M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Elle (marka)"

Kraj, 5 kwietnia 2007

Barbara Sroka promuje Toruń w jego staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016

Barbara Sroka, do niedawna product & event manager miesięcznika "Elle", została pełnomocnikiem prezydenta miasta Torunia ds. ubiegania się przez Toruń...

Kraj, 29 marca 2007

Joanna Rachoń i Piotr Zachara zastępcami redaktor naczelnej miesięcznika "Elle"

Z początkiem kwietnia br. nastąpi zmiana na stanowiskach zastępców redaktor naczelnej miesięcznika "Elle" (Hachette Filipacchi Polska). Funkcje te obejmą Joanna...

Kraj, 21 marca 2007

Saatchi prowadzi projekt dla Greenpeace Polska w obronie wielorybów

Greenpeace Polska oraz agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowały kampanię społeczną "W obronie wielorybów", która ma na celu wprowadzenie Polski...

Kraj, 26 stycznia 2007

Kwietniowe "Elle" i "Elle Decoration" będą sprzedawane razem

Kwietniowe wydania miesięczników "Elle" i "Elle Decoration" ukażą się w pakiecie. Będzie on na rynku od 6 marca w nakładzie...

Kraj, 28 listopada 2006

DSK i Vizeum przygotowały projekty wsparcia marek Viera i Lumix

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high...

Kraj, 3 października 2006

DPMP przygotowuje szkolenie z udziałem Cath Caldwell z brytyjskiego "Elle"

Development Partners Maty Press (DPMP) jest nową, używaną od września br. nazwą Maty Press, firmy działającej od 2003 r. i...

Kraj, 2 października 2006

MasterCard prowadzi pierwszą w historii kampanię marki Maestro w Polsce

MasterCard Europe rozpoczyna prasową kampanię reklamową kart debetowych Maestro pod hasłem "Gotówka nowej generacji". Przygotowały ją McCann Erickson i Universal...

Kraj, 21 września 2006

Ecco adaptuje projekty agencji We Love People

Firma obuwnicza Ecco Shoes Poland rozpocznie w poniedziałek telewizyjną kampanię reklamową wspierającą kolekcję obuwia i akcesoriów tej marki na tegoroczny...

Zagranica, 7 września 2006

"Elle" świętuje 21. urodziny z gościnnym udziałem Versace

Hachette Filipacchi w Wielkiej Brytanii przygotowało specjalne wydanie "Elle", którym zamierza uświetnić 21. rocznicę wydawania tego tytułu. Do redakcji tego...

Kraj, 23 sierpnia 2006

List otwarty Wydawnictwa Bauer: definicja pism luksusowych

Wydawnictwo Bauer pisze: "W nawiązaniu do informacji dotyczących wyników ZKDP w maju publikowanych w serwisach informacyjnych zwracamy uwagę na błąd...

Kraj, 21 lipca 2006

"Colour" - nowy bezpłatny magazyn Polifarbu Dębica

Polifarb Dębica & Beckers wydał w kilkudziesięciotysięcznym nakładzie bezpłatny magazyn "Colour". Specjaliści firmy na ponad 60 stronach proponują rozwiązania kolorystyczne,...

Zagranica, 17 lipca 2006

Hachette kupuje Quote Media

Francuskie Hachette Filipacchi Medias prawdopodobnie nabędzie holenderskie wydawnictwo Quote Media mające m.in. tytuły "Elle" i "Elle Girl". Roczna sprzedaż Quote...

Kraj, 13 lipca 2006

Procter & Gamble poszerza serię kosmetyków Pantene Pro-V

Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię odżywek do włosów bez spłukiwania Pantene Pro-V. W ofercie dostępnych jest pięć...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Zagranica, 5 czerwca 2006

Interdeco będzie sprzedawać reklamy internetowe

Dom sprzedaży reklam Interdeco Global Advertising dołączył do swojego portfolio ofertę reklamową serwisów internetowych obsługiwanych magazynów. Są to m.in. międzynarodowe...

Kraj, 26 maja 2006

Euro RSCG Warsaw pierwszy raz realizuje lokalną kampanię dla Citroena wykorzystywaną globalnie

Euro RSCG Warsaw powierzono po raz pierwszy realizację lokalnej kampanii reklamowej Citroena - modelu Citroen C3. Film będzie ponadto wykorzystywany...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 19 maja 2006

Dr Irena Eris wprowadza nową ekskluzywną linię kosmetyków dla kobiet i prowadzi kampanię

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków Skin Mood. Produkty z tej linii skierowane są do...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Procter & Gamble promuje nową linię kosmetyków Wellaflex

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków marki Wella do stylizacji włosów Wellaflex dwudniowa objętość. Adaptację materiałów reklamowych...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Cisowianka chce zwiększyć sprzedaż, którą wspiera spot Macieja Dejczera

Nałęczów Zdrój zaplanował na tegoroczny sezon wiosenno-letni silne wsparcie flagowego produktu, wody mineralnej Cisowianka. Kampania reklamowa "Wszyscy mówią Cii..." rozpocznie...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Reserved rusza z największą tegoroczną kampanią - "Every moment RE-Reserved for me"

Reserved (LPP SA) rozpoczęło największą swoją tegoroczną kampanię reklamową, którą zapowiadało wstępnie w lutym (patrz: DS "MMP" z 24 lutego)....

Kraj, 9 lutego 2006

Magda Ptaszkówna key account executive w Direct Publishing

Magda Ptaszkówna jest nowym key account executive w Direct Publishing. Jest odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej "Cafe" oraz pism typu...

Kraj, 30 stycznia 2006

Gorąca plaża w środku zimy - PTC reklamuje nową odsłonę Happy Taniej w Erze Tak Tak

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała nową odsłonę swojego programu lojalnościowego Happy Taniej dla stałych użytkowników telefonów na kartę...

Kraj, 13 stycznia 2006

P&G wprowadza na rynek nową submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek...

Kraj, 11 stycznia 2006

Orange sponsorem pierwszego w Polsce koncertu Grace Jones

PTK Centertel, operator sieci Orange, jest sponsorem pierwszego w Polsce koncertu Grace Jones, który odbędzie się 3 lutego w Sali...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

Kraj, 12 grudnia 2005

Styczniowe "Elle" z kampanią i dzielonym nakładem

Styczniowe wydanie "Elle" (Hachette Filipacchi Polska) ukaże się w nakładzie 142 tys. egz. przy wsparciu kampanii. Obejmie ona Radio Zet,...

Kraj, 9 grudnia 2005

Vichy wprowadzi na rynek podkład korygujący Dermablend i będzie go reklamować

Vichy Laboratoires należące do L'Oreal Polska na początku stycznia przyszłego roku wprowadzi na rynek nowy podkład korygujący Dermablend. Debiut tego...

Kraj, 18 listopada 2005

Awanse w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette ("Elle", "Marie Claire", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie"), podjął decyzję o kilku...

Przetargi, 19 października 2005

Hachette przekazuje obsługę mediową ze Star Media do MindShare Polska

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska wybrało nowy dom mediowy. Zwycięzcą przeglądu ofert jest MindShare Polska. W przeglądzie brało udział 7 firm,...

Kraj, 14 października 2005

PKO BP zmienia zupełnie swoją komunikację reklamową

PKO BP, największy bank detaliczny w Polsce, rusza z bardzo intensywną kampanią reklamową, promującą bankowość elektroniczną. Na 1,5-miesięczną kampanię (z...

Kraj, 12 października 2005

Interia promuje swoje serwisy w kampanii reklamowej "Interia. Kliknij po więcej"

Interia rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową mającą na celu podniesienie świadomości istnienia portalu wśród użytkowników internetu. Jest to pierwsza tak szeroka...

Kraj, 10 października 2005

Kampania listopadowego "Elle" o rekordowej objętości

Listopadowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), od dziś na rynku, jest wzmocnione kampanią telewizyjną, internetową i promocją w miejscach sprzedaży. Jest...

Kraj, 21 września 2005

Oceanic wprowadza nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic wprowadzi na rynek nową semiselektywną linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy AA Plus Hydra Rich....

Kraj, 21 września 2005

Anna Moczulska będzie z-cą redaktora naczelnego "Marie Claire"

Anna Moczulska objęła stanowisko z-cy redaktora naczelnego miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Redakcją miesięcznika kieruje Paulina Stolarek-Marat. Ostatnio Moczulska...

Kraj, 20 września 2005

Brytyjska marka Burberry wkracza na polski rynek

Blisko 150-letnia klasyczna angielska marka Burberry od września jest już dostępna w Polsce. Pierwszy salon tego domu mody otworzyła spółka...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 12 września 2005

Adidas wprowadza do Polski kolekcję Stelli McCartney, wykorzysta ją wizerunkowo

Adidas wprowadza do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney (projektantka mody, córka Paula McCartneya). O wstępnych planach Adidasa dotyczących...

Kraj, 12 września 2005

"Elle" i Diverse wspierają program pomocy dzieciom ulicy

Październikowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), nagłaśniające akcję "Ulica nie jest dla dzieci", wspiera kampania. Wydawca informuje o nowym numerze miesięcznika...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Iwona Harris account executive w Interdeco

Zespół Interdeco Hachette Advertising Polska powiększył skład personalny o Iwonę Harris. Stanowisko account executive obejmie ona 1 września br., zastępując...

Kraj, 25 sierpnia 2005

Hachette ogłosiło przegląd ofert przed wejściem nowego tytułu i w okresie rewitalizacji "Filmu"

Hachette Filipacchi Polska ogłosiło przegląd ofert w zakresie obsługi mediowej wydawnictwa. Lista agencji nie jest jeszcze zamknięta. W tej chwili...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Wrześniowa "Pani" z wsparciem promocyjnym, właściwa kampania w przyszłym roku

Najbliższy, wrześniowy numer "Pani" (Wydawnictwo Bauer) otrzyma wsparcie reklamowe w telewizji. Tomasz Namysł, członek zarządu Bauera odpowiedzialny m.in. za prasę...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Zmiany cen za reklamę w "Pani" związane z redukcją poziomu udzielanych dotąd rabatów

W miesięczniku "Pani" od wydania październikowego będą obowiązywały nowe ceny powierzchni reklamowych. Cena całej strony prawej zmniejszy się o 19...

Kraj, 19 lipca 2005

Yvette Żółtowska-Darska zostanie dyrektorem ds. rozwoju kanałów tematycznych w TVN

Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...

Kraj, 18 lipca 2005

Wprowadzenie Euphorii Calvina Kleina wielkim wydarzeniem dla marki

Spółka Diparlux, dystrybutor m.in. kosmetyków selektywnych, wprowadzi na rynek nowy zapach kobiecy Euphoria marki Calvin Klein. Jak powiedział Jakub Bartela,...

Kraj, 12 lipca 2005

"Elle" rozbuduje merytorycznie jesienne wydania i wesprze je widoczną promocją

Dwa jesienne numery "Elle" (Hachette Filipacchi Polska) będą mieć specjalny charakter. W wydaniu październikowym znajdzie się obszerne dossier modowo-urodowe, a...

Kraj, 28 czerwca 2005

Fiat planuje wakacyjną kampanię Pandy wycelowaną w target kobiecy

Fiat Auto Poland przeprowadzi wakacyjną kampanię kierowaną do kobiet. Jej bohaterem będzie model Panda, a dokładniej jego specjalna wersja przygotowana...

Kraj, 23 czerwca 2005

P&G wprowadził nowy motyw w komunikacji marki Pantene

Koncern Procter & Gamble ruszył z kampanią reklamową kosmetyków marki Pantene Pro-V, która ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na...

Kraj, 23 czerwca 2005

Czujak i Galińska w zespole biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Jarosław Czujak obejmuje stanowisko dyrektora reklamy tytułów młodzieżowych Wydawnictwa Bauer. Po odejściu z wydawnictwa Moniki Walczak obowiązki szefa działu pełnił...