M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 sierpnia 2018

Walmart rozpoczął sprzedaż e-booków

Sieć chce konkurować z Amazonem.

24 sierpnia 2018

Coca-Cola wprowadziła na rynek w 2017 r. 500 napojów

Większość z nich nie ma nic wspólnego z colą.

24 sierpnia 2018

Zmiany w programie konkursowym 25. Festiwalu Golden Drum

Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń ustalono na 3 września.

24 sierpnia 2018

Facebook zmuszony do usunięcia aplikacji Onavo Protect z App Store

Zdaniem Apple aplikacja naruszała firmową politykę dotyczącą gromadzenia danych użytkowników.

23 sierpnia 2018

Skoda zapowiada, że elektryczne auta będą oszczędniejsze

Ze względu na przyzwyczajenia kierowców elektryczna rewolucja to będzie raczej ewolucja.

23 sierpnia 2018

Nelson Chai dyrektorem finansowym Ubera

Po długich poszukiwaniach firma wybrała - z myślą o przyszłym IPO - osobę z dużym doświadczeniem na rynkach kapitałowych.

23 sierpnia 2018

Heineken wprowadził w Kalifornii wariant z marihuaną

Marka próbuje walczyć ze spadkami sprzedaży w branży.

23 sierpnia 2018

Zwierzęta uwolnione z klatek na opakowaniach Barnum's Animals Crackers

Mondelēz International, spółka matka Nabisco, zmieniła opakowanie marki o 115-letniej historii.

22 sierpnia 2018

Nowa kampania Audi w stylu azjatyckich filmów akcji

Za kreację półtoraminutowego filmu, którego osnową są wojny azjatyckich gangów, odpowiada Bartle Bogle Hegarty.

22 sierpnia 2018

Sky startuje z przetargiem dla swojej flagowej marki

W szranki stanęły cztery agencje, w tym WCRS oraz Brothers & Sisters.

22 sierpnia 2018

Gillette z nową definicją męskości

Grey London przygotowało brytyjską odsłonę kampanii dla marki maszynek do golenia.

22 sierpnia 2018

Smirnoff z kolejną kampanią z udziałem Teda Dansona

Marka podkreśla tradycję i swój zabawowy charakter.

22 sierpnia 2018

Google bada strategie reklam wideo za pomocą fikcyjnej marki pizzy

Dla marki Doktor Fork zespół Unskippable Labs stworzył 33 reklamy, które następnie wyświetlono na YouTubie, uzyskując 20 mln odsłon.

22 sierpnia 2018

Kasha Cacy przechodzi z UM na stanowisko global CEO Engine

Jej zadaniem będzie uproszczenie oferty grupy świadczącej usługi marketingowe.

22 sierpnia 2018

Coca-Cola Zero Sugar ponownie przejdzie redesign

Na Wyspach Brytyjskich marketer zdecydował, że Cola Zero będzie bardzo podobna do wariantu Original Taste. Po zakończeniu redesignu na Wyspach wystartuje z kampanią za 5 mln funtów.

21 sierpnia 2018

PepsiCo przejmuje SodaStream

Gigant FMCG wkracza w nowe rejony dzięki akwizycji wartej 3,2 mld dol.

21 sierpnia 2018

Grupa L'Oreal rozbudowuje portfolio o marki firmy Logocos Naturkosmetik

L'Oreal planuje rozwinięcie dystrybucji kosmetyków naturalnych także na innych rynkach, poza Niemcami.

21 sierpnia 2018

Walmart finalizuje przejęcie Flipkartu za 16 mld dol.

Przejmując indyjską platformę e-commerce, amerykański potentat handlu detalicznego zaostrza rywalizację z Amazonem.

21 sierpnia 2018

IKEA w Indiach wykorzystuje riksze napędzane energią słoneczną

Szwedzka sieć właśnie otworzyła pierwszy sklep w Indiach.

20 sierpnia 2018

Marka Lush zachęca do ekologii w piciu kawy

W Soho marka tworzy wegańską kawiarnię, w której zachęca do noszenia ze sobą własnego kubka na kawę, żeby ograniczyć zużycie papierowych i plastikowych kubków na kawę.

20 sierpnia 2018

Carlsberg stworzył pub zasilany przez wodospad

Duński producent piwa zapewnia, że to pierwsza taka kameralna, pozasieciowa placówka.

20 sierpnia 2018

Bauer Media Group przejmuje Jazz FM

Jazz FM to wiodąca brytyjska stacja komercyjna.

14 sierpnia 2018

FCB ma nowego international CEO

Luis Silva Dias zostaje nowym chief executive FCB International.

14 sierpnia 2018

L'Oreal uruchamia aplikację w Facebooku do testowania makijażu

Gigant kosmetyczny umożliwi potencjalnym shopperom sprawdzenie, jak wyglądają w proponowanym kolorze makijażu.

14 sierpnia 2018

Google wabi partnerów z myślą o możliwej ekspansji w Chinach

Wyszukiwarka, Gmail i YouTube są wciąż niedostępne dla ogółu Chińczyków, ale firma dostarcza narzędzia i wsparcie dla coraz większej liczby twórców aplikacji, producentów i reklamodawców.

14 sierpnia 2018

Roztańczona kampania kraftowego piwa z portfolio Heinekena

Komunikacja telewizyjna jest częścią bardziej rozległych działań autorstwa agencji St Luke - w kampanii wartej 4,5 mln funtów.

13 sierpnia 2018

Nowy Jork wydaje przepisy niekorzystne dla Ubera i Airbnb

8,5-milionowe miasto jest jednym z kluczowych rynków dla obu firm szykujących się do IPO w 2019 r.

13 sierpnia 2018

McDonald's uruchamia usługę rezerwacji

Sieć w związku z launchem burgerów z linii Signature Collection startuje w Wielkiej Brytanii z nową usługą.

13 sierpnia 2018

Twinings poszukuje nowej agencji kreatywnej

Współpraca marki z AMV BBDO komplikuje się.

10 sierpnia 2018

Cyfrowe prenumeraty motorem wzrostu "New York Timesa"

W minionym kwartale spadło jednak tempo pozyskiwania nowych prenumeratorów, zmniejszyły się także wpływy z reklam.

10 sierpnia 2018

Chivas sponsorem Manchesteru United

Firma nawiązała trzyletnią współpracę z klubem.

10 sierpnia 2018

IKEA otwiera pierwszy sklep w Indiach

Sklep powstanie w mieście Hyderabad na południu kraju, w dzielnicy Hitec City, gdzie swoje siedziby mają Google, Facebook i Microsoft.

9 sierpnia 2018

UniCredit rezygnuje z reklam w Facebooku

Włosi oskarżają internetowego giganta o brak etyki w biznesie.

9 sierpnia 2018

Dove i Cartoon Network z myślą o nastolatkach

Marka we współpracy ze stacją telewizyjną działają na rzecz poczucia własnej wartości nastolatków w epoce filtrów i ulepszeń.

9 sierpnia 2018

Lidl i Mazda szykują carsharing

Od września przy niemieckich sklepach sieci będzie można wynająć samochody na minuty.

9 sierpnia 2018

W II kwartale Snapchat miał o 2 proc. użytkowników mniej

To pierwszy kwartalny spadek od założenia spółki w 2011 r.

9 sierpnia 2018

Opera w kampanii IKEA

W Stanach wystartowała kampania promująca najnowszy katalog sieci.

8 sierpnia 2018

Renault wraca do kampanii sprzed 14 lat

W kanale Sky Sports producent samochodów reaktywuje kampanię z udziałem Thierry'ego Henry "Va va voom".

8 sierpnia 2018

Beiersdorf podnosi prognozy

Marka La Prairie zanotowała 56-proc. wzrost obrotów.

8 sierpnia 2018

L'Oreal przejmuje Logocos Naturkosmetik

W 2017 r. obroty niemieckiego pioniera kosmetyków naturalnych wyniosły 59 mln euro.

8 sierpnia 2018

Tesco i Carrefour potwierdzają alians

Firmy spodziewają się, że już w październiku rozpoczną wspólne zakupy.

7 sierpnia 2018

Burberry zmienia logo po raz pierwszy od 20 lat

Nowe logo zostało pokazane na firmowym Instagramie.

7 sierpnia 2018

Facebook testuje serwis randkowy

Facebook Dating nie będzie jednak osobną aplikacją.

7 sierpnia 2018

Ramon Laguarta nowym CEO PepsiCo

Zastąpi na tym stanowisku Indrę K. Nooyi, która szefowała koncernowi od 12 lat.

7 sierpnia 2018

Lidl sprzedaje taniej uszkodzone warzywa i owoce

Testowany w Wielkiej Brytanii projekt ma służyć ograniczeniu marnowania żywności.

6 sierpnia 2018

CP&B: Bogusky wraca, Karlsson odchodzi

Alex Bogusky, współtwórca wielkich sukcesów agencji Crispin, Porter & Bogusky w pierwszej dekadzie XXI w., powraca jako chief creative engineer.

6 sierpnia 2018

Apple warte już bilion dolarów

Jest to pierwsza amerykańska firma o takiej kapitalizacji.

6 sierpnia 2018

Benedetto Conversano z Jeronimo Martins do Avonu

Jako senior vice-president i chief digital & information technology officer ma pomóc Avonowi w digitalizacji.

6 sierpnia 2018

Tommy Hilfiger rejestruje ruchy swoich użytkowników

Wcześniej ten trik zastosował Levi's.

3 sierpnia 2018

WhatsApp wprowadza płatną usługę dla biznesu

Firmy będą mogły dostarczać użytkownikom platformy należącej do Facebooka informacje i usługi (np. termin dostawy czy kartę pokładową).