M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 sierpnia 2019

Lynx ożywia tatuaże w nowej kampanii

Za kreację nowych działań dla marki odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.

9 sierpnia 2019

Viacom z większym zyskiem i przychodami dzięki Paramount Pictures

Dużym sukcesem kasowym okazały się filmy "Rocketman" (o Eltonie Johnie) i horror "Smętarz dla zwierzaków" na podstawie książki Stephena Kinga.

9 sierpnia 2019

Linie lotnicze Delta adresują kampanię do nowojorczyków

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy New York.

8 sierpnia 2019

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

8 sierpnia 2019

CMO Victoria's Secret odchodzi

Po decyzji o podjęciu współpracy z modelką po tranzycji CMO firmy Ed Razek składa rezygnację.

8 sierpnia 2019

Disney ogłosił cenę abonamentu za pakiet Disney+, Hulu i ESPN+

Za trzy serwisy streamingowe amerykańscy użytkownicy zapłacą łącznie 12,99 dol. - mniej lub tyle samo, ile za Netflix czy Amazon Prime Video.

8 sierpnia 2019

Josh Gross i Pedro Pérez szefami kreacji Energy BBDO

Dotychczasowy CCO Andrés Ordóñez pokieruje zespołem kreatywnym FCB Chicago.

8 sierpnia 2019

M/Six otwiera hub w regionie APAC

Decyzja o stworzeniu hubu związana jest globalną z wygraną budżetu mediowego Electronic Arts przez M/Six.

7 sierpnia 2019

Nestle Indonesia z potężną inwestycją w produkcję

Ponad 90 mln euro firma zainwestuje w celu zwiększenia mocy produkcyjnych w Indonezji.

7 sierpnia 2019

Gwiazdy muzyki w kampanii iPhone'a

W nowej globalnej kampanii promującej technologiczne możliwości iPhone'a wystąpiło 16 gwiazd.

7 sierpnia 2019

Globalna szefowa marki Taco Bell odchodzi

Marisa Thalberg pozostanie jednak strategicznym doradcą Yum Brands.

7 sierpnia 2019

Sieć Domino's ma nowego CMO

Była marketerka sieci McDonald's Emily Somers na czele marketingu sieci pizzerii.

7 sierpnia 2019

Tubi z wielką kampanią outdoorową w Stanach Zjednoczonych

Ten utrzymujący się z reklam serwis wideo na żądanie (AVoD) ogłosił w lipcu, że ma 20 milionów użytkowników.

7 sierpnia 2019

Pampers z poruszającą kampanią o trudach rodzicielstwa

Gigant FMCG ze wspierającym komunikatem o wspólnym doświadczeniu trudów wychowania i pielęgnacji dzieci.

6 sierpnia 2019

Facebook dokonuje rebrandingu Instagrama i WhatsApp

Gigant social mediów dołącza swoją nazwę do nazw popularnych komunikatorów.

6 sierpnia 2019

Pierwsza kobieta w zarządzie firmy Metro MG

Niemiecka spółka od listopada będzie miała nową dyrektor ds. pracy - Andreę Euenheim.

6 sierpnia 2019

Lions Gate, Spyglass Media i Viacom rywalizują o udziały w Miramaksie

Obecny właściciel BeIN zamierza sprzedać 50% akcji studia filmowego.

6 sierpnia 2019

GSK kończy proces łączenia z Pfizerem

Dzięki temu firmy wygenerują 500 mln funtów oszczędności do 2022 r.

6 sierpnia 2019

Zenith: Globalne wydatki reklamowe marek healthcare wyniosą 36 mld dol.

Wysokie koszty badań i ciągła presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych dużych marketerów z tej branży.

5 sierpnia 2019

NFL wybiera OMD do obsługi mediowej

Havas Media utrzymuje obszary - digitalowy i shoppermarketingowy.

5 sierpnia 2019

W Danii Lidl wprowadza torby wielokrotnego użytku do pakowania owoców i warzyw

innowacja dotyczy 119 placówek.

5 sierpnia 2019

Waitrose rozwija ideę produktów bez opakowania

Wstępne testy w Oksfordzie pokazały olbrzymie zainteresowanie tym ekologicznym pomysłem.

5 sierpnia 2019

BAT prognozuje szybki wzrost przychodów

E-papierosy napędzają biznes firmy.

2 sierpnia 2019

McDonald's testuje placówki z jedzeniem tylko na wynos

W Londynie przy Fleet Street trwają testy sieci.

2 sierpnia 2019

Sztuczna inteligencja u L'Oreala

Shopee BeautyCam w Indonezji pomaga w dopasowaniu kosmetyków do typu urody i wykorzystuje AI.

2 sierpnia 2019

Marks & Spencer honoruje konsumentów z własnymi pojemnikami na żywność

W sklepach sieci w Wielkiej Brytanii konsumenci, którzy dbają o środowisko, otrzymują rabat.

1 sierpnia 2019

Channel 4 prezentuje ekscentryczną zapowiedź programu kulinarnego

Narodowe gotowanie w kampanii promującej nowy sezon programu.

1 sierpnia 2019

Indyjski król kawy VG Siddhartha nie żyje

Prezes "indyjskiego Starbucksa" popełnił samobójstwo z powodu długów i problemów z urzędem podatkowym.

1 sierpnia 2019

Snapchat startuje z pierwszą globalną kampanią

Główny komunikat mówi o relacjach i "prawdziwej przyjaźni".

1 sierpnia 2019

Uber ostro ścina zespoły marketingowe na świecie

Firma zwalnia 400 osób globalnie, zmniejszając liczebność zespołu globalnego marketingu o jedną trzecią.

31 lipca 2019

Przychody Vivendi wzrosły o ponad 16 proc.

Spółka zaprezentowała dane z pierwszą połowę roku.

31 lipca 2019

Cif ecorefill - nowy eko produkt firmy Unilever

Unilever stworzył 10-krotnie skoncentrowany wkład Cif ecorefill, który został wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii. Dzięki nowemu produktowi klienci mogą korzystać z jednej butelki tak długo jak chcą.

31 lipca 2019

Coca-Cola startuje z wakacyjną kampanią

Marka głosi o "magii" swojego smaku.

31 lipca 2019

Brexit ma wpływ na tempo wzrostu reklamy

W Wielkiej Brytanii niepewność polityczna spowolniła ruch inwestycyjny.

31 lipca 2019

Amazon naciska na dostawców w sprawie mniejszych opakowań

Gigant e-commerce ogłosił ten wymóg zimą, deadline mija 1 sierpnia.

30 lipca 2019

"New York Times" przenosi miłosne historie do Amazonu

Serial "Modern Love" powstał na podstawie autentycznych historii opisywanych na szpaltach gazety.

30 lipca 2019

Pantene pochwala siwe włosy

P&G startuje z kampanią dla jednej ze swoich kluczowych marek.

30 lipca 2019

Dolce & Gabbana pierwszym domem mody z kolekcją plus size

Włoska marka wprowadza odzież damską do rozmiaru 22.

30 lipca 2019

Awanse w MediaComie

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

29 lipca 2019

Dulux w nowej kampanii scala komunikaty do użytkowników indywidualnych i profesjonalistów

Marka chce postawić na emocje i budowanie spójnej tożsamości.

29 lipca 2019

Spar Austria wprowadza ekologiczną szczoteczkę do zębów

Produkt powstały z surowców odnawialnych pojawia się pod marką własną sieci.

29 lipca 2019

McDonald's i Burger King wojuja na komunikaty marketingowe na ulicach w Belgii

Starcie tytanów fast-foodów.

29 lipca 2019

Kellogg sprzedaje krakersy serowe z winem House Wine

To odpowiedź marki Cheez-It na potrzeby konsumentów wyrażane m.in. na Twitterze.

26 lipca 2019

Snapchat z większą liczbą użytkowników i wyższymi przychodami w II kwartale

Aplikacja ma obecnie 203 mln użytkowników.

26 lipca 2019

Nestle rusza z dużą kampanią repozycjonującą Nescafe Azera [wideo]

Marka chce utrzymać innowacyjną przewagę na rozwijającym się rynku kawy.

26 lipca 2019

Interpublic z wolniejszym wzrostem w Stanach Zjednoczonych

W skali globalnej przychody netto grupy wzrosły w II kwartale br. o 9,1%, do 2,3 mld dol.

26 lipca 2019

BBDO powołuje Crystal Rix na stanowisko CMO

Rix będzie też nadal piastować funkcję chief strategy officera BBDO New York.

25 lipca 2019

"Avengers: Koniec gry" detronizuje "Avatara" jako najbardziej dochodowy film w historii

Już kilka tygodni po premierze film zarobił 2,7892 mld dol. - prawie tyle co starszy o dekadę "Avatar".

25 lipca 2019

E.Leclerc ma zapłacić 117 mln euro kary

Francuskie Ministerstwo Gospodarki oskarża detalistę o nieuczciwe praktyki w ramach zawiązanej z Rewe grupy zakupowej Eurelac Trading.

25 lipca 2019

Marka Old Spice startuje z wielokanałową kampanią [wideo]

W spotach stylizowanych na hollywoodzkie kino akcji marka sprawdza, czy mężczyznom nie brak swobody.