowym

Hoop Cola rozpoczyna dużą kampanię wizerunkową. Chce dotrzeć do swojego głównego targetu - młodych ludzi.

Zagranica, 26 kwietnia 2010

Coca-Cola podbija Chiny i Japonię

Chińczycy będą mogli zobaczyć "Happiness Factory".

Kraj, 26 kwietnia 2010

Piotr Grządziel w Grupie Żywiec

Firma uzupełniła dział komunikacji o interactive media managera.

Zagranica, 9 kwietnia 2010

Coca-Cola wraca do korzeni

Jeden z największych marketerów świata zdecydował się na komunikowanie podstawowych atrybutów swoich produktów.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Carlsberg sponsorem Euro 2012

Marka piwa dołączy do Coca-Coli, Castrola, Kii i Adidasa jako sponsor rozgrywek Euro 2012.

Zagranica, 6 kwietnia 2010

Ulubione marki mam w Chinach

Johnson & Johnson, Pepsi i Pampers popularne wśród chińskich matek.

Zagranica, 11 marca 2010

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują koktajle

Coca-Cola i Diageo wspólnie promują na rynku brytyjskim koktajle w kampanii wartej 4 mln funtów. Projekt obejmuje zarówno bary, jak...

Kraj, 8 lutego 2010

Nielegalna rozlewnia Coca-Coli to pierwszy taki przypadek od lat

Olsztyńska policja zlikwidowała nielegalną rozlewnię produkującą podrabianą Coca-Colę. Zarekwirowano m.in. 40 tys. dwulitrowych butelek z napojem i 30 tys. pustych...

Zagranica, 1 lutego 2010

Drogba i Torres wystąpią w piłkarskim spocie Pepsi

Gwiazdy piłki nożnej Didier Drogba i Fernando Torres wystąpią w piłkarskim spocie Pepsi. Marka zamierza być bardzo widoczna podczas mundialu...

Kraj, 28 stycznia 2010

Szymon Michalik senior brand managerem Heinekena

Szymon Michalik został senior brand managerem marki Heineken w Grupie Żywiec. Wcześniej, od 2006 r., związany był z Coca-Cola Services...

Zagranica, 25 stycznia 2010

Adidas, Nike i Puma najbardziej kojarzą się z futbolem

Adidas, Nike i Puma to marki konsumenckie, które najbardziej kojarzą się Europejczykom z piłką nożną - wynika z badania firmy...

Zagranica, 5 stycznia 2010

Apple najlepszy w rankingu marek w social mediach

Apple jest najlepszy w rankingu marek obecnych w social mediach przygotowanym przez firmę Virtue. Ranking ten powstał w wyniku obserwacji takich...

Przetargi, 11 grudnia 2009

Coca-Cola wybiera FireFly do obsługi marki Burn

Coca-Cola Poland Services zakończyła przetarg, którego celem był wybór nowej agencji do reklamowej obsługi napoju energetycznego Burn (o przetargu pisaliśmy...

Zagranica, 4 grudnia 2009

Mother obsłuży projekt olimpijski Coca-Coli w 2012 r.

Agencja reklamowa Mother będzie obsługiwać kampanię olimpijską Coca-Coli w 2012 r. Przekazanie budżetu odbyło się bez przetargu. W pracach wezmą...

Zagranica, 24 listopada 2009

Coca-Cola zaoszczędzi 45 mln dol. na mundialu; zmniejszy liczbę agencji

Coca-Cola zaoszczędzi 45 mln dol. na mundialu organizowanym w RPA w 2010 r. w porównaniu z kosztami marketingowymi, jakie poniosła...

Kraj, 4 listopada 2009

Coca-Cola będzie sprzedawać przed sklepami

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna świąteczną kampanię marki Coca-Cola. Na stronie Zapunktowani.pl w ramach programu lojalnościowego marki firma będzie rozdawała pluszowe...

Przetargi, 20 października 2009

Coca-Cola szuka agencji do całościowej obsługi BTL

Coca-Cola Poland Services prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do kompleksowej obsługi BTL flagowej marki Coca-Cola. Beata Ptaszyńska-Jedynak, public...

Zagranica, 9 października 2009

Michelin wraca z Bibendum w globalnej kampanii reklamowej

Producent opon Michelin realizuje nową globalną kampanię reklamową wykorzystującą ikonę marki - postać Bibendum, która liczy już 111 lat. Spot...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Zagranica, 23 września 2009

Na Wyspach najbardziej "nienawidzą" McDonald's

Firma badawcza FreshMinds i "Marketing Magazine" przeprowadziły w Wielkiej Brytanii badanie (ponad 1 tys. uczestników), w którym zapytały respondentów o...

Zagranica, 18 września 2009

Jim Taylor przechodzi z Mediaedge:cia do G2

Sieć G2 należąca do holdingu WPP Group obsadziła stanowisko global planning communications directora. Został nim Jim Taylor, wcześniej zajmujący się...