M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Ogilvy & Mather (firma)"

Zagranica, 18 października 2005

Ogilvy PR raportuje już nie do WPP, ale do Ogilvy & Mather

Ogilvy PR zaczyna raportować do Ogilvy & Mather, a nie, jak dotychczas, bezpośrednio do WPP Group. Marcia Silverman, CEO Ogilvy...

Zagranica, 13 października 2005

Grey Worldwide i Y&R nie obsłużą budżetu reklamowego US Army

Agencje Grey Worldwide (WPP Group) oraz Young & Rubicam zostały wyeliminowane z przetargu na obsługę budżetu armii amerykańskiej. Jest on...

Kraj, 16 września 2005

KP SA rozpoczęła telewizyjną kampanię marki Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...

Zagranica, 9 września 2005

Linie lotnicze EasyJet prowadzą paneuropejski przetarg reklamowy

Tani przewoźnik lotniczy EasyJet wybrał cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu strategii i kreacji...

Zagranica, 9 września 2005

Agencja Crispin Porter wygrała budżet Sprite w USA

Koncern Coca-Cola powierzył agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky z Miami budżet marki Sprite. Agencja zwyciężyła w konkursie, w którego...

Zagranica, 5 września 2005

Stephen Mangham został szefem Ogilvy Group w Singapurze

Stephen Mangham objął stanowisko prezesa zarządu Ogilvy Group w Singapurze. Wcześniej, od grudnia 2002 r., pracował jako dyrektor zarządzający agencji...

Zagranica, 5 września 2005

Shona Seifert nawołuje z więzienia do etycznych zachowań przemysłu reklamowego

Shona Seifert, jeden z byłych szefów agencji Ogilvy & Mather, skazana na 18 miesięcy więzienia za nadużycia finansowe związane z...

Zagranica, 2 września 2005

Gwiazdy muzyki rozrywkowej wystąpią w reklamach Motoroli Rokr

Producent telefonów komórkowych Motorola podpisał kontrakty z gwiazdami muzyki rozrywkowej, których wizerunek zostanie wykorzystany w reklamach nowego produktu o nazwie...

Zagranica, 23 sierpnia 2005

Rynek spodziewa się dobrych wyników WPP

Holding reklamowy WPP Group, właściciel m.in. JWT, Ogilvy & Mather oraz MediaComu i Mediaegde:cia, w piątek ma ogłosić swoje dane...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Sears konsoliduje budżet reklamowy w agencji Y&R

Sieć handlowa Sears Roebuck konsoliduje budżet w wysokości 650 mln dol. w rękach jednej agencji reklamowej Young & Rubicam. Przez...

Zagranica, 10 sierpnia 2005

Richard Brooke zastąpi Sharpe'a na stanowisku szefa mediów Unilevera w Wielkiej Brytanii

Richard Brooke obejmie pod koniec roku stanowisko media managera w brytyjskim oddziale koncernu Unilever. Zastąpi on na tym stanowisku Edwina...

Zagranica, 8 sierpnia 2005

Agencja 141 utworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie BAT

Agencja marketing services 141 stworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie British American Tobacco. Stanowisko to objął Marcus Cordington Fernandez, który...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Giovanni Caporioni został nowym dyr. kreacji agencji Schulz

W agencji reklamowej Schulz obowiązki dyrektora kreatywnego obejmie Włoch Giovanni Caporioni. Dotychczas p.o. dyr. kreacji była Regina Młynarska, która pozostanie...

Zagranica, 1 sierpnia 2005

American Express oskarżony o kradzież hasła reklamowego w kampanii "My Life. My Card"

Stephen Goetz, kalifornijski wytwórca kart kredytowych, oskarża American Express o to, że ukradła wymyślone przez niego hasło "My Life. My...

Zagranica, 18 lipca 2005

Zapadł wyrok w sprawie Shony Seifert z Ogilvy & Mather

Przed sądem federalnym Nowego Jorku zakończył się proces Shony Seifert oskarżonej o defraudację pieniędzy z amerykańskiego Urzędu ds. Polityki Antynarkotykowej....

Zagranica, 18 lipca 2005

Lenovo rusza z pierwszą kampanią po połączeniu z IBM

Producent komputerów Lenovo Group rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową od momentu połączenia 3 miesiące temu z IBM. Kampania dotyczy linii...

Zagranica, 15 lipca 2005

Thomas Early z nowojorskiego Ogilvy skazany na 14 miesięcy więzienia

Thomas Early - jeden z top-menedżerów agencji Ogilvy & Mather - został uznany za winnego działań na szkodę rządu USA...

Kraj, 22 czerwca 2005

Budżet Bebiko obsługiwany przez Gruppę 66 Ogilvy

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy przejęła obsługę działań ATL marki Bebiko firmy Nutricia Polska od Papagayo. - Jest to decyzja...

Zagranica, 27 kwietnia 2005

Omnicom odnotował po I kwartale br. wzrost przychodów o 8 proc.

Omnicom Group poinformował, że jego przychody ze sprzedaży wzrosły w I kwartale br. o 8 proc. do poziomu 2,4 mld...

Zagranica, 25 kwietnia 2005

Przychody WPP Group w I kwartale br. wzrosły o 16 proc.

WPP Group, właściciel m.in. agencji reklamowych JWT i Ogilvy & Mather, poinformowała, że przychody holdingu w I kwartale br. wzrosły...

Zagranica, 7 kwietnia 2005

GlaxoSmithKline krytykowane za reklamę napoju Lucozade Sport

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline jest krytykowany za reklamę napoju Lucozade Sport Hydro Active. Advertising Standards Authority (ASA) uważa, że używanie w...

Kraj, 6 kwietnia 2005

DHL rozpoczyna dwumiesięczną kampanię wizerunkową

DHL Express Polska rozpoczyna dwumiesięczną (kwiecień-maj) kampanię reklamową w prasie, radiu i internecie - będącą częścią globalnej kampanii DHL. Przygotowała...

Zagranica, 5 kwietnia 2005

Motorola zatrudnia 180 Amsterdam do prac brandingowych

Motorola zatrudniła holenderską agencję reklamową 180 Amsterdam do bliżej niesprecyzowanej pracy związanej z brandingiem firmy - podał "Advertising Age", powołując...

Zagranica, 22 marca 2005

Byłemu menedżerowi Ogilvy & Mather grozi więzienie lub wysoka kara pieniężna

Ray Simko, były media director w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, odpowiedzialny za obsługę budżetu Office of National Drug Control...

Przetargi, 21 marca 2005

Motorola przeprowadzi globalny przegląd budżetu reklamowego

Jak podaje brytyjski serwis informacyjny "BrandRepublic", Motorola zamierza przeprowadzić przegląd swojego globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 100...

Kraj, 28 lutego 2005

Beam.TV uruchamia przedstawicielstwo w Polsce

Firma Beam.TV uruchamia przedstawicielstwo w Polsce. Sprawami Beam.TV w Polsce zajmuje się firma Elias, która reprezentuje ją na podstawie umowy...

Zagranica, 24 lutego 2005

Byli menedżerowie Ogilvy winni oszustwa wobec rządu amerykańskiego

Wczoraj po niespełna 6-godzinnych obradach ława przysięgłych uznała Shonę Seifert i Thomasa Early'ego, byłych menedżerów nowojorskiej Ogilvy & Mather, za...

Zagranica, 28 stycznia 2005

Craig Davis został worldwide chief creative officerem w J. Walter Thompson

J. Walter Thompson mianował wczoraj Craiga Davisa na stanowisko worldwide chief creative officera. To część repozycjonowania i rebrandingu najstarszej na...

Zagranica, 27 stycznia 2005

Mattel rozważa przegląd domów mediowych pod kątem planowania

Firma Mattel, producent zabawek, rozmawia z domami mediowymi na temat współpracy w zakresie planowania mediów dla wszystkich swoich marek. Rzecznik...

Zagranica, 10 stycznia 2005

Wart 400 mln dol. budżet Schering-Plough trafił do Omnicomu i Publicis Groupe

Koncern Schering-Plough wybrał po przeglądzie ofert agencje reklamowe BBDO (Omnicom) i Publicis do obsługi swoich marek. Przegląd agencji Schering-Plough prowadził...

Zagranica, 6 stycznia 2005

Slimfast intensywnie wspiera reklamowo launch serii produktów

Unilever wyda 2,2 mln funtów na promocję serii nowych produktów Slimfast. Zupy, zbożowe batoniki, napoje typu shake o niskiej zawartości...

Zagranica, 5 stycznia 2005

Dove wykorzystała w reklamie wizerunek 96-letniej staruszki

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla marki środków pielęgnacyjnych Dove (Lever Faberge), której bohaterką jest 96-letnia...

Zagranica, 22 grudnia 2004

GSK zmieni agencję obsługującą brand Ribena w Wielkiej Brytanii

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) zmieni agencję reklamową obsługującą markę Ribena. Budżet brandu wynosi 5 mln funtów. Dotychczas działania dla tej...

Zagranica, 14 grudnia 2004

141 Worldwide zatrudnia Ricka Rotha z Ogilvy & Mather jako nowego CEO

Rick Roth, były global account director w sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, zostanie nowym global CEO sieci 141 Worldwide....

Zagranica, 1 grudnia 2004

Richard Russell przechodzi do O&M

Richard Russell, copywriter związany z agencją Wieden & Kennedy (autor m.in. wielokrotnie nagradzanej kampanii dla Hondy Diesel pt. "Grrr"), został...

Kraj, 10 listopada 2004

Gruppa 66/Ogilvy rozpocznie współpracę z producentem serów Galbani

Nowym klientem sieciowym agencji reklamowej Gruppa66/Ogilvy została firma Galbani - największy włoski producent serów. Zakres współpracy obejmie opracowanie strategii komunikacji...

Kraj, 28 września 2004

Bob Strohmenger został dyr. kreatywnym Publicis M.A.R.C. w Sofii

Bob Strohmenger, ostatnio pracujący na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencji freelancerów Euro Dream Team (a wcześniej dyrektor kreatywny agencji Ogilvy...

Zagranica, 14 września 2004

Grey będzie działać w strukturze WPP Group na dotychczasowych zasadach

WPP Group sfinalizował transakcję zakupu Grey Global Group za kwotę ok. 1,5 mld dol. Cena, jaką holding zapłacił ostatecznie za...

Zagranica, 14 września 2004

GSK sponsoruje reality show, którego bohater rzuca palenie

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline (GSK) zdecydowała się na inwestycje w telewizyjny reality show, którego bohaterka walczy z nałogiem palenia papierosów. W...

Zagranica, 8 września 2004

Kraft przeniósł budżet słodyczy z Y&R do O&M

Koncern Kraft Foods rozstrzygnął w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę reklamową marek Toblerone, Milka, Lacta i Suchard. W przetargu wygrała...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Polskie Badania Outdooru rozpoczną współpracę z firmą Synergy

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozstrzygnęła konkurs, którego celem było nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie doradztwa strategicznego. Wygrała...

Zagranica, 16 sierpnia 2004

Coca-Cola rozmawia z agencjami na temat działań globalnych

Coca-Cola rozmawia ze swoimi agencjami reklamowymi na temat kreacji międzynarodowej kampanii telewizyjnej i outdoorowej dla klasycznej Coca-Coli. Reklamy dla koncernu...

Zagranica, 13 sierpnia 2004

Unilever wprowadza dietetyczną linię Carb Options

Unilever Bestfoods wprowadza na brytyjski rynek nową linię produktów o niskiej zawartości węglowodanów pod nazwą Carb Options. W linii Carb...

Zagranica, 11 sierpnia 2004

WPP utworzy największą agencję na rynku rosyjskim

Holding WPP Group zamierza utworzyć największą na rynku rosyjskim agencję reklamową WPP Russia poprzez joint venture z koncernem Video International...

Zagranica, 10 sierpnia 2004

Cisco Systems wybrał agencję MBA do przygotowania paneuropejskiej kampanii b2b

MBA wygrała przetarg, w którym uczestniczyła spora liczba nieujawnionych z nazw agencji. MBA ma przygotować kreację zarówno ATL-ową, jak i...

Zagranica, 10 sierpnia 2004

Tony Wright wesprze wysiłki Jerry'ego Judge'a w odzyskaniu klientów przez agencję Lowe

Tony Wright, chief strategy i planning officer w agencji Ogilvy & Mather w Nowym Jorku, będzie pracował w agencji Lowe...

Zagranica, 9 sierpnia 2004

Deutsche Post przegląda oferty domów mediowych

Deutsche Post World Net, do którego należą spółki Deutsche Post, Postbank i DHL, przegląda oferty agencji mediowych dotyczące planowania i...

Zagranica, 6 sierpnia 2004

Tony Wright w sieci Lowe w Stanach Zjednoczonych

Brytyjczyk Tony Wright, jeden z senior managerów Ogilvy & Mather w Nowym Jorku, dostał propozycję pracy w sieci Lowe. Wright...

Zagranica, 15 lipca 2004

P&G i Unilever zmieniają strategię współpracy z agencjami reklamowymi

Koncerny Procter & Gamble i Unilever zamierzają nawiązać współpracę z większą liczbą firm reklamowych niż dotąd. "Staramy się utrzymywać relacje...

Zagranica, 15 lipca 2004

Unilever przenosi wart 80 mln euro budżet Flory z Lowe do BBH

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) po dwuetapowym przeglądzie ofert wygrała obsługę wartego ok. 80 mln euro (53 mln funtów...