M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "OMD (firma)"

Zagranica, 29 października 2012

Vodafone już atakuje sieć EE

W tym tygodniu w Wielkiej Brytanii pojawi się kolejna sieć 4G.

Zagranica, 29 października 2012

W Niemczech rusza kampania nowego Renault Clio

Rozległe działania prowadzone są w prasie i telewizji.

Kraj, 25 października 2012

Maciej Wyszyński szefem grupy roboczej RTB

Managing director Sociomantic Labs ma nową funkcję w IAB Polska.

Kraj, 24 października 2012

W 2013 r. Play wyda na reklamy budżet zbliżony do tegorocznego

Czwarty operator komórkowy ma już ponad 16 proc. rynku; prognoz na 2013 r. nie ujawnia.

Kraj, 23 października 2012

Reklamy odświeżonego PZU obejrzało blisko 30 mln osób

Ubezpieczyciel szykuje już kolejną kampanię w telewizji.

Kraj, 23 października 2012

Espumisan w kampanii online

W sieci powstał nowy serwis brandowy, jego launch wspierany jest kampanią display.

Kraj, 19 października 2012

Żywiec w nowej odsłonie w listopadzie

W przyszłym miesiącu wystartuje nowa platforma komunikacyjna sztandarowej marki Grupy Żywiec.

Kraj, 18 października 2012

MK Cafe kontynuuje kampanię z baristą

Od ponad roku marka modyfikuje komunikację z motywem mistrza parzenia kawy.

Kraj, 16 października 2012

Największa w historii kampania Herbapolu Lublin

Lubelski producent chce unowocześnić i odmłodzić markę, zachowując jednocześnie związki z tradycją; na reklamy wyda ok. 5 mln zł.

Zagranica, 11 października 2012

Huawei wybierze agencję

Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.

Przetargi, 9 października 2012

Play wybrał cztery domy mediowe

Marketer ma short-listę przetargu.

Kraj, 5 października 2012

Warka zyskała dzięki kampanii piłkarskiej

Marka Grupy Żywiec powiększyła udziały rynkowe.

Zagranica, 2 października 2012

Beiersdorf przeniósł budżet mediowy do MEC

Beiresdorf rozstrzygnął trwający od maja br. przetarg na obsługę szacowanego na 110 mln funtów europejskiego budżetu na zakup i planowanie mediów.

Kraj, 26 września 2012

J&J promuje soczewki Acuvue

Poza standardowymi mediami marketer po raz pierwszy na taką skalę wykorzystał DOOH do kampanii marki Acuvue.

Kraj, 25 września 2012

OMD ruszyło z kampanią RTB w Facebook AdExchange

Dom mediowy rozpoczął emisję kampanii testowych, aby sprawdzić, jak ten model zakupowy funkcjonuje na naszym rynku.

Kraj, 18 września 2012

Trzy osoby przeszły do Ipsosa z 4P Research Mix

Tomasz Dulinicz pokieruje jednym z zespołów badań ilościowych w Ipsosie.

Kraj, 17 września 2012

Żywiec bawi się słowami

Marka piwa prowadzi kampanię na nośnikach outdoorowych. Dziś powinno nastąpić rozstrzygnięcie przetargu ATL.

Kraj, 17 września 2012

HP z kampanią Envy

Działania są częścią globalnej kampanii marketera.

Przetargi, 13 września 2012

PZU skompletował listę domów mediowych

Sześć - a nie cztery, jak wcześniej podawaliśmy - domów mediowych zakwalifikowało się do przetargu PZU.

Kraj, 12 września 2012

Pizza Hut komunikuje ofertę value

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię reklamową Pizzy Hut z portfolio AmRestu mającą na celu zmianę percepcji brandu.

Przetargi, 12 września 2012

Play kompletuje listę domów mediowych

Prawdopodobnie siedem agencji mediowych powalczy o budżet Playa.

Kraj, 3 września 2012

Niebawem Lay's ruszy z dużą promocją

Nowe smaki wsparte silną kampanią promocyjną, w której można wygrać 360 tys. zł.

Przetargi, 21 sierpnia 2012

G7 ponownie dla Scorbolamidu

Agencja wygrała przetarg Polpharmy.

Kraj, 31 lipca 2012

Emocje internautów przed igrzyskami

W dniach 22-24 lipca poddano badaniu przeszło 2 tys. wypowiedzi zamieszczonych w social mediach na temat igrzysk w Londynie.

Kraj, 27 lipca 2012

MediaCom na czele zestawienia Recmy

Firma badawcza podsumowała obroty domów mediowych w Polsce.

Kraj, 23 lipca 2012

Hubert Kurczyński odchodzi z OMD

Z firmą rozstaje się senior media planner buyer.

Kraj, 17 lipca 2012

Kamila Kownacka digital directorem OMD

Kolejny awans w grupie mediowej.

Kraj, 16 lipca 2012

OMD ujednolica nazewnictwo swoich agencji

Grupa chce, aby Macroscope OMD i Optimum Media OMD teraz komunikowały się jako OMD.

Kraj, 13 lipca 2012

Sękowska awansuje w OMD

Macroscope OMD z nowym goup account directorem.

Zagranica, 11 lipca 2012

PepsiCo debiutuje w nowej kategorii produktowej

Koncern PepsiCo utworzył wraz z niemiecką marką Müller spółkę joint venture o nazwie Muller Quaker Dairy i postanowił zadebiutować w kategorii jogurtów.

Kraj, 9 lipca 2012

Wpływy z Euro niższe niż raportowane

Według analityków grupy OMD szacowane wpływy TVP z reklam wokół meczów były niższe.

Kraj, 25 czerwca 2012

McDonald's wykorzystuje w kampanii kody QR

Sieć prowadzi innowacyjną kampanię reklamową opartą na lokalizacji użytkowników mobilnego internetu.

Kraj, 21 czerwca 2012

OMD rozpoczęła współpracę z iBillboard

Grupa poszerza liczbę formatów reklamowych dostępnych na platformie RTB.

Zagranica, 18 czerwca 2012

Johnson & Johnson ogłosił przetarg mediowy

Szacowany na 200 mln funtów budżet mediowy marketer przeznaczy na kampanie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).

Zagranica, 15 czerwca 2012

Johnson & Johnson rozpoczyna przetarg mediowy w regionie EMEA

Carat będzie bronić budżetu marketera.

Kraj, 14 czerwca 2012

Bielecka awansuje w MPG

W ramach struktur domu mediowego MPG powołano dyrektora buyingu prasy, radia i OOH.

Kraj, 11 czerwca 2012

Ponad 13 mln widzów oglądało mecz otwarcia w TVP1

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek Euro 2012 w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

Zagranica, 25 maja 2012

Beiersdorf ogłasza przetarg mediowy

Koncern Beiersdorf ogłosił przetarg na obsługę swego wartego 110 mln funtów europejskiego budżetu mediowego.

Kraj, 11 maja 2012

OMD mocno wchodzi w technologię RTB

Od początku tego roku do kwietnia udział zrealizowanych przez OMD kampanii display z audience targetingiem RTB wyniósł aż 15 proc.

Kraj, 7 maja 2012

HP w kampanii podkreśla jakość dźwięku

W ramach kampanii marketer współpracuje z Radiem Planeta FM.

Zagranica, 27 kwietnia 2012

PepsiCo konsoliduje w OMD

Koncern PepsiCo skonsolidował w Wlk. Brytanii swój wart 25 mln funtów budżet mediowy w OMD.

Zagranica, 27 kwietnia 2012

Hertz ogłasza przetarg mediowy

Firma Hertz zaprosiła domy mediowe do przetargu.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Główna nagroda Media Trendów dla Saatchi & Saatchi

Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.

Kraj, 23 kwietnia 2012

OMD wprowadza nową identyfikację wizualną

Esencję marki ma wyrażać hasło "Zawsze w ruchu".

Kraj, 16 kwietnia 2012

Nowy biznes priorytetem dla OMD

W tym roku grupa zakłada kilkuprocentowy wzrost obrotów.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Lukoil rozpoczyna kampanię promocyjną

W środy kierowcy zapłacą taniej.

Kraj, 28 marca 2012

OMD podważa wiarygodność rankingu MEC

Rozgorzała dyskusja o szacunki obrotów domów mediowych.

Zagranica, 26 marca 2012

MEC nadal będzie obsługiwać Activision

Activision, producent popularnej gry komputerowej "Call of Duty", ponownie powierzył wart 100 mln dol. międzynarodowy budżet mediowy domowi mediowemu MEC.

Zagranica, 2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

Kraj, 13 lutego 2012

McDonald's odlicza czas w hamburgerach [WIDEO]

Na warszawskim Dworcu Centralnym zainstalowano ambientowy rozkład jazdy.