M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wirtualna Polska (firma)"

Artykuły weekendowe, 2 kwietnia 2010

Telefon, czyli transdan i inne historie

Wojciech Putrzyński o wydarzeniach z minionego tygodnia odnotowanych w MMP24.

Artykuły weekendowe, 2 kwietnia 2010

Gadanie to nie badanie

Krzysztofowi Ładzie odpowiada Andrzej Garapich.

Artykuły weekendowe, 2 kwietnia 2010

Pozorowanie badań internetu

Głos Krzysztofa Łady w zaognionej ostatnio dyskusji na temat statusu badań internetowych, która może doprowadzić do dualizmu.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Marcin Gortat twarzą Wirtualnej Polski

Marcin Gortat, najbardziej znany polski koszykarz i jedyny Polak grający w lidze NBA, został twarzą portalu Wirtualna Polska i będzie gwiazdą jego najbliższej kampanii reklamowej.

Kraj, 26 marca 2010

Działania PBI wymierzone przeciw nam - twierdzi GG Networks

Spółka GG Network, właściciel m.in. komunikatora Gadu-Gadu, uważa decyzje Polskich Badań Internetu co do zmian w prezentacji danych za wymierzone...

Kraj, 25 marca 2010

Największym grupom witryn przybyło w styczniu użytkowników

Prawie wszystkie najpopularniejsze grupy witryn zanotowały w styczniu br. wzrost liczby użytkowników w porównaniu z grudniem 2009 r. - wynika...

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 17 marca 2010

Alternatywne wobec Megapanelu badania internetu mają ruszyć jeszcze w tym roku

Jeszcze w tym roku na rynku mają zadebiutować alternatywne wobec Megapanelu badania polskiego internetu. Podmioty popierające inicjatywę, m.in. Nasza-Klasa, GG...

Kraj, 26 lutego 2010

PBI inicjuje rozmowy nt. badań internetu; możliwy przetarg na realizację badań

Spółka Polskie Badania Internetu, która wraz z firmą badawczą Gemius SA realizuje badania polskiego internetu, w drugiej połowie marca rozpocznie...

Kraj, 16 lutego 2010

Lufthansa reklamuje tanie bilety do miast Europy

Linia lotnicza Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", w której promuje sprzedaż biletów do...

Kraj, 10 lutego 2010

PKO BP reklamuje Lokaty 6+6

Bank PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje Lokaty 6+6. Kampania pod hasłem "Dopasuj lokatę do swoich potrzeb"...

Kraj, 9 lutego 2010

Burn Shot promowany w telewizji i internecie

Coca-Cola Poland rozpoczęła kampanię reklamową Burn Shot, skoncentrowanego napoju energetycznego, o wprowadzaniu którego pisaliśmy w DS "MMP" 11 stycznia br....

Kraj, 2 lutego 2010

Samsung prowadzi śledztwo w sprawie netbooków Samsung N210

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię "Samsung Game" wprowadzającą na rynek netbook Samsung N210. Realizuje ją kompleksowo agencja marketingu internetowego Biuro...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 26 stycznia 2010

AdTotal i MEC Interaction realizują wyprzedaż marek Chryslera w kanale mobilnym

Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały...

Kraj, 22 stycznia 2010

M2Sphere startuje z Gaga Box - internetowym radiem w komórce

Debiutuje komercyjnie Gaga Box - aplikacja do słuchania internetowego radia w telefonie komórkowym. Rozwiązanie to daje obecnie dostęp do 50...

Kraj, 12 stycznia 2010

Banki regionalne ruszą z największą kampanią w historii

Agencja reklamowa Men at Work i dom mediowy Media Concept przygotowały dla zrzeszeń Spółdzielczej Grupy Bankowej i Mazowieckiego Banku Regionalnego...

Kraj, 8 stycznia 2010

Marcin Woźniak przeszedł z "Pulsu" do "Dziennika Gazety Prawnej"

Marcin Rafał Woźniak dołączył do biura reklamy "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), gdzie objął stanowisko kierownika działu new business &...

Kraj, 23 grudnia 2009

Hasło "Chcę poznać jegoego.pl, aby być posłuszną kicią" nie razi Rady Reklamy

Rada Reklamy odrzuciła skargę na reklamę radiową Wirtualnej Polski promującą portal rozrywkowy Jegoego.pl. Wykorzystano w niej hasło "Chcę poznać jegoego.pl,...

Kraj, 15 grudnia 2009

PBI planuje badania mobilnego internetu

Polskie Badania Internetu (PBI) planują uruchomienie badań witryn mobilnych. Obecnie prowadzone są w tej sprawie rozmowy z operatorami komórkowymi na...

Kraj, 1 grudnia 2009

PKO BP prowadzi kampanię i rozdaje samochody

PKO Bank Polski przygotował kampanię promującą ofertę depozytową w formie konkursu, w którym do wygrania jest pięć samochodów osobowych Ford...

Kraj, 27 listopada 2009

Sony Ericsson startuje z kampanią telefonów Satio, Aino i Yari

Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefony Satio, Aino i Yari z nowej kategorii Entertainment Unlimited. Za adaptację globalnej...

Kraj, 27 listopada 2009

Karolina Janczyk przechodzi z WP do pionu internet w Polskapresse

Karolina Janczyk została menedżerem produktów Book24.pl i Prasa24.pl w pionie internet Polskapresse. To nowe stanowisko w grupie. Janczyk przez 9...

Kraj, 19 listopada 2009

AdTotal rozwija reklamę w systemach digital signage

Wirtualna Polska poszerzyła ofertę multimedialnej sieci reklamowej AdTotal o 1,5 tys. ekranów LCD należących do spółki Atvertin. System digital signage...

Kraj, 17 listopada 2009

Aster tak jak Netia zatrudnił chomika do reklamy

Jakie zwierzę jest najbardziej "internetowe"? Okazuje się, że chomik. Dwoi się i troi w reklamach firm telekomunikacyjnych. Firma Aster rozpoczyna...

Kraj, 12 listopada 2009

PKO BP ruszył z kampanią kredytów hipotecznych

PKO Bank Polski ruszył z kampanią reklamową promującą kredyty hipoteczne Własny Kąt pod hasłem "Na 100 proc. najpopularniejszy kredyt hipoteczny...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 27 października 2009

Bakalland przekonuje w kampanii Orico do produktów sojowych

Bakalland rozpoczął kampanię internetową marki produktów pochodzenia roślinnego Orico. Celem działań jest przybliżenie konsumentom produktów sojowych i sposobów ich wykorzystywania...

Kraj, 8 października 2009

Wirtualna Polska uruchomiła porównywarkę Tanio.pl

Portal Wirtualna Polska uruchomił porównywarkę cen i produktów Tanio.pl. Jak podaje WP, baza Tanio.pl obecnie zawiera ponad 1,2 tys. sklepów...

Kraj, 30 września 2009

Link4 kusi kierowców dwoma miesiącami gratis

Link4, towarzystwo ubezpieczeniowe direct (sprzedające polisy przez telefon i internet), rozpoczyna nową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych (OC i AC) pod...

Kraj, 24 września 2009

Planete inwestuje w promocję w internecie

W październiku br. kanał dokumentalny Planete (nadawca Canal Plus Cyfrowy) rozpocznie trzymiesięczną internetową kampanię reklamową. W działaniach wykorzystywany będzie marketing...

Kraj, 24 września 2009

Change generuje ruch na YouTube dla Skody Yeti

Ponad milion wejść na stronie YouTube miała w ciągu 10 dni kampania przygotowana przez Change Integrated dla marki Skoda Yeti....

Kraj, 22 września 2009

K2 Internet rozwija dział K2 WOMM wyspecjalizowany w marketingu szeptanym; Adam Szudra jego szefem

Agencja K2 Internet stworzyła dział K2 WOMM odpowiedzialny za planowanie i realizację kampanii marketingu szeptanego nie tylko w internecie. Jego...

Kraj, 18 września 2009

Wirtualna Polska uruchomi biuro sprzedaży we Wrocławiu

Portal Wirtualna Polska w najbliższym czasie uruchomi biuro sprzedaży we Wrocławiu. To kolejne biuro regionalne portalu, które ma zwiększyć penetrację...

Kraj, 17 września 2009

O2.pl otwiera kolejne biura regionalne, wprowadzi targetowanie behawioralne

Spółka O2.pl, właściciel portalu O2.pl, intensyfikuje działania wobec klientów regionalnych. Jeszcze w tym roku spółka planuje otworzenie biura we Wrocławiu,...

Kraj, 14 września 2009

Aleksandra Mątkiewicz, wcześniej dyrektor zarządzająca Brainshop, opuszcza branżę

Aleksandra Mątkiewicz, była dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brainshop U-Boot, nie zamierza kontynuować kariery w branży komunikacji marketingowej. - Mam kilka...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 9 września 2009

Sieć AdTotal obniża ceny nawet do 50 proc.

Wirtualna Polska rozpoczęła promocję multimedialnej sieci reklamowej AdTotal. Obejmuje ona kanał mobilny oraz telewizje Orange Sport i Orange Sport Info....

Zagranica, 1 września 2009

Orange Advertising Network przejmuje sieć Unanimis

Sieć reklamy online Orange Advertising Network przejęła Unanimis, sieć reklamową działającą na rynku brytyjskim. Dzięki temu zasięg Orange Advertising wśród...

Kraj, 1 września 2009

Link4 nową komunikację dostosował do globalnej strategii RSA

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 sprzedające ubezpieczenia w systemie direct, czyli przez telefon i internet, po kilku miesiącach przerwy rozpoczyna nową kampanię...

Kraj, 11 sierpnia 2009

Wirtualna Polska oferuje targetowanie behawioralne w e-mailingu

Wirtualna Polska wprowadza targetowanie behawioralne w e-mailingu. Według firmy jest to pierwsza tego rodzaju oferta na rynku portali. E-mailing behawioralny...

Kraj, 29 lipca 2009

Allegro wyprzedziło Interię w majowym rankingu najpopularniejszych witryn

Serwis Allegro.pl wrócił na piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w maju br. - wynika z najnowszego badania Megapanel...

Kraj, 27 lipca 2009

ACR i Evo realizują kampanię promocyjną Eurosportu

Internetowy dom mediowy ACR z grupy K2 Internet SA i agencja interaktywna Evo realizują kampanię stacji Eurosport. Akcja w internecie...

Kraj, 6 lipca 2009

Mindshare na przyszły rok szykuje drugą edycję "Citylajfu"

Mindshare Polska na wiosnę przyszłego roku planuje drugą serię "Citylajfu", internetowego serialu o życiu w korporacji. Trwają rozmowy z kilkoma...

Kraj, 3 lipca 2009

Sos chili Tao Tao odpowiedni na lato

Tan-Viet International rozpoczął kolejną kampanię dla produktów marki Tao Tao. Tym razem marketer reklamuje słodko-pikantny sos chili. - Nasz sos...

Kraj, 26 czerwca 2009

Gratisowe odsłony w letniej ofercie Wirtualnej Polski

Biuro reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam od 1 lipca do 31 sierpnia i dotyczy:...

Kraj, 24 czerwca 2009

Interia.pl wyprzedziła w kwietniu Allegro.pl

Portal Interia.pl zajął kosztem serwisu Allegro.pl piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w Polsce w kwietniu br. - wynika...

Kraj, 24 czerwca 2009

ARBOinteractive Polska wzmocniła zespół sprzedaży

Do firmy ARBOinteractive Polska dołączyli: sales director Jarosław Stępniak, account executive Katarzyna Kuziola i sales account Natalia Ciesek. Jarosław Stępniak...

Kraj, 23 czerwca 2009

Ergo Hestia promuje pakiety ubezpieczeń

Ergo Hestia wspiera kampanią sprzedaż ubezpieczenia OC/AC. Głównym celem działań jest zachęcenie klientów do kupna OC/AC w pakiecie (w ramach...

Kraj, 9 czerwca 2009

WP wprowadza nowe formaty reklam wideo

Wirtualna Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej dwie nowe formy reklam wideo - OnStream Toplayer oraz BottomLayer. Mogą być umieszczane...