Wystartowała kampania pod hasłem "Co oni sobie myślą?!" autorstwa Lowe Warsaw.
Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.
O 2 pkt proc. wzrosły udziały w rozpowszechnianiu płatnym wydawcy w I kwartale br.
Oferta brokera powiększyła się o 14 wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".
Wcześniej pracowała w agencjach i wydawnictwach prasowych.
Wkrótce ma zadebiutować nowy magazyn Agory. Tym razem wydawca wchodzi w segment młodzieżowy.
Tygodnik satyryczny będzie stałym elementem portalu.
Była naczelna "Przekroju" teraz pokieruje zespołem serwisu "Wysokie Obcasy".
Zmiana raportowania spowodowała, że po raz pierwszy przychody z innych źródeł niż prasa były wyższe.
Wydawca wprowadza pakiety reklamowe dla wszystkich wersji swojego głównego tytułu.
Do władz organizacji weszli przedstawiciele Infor Biznes i Agory.
Były menedżer Mediów Regionalnych zyskuje większy zakres kompetencji.
Celem akcji jest wzrost świadomości marki oraz sprzedaży miesięcznika.
Dwutygodniowa kampania prowadzona będzie w wybranych rozgłośniach radiowych.
Dotychczasowy prezes pozostanie członkiem rady nadzorczej.
"Wszyscy muszą umrzeć" to hasło kampanii promującej czwarty sezon serialu HBO "Gra o tron".
Firma stawia na umacnianie pozycji grupy na międzynarodowym rynku i rozwój Stopklatka TV.
Agora zatrudnia nowego menedżera odpowiedzialnego za marketing.
Specjalista od marketingu sportowego dołączył do Ringier Axel Springer Polska.
Magdalena Rzepnicka odchodzi z wydawnictwa. Z Agory przeszła Marta Gądek.
Zajęcia odbywać się będą w weekendy, w podziale na bloki poranne oraz popołudniowe. Głównym partnerem szkoły jest portal Gazeta.pl.
Agora zmienia częstotliwość wydawania magazynu. Wspiera go kampanią.
Magazyn zmienił szatę graficzną i formułę.
Anna Birkett i Agnieszka Całka wcześniej związane były z European Licensing Company.
W ramach transakcji została powołana nowa spółka Click Apps, której kapitalizacja przekroczyła 3 mln zł.
Segment moto ma nowego szefa wspólnego newsroomu. Z firmą rozstał się Wojciech Jakóbczyk.
Dystrybucja bezpłatnej gazety ma być mocno targetowana. Tym samym bardziej dopasowana do potrzeb reklamodawców.
Wydawca przygotował tabletową edycję "Continents".
Po roku pracy w Gemiusie do grupy powróciła Joanna Parczyńska.
Polsat Media, Edipresse, Agora, Grupa RMF, AMS, Goldbach Audience i New Age Media nagrodzone w raporcie "Media & Marketing Polska" i Millward Brown.
W strukturze Agory w segmencie prasa codzienna i czasopisma powstaną dwa piony biznesowe: "Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma i prasa bezpłatna, ze wspólnym działem sprzedaży i wsparcia.
Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.
Zdaniem dyrektora sprzedaży Grupy RMF pakiet Joker nie osiąga wyższego zasięgu dziennego niż pakiet RMF 3D.
Agencja Reklamy Polskiego Radia, Grupa Radiowa "Time" i Radiowe Doradztwo Reklamowe ze wspólnym pakietem Joker.
Szef pionu projektów specjalnych przejmuje zarządzanie dystrybutorem filmowym.
Agora Internet Artist zrzesza ponad 200 popularnych kanałów wideo z wielu kategorii tematycznych.