M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 października 2016

PepsiCo dokonuje przeglądu agencji obsługujących digital

Przegląd dotyczy obsługi marek na terenie Europy.

28 października 2016

Peroni i Ocado testują internet rzeczy

Marka premium Peroni Nastro Azzurro i internetowy supermarket Ocado rozpoczęły wspólne testy, które mają doprowadzić do stworzenia inteligentnego urządzenia.

28 października 2016

Elektroniczne papierosy mogą pomóc w zrzuceniu kilogramów

Badania naukowe nad e-papierosami pokazują, że vaping może być przydatny w odchudzaniu i zapobiegać nadmiernemu spożyciu jedzenia.

27 października 2016

Chipotle z kampanią telewizyjną po raz pierwszy od 12 lat

Amerykański gigant zachęca do regularnego stołowania się w sieci.

27 października 2016

Kobieta po raz pierwszy na czele John Lewis

Paula Nickolds po raz pierwszy w historii firmy John Lewis na stanowisku zarządzającej sieci.

27 października 2016

Vimto ogłasza globalny przetarg reklamowy

Marka z portfolio The Nichols ogłasza poszukiwania agencji do obsługi reklamowej.

26 października 2016

Pepsi rozstrzygnęło przetarg na obsługę w digitalu

Firstborn zostaje wybrana w wyniku przetargu nową agencją digitalową marki.

26 października 2016

Kesko szuka nabywcy na spożywczy biznes w Rosji

Fiński gigant najprawdopodobniej pozwoli na przejęcie tego obszaru przez lokalny koncern Lenta.

26 października 2016

Doskonałość w niedoskonałym ciele w kampanii autorstwa Mother

Organize.org startuje z kampanią uświadamiającą, jak ważna jest rejestracja ciała celem przekazania narządów.

26 października 2016

Philadelphia ogłasza przetarg kreatywny

JWT w gotowości do obrony budżetu.

25 października 2016

New Look otworzy aż 500 sklepów w Chinach w ciągu trzech lat

Detalista chce produkować większość asortymentu odzieży właśnie w tym kraju.

25 października 2016

AT&T przejmuje Time Warner

Transakcja ma wartość 83 mld dol.

25 października 2016

Facebook promuje Facebook Live

Intensywna kampania obejmie najpierw informacyjną emisję spotów, następnie tutoriale - w kampanii Facebook wykorzystuje autentyczne filmy użytkowników.

24 października 2016

YouTube skupi się na kontencie premium dla reklamodawców

Reklamodawcy już mogą kupować przestrzeń reklamową na przyszły rok.

24 października 2016

Twitter chce wzmocnić relacjonowanie na żywo w 2017 r.

Platforma społecznościowa chce zainwestować w swoją aplikację wideo i wzmacniać się w obszarze streamingu na żywo w przyszłym roku.

24 października 2016

Agencja Anomaly dla Duracell w klimacie Star Wars

Kampania wykorzystuje motywy z nowego filmu "Rogue One" z uniwersum "Gwiezdnych wojen".

24 października 2016

BAT chce całkowicie przejąć Reynolds American

Gdyby doszło do tego przejęcia, powstałby największy koncern tytoniowy na świecie.

21 października 2016

Nestlé - wyniki słabsze od oczekiwań

Sprzedaż szwajcarskiego koncernu w okresie styczeń-wrzesień br. osiągnęła pułap 66,2 mld dol. To oznacza, że czwarty rok z rzędu nie zostanie osiągnięty długofalowy plan sprzedażowy.

21 października 2016

Chore dzieci jako mali wojownicy

Agencja Cossette z poruszającą kampanią dla Hospital for Sick Children.

21 października 2016

Portugalczycy wydają więcej na FMCG, ale kupują mniej

Konsumenci wybierają mniejsze miejsca, bardziej znajome, rośnie odsetek osób dokonujących zakupów online, w zdecydowanej większości są to kobiety.

21 października 2016

Unilever uczy w Facebooku myć zęby

Firma uruchomiła w mediach społecznościowych chatbota, który przypomina o myciu zębów.

21 października 2016

Starbucks z agresywną strategią w Chinach

Sieć podwaja liczbę sklepów, powołuje nową CEO.

21 października 2016

MetLife z nową identyfikacją wizualną i sloganem

Marka żegna się ze Snoopym w komunikatach.

20 października 2016

Chiński odpowiednik Twittera wart więcej niż oryginał

Chińczycy poradzili sobie z blokowaniem Twittera, tworząc jego odpowiednik.

20 października 2016

VML nostalgicznie dla Wendy's

Powrót oferty z lat 90. pretekstem do wspomnień w nowej kampanii.

20 października 2016

Gigant J.M. Smucker zakończył przetarg digitalowy

Budżet o wartości 86 mln dolarów na kampanie dla 29 marek zgarnia Razorfish.

20 października 2016

Pomimo Brexitu Brytyjczycy wydadzą na święta 3,5 proc. więcej

Wartość wydatków ma wzrosnąć do 73 mld funtów.

20 października 2016

Gap zamknie wszystkie sklepy marki Banana Republic w Wielkiej Brytanii

Ubrania marki będzie można wciąż jeszcze kupić w sieci.

19 października 2016

Coty przejmuje GHD za ponad pół miliarda dolarów

Koncern Coty za kwotę 511 mln dol. przejął brytyjską firmę GHD produkującą artykuły do pielęgnacji włosów.

19 października 2016

PepsiCo ogłasza globalny cel

Wśród problemów, jakie stoją przed marketerami na świecie, gigant wymienia konieczność redukcji cukru w napojach jako elementu walki z otyłością dzieci i konieczność zmian związanych z wpływem na środowisko.

19 października 2016

Annie Leibovitz fotografuje dla Lincolna

Nowy model samochodu kadrowany przez fotografkę gwiazd.

19 października 2016

Burberry korzysta na spadającym funcie

Marka luksusowa sprzedała więcej towaru dzięki osłabieniu funta spowodowanego Brexitem.

19 października 2016

Apple zarzuca plany stworzenia samojeżdżącego samochodu

Projekt Tytan kończy się fiaskiem.

18 października 2016

Costa w Londynie zaserwuje alkohol

Sieć kawiarniana z Londynu chce na dłużej przytrzymać klientów w swoim concept store w stolicy Anglii.

18 października 2016

Amazon zatrudni przed świętami jeszcze więcej ludzi

Ponad 120 tys. pracowników sezonowych znajdzie pracę w Amazonie przed świętami - o 20 proc. więcej niż w roku poprzednim.

18 października 2016

Mads Mikkelsen jako zabójca w reklamie Forda

Za kreację 8-minutowego filmu odpowiada GTB.

17 października 2016

HP zaczyna cięcia w zatrudnieniu

Firma zwolni 3-4 tysiące pracowników.

17 października 2016

Amzon zwiększył zatrudnienie

W okresie przedświątecznym powiększył zespół o 20 proc.

17 października 2016

PepsiCo coraz bliższe przejęcia firmy KeVita

Akwizycja ma dokonać Naked Emerging Brands - nowa część PepsiCo przeznaczona do przejmowania start-upów napojowych.

17 października 2016

Na Wyspach połowa korzystających ze Snapchata to rodzice

Claire Valoti, general manager Snapchata, wskazuje, że trzy czwarte użytkowników serwisu na Wyspach to użytkownicy powyżej 18. roku życia, a 43 proc. z nich to rodzice.

14 października 2016

Diesel znowu wybiera Anomaly jako globalną agencję kreatywną

Po sześciu latach od realizacji kampanii "Be stupid" producent odzieży dżinsowej wraca do swojej agencji.

14 października 2016

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie

Holding wzmacnia swoją obecność w kilku europejskich obszarach, tworząc: Havas Media Adriatic, Havas Bulgaria, Havas Media Slovakia i Arena Media Turkey.

14 października 2016

Doner z pierwszą kampanią dla Nescafe

W Stanach wystartowała pierwsza kampania agencji Doner dla wariantu kawy Nestle Taster's Choice.

14 października 2016

Samsung organizuje paneuropejski przetarg po aferze wybuchowej

Gigant technologiczny poszukuje większej spójności komunikacyjnej i rozesłał do agencji briefy.

14 października 2016

Produkty Unilevera znikają z Tesco

Bezprecedensowy spór dwóch firm, pośrednio spowodowany Brexitem.

13 października 2016

Aldi udostępni tysiące e-booków

Sieć dyskontowa otwiera specjalną platformę Aldi Life, na której zamierza umieścić 30 tys. e-booków.

13 października 2016

Saatchi & Saatchi New York z nową kampanią dla Tide

Marka z portfolio Procter & Gamble z kampanią z przymrużeniem oka.

13 października 2016

Superman w kampanii Philipsa

Ogilvy & Mather z działaniami dla Philips Royal.

12 października 2016

Nescafe w nowej kampanii stawia na nowy model męskości

Na Wyspach startuje nowa kampania marki kawy, promowana przez nowy typ osobowości męskiej - długowłosego wrażliwca w błękitnej koszuli.

12 października 2016

Zmiany w kierownictwie Nestle Skin Care

Humberto Antunes opuszcza firmę, a zastępuje go Paul Navarre.