M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 maja 2016

Facebook będzie wyświetlać reklamy nie tylko swoim użytkownikom

Firma będzie budować profile behawioralne internautów i porównywać je z realnymi danymi o własnych użytkownikach ze swojej bazy.

30 maja 2016

Motorola tęskni do klapki

Wystartowała kampania autorstwa VML przypominająca o najważniejszym elemencie wyróżniającym telefony marki.

30 maja 2016

Snickers jako odpowiedź na hejt w internecie

Marka będzie mierzyć poziom emocji w sieci i odpowiadać obniżeniem ceny batonu.

30 maja 2016

Muzykalne chomiki w kampanii Kia

W nowej kampanii modelu Soul prym wiodą gryzonie, które zachęcają do wspólnego muzykowania.

30 maja 2016

Cornetto proponuje nowy sposób budowania przywiązania par

Specjalne obrączki połączone z aplikacją nie pozwolą na oglądanie kolejnego odcinka serialu bez drugiej połówki.

25 maja 2016

Corona w slow motion

Wystartowała kampania dla marki piwa autorstwa W+K.

25 maja 2016

Instagram intryguje marki luksusowe

Branża produktów ekskluzywnych coraz częściej wykorzystuje wyobraźnię wizualną użytkowników social mediów.

25 maja 2016

Detaliczny marketing cyfrowy w 2015 był wart 174 mld dolarów

Według najnowszych analiz i prognoz instytutu Juniper Research do roku 2020 wartość tego rynku ulegnie co najmniej podwojeniu do pułapu 362 mld dol.

24 maja 2016

Ryanair: w 2015 r. zysk netto wzrósł o 43 proc.

Przewoźnik ogłosił imponujący wzrost zysku za ub.r. i przewiezienie - po raz pierwszy w swojej historii - ponad 100 mln pasażerów.

24 maja 2016

Clerasil podkreśla, że zna się tylko na trądziku

Droga5 zaznacza, że na nastolatkach nie zna się nikt.

24 maja 2016

Carlsberg w podniosłym tonie

Na Wyspach ruszyła kampania przed Euro 2016.

23 maja 2016

Droga5 w nowej kampanii uświadamia, jak kochamy Celine Dion

Przewrotna kreacja napoju Vita Coco.

23 maja 2016

Stella Artois z opakowaniami z okazji festiwalu w Cannes

BBDO Kiev zaprojektował intrygujące puszki.

23 maja 2016

Kampania Ryanaira na cenzurowanym

Przewoźnik ogłosił specjalną promocję na bilety, żeby namówić brytyjskich emigrantów do powrotu na Wyspy celem zagłosowania przeciw opuszczeniu Unii - sprawą zajmie się policja. To skutek skargi organizacji Vote Leave.

23 maja 2016

Heineken poszukuje drugiego globalnego domu mediowego

Drugi podmiot ma dopełniać działania SMG.

23 maja 2016

Rekordowy kontrakt sponsorski Nike i Barcelony

Amerykański koncern zapłaci rocznie Katalończykom 100 mln euro.

20 maja 2016

Lincoln promuje się w ciszy

Aktor Matthew McConaughey po raz kolejny twarzą kampanii luksusowego samochodu.

20 maja 2016

Pepsi wierzy w emoji

Startuje kampania wspierająca opakowania wykorzystujące emotikony.

20 maja 2016

McCann w przewrotnej kampanii piętnuje seksizm

Sarkastyczne filmy z udziałem rezolutnych nastolatek mają obalać stereotypy o różnicach płciowych w radzeniu sobie z technologią.

19 maja 2016

San Francisco: obowiązkowe ostrzeżenia na reklamach słodzonych napojów

San Francisco to pierwsze miasto w St. Zjednoczonych, gdzie komunikaty reklamowe słodzonych napojów będą musiały zawierać przekaz o ich szkodliwości dla zdrowia.

19 maja 2016

Rebel Wilson i Michael Keegan-Key w kampanii Booking.com

Portal dla podróżujących pomaga nowo poślubionym.

19 maja 2016

Burberry będzie oszczędzał i stawiał na e-commerce

W związku z ponownym spadkiem zysków marki - tym razem o 10 proc. w ub.r. - na przestrzeni trzech lat Burberry planuje oszczędności rzędu 100 mln funtów, z czego 20 mln już w 2017 r. Firma zapowiada intensywny rozwój e-commerce.

19 maja 2016

SABMiller raportuje znaczne roczne straty

Koncern SABMiller, który jeszcze w br. ma zostać wchłonięty za ok. 108 mld dol. przez Anheuser-Busch InBev, ogłosił ubiegłoroczne wyniki finansowe (rok fiskalny zakończył 31 marca). Zysk netto koncernu w 2015 r. spadł z 3,3 mld dol. raportowanych rok wcześniej do 2,7 mld dol.

18 maja 2016

Orbit pomaga błyszczeć

Za kreację globalnych działań odpowiada BBDO.

18 maja 2016

Facebook sprzeda reklamy wideo w imieniu innych firm

Sieć socialmediowa podnosi poprzeczkę konkurencji wobec Google'a i innych graczy online.

18 maja 2016

Carlsberg prowadzi ludzi na barykady

W nowej kampanii na Euro 2016 były francuski piłkarz Marcel Desailly prezentuje się jako jeden z rewolucjonistów.

18 maja 2016

Oxera i Oliver & Ohlbaum: widzowie z Europy zobaczą mniej filmów, jeśli plany UE wejdą w życie

Raport wskazuje, że odbiorcy w całej Unii Europejskiej poniosą znaczne straty, jeśli Komisja Europejska nie odstąpi od planów odejścia od zasady terytorialnej eksploatacji praw filmowych i telewizyjnych.

17 maja 2016

Anglia najeżdża Francję w nowym spocie Marsa

Producent słodyczy i batonów startuje z kampanią za 5 mln funtów w kontekście Euro 2016.

17 maja 2016

Cydr Henry Westons promuje się po raz pierwszy w telewizji

Wystartowała steampunkowa produkcja autorstwa McCanna.

17 maja 2016

Aldi wciąż zwiększa wydatki na reklamę

W Australii pozostałe sieci dyskontów i supermarketów znacząco obcinają budżety.

16 maja 2016

Deszcz ośmiornic w nowej kampanii General Electric

Dostawca energii zapewnia, że jest gotów na wszystko, co natura zaproponuje.

16 maja 2016

W USA wystartowała niestandardowa akcja promująca nowy film Tima Burtona

Do przechodniów zamachał interaktywny Szalony Kapelusznik.

16 maja 2016

PETA z szokującą akcją w obronie zwierząt

Azjatycki oddział organizacji walczącej w obronie praw zwierząt zszokował konsumentów w Bangkoku.

16 maja 2016

Tesco - w Irlandii planują strajk, CEO dostaje milionowy bonus

Około 1000 najdłużej pracujących osób w irlandzkim oddziale Tesco zapowiedziało strajk w odpowiedzi na zapowiadaną restrukturyzację płac. Tymczasem chief executive sieci Dave Lewis do swojej rocznej pensji (ok. 1,25 mln funtów) doliczy bonus w wysokości 3 mln funtów.

13 maja 2016

Metro raportuje kwartalne zyski lepsze od oczekiwań

Po I kw. Grupa Metro raportuje zysk EBIT na poziomie 11 mln euro przy spadku przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do pułapu 13,6 mld euro. Obydwa te wskaźniki są lepsze od prognoz analityków.

13 maja 2016

Grey Goose startuje z nową platformą komunikacyjną "Fly Beyond"

Wystartowała fantastyczno-nostalgiczna kampania marki.

13 maja 2016

L'Oreal mocno dofinansuje start-upy

Gigant kosmetyczny na Wyspach będzie dawał zastrzyk gotówki dwu innowacyjnym firmom rocznie poprzez Founders Factory.

13 maja 2016

Diageo ogłasza globalny przetarg na media

Budżet wynosi 2,3 mld dolarów.

13 maja 2016

Nissan za 2,17 mld dol. kupi 34 proc. udziałów w Mitsubishi

Uzyska także prawo nominacji prezesa. Celem strategiczny sojusz zakupowo-sprzedażowy pomiędzy dwiema japońskimi markami motoryzacyjnymi.

12 maja 2016

AB InBev marketingowo wykorzysta wybory prezydenckie i olimpiadę

Największy amerykański producent piwa, koncern Anheuser-Busch InBev, zamierza wykorzystać do swojej komunikacji marketingowej dwa najważniejsze globalne wydarzenia medialne, tj. olimpiadę w Rio i kampanię prezydencką w Stanach Zjednoczonych.

12 maja 2016

Straty cyfrowych nadawców za kilka lat wyniosą 27 mld dol.

Firma badawcza Juniper Research przedstawiła najnowsze opracowanie, z którego wynika, że w 2020 r. straty nadawców cyfrowych z tytułu coraz powszechniejszych systemów blokowania reklam sięgną kwoty 27 mld dol.

12 maja 2016

Instagram odświeża interfejs i prezentuje nowe logo

Tęczowe logo ma jaśniejszy interfejs mający pomagać w przeglądaniu zdjęć i odświeżeniu wyglądu serwisu.

12 maja 2016

Axel Springer ma być cyfrowym liderem w Stanach

Mathias Döpfner, pełniący funkcję chief executive koncernu Axel Springer, zapowiedział zostanie liderem amerykańskiego rynku wydawców cyfrowych. Zaznaczył, że taką rolę wyznaczył swym pracownikom w każdym kraju, gdzie jest lub będzie obecny AS.

11 maja 2016

Pfizer ogłasza przetarg na Viagrę

Potentat farmaceutyczny przygotowuje się do globalnej kampanii.

11 maja 2016

Iris traci budżet Mini

Marka samochodowa przekazuje swój brytyjski budżet agencji Brooklyn Brothers.

11 maja 2016

Nokia z dużymi stratami po I kwartale

Firma Nokia po I kw. br. zanotowała stratę netto w wysokości 513 mln euro (rok wcześniej w analogicznym okresie strata ta wyniosła 177 mln euro). Strata jest spowodowana zaksięgowaniem kosztów przejęcia francuskiego konkurenta, firmy Alcatel-Lucent.

10 maja 2016

Chór konsumentów oddaje hołd zespołowi Queen

Wystartował nowy spot Heinekena.

10 maja 2016

Pies najlepszym lekarzem w nowej kampanii Pedigree

Marka startuje z rozległymi działaniami informacyjno-edukacyjnymi.

10 maja 2016

Apple zachęca do świętowania Dnia Matki

Gigant technologiczny stawia w Dzień Matki na personalizację i pełną emocji opowieść o więzi dzieci i matek.

10 maja 2016

Monster chce zatrudniać millenialsów

Wystartowała największa kampania portalu pośredniczącego w poszukiwaniu pracy.