M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 lutego 2017

Carmichael Lynch dla Subaru Impreza

Agencja przygotowała dla marki kampanię o jakości i trwałości.

22 lutego 2017

Barilla urośnie dzięki potężnej inwestycji

Włoski producent makaronów i sosów zamierza zainwestować w zakład produkcyjny we Włoszech 50 mln euro.

22 lutego 2017

Verizon zatrudnia byłego chief creative officera z Apple

Zadaniem Andrew McKechnie'go będzie prowadzenie wewnętrznej agencji Verizona.

22 lutego 2017

Volkswagen stworzy jednak tanią markę samochodu

Z powodu Dieselgate opóźnia się wprowadzenie na rynek tańszej wersji SUV-a.

22 lutego 2017

McDonald's z "rewolucyjną" słomką

Agencja Golin wystartowała z zabawną akcją.

21 lutego 2017

Carrefour idzie w sprawie Lidla do sądu

Sieć we Francji występuje na drogę sądową przeciwko Lidl France.

21 lutego 2017

Apple liderem rynku smartfonów, ale Samsung bardzo blisko

Według globalnych danych sprzedażowych za IV kwartał ub.r., po raz pierwszy w top 5 znalazła się marka z Indii.

21 lutego 2017

Milenialsi niechętni stacjonarnym supermarketom

Milenialsi najchętniej robią zakupy spożywcze online.

20 lutego 2017

Nestle ogłosiło wyniki finansowe za 2016 r.

Rok 2016 firma zamknęła z 3,2 proc. wzrostu organicznego i wzrostem zysku operacyjnego o 30 punktów bazowych.

20 lutego 2017

Kraft Heinz próbował przejąć Unilevera

Firma potwierdziła sensacyjne doniesienia o próbie fuzji z Unileverem.

20 lutego 2017

Dave Dye odchodzi z JWT London

Po dwóch latach na stanowisku head of art weteran branży odchodzi.

20 lutego 2017

YouTube wycofuje się z 30-sek. reklam, których nie można pominąć

Od początku przyszłego roku serwis skoncentruje się na krótszych formatach.

20 lutego 2017

Marki luksusowe złamały na Wyspach kod milenialsów

Gucci, Louis Vuitton i Burberry notują rekordowe liczby odwiedzin tej grupy wiekowej na swoich stronach internetowych.

17 lutego 2017

Podróżujący balonik reklamuje ubezpieczenia

Sonnet Insurance startuje z wiosenną odsłoną kampanii.

17 lutego 2017

Lidl chce rozpocząć podbój USA

Niemiecka sieć dyskontów chce otworzyć pierwsze sklepy w Stanach latem br.

17 lutego 2017

Holly Willoughby ambasadaorką marki Diet Coke

Prezenterka telewizyjna wspiera dietetyczny wariant Coli.

17 lutego 2017

OMD wygrywa globalny przetarg Ubera na media

Międzynarodowy przetarg obejmował m.in. Polskę, Wielką Brytanię, Rosję i Francję. Na naszym rynku obsługą zajmie się OMD (Optimum Media).

17 lutego 2017

OMD na szczycie Gunn Report za 2016 r.

Najczęściej nagradzanym klientem został Heineken.

16 lutego 2017

Jaguar Land Rover ogłasza globalny przetarg na media

Producent wznawia emisję swoich reklam po tym, jak komunikaty pojawiały się obok filmów wspierających organizacje terrorystyczne.

16 lutego 2017

Mother tworzy w Wielkiej Brytanii autonomiczną agencję projektową

Na dziesięciolecie otwarcia biura w Nowym Jorku agencja otwiera autonomiczne biuro, które będzie zajmowało się designem i projektowaniem.

16 lutego 2017

Subway rozdaje ciastka za ciasteczka

W nowej kampanii online autorstwa McCann sieć wynagradza konsumentów za odwiedzanie strony internetowej.

16 lutego 2017

Mother dla Mondeleza

W Stanach wystartowała bajkowa, animowana kampania promująca wypiekane ciasteczka z przyprawami.

16 lutego 2017

Marka Notes przygotowała filmik krótkometrażowy z okazji walentynek

BBDO Toronto stworzyło symboliczny film o życiu, a przy okazji wyciskacz łez.

16 lutego 2017

Niemcy rajem dla Primarku

Sieć odzieżowa widzi w Niemczech wielki potencjał rozwoju.

15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

15 lutego 2017

Google Pixel z hołdem dla Prince'a

Podczas rozdania Grammy marka zaprezentowała oryginalny spot zmontowany z różnych interpretacji jednej z piosenek autorstwa Prince'a.

15 lutego 2017

Będzie relaunch Nokii 3310

Niektóre modele mają się doskonale od momentu wprowadzenia na rynek w 2000 r.

15 lutego 2017

Rosja zwiększa import kakao i czekoladek

Rosyjski urząd celny podał, że w okresie od stycznia do października 2016 r. import ziarna kakao wzrósł w relacji rocznej o 9,4 proc., do 38,5 tys. ton, i o 6,8 proc., do 129 mln dol.

15 lutego 2017

P&G znów redefiniuje czystość

Kapsułki do prania Ariel mają pomagać pokonywać strach przed pierwszym praniem.

14 lutego 2017

Boots wybiera Ogilvy

Sieć drogeryjna po 13 latach kończy współpracę z agencją Mother i przekazuje Ogilvy na Wyspach budżet o wartości 80 mln funtów.

14 lutego 2017

Świat wydaje coraz więcej na walentynki

Badanie MasterCard wykazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat łączna kwota wydatków z okazji walentynek wzrosła o połowę.

14 lutego 2017

IKEA wygrywa międzynarodowy konkurs designu

Projekt schronu dla uchodźców wygrywa prestiżowy międzynarodowy konkurs, w którym do tej pory byli nagrodzeni m.in. Louis Vuitton czy twórcy okładki płyt Davida Bowiego.

14 lutego 2017

Krowy zachęcają do przetestowania wirtualnej rzeczywistości

Wystartowała teaserowa kampania sieci fastfoodowej Chick-fil-A w Stanach.

13 lutego 2017

Costa ogłasza globalny przetarg reklamowy

Sieć kawiarniana poszukuje nowego podmiotu do obsługi kreatywnej, przetarg dotyczy także Polski.

13 lutego 2017

M/Six na Wyspach przejmuje budżet Sainsbury

Budżet mediowy sieci supermarketów wart 100 mln funtów nagle zabrany PHD.

13 lutego 2017

L'Oreal potwierdza, że rozważa sprzedaż The Body Shop

Wyniki marki spadły w ub.r. o 4,8 proc.

13 lutego 2017

Marka H&M Weekdays wejdzie na rynek brytyjski i francuski

W lecie będą funkcjonować sklepy w Londynie i Paryżu.

13 lutego 2017

Unilever zainwestuje w sprzedaż lodów zimą

Firma chce się skupić w szczególności na działaniach w sklepach i przeznaczy na kampanię 7 mln funtów.

10 lutego 2017

Coca-Cola ogłosiła przetarg na globalną obsługę Powerade

Przetarg prowadzony jest w Stanach.

10 lutego 2017

Deutsch z pierwszą kampanią dla Booking.com

Dwa nowe spoty balansują na granicy komedii i absurdu.

10 lutego 2017

Reckitt Benckiser powierza obsługę Air Wicka i Clearasilu Havasowi

Marketer podjął decyzję bez ogłaszania przetargu.

10 lutego 2017

Time Inc. rozdaje klientkom salonów piękności magazyny "Marie Claire"

Wydawca zapewnia, że w ten sposób chce pozyskać czytelniczki w nowych kanałach dystrybucji.

10 lutego 2017

L'Oreal rozważa sprzedaż The Body Shop

Francuski gigant nie jest zadowolony z funkcjonowania na rynku marki kosmetycznej.

9 lutego 2017

Mondelez - IV kw. słabszy od oczekiwań

Mondelez International ogłosił znacząco słabsze wyniki finansowe świątecznego kwartału. Jedną z głównych przyczyn jest - według koncernu - umacnianie się dolara.

9 lutego 2017

Na rynek trafia odchudzająca Coca-Cola

Firma opracowała wariant z błonnikiem.

9 lutego 2017

Real Madryt sprzedał prawa do swojej strony internetowej

Amerykański inwestor wpłaci do budżetu hiszpańskich graczy pół miliarda euro.

9 lutego 2017

Sainsbury po raz pierwszy wprowadza do sprzedaży walentynki dla zakochanych tej samej płci

Brytyjska sieć snuje miłość.

9 lutego 2017

Cadbury tworzy stanowisko "testera czekolady"

Od teraz już oficjalnie można aplikować na stanowisko w firmie produkującej Oreo i czekoladowe tabliczki.

9 lutego 2017

Lidl ma nowego CEO

Ze stanowiskiem pożegnał się w trybie natychmiastowym Sven Seidel, nowym CEO został Jesper Hojer.

8 lutego 2017

Belvita na Wyspach stawia na niespodziewane akcje w przestrzeni miasta

Agencja Gravity Road animowała pasażerów w Blue Monday.