Producent chipsów będzie zbierał zużyte opakowania.
Marka z portfolio Diageo zatrudniła również nową agencję do obsługi cyfrowej.
Bohaterką wzruszającego spotu jest mała dziewczynka.
Bohaterami poruszającego spotu są zwierzęta leśne.
Konsumenci mogą jeździć na łyżwach obok lodówek z jedzeniem.
Utwór z 1975 r. stał się najczęściej słuchaną piosenką z XX w. w dużej mierze dzięki filmowemu przebojowi pod tym samym tytułem.
Altria zapłaciła za udziały w Cronos Group 1,8 mld dolarów.
Działania towarzyszą wprowadzeniu nowości do oferty.
Z okazji zakończenia świętowania jubileuszu firma organizuje akcję "Lego Imaginarium".
Koncern wprowadza na rynek aktywowany głosem system Clairol Color Expert.
Wzrosły z 700 mln dol. w ub.r., a w 2020 r. mają osiągnąć 3,6 mld dol.
Detalista otworzył pierwszy na świecie pływający supermarket - "Carrefour Bites and More by the Shore".
Fundusz venture capital BOLD inwestować będzie poprzez udział mniejszościowy w innowacyjne firmy z branży beauty.
Autorem projektu dla brytyjskiej organizacji charytatywnej Depaul jest Publicis London.
Algorytm ma łączyć ludzi o podobnej strukturze i kolorze włosów.
Globalny szef marketingu Unilevera ogłasza, że czas odpocząć.
Firma chce zoptymalizować swoje działanie w Europie.
Stany Zjednoczone domagają się ekstradycji Meng Wanzhou w związku z domniemanymi naruszeniami sankcji przeciw Iranowi.
Były CEO agencji digitalowej Possible obejmie stanowisko CEO Wunderman Thomson w Ameryce Północnej.
Koreański koncern będzie sponsorem globalnego ruchu olimpijskiego przez kolejne 10 lat.
Następca Thama Khai Menga będzie pracował w Bombaju.
Jon Sharpe był szefem nowo utworzonego podmiotu. Odchodzi w trakcie trwającego postępowania dyscyplinarnego.
Szwedzka sieć meblowa zaproponuje nowy format sklepu.
Drony Wing są już testowane w Australii.
Tym razem agencja odpowiedzialna za kreację, St Luke, postawiła na taniec i wyrazistą choreografię.
Szacuje się, że transakcja jest warta ok. 200 mln dol.
Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.
Budżet największej na świecie firmy mleczarskiej trafia do Zenitha.
Wybudują w Wielkiej Brytanii 2,5 tys. stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
Transakcja przejęcia marek takich jak Horlics i Boost opiewa na 3,3 mld euro.
W 2019 r. 20 młodych firm może dostać od grupy po 100 tys. euro.
Prawdopodobna wycena chińskiej spółki to 25-30 mld dol., a pierwszy dzień notowań - 12 grudnia.
Team kreatywny chce rozpocząć własną działalność i poszukuje jeszcze jednego partnera.
W rolach głównych występują sami zestresowani: spalony piernik, wymiotujący Mikołaj, spalona choinka i rozerwany miś.
Paul Polman odchodzi, jego miejsce zajmuje Alan Jope.
Szwajcarski producent czekolady we współpracy z holenderskim podmiotem wprowadza na rynek "etyczną" czekoladę.
Zakończyły się przetargi na kreację i media.
Zmiana na stanowisku CEO wskazuje na stale rosnące znaczenie działu urody i higieny osobistej.
Chce pozbyć się m.in. działu produktów leczniczych dla zwierząt oraz marek kosmetyków do opalania Coppertone i preparatów do pielęgnacji stóp Dr. Scholl.
Południowokoreański koncern będzie konkurować z potentatami w tym obszarze - Amazonem, Microsoftem i Google.
W Wielkiej Brytanii wybrane skrzynki pocztowe będą specjalnie ozdobione i w nagrodę za wrzucony list "zaśpiewają" piosenkę.
Rozśpiewany spot udowadnia, że święta to pod wieloma względami udręka.
Burmistrz Sadiq Khan w trosce o zdrowie dzieci i młodzieży.
To powrót Microsoftu do gry o miejsce na szczycie, które po raz ostatni zajmował w 2003 r.
Wystartowała odważna kampania realizowana pod hasłem "Viva la vulva".
Odejście Chrisa Stibbsa jest częścią dużej akcji restrukturyzacyjnej, która objęła tytuł.
Zajmował je od stycznia 2016 r.
Klient Wavemakera rusza z procedurą przetargową.
Od 2009 r. agencją kreatywną VW na rynku amerykańskim był Deutsch z grupy Interpublic.
Według Adobe Analytics po podsumowaniu 26 listopada br. okaże się, że w e-sklepach Amerykanie zostawili 7,8 mld dol., o 17 proc. więcej niż w ub.r.