M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "FoodCare (firma)"

Kraj, 4 września 2013

Frugo w seledynie

FoodCare poszerza portfolio swojego napoju o nowy, wieloowocowy smak w kolorze seledynowym.

Kraj, 27 sierpnia 2013

Ambasador marki Black wydaje oświadczenie

Podczas konferencji prasowej Mike Tyson przyznał, że jest alkoholikiem i narkomanem.

Kraj, 23 sierpnia 2013

FoodCare honoruje Tomasza Frankowskiego

Black, Frugo i 4Move pożegnają piłkarza Tomasza Frankowskiego.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Maja Raczyńska-Kaczmarek żegna się z BrandLabem

Po siedmiu miesiącach rozstaje się z agencją.

Kraj, 22 sierpnia 2013

FoodCare wprowadza nowy produkt ze stewią

4Move poszerza swoje portfolio.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Fitella Nice Tea poszerza portfolio

FoodCare wzmacnia ofertę swojej nowej marki.

Kraj, 26 lipca 2013

Kampania napoju Roko przynosi efekty

Firma Zbyszko jest zadowolona z działań komunikacyjnych prowadzonych dla swojej marki.

Kraj, 3 lipca 2013

Kolejny etap telewizyjnej kampanii Blacka

Spot reklamowy "Black Jet - The Sky’s The Limit!" trafił do kin w całej Polsce.

Kraj, 28 czerwca 2013

FoodCare wprowadza kobiecą wersję Blacka

Według danych firmy blisko 40 proc. konsumentów tej marki to przedstawicielki płci pięknej.

Kraj, 14 czerwca 2013

Black Jet startuje

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "The sky’s the limit!" z udziałem Mike’a Tysona.

Kraj, 23 maja 2013

FoodCare odsłania butelkę nowego napoju

Firma informuje o rozpoczęciu dystrybucji napojów z nowego segmentu.

Kraj, 21 maja 2013

3367 skarg na reklamy

Komisja Etyki Reklamy (KER) prowadziła w ub.r. postępowania w sprawie 208 różnych przekazów reklamowych, wydając 154 uchwały, o 62 więcej niż w roku 2011.

Kraj, 17 maja 2013

Bartłomiej Potęga wzmacnia dom mediowy Codemedia

Dołączył do teamu Szczepana Okły, group account directora.

Kraj, 16 maja 2013

Frugo walczy o młodego konsumenta i przywrócenie dobrych zwyczajów

Za kreację kampanii odpowiada Iwo Zaniewski z agencji PZL.

Kraj, 14 maja 2013

Black rozwija skrzydła z LOT-em i Mikiem Tysonem

FoodCare zapowiada ekspansję na rynki zagraniczne, a z brandem Fitella wchodzi w nowy segment.

Kraj, 10 maja 2013

Mike Tyson w Polsce

Ambasador marki Black w przyszłym tygodniu pojawi się w Warszawie.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Fani zagrają o spotkanie z Tysonem

W Facebooku ruszyła aplikacja FoodCare zapowiadająca kampanię napoju Black.

Kraj, 14 marca 2013

Frugo zaklina wiosnę

Dzisiaj ruszają działania ambientowe marki.

Kraj, 1 marca 2013

FoodCare podsumowuje wyniki za 2012 rok

Obroty firmy uplasowały się na poziomie 652,5 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Kraj, 15 lutego 2013

Frugo "zalało" krakowski Rynek

FoodCare rozdał wczoraj 50 tys. butelek swojego napoju.

Kraj, 6 lutego 2013

FoodCare chce zwiększyć udziały marki Blow

Po dwóch miesiącach od zakupu marki firma FoodCare wprowadziła na rynek energetyk w nowej odsłonie.

Kraj, 5 lutego 2013

Frugo ma nową stronę internetową

FoodCare prowadzi komunikację również w social mediach.

Zagranica, 29 stycznia 2013

Sprzedaż Black Energy w Wielkiej Brytanii zagrożona

Jak poinformowali przedstawiciele brytyjskich sieci Asda, Sainsbury's oraz Tesco, rośnie liczba skarg klientów związana z dystrybucją przez tych marketerów produkowanego w Polsce energetyka Black Energy, którego ambasadorem jest Mike Tyson.

Kraj, 8 stycznia 2013

Setki skarg na kampanię Heyah

Kampania z Leninem w roli głównej może ustanowić rekord liczby skarg Komisji Etyki Reklamy.

Kraj, 17 grudnia 2012

Frugo i Black na Warsztatach Filmu Reklamowego

W Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki Frugo i Black.

Kraj, 14 grudnia 2012

Grzechometr marki Black

Rachunek sumienia w ramach kampanii konsumenckiej FoodCare.

Kraj, 12 grudnia 2012

Frugo rozgryza zimę

FoodCare poszerza portfolio żelków.

Kraj, 6 grudnia 2012

FoodCare przejmuje Blow

Firma kupuje markę i zapowiada, że wyda 12 mln zł na jej promocję z udziałem amerykańskiej aktorki.

Kraj, 16 listopada 2012

Black liderem na rynku energetyków?

FoodCare deklaruje znaczące wzrosty sprzedaży Black Energy.

Kraj, 30 października 2012

Rekordowa liczba skarg w sprawie kampanii FoodCare

Komisja Etyki Reklamy w trakcie postępowania dotyczącego kampanii FoodCare.

Kraj, 29 października 2012

FoodCare sam ocenzurował kampanię napoju Black

Reklamy "Black sex energy" pojawią się w innej wersji.

Kraj, 26 października 2012

Frugo wita jesień lodami

FoodCare poszerza portfolio marki o "aksamitne" lody.

Kraj, 10 października 2012

Kilkaset skarg na erotyczną kampanię Black

Komisja Etyki Reklamy zajmie się reklamami napoju FoodCare.

Przetargi, 5 października 2012

BrandLab wygrał obsługę PR FoodCare

Agencja jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne, w tym PR korporacyjny i PR produktowy marek.

Przetargi, 5 października 2012

Przetarg na markę Gellwe

W konkursie biorą udział trzy agencje.

Kraj, 2 października 2012

Grey Group z kolejną odsłoną kampanii napoju Black

Na początku października rusza nowa odsłona kampanii napoju energetyzującego Black produkowanego przez FoodCare. Kampania będzie emitowana pomimo negatywnego zaopiniowania przez Komisję Etyki Reklamy.

Kraj, 1 października 2012

Nowa odsłona reklamy Blacka

FoodCare rusza z kolejną odsłoną kampanii promującej napój energetyczny.

Kraj, 28 września 2012

Reklama napoju Black z Tysonem powinna być emitowana po godz. 20

Rada Reklamy orzekła, że spot TV narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.

Kraj, 28 września 2012

Awans w OS3 Multimedia

Joanna Dobrowolska została client service directorem.

Kraj, 21 września 2012

FoodCare wzbogaca linię 4Move

W portfolio marki 4Move pojawią się witaminowe suplementy diety w puszkach.

Kraj, 18 września 2012

Gellwe z ogólnopolską akcją dla dzieci

FoodCare rusza z nowym projektem.

Kraj, 13 września 2012

Wzmocnienia w marketingu FoodCare

Dział ma nowego analityka sprzedaży, specjalistę oraz trade marketing managera.

Kraj, 12 września 2012

FoodCare poszerza linię napoju Black

Black Sex Energy promowany jest jako energetyk z afrodyzjakiem.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Frugo wprowadza żelki

FoodCare poszerza ofertę marki.

Kraj, 14 sierpnia 2012

FoodCare wchodzi na rynek RTD

Prezes Włodarski liczy, że do końca br. sprzeda 10 mln butelek Buddhy.

Kraj, 10 sierpnia 2012

FoodCare w nowym segmencie rynku

Debiutują lody Black Energy.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Z Danone Polska do FoodCare

Piotr Midor odpowiada za eksport marek FC.

Kraj, 26 czerwca 2012

Z FireFly Creation do Grey Group

Jacek Wójcik objął stanowisko senior copywritera.

Kraj, 19 czerwca 2012

4Move z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

FoodCare wspiera swój izotonik.

Kraj, 12 czerwca 2012

Black z Tysonem - druga odsłona [wideo]

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej napoju energetycznego.