M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Coca-Cola (marka)"

Zagranica, 5 kwietnia 2012

Pepsi po raz pierwszy w dziesiątce

Pepsi po raz pierwszy znalazła się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się produktów spożywczych w Wlk. Brytanii.

Zagranica, 30 marca 2012

Coca-Cola, Visa i Sony niezmiennie kochane

Niektóre marki potrafią utrzymać się na szczycie.

Zagranica, 28 marca 2012

Pepsi z najlepszymi piłkarzami

Pepsi wystartowało z kampanią wspierającą brand Pepsi Max. Kampania jest częścią projektu "Footbal", który rzecz jasna ma zneutralizować działania Coca-Coli w zakresie sponsoringu ME Euro 2012 oraz igrzysk olimpijskich w Londynie.

Zagranica, 21 marca 2012

Coca-Cola wprowadza nową butelkę w Wlk. Brytanii

Po raz pierwszy od 20 lat koncern Coca-Cola na rynku brytyjskim zdecydował się na wprowadzenie nowej pojemności butelki dla swych flagowych produktów.

Zagranica, 20 marca 2012

Brytyjscy konsumenci preferują napoje gazowane

Według najnowszego raportu dotyczącego spożycia napojów bezalkoholowych sporządzanego przez Britvic konsumenci na Wyspach Brytyjskich w 2011 roku najczęściej sięgali po napoje gazowane.

Zagranica, 14 marca 2012

Londyński welodrom będzie nosił nazwę Coca-Cola

Londyński tor kolarski, na którym zostaną rozegrane zawody tegorocznych igrzysk olimpijskich, po zakończeniu tego wydarzenia ma nosić nazwę Coca-Cola.

Kraj, 14 marca 2012

Szwaj dołączył do zespołu Starcomu

Zespół Coca-Coli ma nowego senior media managera.

Kraj, 8 marca 2012

McDonald’s z promocją konsumencką [wideo]

Kampanię promocyjną przygotowała agencja DDB.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Zagranica, 2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

Kraj, 28 lutego 2012

Carlsberg zaoferuje 20 tys. noclegów na Euro 2012

W projekt Carlsberg FanCamp zaangażowały się także: Adidas, Coca-Cola oraz Sharp.

Zagranica, 28 lutego 2012

Rolex po raz pierwszy z tytułem Superbrand w Wlk. Brytanii

Rolex, producent luksusowych zegarków, po raz pierwszy w swojej historii otrzymał tytuł Consumer Superbrands 2012.

Kraj, 22 lutego 2012

Media Markt szykuje projekt nawiązujący do Euro 2012

Sieć marketów z elektroniką, sprzętem AGD i multimediami w przewrotny sposób postanowiła nawiązać do Euro 2012.

Zagranica, 15 lutego 2012

Apple najbardziej kochaną marką

Agencja CBX przygotowała walentynkowy ranking marek.

Kraj, 27 stycznia 2012

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

Kraj, 13 stycznia 2012

Coca-Cola będzie zwalniać grupowo

Przedstawiciele firmy zapewniają, że restrukturyzacja nie obejmuje działań marketingowych.

Kraj, 9 stycznia 2012

Znaki zapytania nad festiwalami Coca-Coli

Decyzja krakowskich radnych może skomplikować organizację imprez muzycznych pod egidą tej wielkiej marki.

Zagranica, 5 stycznia 2012

Children's Food Campaign krytykuje "podejrzane" reklamy

Wśród najczęściej krytykowanych marek, których reklamy kierowane do dzieci wprowadzały w błąd, znalazły się Coca-Cola, Nutella czy Chupa Chups.

Kraj, 4 stycznia 2012

Marta Piotrzkowska szefową client service w Ars Thanea

Po 8 latach pracy w K2 Piotrzkowska zdecydowała się przejść do nowej agencji.

Kraj, 19 grudnia 2011

Polska Izba Handlu skarży Coca-Colę

Uważa, że format opakowań i cena dedykowane tylko sieci Biedronka mogą zagrażać innym sieciom handlowym.

Zagranica, 12 grudnia 2011

Nowy wygląd Twittera

Serwis przechodzi znaczące zmiany w designie, dodaje strony poświęcone profilom marek.

Zagranica, 12 grudnia 2011

Coca-Cola przenosi recepturę napoju do muzeum w Atlancie

Marketer po raz pierwszy pokazał sejf, w którym ją przechowuje.

Kraj, 29 listopada 2011

Szczęśliwa ciężarówka Coca-Coli

Marka na święta obok tradycyjnych aktywności przygotowała projekt Happiness Truck.

Kraj, 29 listopada 2011

Brainshake rozwija projekt związany z Euro 2012

Do zespołu agencji dołączył Robert Zakrzewski, który objął nowo utworzone stanowisko sponsorship & sales directora.

Kraj, 16 listopada 2011

Pepsi bez kampanii telewizyjnej na święta

W okresie przedświątecznym marketer skupi się na wsparciu w punktach sprzedaży. Pierwsze działania w TV zaplanował dopiero na przyszły rok.

Kraj, 14 listopada 2011

Andrzej Kownacki awansuje w San Markos

Będzie drugim - obok Tomasza Chojnackiego - dyrektorem kreacji w agencji.

Kraj, 26 października 2011

Puszki Coca-Coli z wizerunkami stadionów

Marketer wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań nawiązujących do przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw UEFA Euro 2012.

Kraj, 24 października 2011

Coca-Cola po raz pierwszy inwestuje w placement w Polsce

Marketer chce podkreślić, że marka jest również synonimem optymizmu i szczęścia.

Zagranica, 5 października 2011

Apple najszybciej rosnącą marką według Interbrand

IBM zmniejsza dystans do dotychczasowego lidera rankingu - Coca-Coli.

Kraj, 16 września 2011

Nowa struktura sprzedży Coca-Cola HBC Polska

Producent i dystrybutor napojów systemu Coca-Cola stworzył dział zajmujący się rozwojem i strategią, co związane jest z dynamiką handlu detalicznego w Polsce.

Artykuły weekendowe, 16 września 2011

Gryfikacja - Graal marketingu?

Transformacja działań marketingowych w grę to jeden z najgorętszych trendów - pisze Sebastian Starzyński, prezes agencji badania rynku ABR Sesta, a także firmy Promo-plan.com, udostępniającej aplikację do zarządzania promocjami, autor bloga Gryfikacja.pl.

Kraj, 8 września 2011

Druga puszka Coca-Coli dla Biedronki

Marketer przygotował specjalne piłkarskie opakowanie.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Communication Unlimited pracuje dla Coca-Coli w związku z Euro 2012

Agencja odpowiedzialna za realizację programów specjalnych marki Coca-Cola "Flag Bearers" i "Ultimate Access".

Kraj, 24 sierpnia 2011

Marki Coca-Coli gotowe na Euro 2012

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne związane z piłkarską imprezą.

Zagranica, 3 sierpnia 2011

Coca-Cola najlepiej rozpoznawalna w kontekście olimpiady 2012

Spośród 11 partnerów zbliżających się igrzysk olimpijskich właśnie producent napojów jest najlepiej rozpoznawalny wśród konsumentów pytanych, która marka kojarzy im się najsilniej z tą imprezą.

Przetargi, 15 lipca 2011

PZL wygrał przetarg Frugo

Oznacza to, że współtwórcy sukcesu marki sprzed lat ponownie stworzą dla niej kreacje reklamowe.

Zagranica, 12 lipca 2011

Jak Pepsi chce podbić świat

Massimo d'Amore, CEO w PepsiCo Americas Beverages, ma plany odnośnie do zwiększenia udziałów Pepsi na świecie.

Kraj, 8 lipca 2011

Coca-Cola czeka na 40 tys. fanów w Krakowie

Marketer przygotowuje się do sierpniowego Coke Live Music Festival.

Zagranica, 5 lipca 2011

Zynga chce zebrać miliard z giełdy

Producent gier społecznościowych typu FarmVille liczy, że w ramach IPO zbierze miliard dolarów.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Zagranica, 7 czerwca 2011

WPP dalej kupuje w Brazylii

Kolejną interaktywną spółką po F.biz, w której holding objął większościowy pakiet, jest Gringo.

Przetargi, 6 czerwca 2011

Field marketing Coca-Coli w Euro RSCG 4D

Agencja w przetargu obroniła budżet, który realizowała także w ub.r.

Przetargi, 24 maja 2011

Coca-Cola na Euro 2012 z Euro RSCG 4D

Projekt związany z mistrzostwami będzie jednym z największych przedsięwzięć agencji w najbliższych miesiącach.

Kraj, 16 maja 2011

Tyskie na Brooklynie [WIDEO]

W spocie piwo stało się przedmiotem sporu Amerykanina i Japończyka.

Artykuły weekendowe, 11 maja 2011

Raz a dobrze!

Pepsi-Cola v Coca-Cola. I tak od ponad stulecia.

Zagranica, 11 maja 2011

Coca-Cola lepiej smakuje do posiłku

Marketer pokazał nowy spot reklamowy, wykorzystujący hasło "Meals taste better with Coca-Cola".

Zagranica, 10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

Artykuły weekendowe, 6 maja 2011

Hoop i ja też!

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, jak każdy Polak lubi ponarzekać. Tym razem na kampanię Hoop Coli.

Kraj, 5 maja 2011

Coca-Cola rozda w promocji 5 mln butelek

Marka podąża śladem takich brandów jak Big Milk czy Harnaś i rozpoczyna wielką, bardzo prostą promocję.

Kraj, 4 maja 2011

Coca-Cola celebruje

Dokładnie 8 maja minie 125 lat od wynalezienia słynnego napoju; na konsumentów czekają niespodzianki.