M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola (marka)"

Kraj, 17 czerwca 2014

Nestea kontynuuje promowanie wolności

Rusza aktywacja digitalowa wspierana kampanią w internecie. Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Kraj, 6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 22 stycznia 2014

W niemieckim Lidlu nie kupimy już Coca-Coli

W Polsce z koncernem Coca-Cola Lidl pracuje przy pojedynczych ofertach.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 3 grudnia 2013

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Kraj, 29 listopada 2013

K2 zajmie się częścią projektów Coca-Coli

Agencja nadal będzie współpracować z marketerem.

Kraj, 22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

Kraj, 12 listopada 2013

Nowy team kreatywny w Havas Worldwide Warsaw

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń po odejściu z Lowe Warsaw dołączyli do HWW.

Zagranica, 11 października 2013

YouTube marką młodego pokolenia

Firma Thinkhouse przygotowała listę 100 marek, z którymi utożsamiają się młodzi Brytyjczycy.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 19 lipca 2013

Wakacyjny spot Coca-Coli

Marka rusza z następnym etapem kampanii "Podziel się radością".

Kraj, 11 lipca 2013

W Polskę ruszają Connect Trucki Coca-Coli

Agencja Havas Engage Warsaw rozpoczyna aktywację dla marki Coca-Cola, konsumenci mogą umieścić imię na puszkach napoju.

Kraj, 8 lipca 2013

Śpiewak i Murawska odchodzą z McCann Warsaw

Jędrzej Oleszkiewicz przeniesiony do biura agencji w Moskwie.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Coca-Cola wprowadza na rynek dwudzielne puszki

W ramach akcji "Share the happiness" Coca-Cola proponuje nowość dla konsumentów.

Kraj, 24 maja 2013

"Podziel się radością" - nowy spot Coca-Coli

Imiona na butelkach napoju to tylko część platformy komunikacyjnej.

Zagranica, 21 maja 2013

Kellogg's z tajną recepturą

Producent chce walczyć z rosnącą konkurencją marek własnych w sieciach.

Zagranica, 15 maja 2013

Coca-Cola walczy z otyłością

Firma zapowiedziała czteropunktowy program, który wdroży na wszystkich rynkach.

Kraj, 7 maja 2013

Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością

Rusza kampania wspierająca zdjęcie logotypu z najcenniejszej marki FMCG.

Kraj, 6 maja 2013

Cztery statuetki Clio dla Polaków

180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam Brands oraz Platige Image nagrodzone w międzynarodowym konkursie Clio Awards 2013.

Zagranica, 6 maja 2013

Coca-Cola usuwa z butelek swoje logo

W sprzedaży są już opakowania z imionami "właścicieli" zamiast logotypu.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Nowa kampania Coca-Coli promuje ruch [wideo]

Marketer chce zachęcić Polaków do wprowadzenia większej porcji ruchu w ich codzienne życie, nie tylko w postaci sportu, lecz także w formie drobnych, codziennych aktywności, np. prac w ogrodzie.

Kraj, 22 kwietnia 2013

Coca-Cola Zero: "Uwierzysz jak spróbujesz" [wideo]

Po zeszłorocznym "Skyfall" drugie mocne uderzenie marki.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Aktywacja marki Coca-Cola

Agencja Havas Engage Warsaw wygrała przetarg na kompleksową realizację aktywności z zakresu experiential samplingu dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Nestea.

Zagranica, 8 kwietnia 2013

Cola i Coke Zero smakują tak samo

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią.

Zagranica, 6 lutego 2013

Przetarg mediowy Coca-Coli w Wlk. Brytanii

Marketer ogłosił przetarg mediowy na obsługę wartego 30 mln funtów budżetu mediowego, który obecnie jest obsługiwany w Wlk. Brytanii przez Vizeum.

Zagranica, 29 stycznia 2013

Nostalgiczna Coca-Cola

Marka spogląda w przeszłość na swoje 30-lecie i chce zachować lifestyle'owy charakter.

Kraj, 15 stycznia 2013

Ponad 5,5 mln widzów obejrzało "Misie polarne" Coca-Coli

Marka zaprezentowała nietypowy 7-minutowy spot w reżyserii Ridleya Scotta.

Kraj, 11 stycznia 2013

Misie polarne Coca-Coli na puszkach i w kampanii

Po premierze 7-minutowego filmu marki rozpocznie się trwająca do końca lutego kampania.

Zagranica, 3 grudnia 2012

Coca-Cola wyróżniona w Cannes

Coca-Cola zostanie ogłoszona Marketerem Roku 2013 na Międzynarodowym Festiwalu Cannes Lions.

Kraj, 21 listopada 2012

Katarzyna Zadworny dołącza do K2

Na miejsce Jakuba Krawczyka, który od sierpnia pracuje w Ogilvy Interactive, pojawiła się nowa osoba.

Kraj, 14 listopada 2012

PZL świątecznie dla Alior Banku

Pożyczka Świąteczna w wydaniu Alior Banku.

Kraj, 30 października 2012

Wzrosty Coke Zero, marka już nie tylko dla mężczyzn

Obecna kampania z Jamesem Bondem nie oznacza, że brand jest wyłącznie męski.

Kraj, 17 października 2012

Burger King we wspólnej promocji z Coca-Colą

Akcji towarzyszy kampania w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.

Zagranica, 3 października 2012

Masowe zwolnienia w nowojorskim oddziale agencji BBH

Szef grupy Bartle Bogle Hegarty Gwyn Jones przyleciał w czwartek z Londynu do Stanów Zjednoczonych, by osobiście przekazać 120 pracownikom agencji wiadomość o zwolnieniu.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Krzysztof Grucela ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Marketer został dyrektorem ds. współpracy z kluczowymi klientami.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Z Kompanii Piwowarskiej do Coca-Coli

Artur Mazur objął stanowisko channel managera.

Kraj, 22 sierpnia 2012

Coca-Cola razem z Playem

Marketerzy prowadzą wspólną akcję promocyjną.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Nowa Fanta w ofercie Coca-Coli

Specjalna seria napoju kontynuuje założenia kampanii "Fanta. Mniej powagi. Więcej zabawy".

Kraj, 10 lipca 2012

Hoop Cola zwiększa sprzedaż, chociaż mniej wydaje na reklamę

Sprzedaż marki rośnie szybciej niż rynek.

Kraj, 28 czerwca 2012

Coca-Cola zyskuje dzięki Euro 2012 i kosztem Pepsi

Marketer chwali się, że jego flagowa marka ma najwyższe udziały od lipca ub.r.

Kraj, 20 czerwca 2012

Kolejne dwie statuetki dla DDB

To już trzeci Lew tej agencji na festiwalu w Cannes.

Kraj, 14 czerwca 2012

Rekordowa oglądalność meczu Polska - Rosja

Jeden z najbardziej emocjonujących meczów Euro 2012 oglądało na wszystkich antenach TVP ponad 16 mln widzów. Jednak dochody z reklam były niższe.

Kraj, 28 maja 2012

Druga seria kolekcjonerskich puszek Coca-Cola

Marketer w ramach sponsoringu Euro 2012 sprzedaje napoje w limitowanych puszkach.

Kraj, 24 maja 2012

Onet rusza z piłkarskim magazynem wideo

Wyłącznym sponsorem programu "EuroKontakt" została Coca-Cola.

Kraj, 24 maja 2012

Puszka sleek Coca-Coli z Lewandowskim tylko w Biedronce

Marketer po raz kolejny realizuje specjalny projekt dla Jeronimo Martins Dystrybucja.

Kraj, 11 maja 2012

Pepsi zrezygnowała z projektu portów z powodu Euro 2012

Firma nie chciała imprezami plenerowymi wchodzić w drogę Coca-Coli.

Kraj, 26 kwietnia 2012

LOT rozdaje fanom bilety na Euro 2012

Rusza nowa akcja PLL LOT i Coca-Coli w Facebooku.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Video mapping dla Coca-Coli

Coca-Cola z multimedialnym show w Warszawie.