M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 października 2017

Wieczna wiosna w nowej kampanii H&M

Za kreację kampanii odpowiada Baz Luhrmann.

26 października 2017

Zmiany w kierownictwie Forda

Odchodzi odpowiedzialny za strategię John Casesa, Kumar Galhotra pokieruje zaś marketingiem.

26 października 2017

Sainsbury wprowadza linię męskiej odzieży premium

Brytyjska sieć supermarketów chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie modowym.

26 października 2017

Twitter obiecuje więcej przejrzystości w reklamach

Firma zamierza m.in. stworzyć osobną stronę internetową informującą o kampaniach reklamowych i specjalnie oznaczać reklamy o charakterze politycznym.

26 października 2017

Czeski firma produkująca miodowe torty wygrała z Dr. Oetkerem

Spór o Marlenkę trwał rok.

25 października 2017

Maria Skłodowska-Curie w kampanii The Chemours Company

Spin-off wyrosły z DuPonta oddaje hołd kobietom nauki.

25 października 2017

Samsung nie pozwala baterii umrzeć

W najnowszym spocie autorstwa Leo Burnett Chicago rozładowanie baterii zestawione jest z dramatycznymi momentami z filmów oglądanych na ekranie smartfona.

25 października 2017

Amazon ma oferty od 238 miast na lokalizację drugiej siedziby

Stworzenie drugiej, równoprawnej siedziby firmy z Seattle ma kosztować 5 miliardów dolarów przez kolejne dwie dekady.

25 października 2017

"Los Angeles Times" stawia na cyfrowe prenumeraty i licencjonowanie treści

Nowy CEO Ross Levinsohn próbuje postawić na nogi dziennik, który od kilku kwartałów notuje malejące wpływy ze sprzedaży prenumerat wydania drukowanego i wpływy z reklam.

24 października 2017

Marriott ogłasza globalny przetarg na media

Od 2011 r. za zakup i planowanie mediów dla Marriottu odpowiada globalnie MEC.

24 października 2017

IKEA przegląda oferty CRM i sprawdza digital

Na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii IKEA spotyka się z agencjami obsługującymi ją w zakresie CRM, zamierza poszerzyć kompetencje obsługi o digital.

24 października 2017

Fiat Chrysler przegląda agencje reklamowe do obsługi w rejonie EMEA

Analitycy tłumaczą, że firma chce skonsolidować budżet reklamowy w jednym holdingu.

24 października 2017

Śpiewające antybiotyki w kampanii brytyjskiego ministerstwa zdrowia

Wielka Brytania przestrzega przed samodzielnym i nadmiernym leczeniem się antybiotykami. Wartość kampanii to 2 mln funtów.

24 października 2017

T-Mobile US odwleka kwestię fuzji ze Sprintem

W III kwartale br. amerykański T-Mobile pozyskał 835 tys. klientów abonamentowych.

24 października 2017

Cisco przejmuje BroadSoft

Wartość transakcji szacowana jest na 1,9 mld dol.

23 października 2017

Brytyjski rynek zabawek znacząco rośnie

Według badań Global Data w ciągu najbliższych 5 lat rynek zabawek wzrośnie o 16,3 proc. i osiągnie wartość 4,9 mld funtów.

23 października 2017

Bud Light przechodzi rebranding z myślą o młodych

Szeroką kampanią w telewizji marka chce przypieczętować pozycję lidera.

23 października 2017

Ferrero dokonuje kolejnej akwizycji

Włoski producent Rocher i Nutelli przejmuje producenta m.in. żelków Trolli.

23 października 2017

Pop-upowe instalacje książkowe promują premierę filmu o misiu Paddingtonie

Działania promocyjne prowadzone w Londynie wspiera Havas.

23 października 2017

Heinz świętuje półwiecze jednego z głównych produktów

Producent startuje w Wielkiej Brytanii z niestandardową akcją foodtruckową.

20 października 2017

Zalando chce wejść na rynek kosmetyczny

Gigant e-commerce znany z działań modowych ujawnia kolejne plany.

20 października 2017

Unilever ogłasza słabsze wyniki kwartalne

Przychody ze sprzedaży w III kwartale wzrosły tylko o 2,6 proc., do 13,2 mld euro, głównie dzięki podwyżkom cen.

20 października 2017

Kwartalne wyniki Publicisu rozczarowują

Szef grupy reklamowej Arthur Sadoun poinformował też, że wyniki w ostatnim kwartale br. są "trudne do przewidzenia".

20 października 2017

IKEA świętuje 30. urodziny w Wielkiej Brytanii

Obchody trwają w tym tygodniu w wynajętym przez firmę domu w londyńskim Soho.

19 października 2017

Facebook kupił aplikację TBH

Aplikacja do wypełniania ankiet o znajomych ma przyciągnąć młodszych użytkowników serwisu, walczącego o nich m.in. ze Snapchatem.

19 października 2017

Netflix idzie jak burza

W związku z rosnącą liczbą subskrybentów i abonentów w przyszłym roku Netflix chce wydać 7 mld dolarów na rozwój.

19 października 2017

Anomaly wygrywa konkurs IKEA

Szwedzki gigant przeprowadził konkurs na stworzenie platformy służącej komunikacji zrównoważonego rozwoju.

19 października 2017

Queen w najnowszej kampanii linii Emirates

Nowa kampania zachęcająca do podróży liniami jest warta 15 mln dolarów.

19 października 2017

Reckitt Benckiser podzieli się na dwie części

W jednej znajdą się leki OTC, w drugiej produkty higieniczne i chemii gospodarczej.

18 października 2017

NBCUniversal będzie produkować treści dla Snapchata

Współpraca z NBCUniversal jest kolejnym krokiem w kierunku poszerzenia zakresu działania Snapchata.

18 października 2017

Lidl intensywnie rozwija się na Wyspach

Sieć tworzy 500 nowych miejsc pracy.

18 października 2017

640 mln euro na nową markę Polestar - Volvo rzuca wyzwanie Tesli

Samochody będą produkowane w Chinach.

17 października 2017

Zdobywca Oscara wyreżyserował bożonarodzeniowy spot dla sieci John Lewis

Michael Gondry znany jest m.in. z takich filmów jak "The Science of Sleep".

17 października 2017

Pfizer i Merck odchodzą od leków OTC

Główne przyczyny to presja ze strony e-commerce i producentów leków generycznych.

17 października 2017

Facebook rozważa udostępnienie reklamodawcom postów i komentarzy użytkowników

Rozwiązanie, bazujące na istniejącej platformie Audience Insights API, jest w fazie testów beta.

17 października 2017

Seria niefortunnych zdarzeń w norweskiej kampanii mleka

Za kreację odpowiada agencja Try.

16 października 2017

Kurtki Pizza Hut izolują tak dobrze jak torby dostawców

Akcję przygotowała agencja Droga 5.

16 października 2017

John Flint pokieruje bankiem HSBC

Flint odpowiada obecnie w HSBC za bankowość detaliczną i zarządzanie majątkiem.

16 października 2017

Sony promuje swoje telewizory w kontekście premiery "Blade runner 2049"

Firma zestawia historię rozmyślań o przyszłości z historią telewizorów Bravia.

16 października 2017

Grey wspiera pracowników LGBQT

Z okazji Międzynarodowego Dnia Coming Outu agencja przygotowała specjalne wideo z udziałem pracowników.

13 października 2017

Konsumenci w USA używają aplikacji zakupowych prawie godzinę miesięcznie

Zakupy przez komórkę coraz częstsze.

13 października 2017

Paul Frampton po 20 latach odchodzi z Havas Media Group

UK & Ireland chief executive agencji uznał, że czas na zmiany.

13 października 2017

Facebook chce pozyskać miliard użytkowników VR

Mark Zuckerberg ogłosił ten ambitny plan na konferencji Oculus Connect w San Jose.

12 października 2017

Z Burberry do Versace

Paul Graham, senior vice president of creative media & marketing, przechodzi do domu mody Versace.

12 października 2017

Alibaba zamierza wydać 15 mld dol. na R&D

Chiński potentat e-commerce planuje niemal potrojenie wydatków na badania i rozwój w ciągu najbliższych 3 lat.

12 października 2017

Branża bankowa ignoruje kobiety w swoim przekazie reklamowym

Zdaniem analityków ma to rocznie kosztować banki na Wyspach Brytyjskich ponad 130 mld funtów.

12 października 2017

Amazon chce ułatwić zakupy nastolatkom

Rodzice będą mogli zarządzać specjalnymi kontami zakupowymi dla niepełnoletnich osób.

11 października 2017

Barry Callebaut sfinalizował kolejne przejęcie

Największy na świecie producent czekolady i kakao przejął włoską firmę cukierniczą D'Orsogna Dolciaria.

11 października 2017

Procter & Gamble vs. Nelson Peltz

Inwestor aktywista domaga się dogłębnej rewizji strategii P&G.

11 października 2017

IKEA pracuje nad siecią sprzedaży online i w punktach handlowych

Szwedzki gigant meblowy chce być bliżej ludzi.