M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Glamour (marka)"

Kraj, 3 czerwca 2008

Wilkanowicz-Devoud w nowym projekcie G+J; Szawarska nową naczelną "Gali"

Marzena Wilkanowicz-Devoud, redaktor naczelna tygodnika "Gala" (G+J Polska), rozpoczyna pracę nad nowym projektem pozostającym w kręgu zainteresowań wydawnictwa G+J. Jednocześnie...

Zagranica, 2 czerwca 2008

Magazyn "Tatler" wchodzi do Rosji

Conde Nast International wprowadzi na rosyjski rynek magazyn "Tatler". Będzie to kolejna licencja tego koncernu w Rosji, gdzie wydaje on...

Kraj, 2 czerwca 2008

Gallaher wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet. Są to papierosy...

Kraj, 29 maja 2008

G+J wspiera reklamą ekologiczne wydanie "Glamour"

Sprzedaż czerwcowego wydania magazynu "Glamour" (G+J Polska) wspiera kampania reklamowa. Tematem przewodnim wydania jest ekologia. Poza tekstami publikowanymi pod wspólnym...

Kraj, 13 maja 2008

Marta Jankowska-Cieplak przechodzi do tytułów Edipresse

Marta Jankowska-Cieplak objęła stanowisko szefowej działu uroda i lifestyle dwutygodnika "Viva!". Będzie również odpowiedzialna za dział urody i zdrowia w...

Kraj, 5 maja 2008

Joanna Winiarska szefem działu urody "Glamour"; Marta Rudowicz odchodzi

Joanna Winiarska obejmie stanowisko szefa działu urody miesięcznika "Glamour" (Wydawnictwo G+J). Zastąpi na tym stanowisku Martę Rudowicz, która odchodzi z...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Joanna Winiarska pokieruje działem urody "Glamour"

Joanna Winiarska dołączy do redakcji magazynu "Glamour" (G+J Polska). Będzie pełnić funkcję szefa działu uroda. Dotychczas pracowała w redakcji miesięcznika...

Kraj, 31 marca 2008

"Avanti" i MasterCard organizują Mistrzostwa Polski w Zakupach

Mistrzostwa Polski w Zakupach, konkurs dla czytelniczek miesięcznika shoppingowego "Avanti", organizuje Agora, wydawca magazynu, a partnerem wydarzenia, które odbędzie się...

Kraj, 26 marca 2008

"Glamour" w cenie 2,90 zł, z rabatami na zakupy do 50 proc.

Kwietniowe wydanie "Glamour" (G+J Polska) ma promocyjną cenę - 2,90 zł. W sprzedaży jest od dziś w nakładzie 300 tys....

Kraj, 14 marca 2008

Sieć Eska wspiera kolejną edycję Eska Music Awards

W przyszłym tygodniu Radio Eska i Eska Rock po raz siódmy ogłosi nominacje do nagród muzycznych Eska Music Awards. Gala...

Kraj, 7 marca 2008

Kobieta Roku "Glamour" w sieci Plus

Sieć Plus uruchomiła wspólnie z firmą LookSoft serwis mobilny poświęcony konkursowi Kobieta Roku "Glamour", który zakończył się 29 lutego br....

Kraj, 4 marca 2008

Platforma Miasto Muzyki promuje się w prasie

Miasto Muzyki, internetowa platforma muzyczna RMF FM, rozpoczęła wizerunkową kampanię w prasie. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział promocji...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 21 lutego 2008

"Glamour Style" debiutuje z marcowym wydaniem miesięcznika "Glamour"

Dzisiaj ukazuje się marcowe wydanie magazynu "Glamour" razem z magazynem shoppingowym "Glamour Style". To przewodnik po stylu polskich gwiazd, a...

Kraj, 5 lutego 2008

Nike przygotowało wielowymiarowy projekt adresowany do kobiet

Firma Nike rozpoczęła w Polsce kampanię marketingową pod hasłem "Taka jestem", która ma promować kobiety sportowców, a zarazem zachęcić do...

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 25 stycznia 2008

Avon wprowadza wodę perfumowaną Flower by Cynthia Rowley

Avon Cosmetics Polska wprowadza nową wodę perfumowaną Flower by Cynthia Rowley sygnowaną nazwiskiem amerykańskiej projektantki. Debiut produktu wspiera kampania prasowa...

Kraj, 8 stycznia 2008

Reserved rusza z promocją kolekcji autorstwa Paprockiego & Brzozowskiego

Reserved rusza z pierwszą w tym roku kampanią promocyjną. Będzie w niej wspierał kolekcję odzieży zaprojektowaną przez polskich projektantów Paprockiego...

Kraj, 8 listopada 2007

Arkadia wprowadza do oferty karty podarunkowe

Firma Reklamowa Kuc przygotowała kampanię reklamową (teasery, projekt kart i opakowań, materiały promocyjne) wprowadzającą karty podarunkowe CH Arkadia. Reklama pojawi...

Kraj, 31 października 2007

"National Geographic" wsparty kampanią, z kalendarzem

Listopadowemu wydaniu "National Geographic Polska" (G+J Polska) towarzyszy kampania reklamowa. Wykorzystywane są wybrane magazyny ("Newsweek", "Forbes", "Logo", "Foto", "Fotografia Cyfrowa",...

Kraj, 29 października 2007

Kampania New Yorkera nawiązuje do stylistyki horrorów Stanleya Kubricka

Firma odzieżowa New Yorker Polska rozpoczęła jesienną kampanię wizerunkową. Obejmie ona telewizję (MTV, Viva), kino (Cinema City i Multikino), prasę...

Kraj, 2 października 2007

Velvet w opakowaniach projektowanych przez czytelniczki tytułów G+J

W listopadzie br. pojawi się w sprzedaży limitowana seria chusteczek marki Velvet z portfolio Kimberly-Clark. Będą dostępne w specjalnych opakowaniach-pudełkach...

Kraj, 5 września 2007

Finał Glamour Night i inne nowe projekty w G+J Polska

Czytelniczki miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) wybrały 5 najlepszych klubów muzycznych w Polsce z 15 nominowanych przez redakcję tytułu. Finał plebiscytu...

Kraj, 30 sierpnia 2007

"Glamour" z kampanią i gratis DVD z modą do całego nakładu

"Glamour" (G+J Polska) do całego nakładu wrześniowego dołącza gratis płytę DVD ze światowymi pokazami mody sezonu jesień-zima 2007/2008. Cena wydania...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Herbapol Lublin wspiera reklamą Figurę1 i Figurę2

Ogólnopolska kampania reklamowa wspiera herbatki ziołowe Figura1 i Figura2 Herbapolu Lublin. Trzon kampanii stanowią spoty telewizyjne emitowane pod hasłem "Mam...

Kraj, 28 czerwca 2007

G+J Polska inwestuje w projekt telekomunikacyjny

Wydawnictwo G+J Polska we współpracy z GTS Energis uruchamia pod marką Halo.pl usługę tanich połączeń międzynarodowych. Usługa ta realizowana jest...

Kraj, 26 czerwca 2007

Zaskakujący finał warszawskiego wyścigu na szpilkach "Glamour"

Mężczyzna ucharakteryzowany na kobietę wziął dla żartu udział w warszawskim evencie magazynu "Glamour" (G+J Polska) skierowanym do pań - w...

Kraj, 19 czerwca 2007

Minimum 7-centymetrowe szpilki kartą do udziału w wyścigu "Glamour"

Miesięcznik "Glamour" (G+J Polska) zorganizuje kolejną edycję akcji dla swoich czytelniczek "Wyścig na szpilkach". Tym razem zabawa będzie miała dwie...

Kraj, 19 czerwca 2007

Wieteska przejmie czasowo kompetencje dyr. wydawniczego "Glamour"

Michał Wieteska, project manager w dziale new business w wydawnictwie G+J Polska, obejmie od początku lipca br. również kompetencje dyrektora...

Kraj, 19 czerwca 2007

Konkurs Olympusa elementem kampanii wizerunkowej

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Olympus Polska dotycząca aparatu Olympus mju 770 SW. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem: telewizję (billboardy...

Kraj, 5 czerwca 2007

Apart reklamuje brylanty, korzystając z wizerunku Anety Kręglickiej

Sieć salonów jubilerskich Apart rozpoczęła kampanię reklamową kolekcji brylantów, której twarzą została Aneta Kręglicka, była Miss Świata. Reklamy z jej...

Kraj, 29 maja 2007

Coca-Cola Light rozpoczyna długofalową kampanię

Coca-Cola Poland rozpoczyna kampanię "Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie" promującą markę Coca-Cola Light. Celem akcji jest podniesienie świadomości...

Kraj, 25 maja 2007

Jolanta Kurek nowym z-cą dyrektora reklamy "Vivy!"

Jolanta Kurek została zastępcą dyrektora reklamy dwutygodnika "Viva!" w ramach platformy tytułów luksusowych Edipresse Polska. Zastąpiła Annę Wodzyńską, która odeszła...

Kraj, 22 maja 2007

G+J planuje przetarg na obsługę mediową

Wydawnictwo G+J Polska zamierza przeprowadzić w tym roku przetarg na obsługę mediową. Obecnie spółka współpracuje ze Starcomem. Nieznany jest dokładny...

Kraj, 17 maja 2007

Wydawnictwo G+J będzie współpracowało z Sare

Wydawnictwo G+J Polska wybrało w drodze konkursu firmę Sare, która obsłuży komunikację newsletterową w ramach platformy serwisów internetowych prowadzonych przez...

Kraj, 11 maja 2007

G+J Polska o ok. 25 proc. zwiększy budżet na wydatki w mediach w br.

G+J Polska o ok. 25 proc. podniesie w br. wydatki na kampanie swoich magazynów w mediach w stosunku do 2006...

Kraj, 23 marca 2007

Urodzinowy "Glamour" w niższej cenie, większym nakładzie i wsparty reklamą

Kwietniowy numer miesięcznika "Glamour" (G+J Polska), który jest jednocześnie wydaniem urodzinowym, ukaże się w niższej cenie egzemplarzowej. Magazyn kosztuje 3,9...

Kraj, 23 marca 2007

Bauer domaga się od G+J Polska zaprzestania wykorzystywania nazwy Kobieta Roku

Wydawnictwo Bauer domaga się zaprzestania wykorzystywania tytułu Kobieta Roku przez G+J Polska. Przedwczoraj G+J rozstrzygnął plebiscyt na Kobietę Roku Glamoura,...

Kraj, 16 marca 2007

Polski "Glamour" po raz pierwszy organizuje plebiscyt Kobieta Roku "Glamour"

Polska edycja "Glamour" (G+J Polska) organizuje po raz pierwszy plebiscyt Kobieta Roku "Glamour". Wydarzenie ma już kilkuletnią tradycję w Stanach...

Kraj, 15 marca 2007

Top Secret w cross-promocji z batonikami Mars, będzie wsparcie w mediach

Marka odzieżowa Top Secret (Redan SA) rozpocznie w przyszłym tygodniu wspólną akcję promocyjną z producentem batoników Mars Delight (Masterfoods). Każdy,...

Kraj, 13 marca 2007

"Glamour" organizuje konkurs poprzedzający Narodowy Dzień Glamour

"Glamour" (G+J Polska) organizuje konkurs "Metamorfozy - Zmień swój wygląd z Glamour". Jego finał 21 kwietnia odbędzie się w warszawskich...

Kraj, 29 stycznia 2007

MSD Polska w kampanii telewizyjnej zachęca Polki do szczepień

Agencja Adcon przygotowała kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek pierwszej szczepionki przeciwko rakowi szyjki macicy - Silgard (MSD Polska). Agencja...

Kraj, 22 grudnia 2006

G+J Polska przeprowadzi w 2007 r. relaunch jednego z magazynów

Wydawnictwo G+J Polska w przyszłym roku przeprowadzi relaunch jednego ze swoich magazynów. Nie udało się nam ustalić, jaki to będzie...

Kraj, 20 grudnia 2006

Kozak i Szymańska w zespole menedżerów odpowiedzialnych za nowy projekt G+J

Agnieszka Kozak, obecnie dyrektor wydawniczy magazynu "Glamour", objęła równocześnie analogiczne stanowisko w nowym magazynie luksusowym, z którym G+J Polska zamierza...

Kraj, 11 grudnia 2006

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

Kraj, 21 listopada 2006

Natalia Halicka została twarzą światowej kampanii okularów Prady

Natalia Halicka, modelka agencji New Age PR, została twarzą światowej kampanii linii okularów przeciwsłonecznych Prady - Genny. Jej zdjęcia ukażą...

Kraj, 3 listopada 2006

Communication Unlimited obsługuje wystawę "Tratwa Meduzy"

Agencja Communication Unlimited odpowiada za działania media relations dla wystawy "Tratwa Meduzy. Kobiety w sztuce izraelskiej i potwór tożsamości" organizowanej...

Kraj, 5 października 2006

"Glamour" wprowadzi cykliczne wydanie specjalne "Glamour na zakupy"

Miesięcznik "Glamour" (G+J Media) wprowadzi wydanie specjalne "Glamour na zakupy" o charakterze shoppingowym. Pierwszy numer ukaże się 12 października br....

Kraj, 19 września 2006

Pestka Production obsługuje nowy projekt reklamowy marki Top Secret

Redan SA, producent odzieży marki Top Secret, rozpoczyna jesienną kampanię tego brandu. Głównym medium kampanii jest kino - sieć Cinema...

Kraj, 18 września 2006

Hexeline z kampanią "Rewolucja trwa" kontynuuje proces odmładzania marki

Hexeline, producent damskiej odzieży o tej samej nazwie, rozpoczął kampanię wizerunkową, której celem jest kontynuacja rozpoczętego w ub.r. repozycjonowania marki....