M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 kwietnia 2019

Tesla ogłasza największy jak dotąd kwartalny spadek sprzedaży

Firma mimo to jest przekonana, że uda jej się osiągnąć roczny cel.

5 kwietnia 2019

Amerykanie zapłacą więcej za Netfliksa

Podwyżki cen abonamentu, zapowiedziane w styczniu, wejdą w życie, począwszy od majowego okresu rozliczeniowego.

5 kwietnia 2019

Apple News Plus pozyskuje 200 tys. użytkowników w 48 godzin

Są to jednak osoby, które zapisały się na miesięczny darmowy okres próbny.

5 kwietnia 2019

CNN Prima News wystartuje na czeskim rynku

Kanał ruszy w ciągu najbliższego roku.

4 kwietnia 2019

Accenture Interactive kupuje agencję Droga5

Założyciel agencji David Droga pozostanie na stanowisku creative chairman.

4 kwietnia 2019

Microsoft i BMW Group wdrażają otwartą platformę produkcyjną

Firmy ogłosiły inicjatywę na rzecz szybszych, wydajniejszych kosztowo innowacji w sektorze produkcyjnym na targach Hannover Messe.

4 kwietnia 2019

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

4 kwietnia 2019

Grupa Lavazza umacnia pozycję we Włoszech i na rynkach zagranicznych

Zyski wypracowano dzięki wzrostowi organicznemu oraz integracji przedsiębiorstw przejętych w 2017 r.

3 kwietnia 2019

Starbucks rozpoczyna przetarg mediowy

Postępowanie dotyczy Wielkiej Brytanii. Zagrożona jest agencja Manning Gottlieb OMD.

3 kwietnia 2019

Veit Dengler nowym COO Bauer Media Group

Jörg Hausendorf opuszcza firmę.

3 kwietnia 2019

Boots sponsoruje kobiecy futbol

Trzyletni kontrakt przewiduje sponsorowanie wszystkich narodowych drużyn kobiecych w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

3 kwietnia 2019

Unilever rozważa rezygnację ze stanowiska CMO

Dotychczasowy szef marketingu koncernu Keith Weed planuje odejście na emeryturę z początkiem maja br.

2 kwietnia 2019

Grupa Ferrero przejmie słodycze od Kellog's

Transakcja przejęcia m.in. marki Keebler warta jest 1,3 mld dolarów.

2 kwietnia 2019

Discovery stworzy serwis streamingowy na bazie treści BBC

Umowa o współpracy z BBC Studios została zawarta na 10 lat.

2 kwietnia 2019

Grupa Publicis prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia Epsilonu

Zakupem firmy specjalizującej się w marketingowych bazach danych interesują się także Advent International i Goldman Sachs.

1 kwietnia 2019

Sunny Jain szefem segmentu beauty i personal care w Unileverze

Do Unilevera przechodzi z Amazona, ale wcześniej przez 16 lat związany był z Procter & Gamble.

1 kwietnia 2019

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

1 kwietnia 2019

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

1 kwietnia 2019

Lyft zadebiutował na giełdzie Nasdaq

Przy wycenie akcji w IPO na poziomie 72 dol. za sztukę wartość rynkowa spółki wyniosła 24 mld dol.

29 marca 2019

Coca-Cola wprowadza wariant energetyczny

Dotyczy to na razie Wielkiej Brytanii.

29 marca 2019

Alfa Romeo łączy w kampanii gaming i muzykę [wideo]

Kampanię "Soundtrack", wykorzystującą melodię "Ody do radości" z IX Symfonii Beethovena, Fiat Chrysler zrealizował we współpracy z Unity Technologies.

29 marca 2019

Facebook pozwany za dyskryminacyjne praktyki w reklamach

Z pozwem wystąpił amerykański Departament ds. Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast.

29 marca 2019

Unilever tworzy sieć "zaufanych wydawców"

To kolejny etap walki z oszustwami w reklamie online.

28 marca 2019

eMarketer: przychody reklamowe Snapchata urosną w tym roku o 24,3 proc.

Przekroczenie progu 1 milarda dolarów przychodów netto na rynku amerykańskim ma nastąpić w 2020 r.

28 marca 2019

Dove współtworzy bibliotekę zdjęć kobiet #ShowUs

Z globalnego badania marketera wynika, że 70 proc. kobiet nie jest zadowolonych z tego, jak są pokazywane w zdjęciach publikowanych na co dzień w mediach.

28 marca 2019

Spike Lee nakręcił film dla Budweisera

Trzyminutowy film "Impact" powstał z okazji 100-lecia urodzin słynnego baseballisty Jackiego Robinsona.

27 marca 2019

Izraelska IKEA dla niepełnosprawnych [wideo]

Akcja "This Ables" jest promowana w ramach kampanii telewizyjnej przygotowanej przez McCann Tel Aviv.

27 marca 2019

Komisja Europejska wymierza Nike grzywnę 12,5 mln euro

Firma została ukarana za blokowanie handlu transgranicznego produktami, na które udzieliła licencji klubom i federacjom piłkarskim.

27 marca 2019

Uber kupuje Careema, aby podbić Bliski Wschód

Przejęcie o wartości 3,1 mld dol. to największa transakcja w historii amerykańskiej firmy.

27 marca 2019

NFL i Verizon będą rozwijać usługi 5G

Podpisane dwuletnie porozumienie ma zaowocować nowymi mobilnymi usługami dla widzów na stadionach.

26 marca 2019

Kosmetyki Belei - kolejna marka własna Amazona

Gigant e-commerce oferuje ich już 138.

26 marca 2019

Na świecie jest już więcej abonentów serwisów SVoD niż abonentów sieci kablowych

Tak wynika z raportu The Motion Picture Association of America.

26 marca 2019

MillerCoors pozywa Anheusera-Buscha

Powodem jest kampania reklamowa, w której padły zarzuty używania do produkcji piw Miller Lite i Coors Light syropu kukurydzianego.

26 marca 2019

Apple zaoferuje nowe usługi w wielu obszarach

Najszybciej ruszy serwis dla czytelników prasy Apple News Plus.

25 marca 2019

Apple ruszy z nowymi usługami

Szczegóły poznamy na konferencji zaczynającej się 25 marca o godz. 18 czasu warszawskiego.

25 marca 2019

Pinterest bliżej debiutu giełdowego

Firma upubliczniła dokumenty wymagane przed IPO, które nastąpi zapewne w połowie kwietnia br.

25 marca 2019

Rynek wearables urośnie w tym roku o 15 proc.

Według IDC na świecie będzie w br. 198,5 miliona urządzeń ubieralnych, w tym inteligentnych zegarków i słuchawek bezprzewodowych.

25 marca 2019

Amazon testuje reklamy wideo w aplikacji zakupowej

Wchodzi tym samym w bezpośrednią rywalizację z Google i Facebookiem dominującymi na wartym 129 mld dol. rynku reklamy cyfrowej.

22 marca 2019

Etihad Airways wybrało nową agencję mediową

Przetarg wygrała firma Crossmedia.

22 marca 2019

Burger King oferuje darmowego Whoppera za spalenie reklamy konkurencji [wideo]

Konsumenci mogą to uczynić za pomocą technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR) w aplikacji mobilnej.

22 marca 2019

Jacki Kelley przechodzi z Bloomberga do Dentsu

Obejmie stanowiska chief client officer i president.

22 marca 2019

Levi Strauss wraca na giełdę po 34 latach

Producent dżinsów Levi's wprowadził akcje na NYSE po 17 dol. za sztukę, co oznacza wycenę firmy na poziomie 6,6 mld dolarów.

21 marca 2019

Starbucks zmienia program lojalnościowy w Ameryce Północnej

Nagrody dla uczestników Starbucks Rewards mają być bardziej różnorodne, a ich uzyskanie łatwiejsze.

21 marca 2019

BBDO liderem rankingu "Best of the Best" WARC

Grupa Omnicom, do której należy BBDO, została uznany za najlepszy holding reklamowy na świecie.

21 marca 2019

Szef Grupy Schwarz przestrzega rynek przed Alibabą i Amazonem

Uważa też, że Lidl poniósł porażkę w e-commerce.

21 marca 2019

Google ukarane przez KE grzywną 1,49 mld euro

Kara została nałożona za nadużywanie dominującej pozycji rynkowej w obszarze reklamy internetowej.

21 marca 2019

Xiaomi ogłasza wyniki finansowe za 2018 r.

Czwarty na świecie producent smartfonów znacząco zwiększył sprzedaż poza Chinami.

21 marca 2019

Charlie Rudd pokieruje agencjami Leo Burnett i Fallon w Londynie

Były CEO Ogilvy & Mather London zastąpi Garetha Collinsa.

20 marca 2019

Reed Hastings: Netflix jest firmą medialną

CEO Netfliksa podkreśla, że firma wydaje rocznie 1,2 mld dol. na rozwiązania technologiczne, a ok. 10 mld dol. na treści programowe.

20 marca 2019

Instagram wkracza w obszar e-commerce

Pilotażowy program umożliwiający zakupy produktów bezpośrednio na platformie obejmuje 20 marek.