M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Starlink (firma)"

Kraj, 19 lutego 2010

TVN zwiększył udział w rynku reklamy TV mimo spadku przychodów; w br. spółka zainwestuje 260 mln zł

Grupa TVN podała wyniki finansowe za 2009 rok. Przychody spółki ze sprzedaży netto wzrosły o 11,9 proc. do 2,12 mld...

Kraj, 18 lutego 2010

PZU będzie namawiało Polaków do oszczędzania

Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną "Życie na 100 proc.", dzięki której chce zwrócić uwagę odbiorców na długoterminowe oszczędzanie, emerytury, inwestowanie...

Kraj, 12 lutego 2010

PZU szykuje nową kampanię

PZU, największa firma ubezpieczeniowa na rynku, niebawem rozpocznie nową kampanię reklamową - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie ona prowadzona w mediach...

Kraj, 12 lutego 2010

O 11 proc. zmniejszył się rynek reklamy, dzienniki nadal tracą najwięcej

Szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła w ubiegłym roku 6,94 mld zł - wynika z raportu domu mediowego Starlink. Tym...

Kraj, 9 lutego 2010

KRKA reklamuje Pikovit w kinach przy okazji premiery "Toy Story 3D"

W najbliższy weekend w 63 kinach Cinema City, Helios i Kinoplex oraz Orange Imax rozpocznie się kampania reklamowa witaminowo-mineralnego suplementu...

Przetargi, 1 lutego 2010

Starlink zwycięża w przetargu Komfortu

Starlink będzie w 2010 r. obsługiwał budżet mediowy Komfortu. Jak podał marketer, o wyborze przesądziły efektywna strategia zakupu mediów oraz...

Przetargi, 18 stycznia 2010

Optimum Media OMD zwyciężył w przetargu Storcka

Optimum Media OMD wygrał w przetargu na obsługę mediową Storcka, utrzymując tym samym biznes wieloletniego klienta. Według naszych informacji w...

Kraj, 15 stycznia 2010

PZU odwoła się od 15 mln zł kary nałożonej przez UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał największego w Polsce ubezpieczyciela - PZU - karą 15 mln zł za to, że...

Kraj, 11 stycznia 2010

SM Gostyń wprowadza nowy produkt i wspiera go reklamą

Agencja reklamowa Betlej & Partners, która wygrała przetarg organizowany przez Spółdzielnię Mleczarską w Gostyniu (patrz DS "MMP" z 14 grudnia...

Kraj, 8 stycznia 2010

Mangustin i Starlink przygotowały nowy projekt dla Flegaminy

Firma farmaceutyczna Teva ma wkrótce ruszyć z telewizyjną kampanią reklamową Flegaminy, leku na kaszel. Według naszych informacji realizują ją Starlink...

Kraj, 6 stycznia 2010

Jarosław Roszkowski ma przygotować nowomediową strategię CAM Mediów

Jarosław Roszkowski rozpoczął współpracę z grupą CAM Media SA. Będzie pełnił funkcję konsultanta ds. nowych mediów i zajmie się przygotowaniem...

Przetargi, 22 grudnia 2009

Dwie agencje w przetargu na obsługę Łomży

Royal Unibrew Polska, producent piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, w przetargu na obsługę swojej głównej marki...

Kraj, 21 grudnia 2009

Royal Unibrew planuje utrzymanie nakładów reklamowych na dotychczasowym poziomie

Royal Unibrew Polska (RUP), czwarty co do wielkości producent piwa, m.in. marek Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, prognozuje, że...

Przetargi, 17 grudnia 2009

Pięć domów mediowych walczy o Komfort

Komfort prowadzi przetarg mediowy. Do udziału w nim zaproszono pięć agencji: Universal McCann, Star Media, Starlink, Carat Polska oraz Media...

Przetargi, 3 grudnia 2009

Optima Marketing Group i Starlink obsługują Majonez Kielecki

Agencja reklamowa Optima Marketing Group i dom mediowy Starlink po wygranym wspólnie przetargu realizują kampanię Majonezu Kieleckiego, marki WSP Społem....

Kraj, 1 grudnia 2009

Polscy wynalazcy w reklamach kampanii "Dotacje na innowacje"

Wystartowała kampania promocyjna Programu Operacyjnego "Innowacyjna Gospodarka" pt. "Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca!". Kampanię organizuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego we...

Przetargi, 24 listopada 2009

Kolman Advertising i MediaOn z budżetem PARP

Konsorcjum składające się z agencji reklamowej Kolman Advertising i domu mediowego MediaOn wygrało przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) na...

Kraj, 17 listopada 2009

Bank BPH reklamuje konta oszczędnościowe

Po części wizerunkowej "nowy" bank BPH rusza z komunikacją produktową (patrz DS "MMP" z 29 października br.). "Pieniądze lepiej pomnażać,...

Kraj, 12 listopada 2009

Radio traciło najwięcej według Ad.Media Raportu

W III kwartale najwięcej - prawie 21 proc. w stosunku do III kwartału ub.r. - stracił rynek reklamy radiowej -...

Kraj, 3 listopada 2009

Tylko internet i kino rosły w III kwartale według Starlinka

W III kwartale reklamodawcy wydali o 13,8 proc. mniej niż rok wcześniej - raportuje dom mediowy Starlink. Spadki nieco wyhamowały...

Kraj, 3 listopada 2009

Rynek reklamy z kilkunastoprocentową ujemną dynamiką - MPG obniża prognozy na 2009 r.

Dom mediowy MPG szacuje, że tegoroczny spadek wielkości rynku reklamowego będzie znacznie większy, niż przewidywał kilka miesięcy temu. Według niego...

Przetargi, 29 października 2009

Vizeum planuje pierwszą kampanię Imperiala; walczy w konkursach

Vizeum, agencja z grupy Aegis Media, w międzynarodowym konkursie pozyskał budżet Imperial CinePix, dystrybutora filmów. Przejęty od Starlinka biznes obsługuje...

Kraj, 29 października 2009

6 listopada ruszy kampania wizerunkowa nowego banku BPH

Bank BPH wprowadza nową identyfikację wizualną w swoich placówkach - w 100 oddziałach pojawiły się szyldy z nowym logo (po...

Przetargi, 27 października 2009

MRR oddaliło protesty MediaComu i Star Media w sprawie przetargu

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oddaliło protesty MediaComu Warszawa i Star Media dotyczące rozstrzygnięcia przetargu. Przypomnijmy, że wygrały w nim Starlink oraz...

Kraj, 26 października 2009

PZU przygotowuje się do planowanego projektu odświeżenia marki

Grupa PZU, największy w Polsce ubezpieczyciel, planuje przeprowadzenie w przyszłym roku projektu odświeżenia i unowocześnienia wizerunku swojej marki. Jak mówi...

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Przetargi, 19 października 2009

Flegamina przegląda oferty agencji reklamowych

Teva prowadzi przegląd ofert agencji kreatywnych pod kątem marki Flegamina, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nazw agencji reklamowych, które uczestniczą w konkursie,...

Kraj, 8 października 2009

"Gazeta Wyborcza" reklamuje weekendowe dodatki

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła promocję swoich weekendowych wydań i dodatków. Na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (spółka zależna Agory) oraz...

Przetargi, 23 września 2009

Czterech w przetargu Storcka

Cztery agencje mediowe walczą o budżet Storcka. Jak wynika z naszych źródeł, są to: Optimum Media OMD, które broni budżetu,...

Przetargi, 22 września 2009

Starlink drugim zwycięzcą przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Dom mediowy Starlink jest drugim zwycięzcą przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Dom mediowy wspólnie z CAM Media (o ich wygranej informowaliśmy...

Kraj, 17 września 2009

PZU rozpoczęło czteromiesięczną kampanię oferty PZU Pomoc oraz gwarancji dla firm

"PZU Pomoc w każdym przypadku, dla każdego kierowcy" - pod takim hasłem będzie prowadzona rozpoczęta właśnie kampania reklamowa PZU, która...

Kraj, 14 września 2009

Soraya rusza z kolejną reklamą z udziałem Foremniak

Soraya rozpoczęła kampanię reklamową nowej linii kosmetyków Art Cell z serii Artist Care. Ponownie marketer w reklamie wykorzystał wizerunek swojej...

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 3 września 2009

Electro World sprzedany, ale bez sklepu Pixmania.com

Brytyjskie DSG International sprzedało za 1 euro sieć sklepów z elektroniką Electro World. Nabywcą jest dom maklerski IDM SA działający...

Przetargi, 2 września 2009

Starlink wygrał konkurs Ministerstwa Infrastruktury wart 1,5 mln zł

Dom mediowy Starlink wygrał konkurs Ministerstwa Infrastruktury na kampanię promującą projekty transportowe współfinansowane ze środków Funduszu Spójności. Zajmie się planowaniem...

Kraj, 20 sierpnia 2009

Po połączeniu będzie bank BPH

Bank BPH i GE Money Bank mają już nową identyfikację wizualną, której będą używać w pełnym zakresie od momentu połączenia...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Rozszerzona rzeczywistość w kampanii PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU prowadzi pilotażową sprzedaż kart PZU Pomoc. Do końca września można je kupić na 150 specjalnie oznakowanych stacjach...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Nawet internet spadał - Ad.media Raport za II kwartał br.

O 20,9 proc. (do poziomu 1,63 mld zł) spadły przychody reklamowe mediów w II kwartale - oceniają w Ad.media Raporcie...

Kraj, 4 sierpnia 2009

Starlink: spadek rynku o 11,4 proc. w I półroczu, tylko internet rósł

Rynek reklamowy skurczył się w I półroczu 2009 r. o 11,4 proc. w porównaniu z I półroczem 2008 r., raportuje...

Przetargi, 4 sierpnia 2009

Gruppa66 Ogilvy po półrocznym przetargu wygrywa budżet GE i BPH

Obsługa połączonego budżetu GE Money Banku i BPH trafiła po półrocznym przetargu do Gruppy66 Ogilvy. W finale przetargu agencja ta...

Kraj, 22 lipca 2009

Just Health Club dla dermokosmetyków Sorai

Just Health Club pracuje dla nowej linii dermokosmetyków - Maxima Dermo-Therapy z portfolio Sorai. Ruszyła właśnie pierwsza odsłona kampanii w...

Przetargi, 21 lipca 2009

PZU wybiera firmę do stworzenia i obsługi serwisów WWW i intranetowego

Sześć agencji reklamowych i firm software'owych bierze udział w przetargu Grupy PZU dotyczącym budowy i obsługi nowego serwisu PZU.pl oraz...

Kraj, 6 lipca 2009

GE Money Bank i BPH promują w TV kredyt konsolidacyjny

Ruszyła kampania kredytu konsolidacyjnego GE Money Banku i banku BPH obejmują telewizję oraz materiały POS. Osobom, które mają już kilka...

Kraj, 22 czerwca 2009

Kryzys niestraszny lekom, ocenia PMR

Jak szacuje PMR, obecnie rynek farmaceutyczny należy do sektorów polskiej gospodarki o najbardziej optymistycznych prognozach rozwoju na najbliższe dwa lata....

Przetargi, 22 czerwca 2009

Grupa PZU wybrała w przetargu K2 Internet i ACR

Grupa PZU wybrała w przetargu na obsługę działań w internecie agencje K2 Internet i ACR z Grupy K2 Internet SA...

Kraj, 18 czerwca 2009

Electro World z kampanią w TVP Warszawa

Rusza pierwsza lokalna kampania telewizyjna Electro World, sieci elektromarketów. Kreację przygotowała DSK, a czas do kampanii kupił Starlink. W 30-sekundowych...

Kraj, 15 czerwca 2009

Repropol reprezentuje wydawców prasowych w kwestiach publikacji ich treści w internecie

Stowarzyszenie Repropol założone przez wydawców należących do Izby Wydawców Prasy (IWP) otrzymało od Ministerstwa Kultury licencję na zbiorowe zarządzanie treściami...

Przetargi, 8 czerwca 2009

MediaCom, Y&R i Wunderman wygrały przetarg PARP-u

Przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wygrało konsorcjum w składzie: MediaCom Warszawa, Young & Rubicam oraz...

Kraj, 5 czerwca 2009

Teva i Pliva integrują działy marketingu

Jerzy Ziemlicki stanął na czele połączonych działów marketingu OTC Tevy i Plivy Kraków. Przypomnimy, że ta ostatnia wskutek przejęcia stała...

Kraj, 3 czerwca 2009

Springer wchodzi w Infor Biznes za 10 mln euro

Axel Springer Polska przejmie od Infor PL 49 proc. udziałów w spółce Infor Biznes, wydawcy dziennika "Gazeta Prawna". Według danych...