M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 kwietnia 2016

Samsung - najlepszy kwartał od trzech lat

Koncern Samsung Electronics - głównie dzięki sprzedaży Galaxy S7 - raportuje najlepsze, kwartalne zyski od trzech lat. Analitycy są jednak bardziej sceptyczni i nie oczekują utrzymania tego trendu z uwagi na agresywną odpowiedź chińskich konkurentów i spodziewane ruchy kursowe koreańskiej waluty.

29 kwietnia 2016

Rick Hirst zostaje CEO Carata

Menedżer przechodzi z Mcgarrybowen do domu mediowego.

29 kwietnia 2016

P&G w olimpijskim spocie akcentuje matczyną siłę

Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Thank You, Mom".

29 kwietnia 2016

Clorox wybiera FCB

Marka wybiera agencję do globalnej obsługi kreatywnej.

28 kwietnia 2016

Teleflora z kampanią na Dzień Matki

Spot zestawia siłę matek i ich codzienny trud z zamiłowaniem do delikatności kwiatów.

28 kwietnia 2016

Bajkowa kampania dla VocalId

Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi New York.

28 kwietnia 2016

Cathy Ibal z CNN International Commercial ma nowe obowiązki w regionie

Dotychczas odpowiadała za prace działów sprzedaży reklam w CNN w Europie Południowej, Środkowej i Wschodniej, Turcji oraz regionie CIS.

28 kwietnia 2016

Na mocy porozumienia Nestle i Grupy R&R powstaje Froneri

W skład spółki wchodzić będą marki lodów obu firm oraz europejskie biznesy mrożonek Nestlé - szacowany obrót ze sprzedaży produktów spółki ma wynieść około 2,7 mld franków szwajcarskich.

28 kwietnia 2016

TfL rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Agencją, która obsłuży budżet kreatywny Transport for London, jest VCCP.

28 kwietnia 2016

DHL wypromuje się w kanałach Sky na pięciu rynkach europejskich

To pierwsza umowa o takim zasięgu podpisana przez Sky Media.

27 kwietnia 2016

Gannett chce za 815 mln dol. przejąć TribunePublishing

Koncern Gannett (wydawca m.in. "USA Today") zadeklarował publicznie wolę przejęcia swojego konkurenta - TribunePublishingCo. (wydawcy m.in. "Los Angeles Times" i "Chicago Tribune"). Wliczając przypuszczalną kwotę długów TribunePublishing, Gannett za tę akwizycję musiałby zapłacić ok. 815 mln dol.

27 kwietnia 2016

Aplikacja Nivea powie ci, kiedy się umyć

Happiness FCB stworzyło narzędzie, które zmierzy poziom wydzielanego odoru.

27 kwietnia 2016

Dla Hershey's mięso jest nową czekoladą

Legendarny producent czekolady chce wprowadzić modę na pogryzanie batonów z suszonego mięsa w zamian za tabliczki czekolady.

27 kwietnia 2016

Wydatki reklamowe na Wyspach rosną najszybciej od 2010 r.

Według raportu Advertising Association/WARC wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii rosną w najszybszym tempie od 2010 r. - ok. 7,5 proc., do 20,1 mld funtów w porównaniu z ub.r.

27 kwietnia 2016

Ecco rośnie

Producent obuwia podsumował ubiegły rok.

26 kwietnia 2016

Przed olimpiadą w Rio stacja NBC startuje z największą kampanią w historii

Sto dni przed rozpoczęciem letnich igrzysk (początek 5, a zakończenie 21 sierpnia br.) telewizja NBC wystartuje z największą kampanią reklamową w historii. Koszt projektu szacowany jest na 100 mln dol., tj. 33 proc. więcej niż cztery lata temu, czyli przed olimpiadą w Londynie.

26 kwietnia 2016

Alibaba idzie po Australię

W drugiej połowie bieżącego roku chiński gigant e-commerce chce otworzyć biuro w Australii.

26 kwietnia 2016

Vodafone promuje Szekspira

We współpracy z British Library operator świętuje 400-lecie śmierci pisarza.

26 kwietnia 2016

Selfridges walczy ze stereotypami

Wystartowała kampania bielizny, w której wystąpiły kobiety różnych ras i o różnej budowie ciała.

25 kwietnia 2016

Mother London nostalgicznie dla IKEA

Agencja przygotowała półtoraminutowy film.

25 kwietnia 2016

Brytyjski bank promuje się za pomocą kota z kreskówki

Top Cat zachwala usługi banku Halifax.

25 kwietnia 2016

Sarah Watson awansuje w BBH

Nowa global strategy chief w agencji.

22 kwietnia 2016

Sky zarabia na reklamach coraz więcej

Zysk operacyjny w ciągu dziewięciu miesięcy do marca wzrósł o 11,6 proc., a przychody w reklam wzrosły o 7 proc.

22 kwietnia 2016

Tesco ogłasza przetarg na obsługę swojej dywizji odzieżowej

Na Wyspach sieć poszukuje podmiotu do obsługi marki F&F.

22 kwietnia 2016

TMW Unlimited obsłuży L'Oreala

Przetarg obejmował zintegrowaną obsługę trzech marek: Kératese, Redken i markę szczoteczek elektrycznych do twarzy Clarisonic.

22 kwietnia 2016

AmRest prezentuje wstępne wyniki sprzedaży

W pierwszym kwartale spółka odnotowała wzrost zysków o 14,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

21 kwietnia 2016

Dzieci Eviana wracają jako surferzy

Marka z portfolio Danone z kolejną odsłoną kampanii.

21 kwietnia 2016

AmRest kupuje Starbucks Deutschland

Notowana na warszawskiej giełdzie spółka AmRest Holdings podpisała umowę zakupu za ok. 41 mln euro Starbucks Deutschland, finalizacja transakcji ma nastąpić za miesiąc. AmRest deklaruje, że potroi liczbę placówek Starbucksa w Niemczech (w tej chwili liczy ona 144 kawiarnie).

21 kwietnia 2016

Zalando deklaruje znaczące inwestycje marketingowe

Niemiecka firma Zalando ogłosiła wstępne wyniki I kwartału 2016 r. Przewidywany wzrost przychodów w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. ma wynieść od 22,5 do 24,5 proc. (oznacza to kwotę od 788 mln do 801 mln euro).

21 kwietnia 2016

Waitrose nadaje prosto z farmy

Brytyjska sieć zaznajamia odbiorców z życiem zwierząt hodowlanych.

21 kwietnia 2016

Calvin Klein zmienia strategię

Dotychczasowi dyrektorzy kreatywni Italo Zucchelli i Francesco Costa opuszczają firmę.

20 kwietnia 2016

PepsiCo raportuje finansowy kwartał i podtrzymuje prognozy na 2016 r.

PepsiCo podtrzymało prognozę 4-proc. wzrostu globalnych przychodów na 2016 r. Reagując na spadający popyt dot. napojów gazowanych, koncern położy jeszcze większy nacisk na kategorie "zdrowej żywności".

20 kwietnia 2016

Netflix coraz bardziej rozczarowuje tempem ekspansji

Netflix z nadwyżką wykonał plan pozyskania nowych użytkowników w I kwartale, ale akcjonariusze coraz wyraźniej są zaniepokojeni słabym tempem planowanej na najbliższą przyszłość ekspansji.

20 kwietnia 2016

Channel 4 dla niepełnosprawnych

Stacja telewizyjna udostępni marce czas antenowy o wartości miliona funtów, jeśli ta zaproponuje kreatywne działanie na rzecz niepełnosprawnych.

20 kwietnia 2016

Sky podpisuje porozumienie o współpracy z Sony Pictures

Kanał Sky podpisał umowę o europejskiej współpracy z wytwórnią filmową.

20 kwietnia 2016

Rebranding Coli Zero w Wielkiej Brytanii

W związku z planami wprowadzenia na rynku brytyjskim podatku cukrowego Coke Zero będzie Coca-Colą Zero Sugar - marketer wesprze działanie kampanią za 10 mln funtów.

19 kwietnia 2016

Zenith obronił budżet Avivy

Budżet mediowy (dotyczący także Polski) o wartości 100 mln funtów pozostaje w ZenithOptimedia.

19 kwietnia 2016

J Walter Thomson dla marki Nestle

Wystartowała pierwsza kampania dla marki Rowntree's autorstwa agencji.

19 kwietnia 2016

Nomad Food Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

ZenithOptimedia ma nowego klienta lidera europejskich mrożonek.

19 kwietnia 2016

Widoczność reklam online na Wyspach najwyższa od półtora roku

Według badania Meetrics 54 proc. reklam na Wyspach uznaje się za widoczne.

18 kwietnia 2016

Nestle: pierwszy kwartał 2016 lepszy od prognoz analityków

Największy, europejski producent żywności ogłosił - lepsze od przewidywań analityków - wyniki pierwszego kwartału br. Sprzedaż organiczna Nestle wzrosła o 3,9 proc. w porównaniu z przewidywanymi 3,6 proc.

18 kwietnia 2016

IKEA dla cyklistów

Sieć wprowadza na rynek bezłańcuchowy rower.

18 kwietnia 2016

Grey London wygrywa europejski budżet kreatywny Birds Eye

Nomad Foods Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę jednej ze swoich marek.

18 kwietnia 2016

Mars przestrzega przed częstą konsumpcją swoich produktów

W tym tygodniu wystartuje kampania giganta FMCG ostrzegająca przed niezdrową dietą.

15 kwietnia 2016

St. Zjednoczone: na nowo odkrywamy taktykę komunikacyjną - reklamy nad ranem

W St. Zjednoczonych coraz wyraźniej widać odświeżany multikanałowy trend komunikacyjny - zwłaszcza dotyczący FMCG i fast foodów - emisja przekazów reklamowych po północy, by nie rzec nad ranem. To nie jest "nowa nisza" tylko odkurzenie zapomnianej, ale za pomocą nowych kanałów dotarcia.

15 kwietnia 2016

Coty ogłasza globalny przetarg

Firma poszukuje agencji kreatywnej i digitalowej do obsługi dywizji kosmetyków kolorowych.

15 kwietnia 2016

Heineken ogłasza przetarg w Wielkiej Brytanii

Holenderski browar poszukuje agencji do obsługi BTL.

15 kwietnia 2016

Mocna kampania przeciwko pedofilii i kazirodztwu

Francuska agencja Rosapark dla organizacji Innocence in Danger.

14 kwietnia 2016

Vivendi kupuje udziały wiodącego detalisty rynku muzycznego

Należąca do Universal Music Group (UMG) firma Vivendi wykupiła 15 proc. udziałów Fnac - jednego z liderów francuskiego, detalicznego rynku muzycznego. Podana kwota transakcji to 159 mln euro.

14 kwietnia 2016

Carrefour w Hiszpanii zatrudni 4400 osób na etatach

Carrefour Spain zadeklarował, że w tym roku na etatach w tym kraju zatrudni 4400 osób. Będzie poszukiwać: "zorientowanych na biznes, chcących zostać częścią dynamicznego zespołu i mających potencjał rozwoju zawodowego".