M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "TVP2 (marka)"

Kraj, 7 stycznia 2015

Dobra widownia projektu branded content Wedla

Najlepiej oglądalny odcinek programu "Słodko i wytrawnie" w TVP2 obejrzało 2,4 mln widzów, a udział w rynku widowni wyniósł blisko 15 proc.

Kraj, 7 stycznia 2015

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule

Edipresse dokonuje relaunchu swojej marki.

Kraj, 17 grudnia 2014

TVP zaproponuje premiery programowe poza głównymi sezonami ramówkowymi

Zapowiedzią takich działań ma być oferta świąteczno-noworoczna zarówno głównych anten, jak i kanałów tematycznych.

Kraj, 11 grudnia 2014

Drugi sezon serialu "Krew z krwi" w ramówce TVP2

Emisja nowej, 10-odcinkowej serii od marca 2015 r.

Kraj, 9 grudnia 2014

Budżety powyżej 5 mln zł do indywidualnych negocjacji w TVP

Biuro Reklamy TVP informuje reklamodawców o zmianach w polityce handlowej na przyszły rok. Największą z nich będzie wprowadzenie pięciu klastrów.

Kraj, 2 grudnia 2014

Drugi sezon "O mnie się nie martw" wiosną w TVP2

Nadawca jest bardzo zadowolony z wyników pierwszej serii i zapowiada kontynuację produkcji.

Kraj, 1 grudnia 2014

W okresie zimowym TVP stawia na nowości

Nadawca nie czeka na start wiosennej ramówki i proponuje blisko 20 nowości na swoich antenach.

Kraj, 21 listopada 2014

"Lekcja Energi(i)" - nowa kampania Grupy Energa [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Just i Lowe Media.

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 20 listopada 2014

Big-Active z debiutem w telewizji

Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Dopełnienie". Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Engine.

Kraj, 17 listopada 2014

Orange na święta z Rodzinką

W świątecznej kampanii operator będzie wykorzystywał format z postaciami z serialu TVP2. Serce i Rozum też będą. Autorami kreacji są Publicis i Havas. Będą też telewizory za 1 zł.

Kraj, 3 listopada 2014

Radio Złote Przeboje z kampanią

Stacja Agory zapewnia, że gra "Prawdziwe złote przeboje".

Kraj, 31 października 2014

MUX8: 2 lub 3 kanały dla TVP, cztery - dla wszystkich chętnych

KRRiT podjął nową decyzję w sprawie multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej.

Kraj, 22 października 2014

Ceneo rusza z kampanią reklamową

Internetowa porównywarka cen będzie reklamowana w TV, internecie, radiu i na outdoorze. Promuje mobilną wersję. Kreację przygotował Gong, a media kupił Equinox.

Kraj, 21 października 2014

Alior: pociąg do marzeń

Kolejny bank obiecuje pomóc spełnić marzenia. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL.

Kraj, 16 października 2014

Tomasz Jakubiak ambasadorem Herbapolu

Startująca kampania reklamowa nowego segmentu będzie wspierana wizerunkiem znanego szefa kuchni.

Kraj, 14 października 2014

Vanquis Bank startuje z nową kampanią reklamową

Firma kredytowa będzie się reklamować w telewizji. Autorem kreacji jest Dariusz Zatorski.

Kraj, 9 października 2014

McDonald's komunikuje jakość

Startują działania marketera pod hasłem "Nasz produkty, Twoje pytania".

Kraj, 2 października 2014

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Ruszyła kampania mleka o obniżonej zawartości laktozy. Jest to jeden z elementów komunikacji marki parasolowej Polmlek.

Kraj, 29 września 2014

50 tys. zł kary dla TVP za "nadmierne" lokowanie produktu Kruszwicy w "Klanie"

Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny. Budżetem mediowym reklamodawcy zajmuje się Starcom.

Kraj, 26 września 2014

Kampania telewizyjna Flavamedu Max [wideo]

Na potrzeby tegorocznej kampanii odświeżono 30-sekundowy spot z 2012 r.

Kraj, 24 września 2014

Maxus lokuje w TV markę TaoTao

Brand należący do Tan-Viet International SA pojawi się w popularnych programach i serialach stacji ogólnopolskich.

Kraj, 22 września 2014

Powrót kampanii TV serów pleśniowych Hochland

Za kreację i realizację komunikacji odpowiada agencja Grasp Group.

Kraj, 16 września 2014

Wizerunkowa kampania serwisu OLX.pl

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 16 września 2014

Kulturalne spoty Kujawsko-Pomorskiego [wideo]

Za wszystkie działania promocyjne, w tym za przygotowanie spotów i planowanie oraz zakup mediów, odpowiada agencja Trzy Drugie.

Kraj, 16 września 2014

Olewnik rusza ze wsparciem ATL [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Saatchi & Saatchi, XRS, Codemedia oraz dział marketingu firmy.

Kraj, 2 września 2014

Telewizja Puls na plusie

Stacja poinformowała, że jej aktualne udziały w rynku wynoszą 5,5 proc.

Kraj, 1 września 2014

WP zmienia stronę główną, logo i rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Kampanię przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski - Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Hanna Baka szefem programowym Fokus TV

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem teraz będzie odpowiadać za zawartość programową stacji.

Kraj, 15 lipca 2014

TVP zarobiła na brazylijskim mundialu 153,8 mln zł

Finałowy mecz przyciągnął 10,5 mln Polaków.

Kraj, 15 lipca 2014

Wielki rebranding Nestle Aquarel

Woda mineralna znana do tej pory jako Aquarel rusza z wielokanałową komunikacją jako Nestle Pure Life. Za kreację odpowiada agencja Publicis, a zakup mediów został zrealizowany przez MEC.

Kraj, 7 lipca 2014

"Super Express" ruszył z wakacyjną loterią

Wakacyjna Zakreślanka obdaruje czytelników nagrodami do 2 tys. zł.

Kraj, 18 czerwca 2014

Wiosna sprzyjała Polsatowi

Według podsumowań udziałów w widowniach największych stacji tylko Polsat utrzymał tej wiosny swój ubiegłoroczny wynik. Jednak TVN był nieznacznie lepszy.

Kraj, 17 czerwca 2014

Mundialowa promocja w Media Markt

Z okazji mistrzostw świata w piłce nożnej sieć uruchamia kolejną edycję akcji “Ustrzel darmowe zakupy".

Kraj, 13 czerwca 2014

Limitowana seria syropów Łowicz z kampanią w telewizji

Agros Nova przy okazji wprowadza nowy smak syropu: Ogórek z miętą. Kreację przygotował BrandPlace, za plan mediowy odpowiada MediaCom oraz Agros Nova.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 3 czerwca 2014

Usain Bolt w mundialowej kampanii wizerunkowej Visy

Kampania potrwa do końca mistrzostw i obejmie telewizję, internet, outdoor i prasę.

Kraj, 2 czerwca 2014

Kia Motors inwestuje w branded content

Marketer zrealizował serial telewizyjny "Kia. Droga do Rio".

Kraj, 30 maja 2014

Pamapol ruszył z kampanią gołąbków

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Maxus.

Kraj, 22 maja 2014

UPC wprowadza Horizon TV

Największy w kraju operator telewizji kablowej w trzech etapach wprowadza platformę streamingu programów TV poprzez internet.

Kraj, 20 maja 2014

Odido zareklamuje się w telewizji i prasie

Rusza nowa kampania sieci franczyzowej.

Kraj, 8 maja 2014

Opus B dla Hyundaia

Z okazji zbliżającego się mundialu producent wyprodukował i reklamuje limitowaną edycję modeli Hyundaia Brasil.

Kraj, 7 maja 2014

Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat

Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.

Kraj, 6 maja 2014

Staropolanka startuje z działaniami wizerunkowymi

Działania realizowane są pod hasłem "Jak coś robisz, rób to z wodą".

Kraj, 23 kwietnia 2014

Polsat zdominował święta w grupie komercyjnej

W tym roku krócej oglądaliśmy telewizję w okresie świąt Wielkiej Nocy.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują PlusBank [wideo]

Rusza druga odsłona kampanii programu SmartDom.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Henryk Kania rusza z kampanią kabanosów [wideo]

Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Rusza pierwszy etap kampanii Nałęczowianki [wideo]

Kolejny rozpocznie się w maju.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Product placement w 2013 r. wart 852,9 mln zł

Jesienią ub.r. nastąpił wyraźny wzrost aktywności na lokowanie produktu.