M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Glamour (marka)"

Kraj, 5 października 2010

Joanna Brodzik w reklamie Olay

Procter & Gamble (P&G) wprowadza do komunikacji marki znaną lokalną celebrytkę.

Kraj, 5 października 2010

Redan podkreśla miejski styl kreacji

Elementem podjętych działań komunikacyjnych jest product placement w serialu "Usta, usta" nadawanym przez TVN.

Kraj, 14 września 2010

Eska płaci rachunki

Sieć stacji radiowych prowadzi kampanię reklamową kolejnej edycji akcji promocyjnej.

Kraj, 25 sierpnia 2010

Całka zajmie się tytułami poradnikowymi Bauera

Była dyrektor reklamy "Glamoura" ma zająć się tytułami poradnikowymi w Wydawnictwie Bauer.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Energetyczne płatki od Lubelli

Grupa Maspex wspiera kampanią markę płatków ActiVita.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Blanka Muraszew przeszła z G+J do Bauera

Segment pism młodzieżowych Bauera ma nowego promotion managera.

Kraj, 11 sierpnia 2010

Celebryci w kampanii Samsunga

Nowy model telefonu Samsung Wave promują znane osoby świata show-biznesu.

Kraj, 19 lipca 2010

Szymańska zastępuję Całkę w "Glamourze"

Nowy szef reklamy miesięcznika został awansowany wewnętrznie.

Kraj, 5 lipca 2010

Całka odchodzi z G+J do Bauera

Szefowa biura reklamy "Glamoura" odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 22 czerwca 2010

TVN też chce mieć program o modelkach

Po "Supermodelkach" w TVP1 teraz będą top modelki w TVN. To jedna z jesiennych nowości stacji.

Kraj, 25 maja 2010

Nowość od Maybelline wsparta kampanią

McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.

Kraj, 17 maja 2010

Walk The Line dla Ciba Vision

Agencja stworzyła reklamę soczewek kontaktowych adresowaną do aktywnych kobiet.

Artykuły weekendowe, 14 maja 2010

Byłe naczelne chcą promować polską modę

Grażyna Olbrych, kiedyś w "Glamour", i Elżbieta Szawarska, dawniej w "Gali", zaangażują się w promocję polskich projektantów mody. Wierzą, że pomogą w wyzwoleniu naszej mody z kompleksów.

Kraj, 13 maja 2010

G+J przedłużyło licencję na "Glamour"

Wczoraj G+J Polska przedłużyło na kolejnych pięć lat umowę licencyjną na wydawanie "Glamour" w Polsce.

Przetargi, 9 kwietnia 2010

G+J wybiera Directors

Wybrana po przetargu agencja ma obsługiwać Narodowy Dzień Glamour.

Kraj, 18 marca 2010

Urodzinowy spot "Glamoura" bardziej wizerunkowy, a magazyn tańszy

G+J Polska rusza z kampanią reklamową urodzinowego wydania miesięcznika "Glamour". Specjalnie na potrzeby tej akcji przygotowano nowy spot reklamowy, który...

Kraj, 10 marca 2010

Pisma luksusowe zamknęły 2009 r. pod kreską; na mocnym plusie jedynie "Zwierciadło"

Ten rok według oficjalnych danych cennikowych Expert Monitora za styczeń wybrane pisma luksusowe zaczęły nieźle. Spośród miesięczników dla pań lepsze...

Kraj, 11 lutego 2010

Akcje specjalne w stolicy nagłaśniają wejście marki odzieżowej New Look

Empik Media & Fashion launchuje markę odzieżową New Look. Pierwszy sklep New Look powstał w grudniu we Wrocławiu, oficjalne wprowadzenie...

Kraj, 10 lutego 2010

Agnieszka Kozak będzie odpowiedzialna za nowe projekty w Zwierciadle

Agnieszka Kozak na początku kwietnia br. obejmie stanowisko dyrektora ds. nowych projektów Wydawnictwa Zwierciadło. Będzie podlegać zarządowi wydawnictwa. Przypomnijmy, że...

Kraj, 9 lutego 2010

G+J po odejściu Anny Niewodzkiej reorganizuje biuro reklamy

Anna Niewodzka, dyrektor reklamy "Glamour", odchodzi z G+J Polska. W związku z tym wydawnictwo zreorganizowało struktury biura reklamy. Obowiązki Niewodzkiej...

Kraj, 1 lutego 2010

Agnieszka Kozak przechodzi z G+J do Zwierciadła

Agnieszka Kozak, dyrektor promocji i wydawniczy magazynów "Gala" i "Glamour" (G+J Polska), przechodzi do Wydawnictwa Zwierciadło. Nie wiadomo, jakie obejmie...

Kraj, 24 listopada 2009

LG korzysta w reklamach z motywów z filmu "Avatar"

Koreański producent elektroniki użytkowej LG Electronics dzięki współpracy z wytwórnią filmową 20th Century Fox został globalnym partnerem jednego z najbardziej...

Kraj, 26 października 2009

Marcin Łasiewicki znowu w redakcji "Gali"

Marcin Sasha Łasiewicki, dotychczas zastępca redaktora naczelnego "Glamour", przechodzi do redakcji "Gali" (G+J Polska). Obejmie tam analogiczne stanowisko. Jego dotychczasowa...

Kraj, 13 października 2009

Grażyna Olbrych, współtwórczyni polskiego "Glamour", odchodzi z G+J

Grażyna Olbrych, redaktor naczelna miesięcznika "Glamour", rozstaje się z wydawnictwem G+J. Spółka nie komentuje powodów jej odejścia. Na jej stanowisko...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 14 sierpnia 2009

G+J tworzy jeden dział marketingu dla "Gali" i "Glamour"

Wydawnictwo G+J Polska połączyło działy marketingu magazynów "Gala" i "Glamour". Celem tego zabiegu, jak przekazała Magdalena Bulera, PR manager G+J...

Kraj, 23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

Kraj, 6 lipca 2009

Potrzeba rozwoju tytułu powodem zmiany naczelnej "Gali" - Bartosz w miejsce Szawarskiej

Iza Bartosz, ostatnio szefowa działu krajowego dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), została naczelną "Gali" (G+J Polska). Powodem tej zmiany według informacji...

Kraj, 8 maja 2009

Paralotna autorem projektu dla Plusssz Active

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla marki Plusssz Active z portfolio Polskiego Leku SA (Grupa Maspex Wadowice). Dwie odsłony...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Sante wystartowało z największą w swej historii kampanią

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, producenta żywności funkcjonalnej. Działania będą miały charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. Są to pierwsze aktywności...

Kraj, 27 marca 2009

Anna Gnoińska odpowiada za komunikację w zarządzie Dalkii

Anna Gnoińska, która od maja 2005 r. pełni funkcję dyrektora komunikacji Grupy Dalkia Polska (dostawca usług energetycznych), dołączyła do zarządu....

Kraj, 12 marca 2009

Kradną plakaty z Dodą w kampanii Big Stara

Big Star musi dodrukować plakaty z wizerunkiem Dody, która jest gwiazdą kampanii tej firmy. Jak przekazał Jacek Magnuszewski, dyrektor marketingu...

Kraj, 2 marca 2009

Kampania Big Stara z udziałem Dody najdroższą akcją w historii firmy

Firma odzieżowa Big Star rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarki Dody (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 21 stycznia...

Kraj, 25 lutego 2009

Ha-Pantoten z Banah Group

Agencja Banah Group zaczęła pracować dla marki Ha-Pantoten, suplementu diety z portfolio firmy Axellus. Zadaniem agencji było stworzenie layoutu prasowego...

Kraj, 18 listopada 2008

Apollo Electronics reklamuje lustrzankę Pentax specjalnie dla pań

Apollo Electronics, wyłączny dystrybutor aparatów fotograficznych marki Pentax w Polsce, przygotował nietypową przedświąteczną kampanię wizerunkową nowej serii lustrzanek cyfrowych K-m....

Kraj, 23 października 2008

Eva Mendes reklamuje nowy zapach Calvina Kleina

Coty Polska rozpoczęło kampanię reklamową najnowszego zapachu Secret Obsession marki Calvin Klein. W reklamie wystąpiła aktorka Eva Mendes, która jest...

Kraj, 17 października 2008

Nivea Polska reklamuje nowy balsam do ciała Nivea SOS

Nivea Polska wprowadza do sprzedaży nowy kosmetyk - regenerujący balsam do ciała Nivea SOS. Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo...

Zagranica, 15 października 2008

Ford współpracuje w Europie z "Glamour" przy launchu modelu Ka

Ford w Europie współpracuje z należącym do wydawnictwa Conde Nast miesięcznikiem "Glamour" przy wprowadzeniu na rynek modelu Ford Ka. W...

Kraj, 7 października 2008

Marka papierosów Winston powraca na polski rynek

Firma tytoniowa Gallaher Polska, należąca do grupy Japan Tobacco International (JTI), ponownie wprowadza na polski rynek markę papierosów Winston (tym...

Kraj, 29 września 2008

G+J Polska promuje odświeżony "Glamour"

Wydawnictwo G+J Polska ruszyło z kampanią promocyjną odświeżonego miesięcznika "Glamour". Działania reklamowe obejmują: telewizję, internet, prasę i radio. Kreację kampanii...

Kraj, 24 września 2008

Time wspiera Eskę kampanią wizerunkową

Grupa Radiowa "Time" wspiera Radio Eska kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP), prasę ("Playboy", "Cosmopolitan", "Avanti", "Logo",...

Kraj, 23 września 2008

LG inwestuje we wsparcie ekskluzywnego modelu LG Secret

LG przeprowadzi kampanię reklamową ekskluzywnego telefonu LG Secret. Działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego telefonu rozpoczną się w drugiej połowie września...

Kraj, 22 września 2008

New Yorker startuje z jesienną kampanią "Dress for the moment"

Marka odzieżowa New Yorker dla młodzieży w październiku br. ruszy z jesienną kampanią reklamową - "Dress for the moment". Projekt...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Zabielska-Stadnik i Najgebauer nowymi dyrektorami w Zwierciadle

Iwona Zabielska-Stadnik i Małgorzata Najgebauer przeszły do Wydawnictwa Zwierciadło, obejmując nowe stanowiska w firmie - wzmocniły jej kierownictwo. Iwona Zabielska-Stadnik...

Kraj, 4 sierpnia 2008

Małgorzata Najgebauer odeszła z G+J Polska

Małgorzata Najgebauer, dyr. ds. rozwoju projektów w dziale new business w G+J Polska, rozstała się z wydawnictwem. Jej dalsze plany...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

DDB obsłuży "Glamour" w wybranych krajach Europy

Agencja reklamowa DDB Paris została zwycięzcą na obsługę "Glamour" w wybranych krajach Europy (przetarg nie dotyczył Polski). Agencja pokonała w...

Kraj, 24 lipca 2008

G+J reorganizuje personalnie pion wydawniczy

Wydawnictwo G+J Polska wprowadza zmiany w składzie personalnym pionu wydawniczego. Z wydawnictwem rozstają się Małgorzata Jarosz, ostatnio dyrektor wydawniczy "Claudii",...

Kraj, 22 lipca 2008

Aleksandra Szymańska z "Gali" wypromuje Gdańsk; jej obowiązki przejmie Agnieszka Kozak

Aleksandra Szymańska, dyr. wydawniczy tygodnika "Gala" (G+J Polska), wygrała konkurs na projekt promocji Gdańska - Gdańsk 2016 Europejska Stolica Kultury...

Zagranica, 18 lipca 2008

Conde Nast przeprowadza paneuropejski przetarg na "Glamour"

Conde Nast ogłosiło przetarg na obsługę reklamową miesięcznika "Glamour". Zasięg jest paneuropejski. Na short-liście są agencje: DDB Paris, JWT London...

Kraj, 27 czerwca 2008

Łasiewicki zastępcą naczelnej "Glamour"

Marcin Sasha Łasiewicki został zastępcą redaktor naczelnej "Glamour" (G+J). Łasiewicki pracował do lipca ub.r. w G+J m.in. jako szef działu...