M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Nielsen (firma)"

Kraj, 28 maja 2012

Szymon Mordasiewicz awansował w Nielsenie

Menedżer odpowiada za region CEE.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 25 maja 2012

Hoop kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych syropów

Wspiera markę Paola loterią konsumencką.

Kraj, 14 maja 2012

Danone wchodzi w segment serów topionych

Firma będzie sprzedawać produkty marki La Vache qui Rit.

Kraj, 11 maja 2012

Nestle wraca z marką Jarzynka na rynek

Marka zastąpi SmakoMyk, który nie spełnił oczekiwań producenta.

Kraj, 10 maja 2012

Hoop wchodzi z innowacyjnym produktem w segment napojów gazowanych

Marketer widzi potencjał w kategorii napojów winogronowych.

Kraj, 7 maja 2012

Nivea równocześnie promuje dwie linie męskich kosmetyków

Wraz z sezonem wiosenno-letnim Nivea intensyfikuje działania reklamowe kierowane do mężczyzn.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 25 kwietnia 2012

Mamba zmienia opakowania

Rusza też odświeżony serwis internetowy marki.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Ruszy nowa kampania Łaciatego

Mlekpol będzie w niej komunikować m.in. nowe opakowania mleka.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Mike Tyson twarzą Blacka

FoodCare z kolejnym bokserem.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Katarzyna Zielińska w reklamie lodów Koral

Marketer kontynuuje strategię zatrudniania celebrytek do kampanii swoich produktów.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Winiary znów atakują nowością w fiksach

Marketer wspiera kampanią kolejny Pomysł na...

Kraj, 5 kwietnia 2012

Puszka Hoop Coli odróżnia się od konkurentów

Nowe opakowanie ma być narzędziem wizerunkowym i promocyjnym.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Energetyki wyhamowały sprzedażowo i reklamowo

W ub.r. spadła sprzedaż napojów energetycznych i wydatki na ich reklamę.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Coca-Cola już promuje Nestea przed sezonem

Powodem rozpoczęcia komunikacji jest nowość w ofercie marki.

Zagranica, 28 marca 2012

Top 100 brytyjskich agencji w 2011 według Nielsena

Największy skok w rankingu agencji brytyjskich przygotowanych przez Nielsena zanotowały Bartle Bogle Hegarty oraz VCCP.

Kraj, 28 marca 2012

Bakalland powtarza kampanię sprzed roku

Za kreację odpowiada agencja Fat Baby.

Kraj, 27 marca 2012

Coca-Cola rusza z promocją Nestea

Koncern przez cały sezon planuje działania promocyjne dla marki Nestea.

Kraj, 19 marca 2012

Coca-Cola nie obawia się kanibalizacji w obrębie energetyków

Marketer liczy, że Monster wzmocni pozycję Burna i całej firmy w tej kategorii.

Kraj, 13 marca 2012

P&G wchodzi w segment tabletek do zmywarek

Marketer wprowadza na rynek markę Fairy Jar Expert.

Kraj, 12 marca 2012

Agros nowym Łowiczem chce pobudzić kategorię syropów

Wprowadza limitowaną edycję produktu.

Kraj, 9 marca 2012

Coca-Cola wprowadza na rynek Monster Energy Drinka

Marketer będzie walczył o pozycję na atrakcyjnym rynku energetyków.

Kraj, 7 marca 2012

Żywiec Zdrój zmienia nazwę na Żywioł

Marketer wprowadza wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie.

Zagranica, 6 marca 2012

Smartfony przegoniły zwykłe komórki w USA

Po raz pierwszy w historii właściciele inteligentnych słuchawek przeważają.

Kraj, 5 marca 2012

Launch Sunbites jedną z największych inicjatyw marketingowych Frito Lay w br.

Marketer wprowadza nowy brand w ramach globalnej restrukturyzacji swego portfolio.

Kraj, 1 marca 2012

Nadawcy obawiają się wyłączenia analogu

Stacje nie wykluczają, że będą kontynuować nadawanie analogowe równocześnie z cyfrowym.

Zagranica, 23 lutego 2012

Google wciąż liderem odwiedzalności

Brytyjski oddział firmy badawczej Nielsen opublikował wyniki odwiedzania stron internetowych za miesiąc styczeń br. w Wielkiej Brytanii. Liderem pozostał Google, który miał 34,8 mln unikatowych użytkowników (liczba bez zmian w porównaniu z grudniem 2011 r.).

Kraj, 10 lutego 2012

Route 66 w nowych opakowaniach

Imperial Tobacco odświeża markę papierosów Route 66.

Zagranica, 8 lutego 2012

Kolejny rekord Super Bowl

Podczas tegorocznego finału Super Bowl w USA padł kolejny rekord oglądalności. Wielki finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego (NFL) oglądało 111,3 mln widzów, tj. o 300 tysięcy więcej niż rok temu.

Kraj, 6 lutego 2012

ID Investigation Discovery w monitoringu

Najmłodsza stacja z portfolio Discovery wchodzi do badań Nielsena.

Kraj, 6 lutego 2012

Nielsen z nowym dyrektorem Bases

Monika Stężewska-Kruk poprzednio kierowała działem badań w USP Zdrowie.

Zagranica, 2 lutego 2012

Londyński oddział Publicisu wygrywa budżet wart 50 mln funtów

Londyński oddział agencji Publicis zwyciężył w wartym 50 mln funtów przetargu jednego z największych brytyjskich brokerów ubezpieczeniowych Confused.com.

Artykuły weekendowe, 27 stycznia 2012

Wina do trzech dych w telefonie

Serwis internetowy prowadzony hobbystycznie przez pracownika Nielsena będzie miał aplikację mobilną.

Kraj, 25 stycznia 2012

Poprawiła się jakość private labels

Produkty marek własnych miały 12,8 proc. udziałów w koszyku spożywczym - wynika z raportu UOKiK.

Kraj, 19 stycznia 2012

Nowość JTI w segmencie niskich cen

Marketer rozszerza markę LD o nowy wariant.

Kraj, 16 stycznia 2012

Philip Morris wprowadza "setki" marki Chesterfield

Dodatkowe formaty mają przyciągnąć do marki konsumentów, którzy szukają nowości na rynku papierosów.

Kraj, 5 stycznia 2012

Nielsen aktywnie w social mediach

Firma badawcza wprowadzi narzędzie do kreowania obecności w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 stycznia 2012

PZL dla nowej marki Nestle

Nowy brand, mający być konkurencją dla "chińskich zupek" Knorra reklamuje się filmem pt. "Nietopielec".

Kraj, 27 grudnia 2011

Hochland w barwach Euro 2012

Marketer będzie je wspierał m.in. w punktach sprzedaży.

Kraj, 14 grudnia 2011

Bahlsen planuje silniejsze wsparcie swoich marek

Marketer chce zainwestować w 2012 r. w nowe produkty i projekty marketingowe.

Kraj, 6 grudnia 2011

Tiger ma 12 proc. udziału w rynku energetyków

Maspeksowi udało się zbudować pozycję marki mimo dość wysokiej ceny.

Kraj, 5 grudnia 2011

Unilever z nowym pozycjonowaniem Gorącego Kubka

Marketer pokazuje nowe powody zakupu i konsumpcji produktu i aktywizuje działania w społecznościach.

Kraj, 29 listopada 2011

Wrigley wraca z kultową marką na polski rynek

Na sklepowe półki trafiła Wrigley Spearmint w nowej odsłonie, a Orbit korzysta z placementu w TV.

Kraj, 18 listopada 2011

Reckitt z lokalną reklamą Vanisha

Reckitt Benckiser Polska ruszył z kampanią reklamową marki odplamiaczy Vanish. Spot jest lokalną polską produkcją agencji Euro RSCG Warsaw, a nie adaptacją kreacji globalnej.

Kraj, 18 listopada 2011

Sprzedaż herbaty wyhamowała, wydatki na reklamę też

Producenci herbaty mniej inwestują w reklamę swoich produktów, wynika z zestawień Kantar Media.

Kraj, 16 listopada 2011

Heinz podkreśla zalety koncentratu Pudliszki

Zupa Pudliszkowa bohaterką kampanii reklamowej.

Kraj, 16 listopada 2011

Polska pierwszym rynkiem debiutu West Duo

Imperial jako trzeci gracz w Polsce wprowadza na rynek dwusmakowe papierosy.

Kraj, 10 listopada 2011

ComScore zainteresowany przetargiem PBI

Amerykański potentat badań internetu analizuje możliwości inwestycji na polskim rynku.

Zagranica, 4 listopada 2011

Google liderem rankingu w USA

Z zestawień Nielsena wynika, że Google był najpopularniejszym serwisem w Stanach Zjednoczonych, który odwiedziło we wrześniu br. blisko 170 mln użytkowników.