M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "mBank (firma)"

Kraj, 29 czerwca 2012

MBank zapłaci 25 tys. zł za spot

Po raz trzeci wirtualny bank zachęca klientów, by stworzyli własne reklamy - najlepsze wyemituje w telewizji i pokaże na outdoorze.

Kraj, 4 czerwca 2012

MBank namawia do grzechu

W niekonwencjonalny sposób bank zachęca swoich klientów do oszczędzania.

Kraj, 22 maja 2012

Mosqi.to ambientowo dla Ikei

Agencja odpowiada za niestandardową kampanię "Przysiądź się".

Kraj, 24 kwietnia 2012

Nano wzmacnia dział kreacji

Nowy team seniorski ma pomóc agencji zdobywać nowe budżety.

Kraj, 29 marca 2012

Na mBank 2.0 pójdzie 100 mln zł

- To będzie największy projekt technologiczny w polskiej bankowości - zapowiada prezes BRE Banku.

Kraj, 22 lutego 2012

Media Markt szykuje projekt nawiązujący do Euro 2012

Sieć marketów z elektroniką, sprzętem AGD i multimediami w przewrotny sposób postanowiła nawiązać do Euro 2012.

Kraj, 6 lutego 2012

Izmałkowa Consulting rozpoczęła badania dla Skandii

Badania etnograficzne mają posłużyć marketerowi do rozwoju produktów z portfolio.

Przetargi, 16 stycznia 2012

Cztery agencje biorą BTL i interactive BRE Banku

Podpisana umowa ma charakter ramowy.

Kraj, 12 stycznia 2012

Poszerzona rzeczywistość w reklamach mBanku

Jak twierdzą przedstawiciele banku, to pierwsza na taką skalę kampania reklamowa w branży finansowej wykorzystująca technikę rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).

Kraj, 5 grudnia 2011

MBank rozdaje tablety stałym klientom

Bank oferuje konto z mobilnym internetem w sieci Play.

Kraj, 24 listopada 2011

Banki (mało)interaktywne

Banki nie wykorzystują w pełni potencjału internetowych mediów społecznościowych - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez agencję kreatywną SoInteractive oraz agencję badawczą IRCenter.

Kraj, 16 listopada 2011

MBank inwestuje we wsparcie polis komunikacyjnych [WIDEO]

Bank reklamuje promocję będącą połączeniem produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

Kraj, 27 października 2011

G+J z nowym działem new business i corporate media

Wydawnictwo modyfikuje dział sprzedaży i chce uzyskać lepsze wyniki w tym obszarze.

Kraj, 24 października 2011

MBank rusza z nowym formatem reklamowym [WIDEO]

Do swoich reklam internetowy bank zatrudnił specjalistów od bankowych absurdów.

Kraj, 5 października 2011

Razem w walce o budżety interaktywne

Biuro Podróży Reklamy i Interactive Research Center strategicznymi partnerami w obszarze social mediów.

Kraj, 19 września 2011

Inteligo reaktywacja - drugie podejście?

Internetowy bank Inteligo szykuje się do nowej kampanii - już bez Peszek i Smolika. Ale znów ma być zaskakująco.

Kraj, 12 września 2011

BGŻ szykuje launch nowego banku internetowego

Nie wybrano jeszcze jego nazwy, ale ruszyć ma do końca roku.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 12 sierpnia 2011

MBank promuje serwis mobilny

W konkursie mBanku można wygrać m.in. smartfony i akcesoria do telefonów komórkowych. Konkurs wspierany jest kampanią reklamową.

Kraj, 13 lipca 2011

Orange i mBank przygotowali wspólny projekt marketingowy

Bank i operator komórkowy testują bankowość mobilną w miejscowościach letniskowych nad Bałtykiem.

Kraj, 29 czerwca 2011

Alior też płaci za rekomendacje, i to bez limitu

Po mBanku i Allianz Banku także Alior Bank zdecydował się płacić swoim klientom za rekomendacje jego produktów innym.

Kraj, 2 czerwca 2011

MBank kpi z reklam banków z celebrytami

Internetowy bank należący do BRE Banku przewrotnie promuje swój wizerunek, odnosząc się do kampanii reklamowych konkurentów z udziałem celebrytów.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.

Kraj, 4 kwietnia 2011

MBank wraca do kreacji z udziałem mopsa Arnolda

Największy polski bank internetowy rozpoczyna kampanię reklamową nowego produktu - kredytu przez telefon. Działania promocyjne prowadzone będą m.in. w sklepach.

Artykuły weekendowe, 18 marca 2011

MBank na czele rankingu Value-D, według MB SMG/KRC

Nawiązując do globalnego rankingu marek, który powstał w ramach międzynarodowego projektu Value-D, polski oddział firmy badawczej przedstawił najwyżej punktowane marki dla rynku polskiego.

Kraj, 11 marca 2011

MasterCard wspiera karty zbliżeniowe

Klienci sieci sklepów będą mogli kupić za 1 grosz puszkę Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max lub Mountain Due, tylko dlatego że skorzystali z kart MasterCard PayPass.

Kraj, 10 marca 2011

Bayer edukuje o endometriozie

Dedykowany serwis WWW przygotowała agencja Mosqi.to.

Kraj, 18 lutego 2011

MBank dalej dopieszcza klientów

Przez miesiąc klient mBanku, który poleci w nim konto innej osobie, otrzyma nie tylko 50 zł premii, ale także voucher za 400 zł na dowolną wycieczkę z oferty HolidayCheck.pl.

Kraj, 18 lutego 2011

Hasło "Internetowi nie płacą" okazało się skuteczne

Niemal wszystkie nowo otwarte rachunki w ING Banku Śląskim były direct.

Kraj, 16 lutego 2011

Bank Millennium wywoła wojnę cenową na konta?

Z nową ofertą kont Bank Millennium uderza w tanie ROR-y m.in. banków internetowych. Czy konkurencja odpowie?

Kraj, 4 lutego 2011

Rusza serwis Autosalon24.pl

Serwis specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez internet lub telefon.

Kraj, 27 stycznia 2011

FireFly Creation wzmacnia strategię

Wojciech Walczak nowym strategic plannerem agencji.

Kraj, 2 grudnia 2010

Wydatki MBanku w przyszłym roku na podobnym poziomie

Wirtualny bank planuje aktywności marketingowe na przyszły rok i chce utrzymać podobny poziom wydatków marketingowych.

Kraj, 26 listopada 2010

Były szef marketingu Multibanku w PKO BP

Wojciech Bolanowski, były szef marketingu Multibanku, a wcześniej mBanku (Grupa BRE Banku), rozpocznie pracę w PKO BP.

Artykuły weekendowe, 26 listopada 2010

Niepewne czasy

Marcin Gieracz, partner & strategic director Rubikom Strategy Consultants, pisze o potrzebie reorientacji rynkowej firm i strategicznej randze zmian.

Kraj, 17 listopada 2010

Inteligo na promocję marki wyda w 2011 r. kilkanaście milionów złotych

Wirtualny bank ma być widoczny w mediach prawie non stop.

Kraj, 16 listopada 2010

Maria Peszek i Andrzej Smolik reklamują Inteligo [WIDEO]

Artyści promują "odnowione" Inteligo, które chce zmienić wizerunek.

Kraj, 15 listopada 2010

Drwale mBanku rąbią skutecznie

MBank ponownie reklamuje swój Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych.

Kraj, 15 października 2010

MBank też płaci swoim klientom

Za polecenia usług mBanku znajomym jego klienci mogą dostać do 1,2 tys. zł.

Kraj, 13 października 2010

Getin chce rywalizować z bankami internetowymi

Getin Noble Bank rozwija portfolio produktów online. Nowa propozycja będzie wspierana działaniami komunikacyjnymi w internecie.

Kraj, 23 września 2010

Multibank szuka szefa marketingu

Bank szuka następcy Wojciecha Bolanowskiego, który rozstał się z firmą.

Kraj, 20 września 2010

MBank bawi się słowami [WIDEO]

Wirtualny mBank startuje z najintensywniejszą w tym roku kampanią reklamową.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Strzębicka wraca do Tequila/Polska

Dagmara Strzębicka została dyrektorem działu strategii w agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Nowy bank szuka marketingowców

Zuno Bank szykuje się do wejścia do Polski i szuka pracowników.

Kraj, 2 sierpnia 2010

Adam Sidorkiewicz pokieruje Polymusem

Po odejściu Aleksandry Trochimiuk w agencji zdecydowano się na awans wewnętrzny.

Kraj, 8 lipca 2010

Piotr Nejman pokieruje marketingiem Toyota Banku

Zastąpił Krzysztofa Surowca, od grudnia 2008 r. marketing managera banku.

Kraj, 10 czerwca 2010

ŁubuDubu PR dla Biura Podróży Reklamy

ŁubuDubu PR zajmie się bieżącą obsługą media relations agencji.

Kraj, 21 maja 2010

Inteligo, Era i MasterCard testują płatności komórkami

Czy telefony komórkowe zastąpią nam portfele? Na razie trwają testy takich technologii, komercyjne wdrożenie jest możliwe w 2011 r.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Przetargi, 14 maja 2010

Trzy agencje na krótkiej liście mBanku

Marketer jest coraz bliżej wyłonienia agencji, która przygotuje kampanię reklamową planowaną na drugą połowę roku.