M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Onet.pl (firma)"

Przetargi, 3 czerwca 2009

DSK realizuje letnią kampanię portu lotniczego Kraków - Balice

Agencja reklamowa DSK rozpoczęła pracę nad kampanią reklamową letniej oferty portu lotniczego Kraków - Balice. Kampania regionalna będzie prowadzona na...

Kraj, 28 maja 2009

Saturn testuje nowy mechanizm wyprzedaży; trwa kampania

Sieć elektromarketów Saturn (Media-Saturn Holding) 30 maja organizuje akcję wyprzedażową - klient, który kupi tego dnia w Saturnie dwa produkty,...

Kraj, 28 maja 2009

Porsche wspiera Cayenne Diesel w internecie

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała internetową kampanię samochodu Porsche pt. "Nowy Cayenne Diesel - inne paliwo. Ten sam duch". Celem działań...

Kraj, 25 maja 2009

Wszyscy z pierwszej dziesiątki zyskali użytkowników - podaje Megapanel PBI/Gemius

Wszystkie serwisy z pierwszej dziesiątki zyskały w marcu br. użytkowników - wynika z najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius. Google tradycyjnie lideruje...

Kraj, 19 maja 2009

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

Kraj, 14 maja 2009

Ale Kino! wzmacnia wizerunek w jubileuszowej kampanii

Kanał filmowy Ale Kino! (Canal Plus Cyfrowy) prowadzi kampanię reklamową związaną z 10. urodzinami stacji. Cele kampanii to wzmocnienie wizerunku...

Kraj, 8 maja 2009

Eska TV ruszy w maju br. na platformie N

Kanał telewizyjny Eska TV ruszy 28 maja br. W chwili debiutu nowa telewizja muzyczna będzie dostępna za pośrednictwem platformy N....

Kraj, 8 maja 2009

Hand Made i Quest Agency tworzą alians biznesowy

Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach....

Kraj, 6 maja 2009

0,8 mln zł na kampanię "Wprost" i dodatku o zdrowiu w maju

Wydawnictwo AWR "Wprost" rusza z kampaniami reklamowymi tygodnika "Wprost" oraz kolejnej części dodatku "Vademecum zdrowia". Na miesięczną kampanię tygodnika spółka...

Kraj, 5 maja 2009

Eurobank promuje nowe produkty depozytowe - rachunki i lokaty

Eurobank rozpoczyna kampanię promującą nowości w swojej ofercie depozytów "Rachunek - codzienny zysk" oraz "Lokatę - zysk z góry". Eurobank...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Ecco Holiday obiecuje, że gdy spadnie kurs euro, zwróci klientom różnicę

Biuro turystyczne Ecco Holiday rozpocznie 1 maja kampanię reklamową w prasie, internecie i na outdoorze, w której obiecuje klientom, że...

Kraj, 24 kwietnia 2009

O2.pl wyprzedził Interię, Google wciąż liderem według nowej fali Megapanelu

W lutym br. Google miało 13,8 mln użytkowników, po raz kolejny najwięcej w polskim internecie - wynika z najnowszej fali...

Przetargi, 22 kwietnia 2009

Agencja Paprika wygrała dwa przetargi Kompanii Piwowarskiej

Agencja Paprika wygrała dwa przetargi Kompanii Piwowarskiej. Pierwszy przegląd dotyczył organizacji XI Konferencji Sprzedaży i Marketingu KP, wewnętrznej imprezy lidera...

Kraj, 21 kwietnia 2009

BZ WBK rozpoczyna kampanię z Dannym DeVito

Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię reklamową lokat, do której zatrudnił znanego amerykańskiego aktora Danny'ego DeVito (o tym projekcie informowaliśmy...

Kraj, 8 kwietnia 2009

MI Polska i Effective Media przygotowały kampanię leku Posterisan

Firma KadeFarm rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową marki lekowej Posterisan. Działania prowadzone będą przez cały kwiecień. W komunikacji wykorzystane zostaną nośniki...

Kraj, 26 marca 2009

Nasza Klasa zyskała najwięcej użytkowników w styczniu

W styczniu br. Google miało 13,7 mln użytkowników, najwięcej w polskim internecie - wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius. Kolejne...

Kraj, 23 marca 2009

Whooper w roli wszechwiedzącego króla w kampanii Burger Kinga

AmRest promuje restauracje Burger King za pomocą niekonwencjonalnej kampanii. Nowy serwis www.wszechburger.pl ma odgrywać rolę wyroczni dla internautów i odpowiada...

Kraj, 13 marca 2009

K2 Internet rozwija spółkę marketingu afiliacyjnego System3.pl

Grupa K2 Internet SA powołała spółkę System3.pl specjalizującą się w kompleksowej obsłudze programów afiliacyjnych. Szefem jednostki została Magdalena Czachowska, która...

Kraj, 9 marca 2009

Multikino wspiera reklamą projekt operowy

Sieć kinowa Multikino w drugiej połowie marca br. uruchamia nowy projekt - emisję światowych spektakli operowych w jakości HD (o...

Kraj, 4 marca 2009

Ad-Vice wprowadziła system targetowania behawioralnego reklam

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice z portfolio funduszu Xevin Investments oficjalnie wprowadziła usługę targetowania behawioralnego reklam. Ad-Vice korzysta z technologii amerykańskiej...

Kraj, 3 marca 2009

Sieć DB Kredyt prowadzi projekt "Spotkanie po ratach"

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt. Nowy spot telewizyjny,...

Kraj, 27 lutego 2009

Planete planuje wsparcie internetowe i promocję z Chilli Zet

Kanał dokumentalny Planete planuje w 2009 r. przeprowadzenie trzech kampanii internetowych wspierających jego ofertę programową. Wykorzystane w nich zostaną m.in....

Kraj, 24 lutego 2009

KFC ujawnia w kampanii kulisy przygotowywania potraw

Należąca do firmy AmRest sieć KFC rozpoczyna kampanię wizerunkową. Pokazując kulisy przygotowywania potraw, marka chce zbudować zaufanie konsumentów. Komunikacja zwraca...

Kraj, 18 lutego 2009

Kampania Podravki ma budować świadomość kategorii produktów pomidorowych

Podravka Polska rozpoczęła kampanię reklamową swoich produktów pomidorowych. Trzymiesięczne działania promocyjne obejmują prasę i portale skierowane do kobiet. Kampania prowadzona...

Kraj, 3 lutego 2009

Wiesiu i Czesiu promują darmowy internet ING

"Walczcie - z nami nie wygracie!" - takie hasło powtarzają Wiesiu i Czesiu, czyli stylizowane na muppety lalki dwóch staruszków,...

Kraj, 27 stycznia 2009

Garden of Words realizuje projekt CRM dla Żywca Zdroju

Agencja Garden of Words po wygranym przetargu realizuje dla firmy Żywiec Zdrój SA projekt z zakresu CRM pod nazwą Moje...

Kraj, 22 stycznia 2009

Michał Kasperczyk account directorem Opcomu

Michał Kasperczyk został account directorem agencji interaktywnej Opcom z Grupy Eskadra. Przejął część obowiązków account directora Dawida Szczepaniaka, który odszedł...

Kraj, 19 stycznia 2009

Onet upraszcza cennik i promuje mniej inwazyjne formaty reklam

Onet.pl, największy pod względem zasięgu portal w polskiej sieci, od 1 lutego wprowadza nowy cennik reklam. Jak twierdzi Maciej Kossowski,...

Kraj, 16 stycznia 2009

Kanał Mango reklamuje swoją ofertę w internecie

Firma Mango Media rusza z pierwszą kampanią reklamową. Twarzą reklam została bokserka Agnieszka Rylik. Działania zachęcają m.in. do korzystania z...

Kraj, 8 stycznia 2009

KFC wspiera promocją ekonomiczne zestawy za 4,99 zł

Sieć restauracji KFC wprowadza ekonomiczne zestawy za 4,99 zł. Produkt nosi nazwę Bsmart i ma być dostępny do początku marca....

Kraj, 7 stycznia 2009

Piotr Welc dyrektorem wydawniczym portalu Dziennik.pl

Piotr Welc objął stanowisko dyrektora wydawniczego portalu Dziennik.pl należącego do Axel Springer Polska. Jest odpowiedzialny za strategię rozwoju serwisu w...

Kraj, 6 stycznia 2009

Kevin May dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Janmedia Interactive

Kevin May, dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu amerykańskiego oddziału agencji interaktywnej Janmedia Interactive, został dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału tej...

Kraj, 31 grudnia 2008

Generali powołuje się w reklamie na ranking "Rzeczpospolitej"

Grupa ubezpieczeniowa Generali prowadzi kampanię reklamową Otwartego Funduszu Emerytalnego. W spocie powołano się na ranking "Rzeczpospolitej" wyróżniający jej OFE za...

Kraj, 23 grudnia 2008

Google wciąż najpopularniejszy w polskiej sieci

Google z wynikiem prawie 13,5 mln wciąż ma najwięcej użytkowników w polskim internecie - wynika z ostatniej fali badania Megapanel...

Kraj, 15 grudnia 2008

Synergic Communications zmieniła nazwę na PRaktycy.com

Agencja PR-marketingowa Synergic Communications zmieniła nazwę na PRaktycy.com. - Zrealizowaliśmy badania świadomości marki naszej agencji. Wynikało z nich, że nazwa...

Kraj, 12 grudnia 2008

Sławomir Puchalski wzmocni technologię Opcomu

Do agencji interaktywnej Opcom z Grupy Eskadra dołączył Sławomir Puchalski, który będzie odpowiedzialny za optymalizację procesów zarządzania projektami i wprowadzanie...

Kraj, 10 grudnia 2008

Piotr Trybalski przeszedł z Onetu do Edipresse

Piotr Trybalski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu online w Edipresse Polska. Przez ostatnie 10 lat pracował w portalu Onet.pl....

Kraj, 4 grudnia 2008

Hypermedia odpowiada za projekt wsparcia aplikacji Ipla

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała internetową kampanię promocyjną interaktywnej aplikacji rozrywkowej Polsatu - Ipli. Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w Ipla!"...

Kraj, 1 grudnia 2008

Samsung pod hasłem "Wow" wprowadza nowe logo

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Samsung Mobile pod hasłem "Wow". Jej symbolem jest wykrzyknik - nowy znak reprezentujący odświeżony wizerunek marki....

Kraj, 26 listopada 2008

Opcom realizuje kampanię marki Philips w internecie

W internecie trwa kampania wizerunkowa marki Philips. Częścią akcji jest konkurs dla internautów, w którym proponują oni najciekawsze produkty i...

Kraj, 25 listopada 2008

Google najpopularniejszy w polskiej sieci - wrześniowa fala Megapanelu

Jak wynika z ostatniej fali badania Megapanel PBI/Gemius, najpopularniejsze witryny internetowe we wrześniu to Google z wynikiem 13,4 mln real...

Kraj, 20 listopada 2008

PKO BP kontynuuje wsparcie reklamowe kredytów hipotecznych

Bank PKO BP rozpoczął kolejną fazą kampanii reklamowej promującej kredyty hipoteczne. W ramach trwającej od połowy września promocji bank oferuje...

Przetargi, 19 listopada 2008

Paralotna realizuje kampanię hoteli Ibis

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na wykonanie brandingowej kampanii internetowej hoteli Ibis. Celem działań jest zakomunikowanie wyróżniających hotele benefitów, takich...

Kraj, 19 listopada 2008

Arip realizuje promocję konsumencką LG

LG rozpoczęło promocję konsumencką "Weź LG w swoje ręce". Promocja jest wsparciem głównej kampanii "5 lat gwarancji". Promocja skierowana jest...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 7 listopada 2008

TVN Med rezygnuje z emisji telewizyjnej na rzecz internetu

Grupa TVN podjęła decyzję rezygnacji z emisji telewizyjnej kanału TVN Med i przeniesieniu całej aktywności na platformę internetową Tvnmed.pl. Nadawca...

Kraj, 7 listopada 2008

Onet wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy w reklamie

Onet.pl przygotował nową odsłonę swojej kampanii wizerunkowej "Onet e-mocje". W dwóch spotach reklamowych wykorzystuje wizerunek Baracka Obamy, zwycięzcy wyborów prezydenckich...

Kraj, 7 listopada 2008

Fortis i Dominet przygotowały pierwszy wspólny projekt

Fortis Bank i przejęty przez niego Dominet Bank przygotowały pierwszą wspólną kampanię reklamową w mediach pod hasłem "Bierz od życia...

Kraj, 6 listopada 2008

PKO BP rusza z intensywną kampanią kont oszczędnościowych

Bank PKO BP rozpoczęło kampanię reklamową kont oszczędnościowych. Przekaz komunikacyjny eksponuje podstawowe zalety produktu, czyli połączenia korzyści, jakie daje lokata,...

Kraj, 5 listopada 2008

OS3 Multimedia zrealizowała pierwszy projekt dla HP

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała dla Hewlett-Packard Polska serwis internetowy Hpdatacenter.pl promujący kompleksową obsługę firmy i realizację projektów dla centrów...