M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Johnson & Johnson (firma)"

Kraj, 24 kwietnia 2013

Piotr Czechowski z MEC na czele Primusa

Nowy dom mediowy w GroupM kompletuje zespół.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Wzmocnienia personalne w Blueberry

Do agencji dołączył account director i digital strategy planner.

Kraj, 19 marca 2013

J&J promuje Johnson's Baby

Marketer aktywizuje działania i ruszył z kampanią marki kosmetyków dla niemowląt.

Kraj, 25 lutego 2013

Agnieszka Pucuła odchodzi z DDB Warszawa

Senior account manager żegna się z agencją.

Kraj, 14 stycznia 2013

OMD zbadało skuteczność digital OOH

Na podstawie jednej z kampanii Johnson & Johnson dom mediowy przeanalizował skuteczność nośników digital OOH.

Zagranica, 27 listopada 2012

Johnson & Johnson zakończył przetarg

Universal McCann będzie kontynuował obsługę marki w USA.

Kraj, 14 listopada 2012

GroupM stworzy Primus dla J&J?

W Polsce prawdopodobnie powstanie nowy brand mediowy dedykowany obsłudze Johnson & Johnson.

Kraj, 7 listopada 2012

Z DDB Warszawa do McCann Erickson

Nowy senior account executive w agencji McCann Erickson.

Kraj, 25 października 2012

Motorola zamyka polski oddział

Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.

Kraj, 4 października 2012

Grażyna Bielicka szefem sprzedaży w Nivei

Menedżerka zastąpi Michael Knusta.

Kraj, 24 września 2012

Sprostowanie: Mead Johnson Nutricion nie należy do J&J

To niezależna spółka farmaceutyczna.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Afekt wzmacnia zespół

Majewski creative directorem, Szymczak senior client managerem.

Kraj, 27 lipca 2012

Z Reckitta do J&J w Szwajcarii

Artur Pieniądz objął stanowisko EMEA customer insights managera.

Zagranica, 26 lipca 2012

Johnson & Johnson ogłosił globalny przetarg kreatywny

Przedmiotem przetargu będzie gigantyczny, szacowany na 2,6 mld dol. budżet koncernu.

Kraj, 25 lipca 2012

Rafał Bachan w Butcher’s Pet Care

Będzie odpowiadał za proces sprzedaży i dystrybucji produktów tej marki w Europie Środkowej.

Zagranica, 18 czerwca 2012

Johnson & Johnson ogłosił przetarg mediowy

Szacowany na 200 mln funtów budżet mediowy marketer przeznaczy na kampanie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).

Zagranica, 15 czerwca 2012

Johnson & Johnson rozpoczyna przetarg mediowy w regionie EMEA

Carat będzie bronić budżetu marketera.

Kraj, 16 maja 2012

Rusza promocja konsumencka Listerine

Johnson & Johnson współpracuje z Los Mejores.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: Wonderland autorem międzynarodowej kampanii dla Funai

We wczorajszym wydaniu "MMP" błędnie podaliśmy, że agencja została kupiona przez Publicis.

Kraj, 16 marca 2012

Sprostowanie: Draft FCB + AdFabrika pracowała dla SC Johnson

We wczorajszej informacji błędnie podaliśmy nazwę marketera.

Kraj, 14 marca 2012

Lewandowska w Kimberly-Clark

Przeszła z Johnson & Johnson.

Kraj, 22 grudnia 2011

Zespół ATL w dziale kreacji Ars Thanea

Wcześniej oboje byli związani z FireFly Creation.

Zagranica, 16 grudnia 2011

Johnson & Johnson wybrał szefa marketingu

Na stanowisko wiceprezesa, odpowiedzialnego za globalny marketing i PR, awansował w strukturach koncernu Michael Sneed.

Kraj, 27 października 2011

Paweł Chrościcki będzie zarządzał J&J

Nowy szef Johnson & Johnson wcześniej zajmował się kategorią chipsów w PepsiCo.

Kraj, 3 października 2011

Tribal DDB wdraża ofertę rozpoznawania obrazu

Agencja interaktywna z grupy Corporate Profiles DDB Group nawiązała współpracę z firmą iTraff Technology.

Zagranica, 30 września 2011

Zmiana w top managemencie PepsiCo

Enderson Guimaraes przejmie od Richarda Goodmana funkcję president of global operations.

Kraj, 21 września 2011

Direct Publishing Group poszerza portfolio tytułów

"Health Care Service" to magazyn typu custom wydawany dla Johnson & Johnson. Jest skierowany do lekarzy i personelu medycznego oraz do pracowników koncernu.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Edelman otwiera oddział digital

10-osobowym zespołem pokieruje Małgorzata Celarek, p.o. digital unit director.

Zagranica, 21 lipca 2011

McCann wyznacza kreatywnego dla Nestle

Miguel Bemfica, chief creative officer z JWT Madrid, dołącza do sieci McCann Erickson w roli globalnego dyrektora kreatywnego zawiadującego budżetem Nestle.

Przetargi, 7 lipca 2011

Tribal DDB pracuje dla Rieber Foods Polska

Agencja zajmie się kompleksową obsługą projektów online marketera.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień trzeci

Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2, pisze o tym, jak podczas imprez towarzyszących konkursowi można otworzyć klapki zgromadzonym uczestnikom.

Przetargi, 22 czerwca 2011

Tribal DDB rozpoczął obsługę Clean & Clear

Agencja zajmie się komunikacją marki w internecie.

Zagranica, 13 czerwca 2011

Listerine w humorystycznej kampanii "Mouth vs Life"

Marka ruszyła z interaktywną kampanią wideo w serwisie YouTube.

Kraj, 31 maja 2011

Garnier uruchamia "Strefę wolną od pryszczy"

Wkrótce ruszy akcja marketingowa kosmetyków do pielęgnacji skóry z problemami.

Zagranica, 25 maja 2011

Johnson & Johnson zmienia strukturę marketingową

Marketer chce dać więcej swobody kierownictwu poszczególnych regionów.

Kraj, 9 maja 2011

Anna Podskarbi zarządza Optimum Media OMD

Po kilku miesiącach Anna Podskarbi formalnie zostaje managing directorem Optimum Media OMD.

Kraj, 7 kwietnia 2011

Awanse w Optimum Media OMD

Stanowisko group accoun directora piastuje Alicja Basiewicz, a Emilia Wilamowska awansowała na CEE senior accounta.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Agros Nova reorganizuje marketing

Monika Kolano-Wysokińska obejmuje kierownictwo marketingu w Agros Novej. Z firmy odszedł Andrzej Łęgosz, dotychczasowy szef marketingu.

Kraj, 25 marca 2011

Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

Kraj, 1 marca 2011

J&J ma kolejną wersję Listerine

Planuje szerokie wsparcie nowości.

Zagranica, 18 lutego 2011

JWT obsługuje markę Listerine

JWT London zajmie się obsługą interaktywną Listerine należącej do Johnson & Johnson.

Kraj, 18 lutego 2011

Romana El Abrashy odpowiada za marki kobiece w KP

Nowa menedżer marketingu będzie opiekować się piwami Redd's i Gingers z portfolio Kompani Piwowarskiej.

Kraj, 28 stycznia 2011

Anna Podskarbi szefem Optimum Media OMD

Po kilku miesiącach rządów Jakuba Bierzyńskiego na szefową agencji awansowała Anna Podskarbi.

Kraj, 21 stycznia 2011

Marek Sypek zajmie się zarządzaniem w Agros Novej

Po pięciu latach kierowania koncernem Johnson & Johnson teraz zajmie się konsolidacją i rozwojem grupy Agros Nova.

Kraj, 24 listopada 2010

Karwowski kręci z Przedrzymirską

Zoom Media chce mocniej zaistnieć na rynku produkcji reklamowej.

Kraj, 23 listopada 2010

J&J zwiększy wydatki na reklamę

Przyszłoroczny budżet reklamowy Johnson & Johnson ma być o kilka procent wyższy od tegorocznego. Głównymi kategoriami, w które marketer zamierza inwestować, będą kosmetyki pielęgnacyjne i leki OTC.

Zagranica, 22 listopada 2010

MasterCard ma nowego global media directora

Ben Jankowski obejmie to stanowisko na początku 2011 r.

Kraj, 10 listopada 2010

J&J wprowadza owocowy wariant Nicorette

Koncern wprowadza pierwszy owocowy wariant gumy pomagającej rzucić palenie.

Zagranica, 8 listopada 2010

Johnson & Johnson rozstrzygnął przetarg marki Clean & Clear

Za paneuropejski budżet reklamowy projektów w sieci ma odpowiadać agencja Dare.

Zagranica, 3 listopada 2010

WPP inwestuje w obecność marek w Facebooku

Holding wydał 5 mln dol. na spółkę Buddy Media specjalizującą się w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie.