M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 grudnia 2017

Relacje z influencerami powinny być kluczowe dla sektora luksusowego

Relacje międzyludzkie mają większe znaczenie w sektorze dóbr luksusowych niż relacje z mediami.

18 grudnia 2017

Pampers rusza z nową kampanią w UK

Marka P&G dziękuje położnym za pracę. Takie przesłanie kampanii to efekt badań Royal College of Midwives.

18 grudnia 2017

Unilever z kolejną akwizycją

W Kanadzie gigant przejmuje producenta kosmetyków naturalnych - Schmidt's Naturals.

18 grudnia 2017

Mikrotransakcje coraz ważniejsze dla producentów gier

Jedną z najpopularniejszych form nakłaniania graczy do takich wydatków są tzw. skrzynki z nagrodami (loot boxes).

18 grudnia 2017

Facebook przyznaje, że social media mogą szkodzić

Zdaniem dwójki badaczy z Facebooka szkodliwe jest jednak tylko "pasywne" korzystanie z serwisu.

15 grudnia 2017

ASA opublikuje zbiór zasad dotyczących stereotypów w komunikacji

Już w 2018 r. reklamodawcy będą mieli za zadanie przestrzegać ściśle zbioru reguł.

15 grudnia 2017

Disney kupuje 21st Century Fox

Wartość transakcji to 66 mld dol., z czego 52 mld dol. w akcjach Walt Disney Company, a reszta pokrywa zadłużenie przejmowanej firmy.

15 grudnia 2017

Teva Pharmaceutical zwalnia 25 proc. pracowników

Izraelska firma, która mocno odczuła spadek cen leków generycznych, zawiesza też wypłatę dywidendy.

14 grudnia 2017

Coca-Cola chce pracować z Hex

Producent napojów rozpoczyna współpracę z ważną dla projektantów marką z Los Angeles.

14 grudnia 2017

Deliveroo rozstrzyga brytyjski przetarg na media

Firma zajmująca się dostawą jedzenia powierza budżet o wartości 10 mln funtów firmie The7Stars.

14 grudnia 2017

CP&B London ma już szefów

Helen James przychodzi z Bartle Bogle Hegarty na stanowisko dyrektor zarządzającej, a Dan Watts z 4Creative będzie dyrektorem kreatywnym.

14 grudnia 2017

Pandora wymienia Maxusa na Mindshare w północnej Ameryce

Ruch spowodowany jest powstaniem Wavemakera, który zajmie się konkurencyjnym klientem - Tiffany & Co., obecnie w MEC.

14 grudnia 2017

Disney bliski ogłoszenia przejęcia 21st Century Fox

Warta 60 mld dol. transakcja może zostać potwierdzona już dziś.

13 grudnia 2017

Birkenstock zrywa z Amazonem

Niemiecka marka obuwia oskarża giganta e-commerce o łamanie prawa.

13 grudnia 2017

Badania zlecone przez Nestle i Unilevera wykazały skuteczność reklam cyfrowych

Według badań każdy funt wydany na reklamę cyfrową skutkuje sprzedażą na poziomie 1,94 funta.

13 grudnia 2017

Apple finalizuje zakup Shazam

Cena to 400 mln dolarów.

13 grudnia 2017

Subway konsoliduje budżet mediowy i kreatywny w Dentsu Aegis Network

Zmiana dotyczy Ameryki Północnej.

12 grudnia 2017

Żądny jedzenia kot w kampanii marki Sheba

Kot w kampanii marki z portfolio Marsa domaga się jedzenia w rytm popularnego przeboju.

12 grudnia 2017

Wejście w życie obostrzeń dotyczących opakowań może kosztować Coca-Colę i Pepsi krocie

Gdyby obostrzenia dotyczące ujednolicenia i zastosowania ostrzeżeń na opakowaniach weszły w życie, kosztowałyby Coca-Colę i Pepsi ok. 90 mld dol.

12 grudnia 2017

Amazon mocno zainwestuje w rozwój marek własnych

Gigant e-commerce odważnie wkracza na rynek FMCG.

12 grudnia 2017

Unilever ukarany we Włoszech

Producent lodów Algida został ukarany grzywną 60 mln euro przez włoski urząd antymonpolowy.

11 grudnia 2017

Spotify i Tencent Music kupują nawzajem swoje udziały

Wartość transakcji nie została podana, ale nieoficjalnie mówi się o udziałach rzędu 10 proc.

11 grudnia 2017

Brian Sullivan awansuje w Fox Networks Group

Zajmie stanowiska president i chief operating officer.

11 grudnia 2017

YouTube uruchomi płatny serwis muzyczny w marcu 2018

Właściciel YouTube - Google rozmawia z wytwórniami muzycznymi.

8 grudnia 2017

Adam & Eve/DDB Agencją Reklamową Roku według "Campaign"

Agencja zdobywa tytuł już po raz czwarty z rzędu.

8 grudnia 2017

Publicis UK wzmacnia kreację i produkcję

Na kluczowe stanowiska zostali pozyskani Tim Bath (wcześniej w Abbott Mead Vickers BBDO) i Ben Joyce (wcześniej w Jaguar Land Rover).

8 grudnia 2017

Brown-Forman podnosi prognozy

Producent Jacka Daniel'sa zwiększył sprzedaż w II kw. roku obrotowego 2018 o 10 proc.

7 grudnia 2017

ETS: marki luksusowe mogą blokować sprzedaż online

Wyrok Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości daje markom silne narzędzie ochrony ekskluzywności.

7 grudnia 2017

Walmart zamiast Wal-Mart Stores

Największa na świecie sieć handlu detalicznego skraca oficjalną nazwę.

7 grudnia 2017

Tito's Marketerem Roku według "Advertising Age"

Tito's Handmade Vodka jest obecnie najlepiej sprzedającym się alkoholem wysokoprocentowym w Stanach Zjednoczonych, wyprzedza Jack Daniel's Black Label i Smirnoff Red Label.

6 grudnia 2017

Cineworld kupuje Regal Entertainment Group

Regal to drugi co do wielkości operator kinowy w Stanach Zjednoczonych dysponujący 7315 ekranami w 561 obiektach.

6 grudnia 2017

Smartfonowy boom w Indiach stawia Google w obliczu nowych wyzwań

Po spadku opłat za szerokopasmowy dostęp do internetu do ok. 5 dol. miesięcznie setki milionów użytkowników w Indiach logują się w sieci po raz pierwszy.

6 grudnia 2017

Carrefour największy we Francji, ale sklepów najwięcej ma Casino

We francuskim handlu dominują rodzimi detaliści. W pierwszej dziesiątce zajmują sześć czołowych miejsc.

5 grudnia 2017

Apple zainteresowane medycznymi zastosowaniami smartwatcha

Firma właśnie wypuściła aplikację, która pozwoli sprawdzić, czy inteligentny zegarek może wychwycić zaburzenia rytmu serca.

5 grudnia 2017

Fox uruchomi usługę VoD National Geographic+

Ważnymi elementami oferty programowej mają być krótkie formy dokumentalne, programy w 4K i nowe produkcje fabularne.

5 grudnia 2017

Facebook uruchamia Messengera dla dzieci

Messenger Kids to aplikacja skierowana do najmłodszej grupy wiekowej w historii Facebooka: dzieci w wieku 6-12 lat.

4 grudnia 2017

L’Oreal: po trzech kwartałach 4,5-proc. wzrost sprzedaży LFL

Najlepiej wypada dywizja L’Oreal Luxe, dobrze rokuje dywizja Active Cosmetics.

4 grudnia 2017

Barnes & Nobles: mniejsze księgarnie, węższy asortyment

Szef amerykańskiej sieci księgarni Demos Parneros chce pozbyć się natłoku produktów, wśród których giną książki.

4 grudnia 2017

Nowe zadania Katarzyny Kieli w Discovery Communications

Nadawca reorganizuje struktury regionalne.

1 grudnia 2017

Alfa Romeo po 30 latach powraca do Formuły 1

Nowa nazwa zespołu będzie brzmieć: Alfa Romeo Sauber F1 Team.

1 grudnia 2017

Wydatki na reklamę mobilną większe niż na desktop

Mobile jest już drugim pod względem wielkości medium reklamowym na świecie, po raz pierwszy wyprzedza reklamę desktopową - wynika z analizy WARC.

1 grudnia 2017

Verizon zaoferuje szerokopasmowy internet w sieci bezprzewodowej

Amerykański koncern telekomunikacyjny skieruje ofertę do użytkowników indywidualnych w 3-5 miastach USA w 2018 r., chcąc podważyć dominację operatorów kablowych w tym zakresie.

30 listopada 2017

Kampania BMW celuje w rynek posprzedażowy

Koncern motoryzacyjny chce zdobyć większy udział w tym rynku, zachęcając kierowców, by dbali o auto jak o własne dziecko.

30 listopada 2017

Fuzja BBC Worldwide i BBC Studios

W ramach nowej jednostki o nazwie BBC Studios zostanie zintegrowana produkcja programów oraz ich sprzedaż i dystrybucja.

30 listopada 2017

Zysk IKEA spadł o jedną trzecią

W roku zakończonym w sierpniu 2017 r. grupa IKEA miała 3 mld euro zysku operacyjnego. Rok wcześniej było to 4,5 mld euro.

29 listopada 2017

M&C Saatchi odpowie za globalne pozycjonowanie Japanese Airlines

W Europie, Stanach i Azji linie lotnicze chcą się wyróżnić.

29 listopada 2017

Unilever przejmuje Sundial Brands

Wartość transakcji nie jest znana, ale przejęcie oznacza mocniejsze wejście w segment produktów conscious.

29 listopada 2017

Świąteczne prosecco dla kotów i piwo dla psów od Tesco

Liczba świątecznych prezentów dla zwierząt domowych w asortymencie brytyjskiego Tesco wzrosła z 12 rok temu do 50 w br.

29 listopada 2017

Accenture Interactive zdobywa budżet Maserati

Fiat Chrysler powierza agencji interaktywnej obsługę luksusowej marki aut sportowych na ośmiu rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Europie i Japonii.

28 listopada 2017

Victoria Beckham Ltd. pozyskuje 30 milionów funtów

Inwestorem w markę modową jest firma private equity Neo Investment Partners.