M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Onet.pl (firma)"

Kraj, 7 listopada 2007

Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową nowego działu - prezenty

Sklep internetowy Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową promującą nowy dział o nazwie merlinprezenty. Oferuje on ponad 10 tys. produktów i podzielony...

Kraj, 5 listopada 2007

Heads Advertising i MPG odpowiadają za kampanię wizerunkową Polskiej Grupy Energetycznej

Polska Grupa Energetyczna - PGE rozpoczęła kampanię wizerunkową wprowadzającą markę PGE na rynek. Jej celem jest budowa świadomości nowej marki...

Kraj, 5 listopada 2007

G+J wydaje książkę z wywiadami duetu Sekielski-Morozowski

Dział książek wydawnictwa G+J Polska wydał książkę "Teraz My Prześwietlamy". Utrwalono w niej wywiady przeprowadzane w programach telewizyjnych "Prześwietlenie" i...

Kraj, 30 października 2007

Kampania wspiera książkę o 1917 r. wydaną przez "Politykę"

Działania reklamowe wspierają ukazanie się książki z logo tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) pt. "1917 Czerwony Październik". Książka wchodzi do...

Kraj, 29 października 2007

BGŻ wykorzystuje w telewizji wizerunek bliźniaczek

Bank BGŻ rozpoczyna emisję spotu reklamowego "Bliźniaczki", który jest elementem trwającej od 17 października kampanii kont osobistych oraz loterii wspierającej...

Kraj, 5 października 2007

Empik zmienia logotyp, stronę WWW i startuje z kampanią reklamową

Sieć sklepów Empik (Grupa Empik Media & Fashion) zmieniła swój logotyp oraz serwis internetowy WWW. Portal www.empik.com - łączący sklep...

Kraj, 1 października 2007

Loterię promocyjną Mastercook wspiera kampania reklamowa

Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) - "Marzenia do spełnienia". Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN,...

Kraj, 1 października 2007

Marcin Grządka PR managerem Onet.pl

Marcin Grządka objął stanowisko PR managera portalu Onet.pl. To nowa funkcja w strukturach Grupy Onet. Odpowiada m.in. za strategię komunikacyjną...

Kraj, 5 września 2007

Shrek twarzą najnowszej kampanii HP

Firma Hewlett-Packard pod hasłem "OGRomnie fajna wyprawa" prowadzi kampanię reklamową, która ma na celu zachęcenie klientów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Katarzyna Figura i Janusz Gajos w nowej kampanii Eurobanku

W sobotę rusza druga odsłona kampanii wizerunkowej Eurobanku z udziałem gwiazd. Tym razem w reklamach banku występują Katarzyna Figura i...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Herbapol Lublin wspiera reklamą Figurę1 i Figurę2

Ogólnopolska kampania reklamowa wspiera herbatki ziołowe Figura1 i Figura2 Herbapolu Lublin. Trzon kampanii stanowią spoty telewizyjne emitowane pod hasłem "Mam...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Air Show na billboardach w całej Polsce

Organizatorzy Air Show - Międzynarodowych Pokazów Lotniczych, które odbędą się 1 i 2 września br. w Radomiu, zainwestowali w realizację...

Kraj, 13 sierpnia 2007

TVN SA zwiększył zysk netto w I półroczu o blisko 39 proc.

O 38,6 proc., do 134,1 mln zł, wzrósł zysk netto TVN SA w pierwszym półroczu br. w stosunku do analogicznego...

Kraj, 13 sierpnia 2007

Łukasz Mentel zarządza Pixelate Ventures

Łukasz Mentel został dyrektorem zarządzającym Pixelate Ventures, firmy będącej właścicielem serwisu społecznościowego Epuls. Wcześniej był dyrektorem ds. rozwoju portalu Onet.pl....

Kraj, 9 sierpnia 2007

Onet wprowadza gry sieciowe typu multiplayer

Portal Onet.pl uruchomił platformę gier sieciowych, w które jednocześnie może grać wielu użytkowników (tzw. MMO - massive multiplayer online games)....

Kraj, 6 sierpnia 2007

Fama PR wspiera projekt golfowy adresowany do biznesmenów

"Hobby, które wzmocni Twój biznes" - to hasło toczącej się po raz pierwszy ogólnopolskiej kampanii promującej golfa prowadzonej w ramach...

Kraj, 1 sierpnia 2007

"Polityka" z okładką do wyboru, z mapą albo bez niej

Bieżący numer "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wsparty został kampanią telewizyjno-radiową oraz w internecie: TVN, TVN24, radiowa Trójka, Radio Zet, Tok...

Kraj, 3 lipca 2007

Artegence autorem wsparcia w internecie marki Knorr Gorący Kubek

Rozpoczęła się internetowa letnia kampania reklamowa marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). Agencja Artegence odpowiedzialna była za całościowe poprowadzenie internetowej...

Kraj, 27 czerwca 2007

Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej OFE Axa

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej dla Otwartego Funduszu Emerytalnego Axa. Grupą docelową działań reklamowych przebiegających pod hasłem...

Kraj, 22 czerwca 2007

Point of View przygotowało kreacje reklam linii lotniczych SAS

Agencja interaktywna Point of View przygotowała kreację kampanii internetowej linii lotniczych Scandinavian Airlines (SAS). Działania reklamowe rozpoczną się 25 czerwca...

Kraj, 20 czerwca 2007

FreecoNet reklamuje się po raz pierwszy w swojej historii

FreecoNet - platforma VoIP integrująca rozwiązania wielu operatorów i umożliwiająca rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach - rozpoczął pierwszą...

Kraj, 19 czerwca 2007

Konkurs Olympusa elementem kampanii wizerunkowej

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Olympus Polska dotycząca aparatu Olympus mju 770 SW. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem: telewizję (billboardy...

Kraj, 18 czerwca 2007

Sołowow nr. 1 na najnowszej liście 100 najbogatszych Polaków "Wprost"

"Wprost" (AWR "Wprost") ukazało się dziś z dodatkiem "Lista 100 najbogatszych Polaków". Jest to 17. edycja rankingu tygodnika. Wydanie wspiera...

Kraj, 18 czerwca 2007

Hewlett-Packard promuje urządzenia wielofunkcyjne

Firma Hewlett-Packard prowadzi akcje promocyjne związane z promocją laserowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek HP LaserJet P3005 i HP LaserJet 2006....

Kraj, 15 czerwca 2007

Wrangler wdraża europejski projekt promocyjny w Polsce

Firma odzieżowa Wrangler (VF Polska Distribution) rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem "Wrangler Wanted Experience" w trzech miastach Europy. W ramach...

Kraj, 14 czerwca 2007

HP reklamuje promocję produktową dla MŚP

HP Polska w radiu i internecie reklamuje promocję urządzeń wielofunkcyjnych HP LaserJet (drukarka, ksero, skaner i faks w jednym), których...

Kraj, 11 czerwca 2007

Onet nawiązał strategiczną współpracę z Operą Software

Onet.pl i Opera Software nawiązały współpracę, dzięki której powstaje specjalna oferta dla polskich użytkowników. Opera Software jest znana przede wszystkim...

Kraj, 11 czerwca 2007

Tchibo promuje markę Mitch & Co w internecie

Producent kawy Tchibo Warszawa wspiera wprowadzenie najnowszej kolekcji ubrań sygnowanych marką Mitch & Co kampanią w internecie. Powstanie marki Mitch...

Kraj, 23 maja 2007

Electrolux wspiera reklamą ekskluzywną linię Global Design

Producent sprzętu AGD firma Electrolux wprowadziła do sprzedaży nową linię ekskluzywnych kuchennych urządzeń do zabudowy - Electrolux Global Design. Działania...

Kraj, 23 maja 2007

Paralotna przygotowała działania reklamowe dla Kia Carens

Paralotna przygotowała dla Kia Motors kampanię reklamującą model Carens. Kampania pod hasłem "Minivan, maksigwarancja" promuje minivana Kia oraz eksponuje informacje...

Kraj, 22 maja 2007

Digital One, Brainshop U-Boot i Media Direction OMD przygotowały działania dla marki 7UP

Pepsi-Cola General Bottlers Poland odświeżyła wizerunek marki 7UP i postaci Fido Dido. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (m.in....

Kraj, 21 maja 2007

Artegence, JWT Polska i Omnicom Media Group przygotowały kampanię dla marki Knorr

Toczy się kampania edukacyjno-informacyjna zup warzywnych marki Knorr (Unilever Polska), składających się w 80 proc. z suszonych warzyw i w...

Kraj, 21 maja 2007

Nowe książki wydawnictwa National Geographic Polska wsparte kampanią

Przy wsparciu kampanii wydawnictwo National Geographic Polska wprowadza dwie nowości. Są to książki "Mam prawo!" oraz "Poradnik globtrotera". Wydawca sam...

Kraj, 16 maja 2007

Deutsche Bank reklamuje w internecie nową ofertę ubezpieczeniowo-inwestycyjną

Deutsche Bank PBC wprowadza do sprzedaży nowy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy DB Invest Plus. Jest to produkt przygotowany we współpracy z PZU...

Kraj, 15 maja 2007

Agencja Artegence przygotowała kampanię internetową dla BZ WBK SA nawiązującą do kreacji ATL

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii dotyczącej konta oszczędnościowego Banku Zachodniego WBK SA. - Kampania składać się będzie z...

Kraj, 6 kwietnia 2007

Onet: specjalna wersja strony głównej dla Polaków na Wyspach, wiosenna obniżka cen OnetBanerów

Onet.pl uruchomił specjalną wersję swojej strony głównej - Onet.eu - dla Polaków mieszkających na Wyspach Brytyjskich. W przygotowywaniu strony uczestniczy...

Kraj, 30 marca 2007

Ad Fabrika FCB, Arip i MediaVest przygotowały nową kampanię dla UPC

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, która informować będzie o nowych pakietach telefonicznych sieci. Strategię i kreację działań ATL...

Kraj, 30 marca 2007

Cadbury Wedel prowadzi multimedialną komunikację Ptasiego Mleczka wokół serialu "Magda M."

Producent słodyczy Cadbury Wedel uruchamia multimedialną platformę komunikacyjną marki Ptasie Mleczko związaną ze sponsoringiem serialu "Magda M." nadawanego w telewizji...

Kraj, 27 marca 2007

"Wprost" z dodatkiem o nieruchomościach wsparty kampanią

Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") ukazał się z 52-stronicowym dodatkiem o nieruchomościach "Jak mieszkać". Numer wspiera kampania radiowa w RMF FM...

Kraj, 22 marca 2007

PZU SA zaczyna drugi etap kampanii "Strefa zysku"

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej PZU SA "Strefy zysku" ze spotem pt. "Profesor". Kampania obejmuje zasięgiem TVP, TVN, Polsat, TV4,...

Kraj, 22 marca 2007

"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowanym medium w ub.r. wg zestawienia IMM

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) była najczęściej cytowanym medium w 2006 r., jak wynika z rocznego zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów (IMM)....

Kraj, 20 marca 2007

TVN wystartował z multimedialnym serwisem TVN24.pl

Grupa TVN oficjalnie uruchomiła wczoraj swój serwis TVN24.pl. O planach związanych z tym przedsięwzięciem pisaliśmy w DS "MMP" z 22...

Kraj, 16 marca 2007

Onet.pl i Play podpisały strategiczną 3-letnią umowę o współpracy w zakresie multimediów

Onet.pl i Play (P4) podpisały 3-letnią strategiczną umowę o współpracy w zakresie budowy i sprzedaży ekskluzywnej mobilnej oferty multimedialnej. Play...

Kraj, 13 marca 2007

Kwietniowy "Forbes" z listą najbogatszych Polaków w podniesionym nakładzie

Do 100 tys. egz. Axel Springer Polska podniósł nakład bieżącego, kwietniowego wydania "Forbesa". Średni nakład magazynu wynosi ok. 70 tys....

Kraj, 12 marca 2007

TVN otworzył lokalną siedzibę w Katowicach

TVN otworzył lokalną siedzibę w Katowicach. Dotychczas swój oddział w Katowicach miał TVN24. Teraz lokalną redakcję na Śląsku mieć będą...

Kraj, 14 lutego 2007

"Polityka" z promocją i drugim wydaniem "Pomocnika psychologicznego"

Aktualne wydanie tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wspiera kampania reklamowa. Numer ukazał się z drugą edycją bezpłatnego redakcyjnego dodatku "Pomocnik...

Kraj, 20 grudnia 2006

Jacek Gadzinowski odpowiada w PTC za Erę Biznes i Blueconnect

Jacek Gadzinowski został nowym brand managerem marki Era Biznes i Blueconnect w Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. Zastąpił na...

Kraj, 20 grudnia 2006

"N.p.m. Magazyn Turystyki Górskiej" odświeża layout

"N.p.m. Magazyn Turystyki Górskiej" odświeża layout i wprowadza zmiany w treści. Od wydania styczniowego miesięcznik ma inny, grubszy papier na...

Kraj, 15 grudnia 2006

"Wprost" po raz pierwszy z filmem DVD dołączonym do części nakładu świątecznego wydania

Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") po raz pierwszy ukaże się z filmem na DVD. Płyta z "Opowieścią wigilijną" będzie dołączona do...

Kraj, 15 grudnia 2006

Styczniowy "Forbes" z przedrukiem kontrowersyjnego tekstu z rosyjskiej edycji

Styczniowy "Forbes" (Axel Springer Polska) w promocji poleca przedruk tekstu ze swojej rosyjskiej edycji. Chodzi o kontrowersyjny, okładkowy artykuł o...