M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Onet.pl (firma)"

Kraj, 25 października 2010

Skowroński pokieruje marketingiem grupy Onet.pl

Marcin Skowroński obejmuje nowe stanowisko w ramach koncernu.

Kraj, 19 października 2010

Kredyt Bank i uśmiechnięty Zygmunt Stary [WIDEO]

Bank ruszył z kampanią reklamową kont oszczędnościowych. Za komunikację odpowiada G7 i Starcom.

Kraj, 14 października 2010

Polska odsłona kampanii Timberland

Marka promuje się hasłem "Natura potrzebuje bohaterów".

Kraj, 13 października 2010

Rusin, Poniedziałek, Batycka w reklamach RMF Classic

Rozgłośnia po raz pierwszy wykorzystuje w reklamie prasowej wizerunek znanych osób.

Kraj, 8 października 2010

LOT reklamuje nowe trasy

PLL LOT reklamuje w mediach cztery nowo uruchomione rejsy z Warszawy.

Kraj, 30 września 2010

PKO BP rusza z reklamą hipotek

Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.

Kraj, 14 września 2010

Radio Zet inwestuje w zmianę wizerunku

Nadawca chce za pomocą kampanii reklamowej zmienić pozycjonowanie i postrzeganie marki.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

Kraj, 26 sierpnia 2010

Karty płatnicze po raz pierwszy w promocji Winiar

Winiary prowadzą promocję konsumencką, w której nagrodami jest ponad 1100 kart z gotówką.

Przetargi, 20 sierpnia 2010

K2 Internet wygrywa budżet na kampanię MTV

Stacja wybrała agencję K2 Internet do przygotowania najbliższej kampanii.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Comedy Central będzie reklamować swoje nowości

Stacja telewizyjna wkrótce rozpocznie kampanię reklamową trzech nowych produkcji. Kreację przygotowała agencja Change wybrana w przetargu.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Paweł Kostrzewa przeszedł z Eski Rock do Onetu

Znany dziennikarz muzyczny, wieloletni współpracownik Polskiego Radia, a ostatnio Eski Rock, został szefem redakcji muzycznej w portalu Onet.pl.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Katarzyna Pakosińska w reklamach UPC

Artystka z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpi w kampanii wizerunkowej UPC Polska.

Kraj, 21 lipca 2010

Multibank promuje wypłaty bezprowizyjne

Bank prowadzi działania reklamowe pod hasłem "Twoje bankomaty są wszędzie".

Kraj, 16 lipca 2010

Coca-Cola stawia na VoD

Coca-Cola rozpoczęła nową akcję promocyjną. Po zakupie litrowej butelki napojów konsumenci będą mogli obejrzeć film na platformie Iplex.pl.

Kraj, 22 czerwca 2010

Wirtualna Polska oferuje VoD

TVscreen.pl i Wirtualna Polska podpisały umowę na wyłączność.

Kraj, 21 czerwca 2010

Novotel dla rodzin z dziećmi

Sieć hoteli Novotel promuje program dla rodzin z dziećmi.

Kraj, 10 czerwca 2010

BRE Bank promuje rozwiązania dla MŚP

Ruszyła biznesowa część kampanii reklamowej BRE Banku, której głównym celem jest promowanie rozwiązań dla małych i średnich firm.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Kraj, 21 maja 2010

Szansa na polubowne zakończenie

Spółka Polskie Badania Internetu przedstawiła warunki potencjalnym wspólnikom. W ciągu najbliższych dni rozpoczną się rozmowy stron.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Kraj, 17 maja 2010

Walk The Line dla Ciba Vision

Agencja stworzyła reklamę soczewek kontaktowych adresowaną do aktywnych kobiet.

Kraj, 14 maja 2010

20 chętnych na współudziałowca PBI

Na zaproszenie do grona współudziałowców spółki odpowiedziało 20 podmiotów; ich nazwy na razie tajne.

Kraj, 14 maja 2010

Dla kibiców przed mundialem

Aster rozpoczyna działania marketingowe związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w RPA.

Kraj, 13 maja 2010

Komórka (prawie) jak kamera

Sony Ericsson promuje swój nowy telefon komórkowy Vivaz funkcją nagrywania wideo w jakości HD.

Kraj, 10 maja 2010

Kolejny krok na drodze do polaryzacji badań

Spółki popierające alternatywne wobec Megapanelu badania polskiego internetu wysłały zapytania ofertowe do pięciu firm badawczych.

Kraj, 4 maja 2010

Olympus idzie na łatwiznę

Producent aparatów fotograficznych przekonuje, że robienie zdjęć nigdy nie było tak łatwe.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+

Pod tą groźną nazwą ruszy inicjatywa na rzecz walki z cyfrowym wykluczeniem seniorów.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Hand Made Flow zrealizowała pierwszą kampanię

Hand Made Flow zrealizowała pierwszą kampanię - dla marki Mlekołaki z portfolio firmy Lubella.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Ubezpieczyciele dbają o swój wizerunek (w reklamach)

Równolegle ruszają kampanie wizerunkowe dwóch firm ubezpieczeniowych: ING i Axa. Pierwsza potrwa do końca maja, a druga tydzień dłużej.

Artykuły weekendowe, 23 kwietnia 2010

Gdy zdjęliśmy flagi

Beata Mońka, chairman & CEO Young & Rubicam Brands, wspomina miniony tydzień.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Media w obliczu tragedii narodowej

Wszystkie główne polskie media w związku z sobotnią tragedią pod Smoleńskiem zmieniły swoje ramówki; zawieszono bloki reklamowe.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Kredyt Bank reklamuje szybki kredyt hipoteczny

Kredyt w 2 dni i 2 tygodnie ma wyróżnić ofertę Kredyt Banku na tle konkurencji.

Artykuły weekendowe, 2 kwietnia 2010

Pozorowanie badań internetu

Głos Krzysztofa Łady w zaognionej ostatnio dyskusji na temat statusu badań internetowych, która może doprowadzić do dualizmu.

Kraj, 26 marca 2010

Działania PBI wymierzone przeciw nam - twierdzi GG Networks

Spółka GG Network, właściciel m.in. komunikatora Gadu-Gadu, uważa decyzje Polskich Badań Internetu co do zmian w prezentacji danych za wymierzone...

Kraj, 25 marca 2010

Największym grupom witryn przybyło w styczniu użytkowników

Prawie wszystkie najpopularniejsze grupy witryn zanotowały w styczniu br. wzrost liczby użytkowników w porównaniu z grudniem 2009 r. - wynika...

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 18 marca 2010

Filmweb zmieni się graficznie i wprowadzi elementy społecznościowe; liczy na wzrost przychodów

Filmweb.pl, największy polski portal filmowy należący do grupy Omnigence, w kwietniu całkowicie zmieni swoją szatę graficzną i wprowadzi nowe funkcje....

Kraj, 17 marca 2010

Alternatywne wobec Megapanelu badania internetu mają ruszyć jeszcze w tym roku

Jeszcze w tym roku na rynku mają zadebiutować alternatywne wobec Megapanelu badania polskiego internetu. Podmioty popierające inicjatywę, m.in. Nasza-Klasa, GG...

Kraj, 9 marca 2010

FM Bank startuje z pierwszą kampanią reklamową

FM Bank, najmłodszy w sektorze bank, powstały na bazie Funduszu Mikro specjalizującego się w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP),...

Kraj, 9 marca 2010

Generali chce wykorzystać reklamowo sukcesy Małysza

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali, które współpracuje z najlepszym polskim skoczkiem narciarskim Adamem Małyszem, postanowiło wykorzystać jego ostatnie sukcesy na igrzyskach olimpijskich...

Kraj, 3 marca 2010

Magiczny świat Eschera w reklamie Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię reklamową "Lokuj, nie blokuj", w której promuje ofertę depozytową opartą na sześciomiesięcznej Lokacie Progres o...

Kraj, 23 lutego 2010

MRM realizuje kampanię internetową "Duetów" Wedla

Agencja interaktywna MRM Worldwide z Grupy McCann realizuje kampanię internetową czekolad dwusmakowych "Duety" marki Wedel (o wprowadzeniu produktu na rynek...

Kraj, 17 lutego 2010

Lukas Bank promuje kredyty bez prowizji

Lukas Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje ofertę kredytów gotówkowych, samochodowych i hipotecznych z promocyjnie obniżoną prowizją...

Kraj, 4 lutego 2010

"The Washington Post" zastąpił "Financial Timesa" w Onecie

Portal Onet.pl nawiązał współpracę z dziennikiem "The Washington Post". Przypomnijmy, że we wczorajszym DS "MMP" informowaliśmy, że portal już nie...

Kraj, 3 lutego 2010

OS3 Multimedia autorem kampanii Mitsubishi Colt

OS3 Multimedia przygotowała kampanię internetową wspierającą limitowaną wersję modelu Mitsubishi Colt z pakietem InStyle w atrakcyjnym kredycie 50/50 - zero...

Kraj, 3 lutego 2010

Infor Biznes zyskał wyłączność na "Financial Timesa" w sieci

Wydawnictwo Infor Biznes, właściciel "Dziennika Gazety Prawnej" i serwisów związanych z tytułem, został jedynym wydawcą mającym wyłączność na wykorzystywanie materiałów...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 1 lutego 2010

180heartbeats autorem walentynkowej kampanii Allegro

Agencja 180heartbeats przygotowała kampanię walentynkową serwisu aukcyjnego Allegro (QXL Poland). Motywem przewodnim działań jest teledysk, w którym pary zakochanych obdarowują...

Kraj, 28 stycznia 2010

Zjednoczenie.com współautorem nowego serwisu Lidii Popiel

Agencja Zjednoczenie.com zaprojektowała i przygotowała nowy serwis Finelife.pl, którego twórcą jest Lidia Popiel, fotograf, dziennikarka, prezenterka telewizyjna. Jest to projekt...