M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Multikino (firma)"

Kraj, 23 września 2013

Złota kampania Radia Zet

Wystartowały działania promocyjne dla stacji Radio Zet Gold.

Kraj, 23 września 2013

Sony zaplanowało mocne wsparcie smartfonów Xperia Z1

Kampania obejmie telewizję, internet, prasę, kina, outdoor i akcje marketingu bezpośredniego.

Kraj, 23 września 2013

Sphinx z kampanią w telewizji i wsparciem loterii

Sieć restauracji realizuje drugą edycję loterii z nagrodami dla konsumentów.

Kraj, 20 września 2013

Payback zachęca uczestników programu, by intensywniej z niego korzystali

Kampanię wspierającą akcję przygotowały agencje: Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media i MediaVest.

Kraj, 18 września 2013

Maciej Kurzajewski razem z Szymonem Majewskim reklamują PKO BP

Dziennikarz sportowy TVP reklamuje bank. Za zgodą nadawcy.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Merci w Multikinie

Ruszyły offscreenowe działania promocyjne marki Storcka.

Kraj, 31 lipca 2013

Względna stabilizacja na rynku kinowym

Mimo zapowiedzi analityków kina zebrały większą widownię niż w roku ubiegłym.

Kraj, 29 lipca 2013

Adidas ruszy z bardzo dużą kampanią marki Originals

Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce będą prowadzone w oparciu 
o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle'owa, telewizja, kino i internet, 
z naciskiem na kanały społecznościowe.

Kraj, 5 lipca 2013

Acer promuje nową linię urządzeń dotykowych

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa marki.

Kraj, 3 lipca 2013

Kolejny etap telewizyjnej kampanii Blacka

Spot reklamowy "Black Jet - The Sky’s The Limit!" trafił do kin w całej Polsce.

Kraj, 1 lipca 2013

Promocja Multikina i Radia Zet otrzyma wsparcie reklamowe

Do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.

Kraj, 18 czerwca 2013

Największa akcja Visy promująca płatności kartami

Za wszystkie, nawet najmniejsze zakupy w marketach Carrefour płacone kartami Visa klienci otrzymają bonusy. Przez dwa miesiące.

Kraj, 12 czerwca 2013

Multikino wprowadza ulepszenia do swojej aplikacji

Widzowie mają mieć jeszcze łatwiejszy dostęp do repertuaru i biletów.

Kraj, 6 czerwca 2013

Frugo chce namieszać w internecie

Rusza online'owa akcja Kulturyzator.

Kraj, 3 czerwca 2013

Rusza kampania wizerunkowa Chilli Zet

Na okładce płyty wystąpiła m.in. Natalia Przybysz.

Kraj, 29 maja 2013

Ponad 30 tys. nagród do wygrania w loterii Sphinksa

Sieć restauracji przygotowała mocne wsparcie reklamowe dla tej akcji.

Kraj, 28 maja 2013

Cinkciarz.pl reklamuje się w Multikinie

Kantor internetowy ruszył z działaniami wspierającymi w wersji 3D w całej Polsce.

Kraj, 14 maja 2013

Ringier Axel Springer promuje oFeminin.pl

Wydawca ruszył z kampanią wizerunkową serwisu.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Mondelez zmienia pozycjonowanie Prince Polo

Ruszyły działania promocyjne pod hasłem "Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo", które potrwają kilka miesięcy.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Interia rusza z wielokanałową kampanią reklamową [wideo]

Koncept kampanii przygotowała agencja Opus B.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Marka Converse reklamuje nową linię trampek

Hasło kampanii brzmi "Shoes keep it clean. Sneakers get dirty".

Kraj, 4 kwietnia 2013

Multikino Media z kampanią wizerunkową

Visuale kampanii nawiązują do hitów kinowych i przekonują do reklamy w sieci Multikino.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Sharp: wielkie emocje na wielkich ekranach

Japoński producent promuje największe rozmiary telewizorów - od 60 do 90 cali.

Kraj, 28 marca 2013

Call2Action w upadłości, majątek będzie sprzedany

Firma digital signage nie prowadzi już działalności.

Kraj, 27 marca 2013

Przemysław Bojanowski z JWT do Malum

Nowy strategy director w agencji.

Kraj, 22 marca 2013

Światowy Dzień Wody w interaktywnym wydaniu

Polska Akcja Humanitarna otrzymała kreatywne i technologiczne wsparcie od i3D Network, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi.

Kraj, 20 marca 2013

Dariusz Zieliński i Aneta Nowakowska awansują w G+J

W dziale new business & corporate media Dariusz Zieliński został awansowany na stanowisko dyrektora strategii i rozwoju new business, a Aneta Nowakowska pełni funkcję dyrektora co-branding i corporate media.

Kraj, 26 lutego 2013

Multikino i TVP2 we wspólnym przedsięwzięciu

W tym tygodniu rusza akcja "Kocham kino w Multikinie".

Kraj, 16 stycznia 2013

Credit Agricole ponownie kusi zwrotem 10 proc. rachunków za media czy telefon

Pakiety kont PROSTOoszczędzających także w I kwartale br. posłużą Credit Agricole do umacniania pozycji banku uniwersalnego.

Kraj, 2 stycznia 2013

Multikino realizuje sprzedaż biletów przez aplikację

Widzowie nie będą musieli stać w kolejce do kasy.

Kraj, 2 stycznia 2013

Animowane prawe nogi w kampanii Radia Zet

W święta radio rozpoczęło kampanię wizerunkową.

Kraj, 6 grudnia 2012

PZU zapewnia św. Mikołajowi "renifera zastępczego"

PZU podkreśla, że oferuje klientom "święty spokój" - cokolwiek się zdarzy, na ubezpieczycielu mogą polegać.

Kraj, 29 listopada 2012

Orange wysłał do Multikina milion osób

Akcja "Środy z Orange" objęła 43,4 tys. seansów.

Kraj, 29 listopada 2012

G+J wyda wraz z Multikinem magazyn filmowy

"Multikino & Gala" pod koniec grudnia br. wejdzie do sprzedaży w sieci kin Multikino.

Kraj, 20 listopada 2012

MBank w ciągu 5,5 miesiąca pozyskał 120 tys. klientów programu oszczędnościowego

Najpierw w reklamach bank wodził na pokuszenie, a ostatnio wspiera się wizerunkiem sympatycznej świnki Józi.

Kraj, 14 listopada 2012

Mokate promuje desery kawowe w mieście

Linia Moje Inspiracje przypomina o sobie na miejskich nośnikach.

Kraj, 11 października 2012

Kolejna kampania z Sercem i Rozumem

Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis zrealizowana dla Orange.

Kraj, 10 października 2012

Warta rozpoczyna największą w historii kampanię reklamową

Za 3-4 lata nowa Warta chce mieć 15 proc. rynku.

Kraj, 3 października 2012

Kraft Foods z kampanią w telewizji

Spoty Alpen Gold ponownie z Wesołym Kostkiem.

Kraj, 2 października 2012

EM Lab producentem IV Kongresu Netii

IV edycja Kongresu Netii "Biznes to rozmowy" odbędzie się 4 października w stołecznym Multikinie Złote Tarasy; gościem specjalnym będzie współzałożyciel serwisu Flickr Stewart Butterfield.

Kraj, 27 września 2012

3 x i - motywem przewodnim IV Kongresu Netii

"Integracja, innowacja, inspiracja" to tematy przewodnie czwartego kongresu "Biznes to rozmowy" Netii, który odbędzie się 4 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Gościem specjalnym jest Stewart Butterfield, producentem wykonawczym - agencja EMLab.

Kraj, 20 września 2012

Tańsze bilety do kina za zakup Kinder Bueno

Marketer wraca z akcją, którą przeprowadził po raz pierwszy dwa lata temu.

Kraj, 18 września 2012

Jesienna ofensywa reklamowa mBanku

2,5-miesięczna kampania ma przyciągnąć do banku 50 tys. nowych klientów.

Kraj, 13 września 2012

Oświadczenie New Age Media

W związku z informacją w MMP24 prezentującą dane o rynku kinowym opublikowane przez Multikino głos zabrali przedstawiciele konkurencji.

Kraj, 11 września 2012

Multikino zwiększyło udziały w rynku kinowym

Sieć podsumowała wyniki za drugi kwartał.

Kraj, 6 września 2012

Ogilvy Action pracuje dla Loyalty Partner Polska

Akcja ma zwiększyć wartość koszyka zakupowego i częstotliwość zakupów w punktach partnerskich Payback.

Kraj, 5 września 2012

Ruszają eliminacje do Eurobest Young Creatives Integrated

Do 1 października trwają zgłoszenia do polskich eliminacji Eurobest Young Creatives. Konkurs skierowany jest do wszystkich młodych pracowników branży komunikacji marketingowej.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Milena Niebrzydowska w KinAds

Firma ma nowego starszego specjalistę ds. reklamy.

Kraj, 20 lipca 2012

Konspol reklamuje swoje produkty

Producent wędlin rusza z kampanią.

Kraj, 13 lipca 2012

Multikino Media współpracuje z PwC

Realizowany we współpracy z PwC projekt jest odpowiedzią na pojawiające się na rynku pytania o pochodzenie przekazywanych przez brokerów danych frekwencyjnych.