M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Naj (marka)"

Do redakcji, 15 kwietnia 2010

"Pani Domu" także tygodnikiem

Sprostowanie

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 30 marca 2010

Salt & Pepper autorem kampanii promocyjnej narzędzi Bosch

Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną ogrodowych elektronarzędzi marki Bosch pod hasłem "14 dni kuszenia". W sklepach Castorama pojawiły...

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Kraj, 9 lutego 2010

Nowa "Pani Domu" będzie kosztowała mniej niż 90 groszy

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr...

Kraj, 9 lutego 2010

G+J po odejściu Anny Niewodzkiej reorganizuje biuro reklamy

Anna Niewodzka, dyrektor reklamy "Glamour", odchodzi z G+J Polska. W związku z tym wydawnictwo zreorganizowało struktury biura reklamy. Obowiązki Niewodzkiej...

Kraj, 1 lutego 2010

Agnieszka Kozak przechodzi z G+J do Zwierciadła

Agnieszka Kozak, dyrektor promocji i wydawniczy magazynów "Gala" i "Glamour" (G+J Polska), przechodzi do Wydawnictwa Zwierciadło. Nie wiadomo, jakie obejmie...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 8 września 2009

"Naj" szykuje specjalne akcje na swoje 15-lecie

G+J Polska w związku z 15-leciem istnienia magazynu "Naj" przeprowadzi kilka niestandardowych działań promocyjnych. Jak podkreśla Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 16 czerwca 2009

W drugiej połowie br. Gerber wystartuje z kampanią wizerunkową

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję....

Kraj, 6 maja 2009

"Tina" śladem "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Bauer zmienia cykl wydawania magazynu "Tina" z tygodniowego na dwutygodniowy. W uzasadnieniu powołuje się na wyniki sprzedażowe dwóch połączonych...

Kraj, 7 kwietnia 2009

G+J będzie wydawać "Mój Przepis", tytuł zainspirowany serwisem internetowym

G+J Polska uruchamia nowy tytuł kulinarny. Jego inspiracją ma być serwis internetowy Mojegotowanie.pl. Jak mówi Edyta Pudłowska, dyr. wydawniczy G+J...

Kraj, 7 kwietnia 2009

TVP zgodziła się na emisję niezmienionego spotu "Wyhamuj w porę!"

Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych uzyskała akceptację TVP spotu w kampanii "Wyhamuj w porę!". Początkowo telewizja warunkowała jego emisję wprowadzeniem...

Kraj, 13 marca 2009

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 25 lutego 2009

Ha-Pantoten z Banah Group

Agencja Banah Group zaczęła pracować dla marki Ha-Pantoten, suplementu diety z portfolio firmy Axellus. Zadaniem agencji było stworzenie layoutu prasowego...

Kraj, 24 lutego 2009

Królik w nowej odsłonie reklam Fisielu zyskał nową twarz

Wczoraj wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisielu, linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z portfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 11 lutego 2009

Zielewska czasowo pokieruje redakcją "Rodziców", Muraszew awansuje w dziale marketingu

Joanna Zielewska, dotychczas z-ca redaktora naczelnego magazynu "Rodzice" (G+J Polska), czasowo obejmie stanowisko szefa redakcji tego pisma. Tym samym przejmie...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 13 stycznia 2009

Coca-Cola promuje system oznaczeń GDA

Coca-Cola Poland Services prowadzi akcję informacyjną na temat systemu GDA (ang. Guideline Daily Amount) - wskazanego dziennego spożycia. Głównym elementem...

Kraj, 29 grudnia 2008

G+J Polska redukuje zespół; łączy redakcje i marketing

G+J Polska zredukowało zespół i zwolniło kilkadziesiąt osób. Liczba ta nie przekroczyła jednak 10 proc. ogółu zatrudnienia. Do tej pory...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 17 października 2008

Nivea Polska reklamuje nowy balsam do ciała Nivea SOS

Nivea Polska wprowadza do sprzedaży nowy kosmetyk - regenerujący balsam do ciała Nivea SOS. Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo...

Kraj, 8 października 2008

Murator zatrudnia dwóch nowych zastępców naczelnej magazynów wnętrzarskich

Wydawnictwo Murator SA utworzyło dwa nowe stanowiska zastępców Małgorzaty Tomczyk, redaktor naczelnej magazynów wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie", "Moje...

Kraj, 1 września 2008

Orłowska oficjalnie naczelną "Naj", Zborowski - jej zastępcą

Jolanta Orłowska została redaktor naczelną tygodnika "Naj", co oficjalnie potwierdziło G+J Polska. O spodziewanej nominacji pisaliśmy na podstawie nieoficjalnych źródeł...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Anna Wrońska zastąpi w "Kuchni" Jolantę Orłowską, która ma kierować "Naj"

Anna Wrońska od 1 września br. będzie nową naczelną miesięcznika "Kuchnia" (Agora SA). Zastąpi Jolantę Orłowską, która rozstaje się ze...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Nazarewicz-Sosińska naczelną nowego serwisu plotkarskiego Kulisy.pl

Platforma Mediowa "Point Group" uruchomiła nowy serwis internetowy Kulisy.pl. Wortal ma charakter plotkarski. Redaktorem naczelnym serwisu została Katarzyna Nazarewicz-Sosińska, wcześniej...

Kraj, 21 lipca 2008

Zmienione "Naj" już w cenie 1 zł utrzymuje poziom sprzedaży

Drugi po zmianach numer tygodnika "Naj" (G+J Polska) w cenie 1 zł miał sprzedaż ok. 446 tys. egz., jak informuje...

Kraj, 14 lipca 2008

Pół miliona sprzedanych egzemplarzy pierwszego relaunchowanego "Naj"

Według szacunków wydawnictwa G+J Polska pierwszy numer relaunchowanego "Naj" rozszedł się w nakładzie ponad 0,5 mln egz. Odświeżony magazyn wszedł...

Kraj, 2 lipca 2008

Konkurentki "Naj" nie zmienią cen okładkowych po relaunchu tego tygodnika

Bezpośrednie konkurentki "Naj" (G+J Polska), tygodniki poradnikowe dla kobiet "Tina" (Bauer), "Przyjaciółka" (Edipresse) i "Pani Domu" (Marquard), nie zmienią cen...

Kraj, 1 lipca 2008

Cena 50 gr za odświeżone "Naj" jest jednorazowa

Cena promocyjna "Naj" po relaunchu 50 gr jest jednorazowa, jak poinformowało G+J Polska, wydawca tytułu. Przedstawiciele firmy nie zdradzają jednak,...

Kraj, 30 czerwca 2008

"Naj" dzięki kolejnym zmianom chce poprawić swoją sytuację w segmencie

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) ukazał się dziś w nowej postaci i w promocyjnej cenie z okazji relaunchu - 50 groszy....

Kraj, 25 czerwca 2008

Bożena Kalinowska sprawuje nadzór artystyczny nad zmianami "Naj"

Bożena Kalinowska sprawuje nadzór artystyczny nad tygodnikiem "Naj" (G+J Polska). Magazyn przechodzi zmiany. Ich efekt ma być widoczny już w...

Kraj, 6 czerwca 2008

G+J, Radio Zet i Polsat organizują Przebojowe Lato 2008

W 20 miastach Polski odbędzie się cykl imprez plenerowych pod wspólnym hasłem "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłą muzyki",...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Algida wprowadza na rynek Śmietankowy Czteropak

Agencja reklamowa McCann Erickson przygotowała kampanię telewizyjną i prasową dla nowego produktu marki Algida (Unilever) - Śmietankowy Czteropak. Reklama podkreśla...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Przetasowania w strukturach sprzedażowych Axel Springer

Do działu sprzedaży korporacyjnej wydawnictwa Axel Springer Polska dołączyły dwie osoby: Ewa Wieczorkiewicz i Paweł Jacek Wach. Obydwoje objęli stanowiska...

Kraj, 28 marca 2008

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska zastępcą naczelnego "Machiny"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika "Machina" (Media Point Group). Jest jednym z dwóch, obok Sławomira Beliny, zastępców...

Kraj, 12 marca 2008

Podravka prowadzi projekt wizerunkowy dla Vegety

Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...

Kraj, 7 marca 2008

Bauer włącza "Chwilę dla Ciebie" do konkurencji z poradnikami dla kobiet

Wydawnictwo Bauer włącza tygodnik "Chwila dla Ciebie" do bezpośredniej konkurencji z poradnikowymi tygodnikami dla pań. Grupę dotychczas tworzyły: "Tina" (Bauer),...

Kraj, 28 lutego 2008

Delecta rozpoczęła duży projekt wsparcia marki Fisiel

Delecta będzie realizowała do końca marca br. projekt silnego wsparcia reklamowego marki Fisiel - linii marchewkowo-owocowych kisieli. Kampania prasowa i...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 7 lutego 2008

Katarzyna Starosta dołącza do zespołu PR w G+J Polska

Po zespołu public relations wydawnictwa G+J Polska dołączyła Katarzyna Starosta. Obejmując stanowisko starszego specjalisty ds. PR, będzie zajmować się działaniami...

Kraj, 5 lutego 2008

G+J realizuje projekt komunikacyjny magazynu "Rodzice"

G+J Polska inwestuje w kampanię promującą marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach...

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 7 stycznia 2008

"Rodzice" mają nowy layout i większy nakład

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) od aktualnego, lutowego wydania, dostępnego od dziś na rynku, odświeża wygląd. Pismo ma nowy layout oraz...

Kraj, 13 grudnia 2007

Henkel i Albedo Marketing wspierają Palette

Henkel prowadzi loterię promocyjną marki Palette organizowaną przez agencję Albedo Marketing. Akcja "Wybierz swój kolor" potrwa do końca br. Promocja...