M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "PKO BP (firma)"

Przetargi, 21 maja 2008

Lowe GGK, Testardo Gram i Scholz & Friends będą pracować dla PKO BP

PKO BP wybrał dodatkowo agencje Testardo Gram i Lowe GGK do obsługi swojego budżetu ATL. Agencją wiodącą pozostaje Scholz &...

Kraj, 9 maja 2008

PKO BP przegląda oferty firm audytorskich

Bank PKO BP rozpoczął rozmowy z firmami audytu mediowego. Jak powiedział Bartłomiej Pawlak, chief marketing officer PKO BP, celem współpracy...

Przetargi, 5 maja 2008

Trzy agencje ATL i trzy BTL pozostały w przetargach PKO BP

Bank PKO BP do drugiego etapu przetargu ATL-owego wybrał trzy agencje reklamowe: Legend Group, Lowe GGK i Testardo Red Cell....

Kraj, 30 kwietnia 2008

Sprostowanie: agencje startujące w przetargu PKO BP

W odniesieniu do informacji "Cztery agencje startują w przetargu PKO BP" opublikowanej we wczorajszym DS "MMP" agencja DDB poinformowała, że...

Kraj, 29 kwietnia 2008

Karolina Bourgeon-Zielińska account directorem w Great Open House

Karolina Bourgeon-Zielińska została account directorem w agencji Great Open House. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Gruppie66 Ogilvy jako account director i...

Przetargi, 29 kwietnia 2008

Cztery agencje startują w przetargu PKO BP

Prawdopodobnie ostatecznie tylko cztery agencje zdecydowały się na wzięcie udziału w przetargu PKO BP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Powodem rezygnacji był...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Dwie firmy SEM na short-liście do przejęcia przez Hypermedia

Dwie firmy zajmujące się search engine markeitngiem (SEM) znalazły się na short-liście spółek, które chce przejąć agencja interaktywna Hypermedia. -...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Inteligo z PTC wprowadzą nową sieć komórkową

Inteligo Financial Services, operator wirtualnego banku Inteligo (należący do PKO BP), podpisał z Polską Telefonią Cyfrową (operator sieci Era) umowę...

Przetargi, 22 kwietnia 2008

W przetargu PKO BP ubywa uczestników; wybranych będzie kilka firm

Prawdopodobnie pięć agencji zrezygnowało z udziału w przetargu PKO BP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Powodem rezygnacji był zbyt krótki czas na...

Kraj, 14 kwietnia 2008

KNF nakazała PKO BP zdjęcie reklam Gwarantowanego Zysku

Komisja Nadzoru Finansowego stwierdziła, że reklamy Gwarantowanego Zysku - produktu ubezpieczeniowego PKO BP, mogą wprowadzać klientów w błąd i sugerować,...

Przetargi, 10 kwietnia 2008

PKO BP rozpisał przetarg reklamowy

PKO BP, który przedłużył na 2008 r. współpracę z główną agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa, rozpisał przetarg na obsługę...

Kraj, 7 kwietnia 2008

BR TVP rozpoczyna sprzedaż olimpijskich pakietów sponsorskich

BR TVP zaczyna sprzedaż pakietów sponsorskich w związku z XXIX Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi. Przygotowano siedem podstawowych pakietów - pakiet Olimpijski...

Kraj, 7 kwietnia 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia realizują równolegle dwie kampanie dla PKO BP

W ubiegłym tygodniu ruszyły dwie nowe kampanie telewizyjne dla PKO BP reklamujące kredyt hipoteczny oraz produkt depozytowy z ubezpieczeniem. W...

Kraj, 14 marca 2008

Inteligo promuje fundusze PKO TFI

Bank internetowy Inteligo należący do PKO BP wprowadził dla swoich klientów promocyjną ofertę zakupu jednostek funduszy inwestycyjnych PKO TFI -...

Kraj, 7 marca 2008

Ryszard Solski po 15 latach pracy w Sigma International opuszcza agencję

Ryszard Solski, dyr. generalny Sigma International, z końcem marca br. odejdzie z agencji. Decyzję o odejściu podjął blisko rok temu,...

Kraj, 22 lutego 2008

Bank Pekao będzie miał nowego szefa marketingu

Bank Pekao SA, który po przejęciu BPH stał się największym bankiem detalicznym w kraju, będzie miał nowego szefa marketingu. Jak...

Przetargi, 14 lutego 2008

PKO BP wybrał cztery agencje eventowe

Bank PKO BP rozstrzygnął przetarg, w wyniku którego wybrał do współpracy cztery agencje eventowe: Łowcy Klimatów Event Provider, Focus Advertising,...

Przetargi, 8 lutego 2008

PKO BP zmienia zasady współpracy z agencjami, wkrótce przetarg na ATL

Bank PKO BP zmienia zasady współpracy z agencjami reklamowymi i marketing services. Dotychczas bank współpracował na zasadzie wyłączności z agencją...

Kraj, 8 lutego 2008

Bartłomiej Pawlak odpowiada za marketing PKO BP; bank przebudowuje struktury

Jak już informowaliśmy, PKO BP zwiększył tegoroczny budżet marketingowy o 70 proc. Bank chce agresywniej niż do tej pory walczyć...

Kraj, 31 stycznia 2008

PKO BP powalczy o oszczędności - rusza z intensywną kampanią Max Lokaty

PKO BP postanowiło mocno zamieszać na rynku lokat oszczędnościowych i zaoferowało Max Lokatę, w której środki oprocentowane są w wys....

Kraj, 31 stycznia 2008

Hypermedia nie wyklucza akwizycji agencji z sektora SEM

Agencja interaktywna Hypermedia nie wyklucza akwizycji spółki z sektora search engine marketing (SEM) - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele agencji nie...

Kraj, 29 stycznia 2008

GIODO ogłasza koniec wojny z branżą marketingową

Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych podpisał umowę o współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego (SMB). - Mam nadzieję, że dokument ten...

Kraj, 22 stycznia 2008

PKO BP reaktywuje markę Inteligo; większe nakłady, wkrótce przetargi

PKO BP podjęło strategiczną decyzję: reaktywuje markę Inteligo jako markę wirtualnego banku. Dla "tradycyjnych" kont z dostępem online stworzy nową...

Kraj, 7 stycznia 2008

Grzegorz Kurowski i Agata Kusińska co-managing directorami w Hypermedia

Grzegorz Kurowski i Agata Kusińska będą nowymi co-managing directorami w agencji interaktywnej Hypermedia. Kurowski będzie odpowiedzialny za new business, strategię,...

Kraj, 4 stycznia 2008

PKO BP zwiększy wydatki reklamowe i rozważa współpracę z nowymi agencjami

Rafał Juszczak, prezes PKO BP, w wypowiedzi dla "Gazety Wyborczej" stwierdził, że PKO BP w odpowiedzi na wchłonięcie przez Pekao...

Kraj, 7 grudnia 2007

Marek Kłuciński, dyr. promocji i komunikacji, odchodzi z PKO BP

Marek Kłuciński, wieloletni dyrektor departamentu promocji i komunikacji PKO BP oraz rzecznik prasowy, z końcem roku odchodzi z banku. Jego...

Kraj, 6 grudnia 2007

Jarosław Augustowski, były dyr. marketingu Inteligo, szefem Volkswagen Bank Direct

Jarosław Augustowski, były dyrektor marketingu Inteligo Financial Services (należącego do PKO BP), został dyrektorem departamentu obsługi bezpośredniej w Volkswagen Bank...

Kraj, 6 grudnia 2007

Inteligo powiększa dział marketingu; po długiej nieobecności wraca z komunikacją marki

Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji...

Kraj, 7 listopada 2007

"Reader's Digest" przyznał certyfikaty Produkt Roku 2007

Miesięcznik "Reader's Digest" po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały...

Kraj, 28 września 2007

Paweł Stankiewicz art directorem Scholz & Friends Warszawa

Paweł Stankiewicz, wcześniej zatrudniony w agencji reklamowej McCann Erickson, dołączy do zespołu kreatywnego Scholz & Friends Warszawa. 1 października br....

Kraj, 23 sierpnia 2007

Macroscope OMD opracowuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiego

Macroscope OMD został doradcą strategicznym Banku Kaspijskiego w Kazachstanie. Agencja współtworzy nową strategię banku związaną z repozycjonowaniem marki Bank Caspian....

Kraj, 23 sierpnia 2007

InPost wprowadza usługi finansowe; negocjuje z agencją reklamową

Największy niezależny operator pocztowy InPost wprowadza na rynek usługi finansowe. Będzie je świadczyć za pośrednictwem nowej spółki InPost Finanse. Najszybciej...

Kraj, 9 sierpnia 2007

Awanse w domu mediowym ZenithOptimedia

Justyna Mazur oraz Izabela Petryna-Kalinowska, dotychczas senior media plannerki w Zenithmedia, awansowały na stanowiska media managerów. Justyna Mazur pracuje w...

Przetargi, 9 sierpnia 2007

Brand Connection przejmie od Effective Media obsługę Banku Pocztowego

Dom mediowy Brand Connection wygrał prowadzony przez Bank Pocztowy przetarg na obsługę mediową. Do tej pory bank współpracował w tym...

Kraj, 2 sierpnia 2007

Szymon Midera został nowym dyr. marketingu mBanku, a Paulina Rutkowska z-cą dyr. marketingu BRE Banku

Szymon Midera, dotychczasowy zastępca dyr. marketingu BRE Banku, został nowym dyrektorem biura marketingu i rozwoju biznesu mBanku należącego do grupy...

Kraj, 20 czerwca 2007

List do redakcji: Kofeina odpowiada Ewarystowi Fedorowiczowi

W nawiązaniu do listu otwartego autorstwa Ewarysta Fedorowicza, dyrektora generalnego agencji reklamowej Locomotiva (opublikowanego w DS "MMP" z 12 czerwca...

Przetargi, 24 maja 2007

Bank Pocztowy rozpoczął przetarg kreatywny, rozważa również mediowy

Bank Pocztowy, należący do Poczty Polskiej i PKO BP, rozpoczął przetarg na wybór agencji reklamowej. Zaproszono kilka wybranych agencji, zarówno...

Kraj, 17 maja 2007

CU będzie sprzedawać ubezpieczenia komunikacyjne direct

Grupa Commercial Union Polska na przełomie roku zamierza wprowadzić ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych w systemie direct, czyli przez telefon i...

Kraj, 14 maja 2007

Według Observera portale i telekomy najaktywniejsze w sieci

Według danych firmy Observer, monitorującej liczbę odsłon reklam w internecie, do najaktywniejszych reklamodawców w sieci w kwietniu br. należały portale...

Kraj, 11 maja 2007

PKO BP celuje w mały i średni biznes

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Potrwa ona do 24 czerwca br. i obejmie telewizję...

Kraj, 10 maja 2007

Amica, PKO BP, Orange wybrane przez Polaków w sondażu European Trusted Brands 2007

Złotymi i Kryształowymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Kraj, 6 kwietnia 2007

PKO BP sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej do 2010 roku

PKO BP i Polski Komitet Olimpijski (PKOl) podpisały umowę dotyczącą współpracy. Na mocy umowy bank będzie kontynuował patronat nad polskim...

Kraj, 2 kwietnia 2007

W opinii klientów mBank najlepszy, PKO BP najgorszy - wynika z badania Synovate

W opinii klientów mBank najlepszy, PKO BP najgorszy - wynika z badania Synovate. Firma ta na reprezentatywnej próbie tysiąca osób...

Kraj, 26 marca 2007

Pentor nagrodził za najlepiej wykreowaną markę bankową ING i BPH

Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej...

Kraj, 19 marca 2007

Agnieszka Nikończuk w agencji reklamowej Mediatouch

Do zespołu agencji reklamowej Mediatouch dołączyła Agnieszka Nikończuk, która objęła stanowisko project managera. Jej zatrudnienie jest związane z rozwojem pionu...

Przetargi, 26 stycznia 2007

Inteligo szuka agencji do ATL-u; prowadzi kampanię w internecie

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że marketer rozpoczął przetarg na wybór agencji ATL-owej, do którego zaprosił 6 agencji. Tej informacji nie udało...

Kraj, 13 grudnia 2006

Jakub Cybulski objął funkcję TV buying directora w ZenithOptimedia

Jakub Cybulski objął nowo utworzone stanowisko w strukturach grupy mediowej ZenithOptimedia. Obecnie pełni funkcję TV buying directora. Jej powstanie, jak...

Kraj, 6 grudnia 2006

PKO BP chce wykreować swój wizerunek wśród przedsiębiorców

PKO Bank Polski rozpoczął kampanię wizerunkową bankowości dla przedsiębiorstw. Przebiega ona pod hasłem "Twój biznes traktujemy jak nasz własny". Grupę...

Kraj, 6 grudnia 2006

Scholz & Friends tworzy zespół do obsługi PKO BP

Agencja Scholz & Friends, która zwyciężyła w przetargu największego banku detalicznego PKO BP (patrz DS "MMP" z 4 grudnia), organizuje...

Przetargi, 5 grudnia 2006

Zenithmedia zwycięzcą w przetargu mediowym Reckitt Benckisera

Zenithmedia zwyciężył w przetargu mediowym na obsługę Reckitt Benckisera, producenta detergentów i leków OTC. Biznes straci Mediaedge:cia, który od kilku...