M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 czerwca 2019

IKEA odtwarza w reklamie wnętrza z popularnych seriali

Wnętrza z "Przyjaciół", "Stranger Things" i "Simpsonów" odtworzono wyłącznie przy użyciu mebli i akcesoriów dostępnych w ofercie szwedzkiej sieci.

4 czerwca 2019

Amazon poszerza zakres darmowej dostawy w 1 dzień

Usługa, dostępna dla abonentów Amazon Prime w całych Stanach Zjednoczonych, obejmie 10 milionów produktów.

4 czerwca 2019

119 milionów nowych abonamentów SVoD na świecie w 2019 r.

Między 2018 a 2024 rokiem liczba subskrypcji ma wzrosnąć o 86 proc., do 947 milionów - wynika z raportu Global SVoD Forecasts.

3 czerwca 2019

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

3 czerwca 2019

Uber i Lyft z miliardowymi stratami w pierwszym kwartale

Uber stracił 1 mld dol. przy przychodach 3,1 mld dol., a Lyft 1,14 mld dol., mając 776 mln dol. przychodów.

3 czerwca 2019

Departament Sprawiedliwości szykuje się do śledztwa w sprawie antykonkurencyjnych praktyk Google

Może ono zakończyć się zaostrzeniem nadzoru regulatorów nad spółką.

31 maja 2019

North Face rezygnuje z kampanii Leo Burnett Tailor Made

Powodem było "nieetyczne" wykorzystanie Wikipedii w kampanii.

31 maja 2019

Michael Epstein zostaje CEO Carat Global

Został awansowany ze stanowiska szefa Carata w Stanach Zjednoczonych.

31 maja 2019

Tęczowa torba IKEA wspiera LGBT+

Przez cały czerwiec w amerykańskich sklepach sieci sprzedawana będzie specjalna edycja torby Frakta. Dochód wesprze Human Rights Campaign Foundation

31 maja 2019

Lacoste sprzedaje produkty widzom transmisji French Open

NBC Universal po raz pierwszy umożliwia bezpośrednią sprzedaż w ramach nowej usługi ShoppableTV.

30 maja 2019

Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik

Hakan Bulgurlu, CEO Arçelika, zdobył najwyższy szczyt Ziemi 23 maja.

30 maja 2019

Ericsson i Nokia zyskują, gdy Huawei jest w defensywie

Dwie zachodnioeuropejskie firmy ogłosiły wczoraj, że będą głównymi dostawcami technologii 5G dla japońskiego operatora telekomunikacyjnego SoftBank Group Corp.

30 maja 2019

Unilever może kupić Drunk Elephant za 1 mld dol.

Koncern złożył ofertę przejęcia amerykańskiej firmy.

29 maja 2019

BBC Sport oskarżone o plagiat

Oskarżenie wysunęła pisarka i dziennikarka Yomi Adegoke, współautorka książki "Slay in Your Lane".

29 maja 2019

Emarketer obniża prognozy czasu użytkowania Facebooka i Snapchata

Instagram ma natomiast zyskiwać dzięki Stories, materiałom wideo i treściom dodawanym przez influencerów.

29 maja 2019

Operator kablowy Altice wchodzi na amerykański rynek telefonii komórkowej

Oferuje ceny ponaddwukrotnie niższe niż rynkowi potentaci - Verizon i AT&T.

28 maja 2019

Fiat Chrysler proponuje fuzję z Renault

Komunikat z informacją o wynikach rozmów zostanie wydany w późniejszym czasie.

28 maja 2019

Target chce kupić Triad Retail Media od WPP

Wielcy detaliści jak Walmart i Target mają nadzieję na powtórzenie sukcesu Amazona w sprzedaży przestrzeni reklamowej online.

28 maja 2019

Anheuser-Busch ma zakaz sugerowania, że piwa rywali zawierają syrop kukurydziany

Producent piwa Bud Light uważa, że wyrok sądu nie dotyczy reklamy pokazanej na Super Bowl, która rozpoczęła spór.

27 maja 2019

GSK wykorzystuje ekrany DOOH, by pomagać alergikom

Firma twierdzi, że to pierwsza w pełni zautomatyzowana reklama DOOH w Wielkiej Brytanii.

27 maja 2019

Novartis wprowadza najdroższy lek na świecie

Kosztująca 2,125 mln dol. terapia genowa Zolgensma została w piątek zatwierdzona przez amerykańską Agencję Żywności i Lekarstw (FDA).

27 maja 2019

Burger King pomaga spłacić pożyczki studenckie

Kampania "Whopper Loans" ma zwiększyć zainteresowanie zamówieniami poprzez aplikację mobilną.

27 maja 2019

Sześć Czarnych Ołówków w konkursie D&AD

W Londynie przyznano w tym roku łącznie 720 nagród w 34 kategoriach.

24 maja 2019

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

24 maja 2019

Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 [wideo]

Kampanię przygotowały Leo Burnett i Starcom.

24 maja 2019

9 laureatów nagród Creative Review Annual 2019

Tytuł "Best in Book" przyznawany przez dwumiesięcznik "Creative Review" należy do najbardziej cenionych w brytyjskiej branży kreatywnej.

23 maja 2019

Natura Cosmeticos bliska przejęcia Avonu

Brazylijska grupa jest właścicielem sieci sklepów The Body Shop.

23 maja 2019

"The Daily Mirror" 22 maja był redagowany przez nastolatków

Oddając nastolatkom na jeden dzień kontrolę nad newsroomem brytyjski dziennik chce zdobyć lojalność młodych czytelników i zainteresowanie reklamodawców.

23 maja 2019

Premiery nowych modeli Huaweia odwołane w Wielkiej Brytanii i Japonii

Operatorzy komórkowi obawiają się, że amerykańskie restrykcje nakładane na Huaweia negatywnie wpłyną na sprzedaż nowych telefonów obsługujących 5G.

22 maja 2019

Mastercard zwiększa zaangażowanie w kobiecą piłkę nożną

Będzie wspierać dwie wiodące drużyny - Arsenal i Olympique Lyon - oraz ich piłkarki, które zostaną ambasadorkami marki.

22 maja 2019

Urban Outfitters zajmie się wypożyczaniem ubrań

Detalista uruchamia serwis abonamentowy Nuuly (cena: 88 dol. miesięcznie), wchodząc w segment, którego liderem jest Rent the Runway.

22 maja 2019

New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things"

Akcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.

21 maja 2019

Google odcina dostęp do niektórych usług na smartfonach Huaweia

Chiński gigant zaczyna odczuwać ograniczenia w dostępie do amerykańskich technologii.

21 maja 2019

Bliżej do fuzji Sprinta i T-Mobile w Stanach Zjednoczonych

Po zaakceptowaniu przez firmy kilku ustępstw szef Federal Communications Commission (FCC) Ajut Pai oświadczył, że popiera transakcję wartą 26 mld dol.

21 maja 2019

Liz Taylor zostaje CCO Leo Burnett Worldwide

Będzie pracować w siedzibie głównej agencji w Chicago.

20 maja 2019

Amazon inwestuje w Deliveroo

Brytyjski start-up ogłosił, że w rundzie finansowania kierowanej przez Amazon zebrał 575 mln dol.

20 maja 2019

Apple z muzyczną odsłoną kampanii "Behind the Mac"

Reklama "Behind the Music" pokazuje plejadę brytyjskich artystów korzystających w pracy twórczej z komputerów Apple.

20 maja 2019

Google Australia pokazuje w kampanii edukacyjny i dobroczynny potencjał YouTube

Kampania opiera się na filmach pokazujących prawdziwe historie osób, które wykorzystały YouTube, by zdobywać wiedzę i dzielić się nią z innymi.

17 maja 2019

Zmowa cenowa producentów leków w USA

Według pozwu większość zmów cenowych miała miejsce w okresie od lipca 2013 r. do stycznia 2015 r. Wtedy to firma Teva podniosła ceny na prawie 400 produktów wytwarzanych ze 112 substancji generycznych.

17 maja 2019

Ogilvy UK powołuje Shishira Patela na stanowisko ECD

Ostatnio w Facebooku zajmował się współpracą z agencjami nad tworzeniem reklam spełniających wymogi platformy.

17 maja 2019

Nestle chce sprzedać dział preparatów do pielęgnacji skóry

Mają go nabyć fundusz private equity EQT i Abu Dhabi Investment Authority za 10,2 mld franków szwajcarskich (10,1 mld dol.).

17 maja 2019

Liz Taylor ma pokierować kreacją w Leo Burnett

Do niedawna była chief creative officer w FCB Chicago.

16 maja 2019

Oppo oficjalnym partnerem turniejów tenisowych French Open

Oppo jako globalna marka chce zaistnieć w Europie, budując pozycję jako partnera wydarzeń sportowych w regionie.

16 maja 2019

Disney przejmuje pełną kontrolę nad Hulu

Umowa z Comcastem wycenia serwis streamingowy na 27,5 mld dol.

16 maja 2019

Dłuższe reklamy zyskują popularność w YouTube

Według badania MediaRadar liczba 30-sekundowych spotów wzrosła o 19 proc. w styczniu i lutym br. w porównaniu z ub.r.

16 maja 2019

Airbnb tworzy stanowisko chief trust officer

Obejmie je Sean Joyce, związany wcześniej z PwC (PricewaterhouseCoopers) i - przez 26 lat - z FBI.

15 maja 2019

David Beckham powołuje nowy team marketingowy

Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.

15 maja 2019

Amazon zachęca pracowników do zakładania własnych firm logistycznych

Chętnym oferuje 10 tys. dol. i trzymiesięczne pobory.

15 maja 2019

OMD zajmie się obsługą mediową 20th Century Fox

Zmiana jest pokłosiem zakupu przez Disneya Twentieth Century Fox.

14 maja 2019

Nagrody Webby wręczone po raz 23.

Wieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.