M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Gazeta Wyborcza (marka)"

Kraj, 15 marca 2012

Zmiana naczelnej "Wysokich Obcasów"

Współtwórczyni sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej" objęła nowe stanowisko.

Kraj, 7 marca 2012

Ruszyła kampania festiwalu Misteria Paschalia

Po raz pierwszy w historii uruchomiono serwis dedykowany festiwalowi.

Kraj, 5 marca 2012

Maryla Rodowicz promuje Złote Przeboje

Artystka została twarzą kampanii rozgłośni.

Kraj, 28 lutego 2012

Prasa obciąża wynik Agory

Wyraźne spadki w segmentach prasowych odbijają się na wynikach grupy. Jej zysk netto za cały ub.r. spadł o blisko 40 proc.

Kraj, 20 lutego 2012

AXN promuje serial "Firma"

Za adaptację kampanii odpowiedzialna jest agencja Pompidou.

Kraj, 13 lutego 2012

BRE Bank stosował niewłaściwe zapisy w umowach hipotecznych

Sąd apelacyjny potwierdził, że bank stosował niedozwolone zapisy w umowach o kredyty hipoteczne. To postanowienie jest po myśli konsumentów, którzy złożyli przeciw bankowi pozew zbiorowy.

Kraj, 8 lutego 2012

Krzysztof Krawczyk reklamuje Radio Złote Przeboje

Pojawiła się pierwsza gwiazda nowej kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje.

Kraj, 1 lutego 2012

"Logo" ma nowego naczelnego

W związku z awansem Marka Jackiewicza do zarządu Agory nowym naczelnym magazynu został Mikołaj Kirschke.

Kraj, 31 stycznia 2012

Agnieszka Rożewska awansuje w dziale marketingu "GW"

Szefowa sprzedaży "Wysokich Obcasów" obejmie nową funkcję dyrektora wydawniczego magazynów "Gazety Wyborczej".

Kraj, 19 stycznia 2012

Agora z lokalną siecią reklamową

Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań "Gazety Wyborczej" i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.

Kraj, 12 stycznia 2012

Poszerzona rzeczywistość w reklamach mBanku

Jak twierdzą przedstawiciele banku, to pierwsza na taką skalę kampania reklamowa w branży finansowej wykorzystująca technikę rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).

Kraj, 3 stycznia 2012

Dorota Ceranka-Czajkowska przeszła do BAN-a

Będzie odpowiadać za marketing i rozwój sieci reklamy w serwisach premium biznes.

Kraj, 2 stycznia 2012

Tomasz Józefacki przestał odpowiadać za internet w Agorze

Po ponad 5,5 roku szef pionu internetowego odchodzi z firmy.

Kraj, 27 grudnia 2011

Lindenberg w radzie nadzorczej AWR "Wprost"

Zastąpił Piotra Misiłę.

Kraj, 7 grudnia 2011

PKO BP ma problem z konkursem promocyjno-reklamowym

Bank zorganizował promocyjny konkurs, wyłonił laureatów, którym zamierzał przekazać nagrody warte ponad 2 mln zł, i teraz ma problem - okazuje się, że nagrodził prawdopodobnie plagiaty.

Kraj, 6 grudnia 2011

"Puls Biznesu Weekend" rzadziej

Bonnier Business Polska wprowadza zmiany w weekendowym wydaniu.

Kraj, 6 grudnia 2011

Jan Bajtlik zwycięzcą konkursu AMS "Miłość nie cukierki"

W 2012 r. będzie go można zobaczyć na citylightach AMS w całej Polsce.

Kraj, 6 grudnia 2011

Byli redaktorzy i dziennikarze "Przekroju" doradzają

Paweł Wieczorek i Marcelina Szumir założyli firmę doradztwa media relations.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Finał Galerii AMS z hasłem "Miłość nie cukierki"

500 plakatów walczyło o nagrodę główną w 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS.

Kraj, 23 listopada 2011

Google+ przyciąga na razie tylko media

Wśród topowych polskich profili firmowych nie ma typowych marek konsumenckich.

Kraj, 18 listopada 2011

HBO promuje drugi sezon "Zakazanego imperium"

Ruszyła kampania reklamowa jednego z największych hitów serialowych HBO.

Kraj, 16 listopada 2011

Debiut "Tylko dla Dorosłych" wsparty kampanią

Nowy lifestyle'owy tytuł Agory kierowany jest do dojrzałych czytelników.

Kraj, 14 listopada 2011

Zysk netto Agory wciąż spada

Po trzech kwartałach giełdowa spółka utrzymuje trend spadku zysku netto przy zwiększonych przychodach. Maleją wpływy segmentu prasowego, rosną zaś - internetowego, radiowego i outdoorowego.

Kraj, 9 listopada 2011

Mann i Materna reklamują pożyczki gotówkowe Kredyt Banku [WIDEO]

Trzecia odsłona kampanii reklamowej banku z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną potrwa do połowy grudnia br.

Kraj, 7 listopada 2011

Tok FM wprowadza zmiany w ramówce

W związku z odejściem Kamila Dąbrowy stacja zmuszona jest zmodyfikować program.

Kraj, 28 października 2011

"Logo" z aplikacją RadarStop

Będą z niej mogli skorzystać użytkownicy smartfonów.

Kraj, 27 października 2011

Eska promuje audycję "Poranny WF"

Nowa kampania wizerunkowa popularnego programu i całej rozgłośni rusza z początkiem listopada br.

Kraj, 21 października 2011

"Gazeta Wyborcza" najchętniej cytowanym dziennikiem

Wrześniowe badania cytowań prasy przeprowadzone przez Newton Media nie przynoszą większych niespodzianek.

Artykuły weekendowe, 21 października 2011

Ewa Siedlecka lauretką nagrody specjalnej Amnesty International

Dziennikarka "Gazety Wyborczej" otrzymała wyróżnienie z okazji 50-lecia AI.

Kraj, 13 października 2011

Zmiany personalne w strukturach "Zwierciadła"

Zofia Fabjanowska-Micyk nową szefową działu kultury w "Zwierciadle", Jolanta Marcinkowska-Bierzońska nowym dyrektorem artystycznym "Sensu" i "Zwierciadła".

Kraj, 11 października 2011

Mitsubishi wspiera sprzedaż Lancera

Schulz Brand Friendly zrealizował reklamę w telewizji, radiu i prasie.

Kraj, 7 października 2011

Według AMS miłość to nie cukierki

Firma reklamy zewnętrznej, należąca do Agory SA, rusza z 12. edycją Galerii Plakatu.

Kraj, 5 października 2011

Nowa osoba w Justa PR

Adelajda Kołodziejska dołączyła do zespołu agencji.

Kraj, 30 września 2011

Antyśmieciowa kampania Ministerstwa Środowiska

Akcja edukacyjno-informacyjna ma nauczyć Polaków segregacji śmieci.

Kraj, 29 września 2011

Agora rozstała się z Piotrem Wójcikiem

Szef działu foto związany był z "Gazetą Wyborczą" od początku jej istnienia.

Kraj, 29 września 2011

"Avanti" z kuponami zniżkowymi

Nowy numer pisma znajdzie się w sprzedaży od 30 września br.

Kraj, 27 września 2011

"Duży Kadr" na iPadzie

Kolejny serwis Agory jest dostępny na tablecie.

Kraj, 20 września 2011

Wizerunkowa kampania "Gazety Wyborczej"

Agora kampanią w mediach własnych wspiera jesienne zmiany w dzienniku.

Kraj, 16 września 2011

Przedsiębiorcy kochają Onet.pl i "Wyborczą"

Onet.pl, TVN, "Gazeta Wyborcza" i RMF to ulubione media przedsiębiorców - podał portal internetowy Firmy.net.

Kraj, 15 września 2011

Zmiany w "Gazecie Świątecznej"

Nowa makieta, przekrojowe treści, komentarze i analizy oraz obszerna część publicystyczna - to najważniejsze zmiany w sobotnim wydaniu "Gazety Wyborczej".

Kraj, 14 września 2011

ING Życie straszy niskimi emeryturami

"Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć?", "Czy na starość będą utrzymywać cię własne dzieci?" - takie hasła mają przekonać konsumentów do samodzielnego oszczędzania na emerytury.

Kraj, 13 września 2011

Mann i Materna reklamują kredyty mieszkaniowe

Kampania Kredyt Banku jest adresowana zarówno do osób mających już mieszkanie, jak i do zainteresowanych kupnem pierwszego własnego M.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Kraj, 6 września 2011

Eska wspiera poranne pasmo

Świętująca 10. urodziny audycja "Zjedz Pawelca na śniadanie" oprócz konkursów dla słuchaczy ma także kampanię reklamową.

Kraj, 2 września 2011

Bartosz Wysocki dyr. sprzedaży Gazeta.pl

Jego awans jest m.in. związany z odejściem Przemysława Bartkowiaka z firmy.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Triada kusi internautów niższymi cenami biletów

Oferta wspierana jest głównie w internecie.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Większe przychody i mniejszy zysk Agory w I półroczu

Cały czas traci prasa - zarówno dzienniki, jak i magazyny, zyskują zaś pozostałe media: internet, outdoor, radio i kino.

Artykuły weekendowe, 2 sierpnia 2011

Niech cię usłyszą

Zbigniew Forjasz z agencji Yasna Communications analizuje funkcjonalności polskich serwisów dziennikarstwa obywatelskiego. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Kraj, 27 lipca 2011

Nowy dyrektor marketingu i sprzedaży Stopklatka.pl

Stanowisko to objął Grzegorz Obrębski.

Kraj, 15 lipca 2011

Grzegorz Blachowski awansuje w strukturach Ergo Hestia

Na stanowisku rzecznika prasowego firmy zastąpił go były dziennikarz "Gazety Wyborczej" Maciej Kuźmicz.