M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

27 kwietnia 2018

Carrefour w aliansie z Système U

Firmy będą wspólnie negocjować umowy z największymi międzynarodowymi dostawcami.

27 kwietnia 2018

Guardian Media Group i D&AD zorganizują globalny festiwal kreatywny [wideo]

Pierwsza edycja wystartuje w 2019 r.

27 kwietnia 2018

Messi może zarejestrować swoje nazwisko jako znak towarowy

Taki werdykt, po siedmioletniej batalii prawnej, wydał Sąd Pierwszej Instancji UE.

27 kwietnia 2018

Gwiazdorski kontrakt z Megyn Kelly niewypałem dla NBC

Chcąc przyciągnąć gwiazdę Fox News, NBC zaoferowało jej 69 mln dol. za trzy lata, ale widownia jej śniadaniowego programu spada.

26 kwietnia 2018

Nestle dokonuje ewaluacji osiągnięć agencji w Ameryce Północnej

Jeden z największych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych rozważa zmniejszenie liczny agencji reklamowych, z którymi pracuje.

26 kwietnia 2018

Mleko A2 budzi kontrowersje, ale i ogromne zainteresowanie

Mlekiem, które ma nie powodować zaburzeń w trawieniu, zainteresowały się już koncerny Fonterra i Nestle.

26 kwietnia 2018

LVMH rozpisuje przetarg mediowy w USA

Wartość budżetu to ponad 380 mln dol.

26 kwietnia 2018

Comcast składa oficjalną ofertę kupna Sky za 31 mld dol.

Ma też apetyt na rozrywkowe aktywa 21st Century Fox, które chce przejąć Disney.

25 kwietnia 2018

Voskhod Agencją Roku na festiwalu White Square [wideo]

Agencja została również wyróżniona dwoma grand prix.

25 kwietnia 2018

Spotify oddaje hołd Davidowi Bowie

Do połowy maja stacja metra Broadway-Layafette w Nowym Jorku oddaje hołd artyście sceny.

25 kwietnia 2018

Amazon będzie doręczać przesyłki do samochodów

Nowa opcja dostawy, możliwa dzięki współpracy z GM i Volvo, to część programu Amazon Key.

25 kwietnia 2018

Alphabet: rosną zyski, ale także koszty

Zysk netto spółki matki Google skoczył w I kwartale br. o 73 proc., do 9,4 mld dol.

25 kwietnia 2018

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.

24 kwietnia 2018

Tencent Music szykuje się do IPO

Wartość rynkowa firmy może przekroczyć 25 mld dol.

24 kwietnia 2018

Viagra startuje z kampanią

W związku z wejściem Viagry na brytyjski rynek leków bez recepty Pfizer startuje z akcją informacyjną.

24 kwietnia 2018

Nowy format wideo Google nie potrzebuje YouTube

Google zaoferuje reklamodawcom zupełnie nową odsłonę reklam wideo - bez konieczności dostępu do największego serwisu wideo w sieci.

24 kwietnia 2018

Ford zapowiedział globalny przetarg kreatywny

To kolejne, po odejściu Sorrella, wyzwanie dla grupy WPP - Ford jest jednym z jej najważniejszych klientów.

23 kwietnia 2018

P&G przejmuje dział leków OTC niemieckiego Mercka

Transakcja warta 4,2 mld dol. poszerzy asortyment koncernu z Cincinatti o witaminy i suplementy diety.

23 kwietnia 2018

Mattel będzie mieć nowego CEO

Firmą produkującą zabawki i gry pokieruje Ynon Kreiz, dotychczasowy szef Maker Studios, dostawcy treści dla YouTube.

23 kwietnia 2018

Rekordowe przychody klubów Premier League

W sezonie 2016/17 przychody wzrosły według Deloitte o 25 proc., do 4,52 mld funtów, a koszty płac tylko o 9 proc., do 2,5 mld funtów.

20 kwietnia 2018

Trzeci film z serii "Avengers" może mieć najlepszy weekend otwarcia

Rekord - 248 mln dol. wpływów z biletów kinowych w USA i Kanadzie - należy jak na razie do filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" z 2015 r.

20 kwietnia 2018

Best Buy partnerem Amazonu w sprzedaży telewizorów z asystentem Alexa i Fire TV

Firmy chociaż konkurują na wielu polach, zacieśniły współpracę.

20 kwietnia 2018

1,5 mld użytkowników Facebooka znajdzie się poza zasięgiem RODO

Użytkownicy spoza UE (Azja, Ameryka Południowa, Afryka i Australia) mają bowiem podlegać amerykańskiemu Facebook Inc., a nie Facebook Ireland Ltd.

20 kwietnia 2018

Jo Suterland zastąpi Ricka Hirsta jako CEO Carat UK

Hirst zajmie nieokreślone jeszcze stanowisko w globalnych strukturach Carat.

19 kwietnia 2018

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Wkrótce ruszy globalna kampania marketingowa związana z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji.

19 kwietnia 2018

"Pedestrian drive" w paryskim Carrefourze

Francuski detalista konsekwentnie wzmacnia swoją wielokanałowość.

19 kwietnia 2018

Omnicom: wyniki kwartalne lepsze od prognoz, lekki spadek w Ameryce Płn.

Globalnie grupa zanotowała w I kwartale br. organiczny wzrost przychodów o 2,4 proc., do 3,6 mld dol.

19 kwietnia 2018

Amazon i Best Buy poszerzają współpracę

Nowy jej obszar to sprzedaż inteligentnych telewizorów z systemem Amazon Fire.

19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

18 kwietnia 2018

AMC Entertainment wchodzi na kinową pustynię

Pięć miesięcy temu Arabia Saudyjska zniosła obowiązujący przez 35 lat zakaz komercyjnego wyświetlania filmów.

18 kwietnia 2018

Sprzedawcy wyposażeni w smartfony mają ratować Men’s Wearhouse

Sieć ponad 1300 sklepów odzieżowych w USA traci klientów na rzecz młodszych konkurentów - Bonobos i Suitsupply.

18 kwietnia 2018

Roberto Quarta ma przeprowadzić WPP przez burzliwy okres

Quarta, tymczasowy CEO grupy po rezygnacji Sorrella, uchodzi za specjalistę od cięcia kosztów.

17 kwietnia 2018

L’Oreal z 6,8-proc. wzrostem lfl w I kwartale

Rośnie znaczenie e-commerce, który generuje już 8,8 proc. obrotów całej grupy.

17 kwietnia 2018

Amazon piątym pod względem wielkości sprzedawcą w UK

Według danych Global Data detalista zarabiał 4 funty na każde 100 funtów wydanych ogółem w sprzedaży detalicznej w 2017 r.

17 kwietnia 2018

Infosys przejmuje Wongdoody

Indyjski potentat IT zgodził się zapłacić za agencję kreatywną z Seattle 75 mln dol.

17 kwietnia 2018

"Rampage" podbija zagraniczne rynki, choć nie rodzimy

Filmowa adaptacja gry wideo z Dwaynem Johnsonem w roli głównej została letnio przyjęta w USA, okazała się jednak hitem za granicą, w tym w Chinach.

16 kwietnia 2018

Hearst przejmuje pełną kontrolę nad Fitch Group

Koncern medialny kupił 20-procentowy pakiet akcji od francuskiej firmy usług finansowych Fimalac za 2,8 mld dol.

16 kwietnia 2018

Strongbow chce dzięki globalnej kampanii zdobyć nowe rynki

Wprawdzie marka startuje z działaniami w Wielkiej Brytanii, ale chce dotrzeć do rynków, gdzie cydr nie jest prawie w ogóle znany.

16 kwietnia 2018

Pogromca Ubera w Chinach myśli o globalnej ekspansji

Firma Didi Chuxing jest obecnie wyceniana na 56 mld dol.

16 kwietnia 2018

Martin Sorrell odchodzi z WPP

Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.

13 kwietnia 2018

Stany Zjednoczone: wydatki na reklamy natywne rosną wolniej

Według eMarketera spowolnienie dotyczy zwłaszcza mediów społecznościowych.

13 kwietnia 2018

Słynna włoska marka modowa przeżywa trudne chwile

Zysk netto Salvatore Ferragamo spadł w ub.r. o 42 proc, a zysk operacyjny (186 mln euro) był najniższy od 2011 r.

13 kwietnia 2018

Emilio Herrera nowym dyrektorem operacyjnym Kia Motors w Europie

Przez ponad pięć lat zarządzał Kia Motors Iberia.

12 kwietnia 2018

Spring i T-Mobile US rozmawiają o fuzji

Podczas ostatnich negocjacji pięć miesięcy temu stronom nie udało się porozumieć co do tego, kto sprawowałby kontrolę nad nowym podmiotem.

12 kwietnia 2018

MediaCom wygrywa budżet Sky

Dom mediowy zgarnia 425 mln funtów.

12 kwietnia 2018

Szykuje się zmiana na stanowisku CEO Volkswagena

Matthiasa Müllera miałby zastąpić szef marki VW Herbert Diess.

12 kwietnia 2018

W Portugalii wystartowała kampania przeciwko rasizmowi

Organizatorzy festiwalu Politica wykorzystują wydarzenie, żeby mówić o problemach społecznych.

12 kwietnia 2018

Nestle zapowiada rewolucję w opakowaniach

Marketer do 2025 r. chce, żeby wszystkie opakowania jego produktów nadawały się do recyclingu.

11 kwietnia 2018

P&G zaprezentuje trzy nowe modele współpracy z agencjami

Marketer szuka efektywności i postawił na eksperyment.

11 kwietnia 2018

Wpływy z biletów kinowych rosną globalnie, spadają w Stanach Zjednoczonych

Według raportu Motion Picture Association of America 5-proc. wzrost wpływów w skali globalnej w ub.r. branża kinowa zawdzięcza głównie Chinom, Rosji i Brazylii.