M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 czerwca 2016

Burger King i Cheetos tworzą wspólny produkt

Mac'n'Cheetos będą dostępne przez określony czas w ofercie sieci.

29 czerwca 2016

Old Spice na Dzikim Zachodzie

W+K Portland z serią spotów promujących markę dezodorantów dla mężczyzn.

29 czerwca 2016

Nestle od 2017 r. będzie miało nowego szefa

Na czele firmy stanie Ulf Mark Schneider, obecny prezes firmy Fresenius SE.

29 czerwca 2016

Nielsen przejmuje Repucom

Przejęcie to poszerzy portfolio Nielsena w zakresie usług sportowych. Firma będzie głównym dostawcą danych i analiz na rynku marketingu sportowego.

28 czerwca 2016

KFC stawia na chrupkość

W+K Portland z nową kampanią dla KFC.

28 czerwca 2016

Sainsbury rozmawia z czterema agencjami

Sieć supermarketów brytyjskich szuka agencji do obsługi swojego budżetu reklamowego o wartości 60 mln funtów.

28 czerwca 2016

W USA wróci Diet Pepsi słodzona aspartanem

Marketer prawie rok temu wprowadził wersję słodzoną sukralozą, która poniosła porażkę rynkową.

28 czerwca 2016

W Anglii powstała aplikacja dla tych, co nie chcieli Brexitu

Na Wyspach powstała "Sympatia" dla zwolenników pozostania w Unii.

27 czerwca 2016

Maurice Levy: Brexit nie będzie miał dużego wpływu na biznes agencji Publicisu w Wielkiej Brytanii

Szef Publicis Groupe na festiwalu w Cannes przestrzegł jednak, że wyjście Wielkiej Brytanii z EU będzie miało poważne konsekwencje dla londyńskiego City.

27 czerwca 2016

Henkel kupi amerykański Sun Products za 3,5 mld dolarów

Niemiecki koncern chce poważnie konkurować z P&G na amerykańskim rynku środków do prania.

27 czerwca 2016

Tesco uruchomi swój główny hub pod Poznaniem

Tesco w pośredni sposób zaprzecza informacjom o wycofaniu się z Europy Wschodniej.

24 czerwca 2016

Lavazza chce być kojarzona z włoskimi liniami Alitalia

Marka kawy nawiązała współpracę z włoskim podniebnym przewoźnikiem.

24 czerwca 2016

Lidl rozwija się w Szkocji

W Szkocj sieć zainwestuje 50 mln funtów i stworzy 300 miejsc pracy.

24 czerwca 2016

Unilever zapowiada, że nie będzie powielał stereotypów na temat płci

CMO unilevera Keith Weed zapowiada, że już nigdy w jego komunikatach kobiety nie będą prezentowane jako "bezmyślne".

23 czerwca 2016

Emirates oprowadzają po kokpicie

Przewoźnik z Dubaju zaprezentował wirtualną wycieczkę po kokpicie Airbusa A380 na filmie zrealizowanym w technologii 360 stopni.

23 czerwca 2016

IKEA będzie rozwijać centra handlowe w Rosji

Szwedzka firma zamierza przeznaczyć na to 2 mld dol.

23 czerwca 2016

Mondelez decyduje się na inwestycję w chatboty

Poprzez nowe chatboty w Facebook Messengerze firma będzie mówić bezpośrednio do konsumenta.

22 czerwca 2016

W Cannes wybrzmiał kolejny głos w obronie kobiecej godności

Madonna Badger zaprezentowała wideo przeciwko wykorzystywaniu kobiecego ciała w komunikacji marketingowej.

22 czerwca 2016

Mniej Marsa w McDonald's i Burger King?

Koncern Mars przestrzega przed nadmiernym stosowaniem cukru w deserach w sieci fast foodów i rozważa możliwość zmiany receptury lub wycofania niektórych swoich produktów.

22 czerwca 2016

NYT wprowadzi opcje bez reklam

Przedstawiciele zarządu "New York Times" zapowiedzieli launch cyfrowej wersji tytułu pozbawionej reklam.

22 czerwca 2016

Visa wchłonęła Visę

Visa Inc. zapłaciła 3 tysiącom banków, dotychczasowym właścicielom Visa Europe, 16,5 mld euro, ostateczne rozliczenie nastąpi za cztery lata. Amerykanie dopłacą im jeszcze do 4,7 mld euro.

21 czerwca 2016

"Finding Dory" bije animowane rekordy

Najnowszy film animowany "Finding Dory" zrealizowany przez Pixar Animation Studios (współwłaścicielem jest Walt Disney Co.) zanotował w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie rekordowy weekend otwarcia w swojej kategorii na pułapie 136,2 mln dol.

21 czerwca 2016

Revlon przejmie akcje Elizabeth Arden

Firma Revlon ogłosiła komunikat o przejęciu akcji swego konkurenta Elizabeth Arden za kwotę 419,3 mln dol. Całościowa ewaluacja marki Elizabeth Arden wyniesie przy tym parametrze ok. 870 mln dol.

21 czerwca 2016

Tesco zredukuje nocne operacje sklepów 24h

Odpowiadając na zmieniające się trendy konsumenckie, przedstawiciele Tesco ogłosili zamiar zmian harmonogramu pracy w co najmniej 50 placówkach całodobowych.

21 czerwca 2016

Millenialsi mniej przywiązani do marek i kupują chaotycznie

Daymon Worldwide prezentuje raport o młodych konsumentach.

21 czerwca 2016

Ojciec jako najlepszy ubezpieczyciel w kampanii BBDO

American Family Insurance z kampanią swoich usług w kontekście Dnia Ojca.

20 czerwca 2016

Paul Polman i byli prezesi Unilevera namawiają do głosowania przeciw Brexitowi

W specjalnym liście Polman podkreśla, że Unilever jako holednersko-brytyjska firma jest odzwierciedleniem europejskiej idei.

20 czerwca 2016

BT ogłasza przetarg na zakup i planowanie mediów

Brytyjska firma telekomunikacyjna poszukuje podmiotu do obsługi mediowej po przejęciu operatora EE.

20 czerwca 2016

Deutsch L.A. z serią wzruszających spotów na Dzień Ojca

Agencja przygotowała specjalne realizacje dla marki Angel Soft w atmosferze "sadvertisingu".

17 czerwca 2016

Plejada gwiazd sportu dla Gatorade

W Stanach wystartowała kampania z udziałem znanych sportowców.

17 czerwca 2016

Uber pomoże dostarczać jedzenie

Na Wyspach poszerza się portfolio usług świadczonych dzięki Uberowi.

17 czerwca 2016

Sky startuje w Wielkiej Brytanii z pierwszym całodobowym kanałem Ginx eSports

W Wielkiej Brytanii Sky sprawdzi, jak odbiorcy zapatrują się na propozycję całodobowego obcowania z gamingiem.

16 czerwca 2016

Rumunia: co najmniej połowa sprzedawanej żywności musi być produkowana lokalnie

Rumuński parlament przegłosował wstępną ustawę chroniącą lokalnych farmerów.

16 czerwca 2016

Karmarama dodaje naukę do piwa

Dla marki piwa Cobra agencja stworzyła specjalną szklankę we współpracy z naukowcami i wsparła projekt kampanią.

16 czerwca 2016

Twitter inwestuje w SoundCloud

Serwis społecznościowy zainwestował w serwis muzyczny 70 mln dolarów.

16 czerwca 2016

Trudne małżeństwo firm Wal-Mart i P&G

Obie firmy borykają się z wyhamowaniem dynamiki sprzedaży i dlatego już nie są tak wobec siebie lojalne jak kiedyś - twierdzi "The Wall Street Journal".

15 czerwca 2016

M&C Saatchi z kampanią ATL-ową namawiającą Brytyjczyków do pozostania w Unii

Britain Stronger in Europe z kolejną aktywacją przed referendum w sprawie Brexitu.

15 czerwca 2016

IKEA: będziemy jeszcze więcej kupować i inwestować w Indiach

Przedstawiciele firmy IKEA zapowiedzieli zwiększenie zakupów tkanin i prefabrykatów włókienniczych w Indiach oraz intensywne otwieranie swoich placówek.

15 czerwca 2016

Diageo wprowadza na rynek kolejny cydr

Pod marką Smirnoff trafi na rynek jabłkowy napój w dwóch wariantach smakowych.

15 czerwca 2016

P&G oraz Warner Bros. użyją po raz pierwszy Stories jako nowego formatu reklamowego w Snapchacie

Dwaj potentaci inwestują w nowe medium i chcą docierać do młodych użytkowników serwisu społecznościowego.

15 czerwca 2016

W Bratysławie uruchomiono "hipsterskie Tesco"

Oferta sklepów sieci Yeme kierowana jest przede wszystkim do młodych. Ma uderzyć w Lidla i Kaufland.

15 czerwca 2016

Francja może liczyć na 1,27 mld euro wpływów z Euro 2016

To dużo mniej niż pierwotnie zakładano.

14 czerwca 2016

OMD UK utrzymało budżet NSPCC

Brytyjski oddział domu mediowego utrzymał budżet jednej z najzasobniejszych organizacji charytatywnych w wysokości 10 mld dol.

14 czerwca 2016

Disney otworzył swój najdroższy Park Rozrywki

Walt Disney Co. uruchomił w Szanghaju swój flagowy zagraniczny Park Rozrywki. Inwestycja kosztowała ponad 5,5 mld dol.

14 czerwca 2016

Szkocka whisky łamie stereotypy

Marka Glenfiddich startuje z kampanią cyfrową.

14 czerwca 2016

Microsoft kupi LinkedIn

Szykuje się istotne przetasowanie na rynku social mediów. Spodziewana wartość transakcji to 26,2 mld dol.

13 czerwca 2016

Heineken sponsorem Formuły 1

Kontrakt zawarto na trzy lata.

13 czerwca 2016

W USA wystartowała kampania internetowa, której nie można pominąć

Spot ostrzega kierowców przed opóźnieniem czasu reakcji po wypaleniu marihuany.

13 czerwca 2016

Amazon Fresh startuje na Wyspach

Gigant e-commerce zdecydował, że da możliwość zamawiania zakupów żywności do domu.

13 czerwca 2016

Ryanair chce poszerzyć swoje usługi o hotelarstwo

Przewoźnik rozpocznie współpracę z Booking.com i Airbnb.