M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Toyota (firma)"

Zagranica, 20 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pokieruje zespołem "Total Toyota"

Toyota tworzy globalny, multikulturowy zespół marketingowy.

Kraj, 21 listopada 2013

Włodzimierz Zientarski w reklamie Toyoty [wideo]

Rusza kampania wyprzedażowa rocznika 2013.

Kraj, 29 października 2013

Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

W wyniku transakcji Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako executive vice-president.

Zagranica, 10 września 2013

Publicis kupuje digitalową agencję w Kanadzie

TPM Communications wejdzie w skład lokalnego oddziału Saatchi & Saatchi.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Łukasz Gromkowski w dziale kreacji Lowe Warsaw

Agencja ma nowego copywritera.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Anna Rabczuk account directorem w Interactive Solutions

Pokieruje jednym z lokalnych zespołów obsługi klienta w Interactive Solutions.

Kraj, 18 lutego 2013

Adrian Samborski w 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego business development directora.

Zagranica, 26 listopada 2012

Toyota z kampanią dla kociarzy

W Nowej Zelandii Toyota wykorzystuje emocje kierowców kociarzy.

Kraj, 23 października 2012

Grzegorz Majewski w PHD MD

Zajmie się planowaniem i zakupem powierzchni w internecie dla Toyoty.

Zagranica, 19 czerwca 2012

Microsoft wprowadza reklamy kierowane gestami

Projekt opiera się na technologii Kinect.

Zagranica, 25 maja 2012

Red Bull z QR kodem

Red Bull zdecydował się na wprowadzenie w Wielkiej Brytanii limitowanej edycji puszek z QR kodem.

Zagranica, 23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 18 stycznia 2012

Andrzej Kownacki samodzielnie pokieruje kreacją w San Markos

Kownacki jako dyrektor kreatywny pokieruje pracą działu creative & multimedia. Tomasz Chojnacki, dotychczasowy drugi dyrektor kreatywny, jest teraz partnerem spółki.

Kraj, 17 stycznia 2012

Sprostowanie: PHD Media Direction w przetargu Toyoty

W przetargu na obsługę Toyota Motor Poland bierze udział PHD Media Direction.

Przetargi, 16 stycznia 2012

Media Direction OMD i ZOG walczą o Toyotę

W konkursie o budżet Toyoty nie bierze udziału MEC.

Kraj, 6 grudnia 2011

Toyota i BMW zawarły sojusz ekologiczny

Obaj marketerzy będą współpracować przy tworzeniu nowych zaawansowanych technologii.

Kraj, 24 października 2011

ZOG broni budżetów i wspiera rozwój Perfomicsa

Priorytetem agencji na najbliższe miesiące jest utrzymanie klientów i rozwój Perfomicsa, który skupi wszelką obsługę interaktywną.

Kraj, 18 października 2011

Lexus rezygnuje z Lexus Fashion Night

Formuła tej gali się wyczerpała - poinformowała nas Monika Małek, PR manager marki Lexus.

Kraj, 6 września 2011

Ars Thanea wzmacnia dział kreacji

Krzysztof Rejek objął w agencji stanowisko senior designera.

Kraj, 6 września 2011

Jakub Potrzebowski odchodzi z ZOG-u

Nowym prezesem ZenithOptimedia Group została Monika Bronowska. Po 16 latach z firmą rozstaje się Jakub Potrzebowski.

Kraj, 6 września 2011

Agora uruchamia firmę SociAll

Nowy podmiot będzie się specjalizować w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach. Ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów mediowych i firm z sektora MŚP.

Zagranica, 12 sierpnia 2011

Toyota rusza z kampanią za 7,5 mln funtów

Paneuropejska kampania Yarisa będzie ukierunkowana na młodych. W Polsce model też będzie promowany.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z Saatchi do Change Integrated

Ewa Cieniak objęła w agencji stanowisko head of design.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Change Integrated rozbudowuje struktury związane z usługami interaktywnymi.

Kraj, 19 lipca 2011

Kolejna edycja Letniego Konkursu Cinema City

W ciągu tygodnia zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników konkursu.

Kraj, 19 maja 2011

Wawel rozdaje torby, netbooki i Aygo

Do wygrania jest ponad 10 tys. nagród, a promocja wsparta będzie działaniami w prasie handlowej, materiałami POS oraz kampanią promocyjną w telewizji i w radiu.

Zagranica, 14 kwietnia 2011

Toyota pierwszym reklamodawcą w "Monopoly Millionaires"

Marketer podpisał umowę o współpracy z Electronic Arts (EA), która wprowadziła do Facebooka grę "Monopoly".

Artykuły weekendowe, 4 marca 2011

Toyota też czuje moc [WIDEO]

Reklama Volkswagena "The Force" cieszyła się dużą popularnością w internecie. Równie dobrze radzi sobie jej parodia. W roli głównej - Toyota.

Kraj, 11 lutego 2011

Kampania Unilevera na nośnikach Headz

Headz Marketing Partner, dostawca wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej, realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną "Gorący Kubek" w największych polskich kurortach narciarskich.

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Rok silnych doznań

O najważniejszych wydarzeniach mijającego roku pisze Mariusz Pleban, właściciel i prezes Multi Communications.

Zagranica, 27 grudnia 2010

Lexus repozycjonuje markę

Marka motoryzacyjna ma być wspierana strategią opartą na idei "nowoczesnego luksusu".

Zagranica, 7 grudnia 2010

DDB zwycięża w konkursie Green Awards

Chiński oddział sieci zdobył grand prix konkursu reklamowego, w którym wyróżniono najlepsze prace dotyczące troski o środowisko naturalne.

Zagranica, 5 listopada 2010

Coca-Cola, Toyota i Dell na short-liście Green Awards

Organizatorzy konkursu ogłosili nominacje w piątej edycji konkursu.

Kraj, 26 października 2010

Sales Link tworzy nowe stanowisko

Stanowisko head of concept w strukturach agencji objął Bartek Kmieć.

Zagranica, 13 października 2010

Jay Chiat Awards 2010 wyróżniło strategów

Best Buy, LG i Toyota znalazły się wśród nagrodzonych podczas tegorocznej edycji festiwalu, w której wyróżniono najlepsze prace strategiczne.

Zagranica, 11 sierpnia 2010

NBA szuka partnera w Europie

Amerykańska zawodowa liga koszykówki NBA chce nawiązać współpracę z firmą, która będzie wspierać jej projekty marketingowe w Europie.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

Siedmioletnia batalia uwieńczona sukcesem

Pracownicy Providenta będą jeździć skodami, a nie toyotami.

Kraj, 21 maja 2010

Paweł Milcarz wchodzi na rynek audytu mediowego

GreenAlley Consultants dystansuje się od dotychczasowych standardów branży audytorskiej.

Zagranica, 14 maja 2010

Facebook emituje najwięcej reklam

Facebook przegonił Yahoo! w liczbie emisji reklam graficznych. Serwis ma już 20-proc. udział w amerykańskim rynku reklamy display.

Zagranica, 6 maja 2010

Nowa kampania ma poprawić wizerunek Toyoty

Kampania, której budżet szacowany jest na 20 mln funtów, ma przywrócić wiarygodność marki i zaufanie klientów.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Ambient w ramach 9 Senses

Grupa mediowa kończy pierwszy z etapów inwestycji, uruchamia strukturę ambientową. Jej zarządzanie przekazuje Annie Czyżewskiej.

Zagranica, 24 marca 2010

L'Oreal, Ford i General Mills najbardziej etycznymi firmami na świecie

L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...

Zagranica, 23 marca 2010

Toyota przekonuje Brytyjczyków o wysokiej jakości swoich aut

Toyota rozpoczęła na Wyspach kampanię reklamową w prasie informującą o wysokiej jakości produkowanych przez nią samochodów. Japoński producent kilka tygodni...

Zagranica, 10 marca 2010

Apple i Google najbardziej podziwianymi firmami

Koncerny Apple i Google są dwiema najbardziej podziwianymi firmami. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez magazyn biznesowy "Fortune" i...

Kraj, 1 marca 2010

Saatchi & Saatchi Digital powiększa client service

Saatchi & Saatchi Digital (interaktywna część agencji Saatchi & Saatchi) powiększa dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyli Rafał Łuszczyk na...

Zagranica, 15 lutego 2010

Konsumenci są gotowi nadal kupować auta Toyoty

W ciągu ostatnich dwóch tygodni poinformowano, że Toyota musi usunąć awarię wadliwego pedału przyspieszenia w blisko 8 mln aut na...

Zagranica, 4 lutego 2010

Toyota tworzy site poświęcony wadom w swoich autach

Toyota uruchomiła specjalny serwis internetowy, w którym klienci mogą znaleźć bieżące informacje na temat wycofania wadliwych pojazdów lub usunięcia usterki...

Zagranica, 1 lutego 2010

Toyota będzie ratować reputację marki

Toyota planuje szereg działań marketingowych, które mają uratować reputację marki. Producent może zostać zmuszony do wycofania z rynku europejskiego nawet...