M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 stycznia 2019

PHD wygrywa budżet mediowy Oatly

Współpraca rozpoczyna się w krajach europejskich.

28 stycznia 2019

Fani YouTube kochają też telewizję

Z badania Video Advertising Bureau (VAB) wynika, że oglądają jej nie mniej niż przeciętny telewidz.

28 stycznia 2019

100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".

28 stycznia 2019

Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.

25 stycznia 2019

Microsoft tworzy "Netfliksa dla gier"

Pilotaż nowego serwisu streamingowego, zapewniającego dostęp do gier z dowolnego urządzenia, planowany jest na bieżący rok.

25 stycznia 2019

Loop - nowy pomysł na rozwiązanie problemu plastikowych odpadów

W projekt, prezentowany dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, zaangażowane są największe koncerny z sektora FMCG.

25 stycznia 2019

Renault powołuje następców Ghosna

Rada dyrektorów francuskiego koncernu zdecydowała się rozdzielić stanowiska chairmana i CEO.

24 stycznia 2019

Nominacje do Oscara ogłoszone

Po dziesięć nominacji otrzymały: "Roma", produkcja Netfliksa w reżyserii Meksykanina Alfonso Cuaróna, i "Faworyta" wyreżyserowana przez Yorgosa Lanthimosa.

24 stycznia 2019

Kia rezygnuje z celebrytów w reklamie na Super Bowl

Zamiast tego marka ufunduje stypendium edukacyjne dla zdolnej, niezamożnej młodzieży.

24 stycznia 2019

Wszystkie tytuły Conde Nast za paywallem do końca br.

Wydawca liczy na znaczący wzrost przychodów z prenumerat cyfrowych.

23 stycznia 2019

IKEA przypomina, jak ważny jest sen

Kampania na rynek brytyjski to odpowiedź na badania, w których 63 proc. osób zadeklarowało, że nie wysypia się należycie.

23 stycznia 2019

Mobilne wideo święci triumfy w Indiach

Według firmy analitycznej App Annie w tym właśnie kraju YouTube ma najwięcej użytkowników.

23 stycznia 2019

Jim Beam rozpocznie podczas Super Bowl nową kampanię

"Raised Right" to pierwsza od pięciu lat nowa globalna kampania marki bourbona.

22 stycznia 2019

Kobieta po raz pierwszy pokieruje marketingiem MillerCoors

Michelle St. Jacques przechodzi do amerykańskiej firmy piwowarskiej z Krafta Heinza.

22 stycznia 2019

AT&T powraca na YouTube

Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.

22 stycznia 2019

Ruszył globalny przetarg mediowy Chevrona

Zagrożone może być WPP.

22 stycznia 2019

WhatsApp ogranicza dzielenie się wiadomościami w walce z fake newsami

Od tej pory użytkownicy będą mogli przekazać pojedynczą wiadomość tylko pięciokrotnie.

21 stycznia 2019

Qatar Airways z kampanią w hollywoodzkim stylu

Choreografia i muzyka w najnowszym spocie linii lotniczych przywodzą na myśl musical "La La Land".

21 stycznia 2019

Beiersdorf w 2018 r. na plusie

Oba segmenty raportują mocny wzrost w ujęciu organicznym.

21 stycznia 2019

Google kupuje od Fossila technologię za 40 mln dol.

Mają wspólnie stworzyć nową linię zegarków smartwatch w oparciu o platformę Google's Wear OS.

18 stycznia 2019

Adam Levine nową twarzą L'Oreal Paris

Został ambasadorem linii Hydra Energetic L'Oréal Men Expert.

18 stycznia 2019

Reckitt Benckiser szuka nowego CEO

Po 8 latach kierowania firmą Rakesh Kapoor odchodzi z końcem br.

18 stycznia 2019

Huawei może spodziewać się kłopotów w Niemczech

Władze niemieckie rozważają takie zaostrzenie obecnych wymogów bezpieczeństwa dla sieci komórkowej 5G, które praktycznie wykluczyłoby z rynku Huaweia.

17 stycznia 2019

McDonald's traci w Europie prawa do znaku "Big Mac"

Irlandzki Supermac może rozwijać się w Europie.

17 stycznia 2019

L'Oréal i start-up Gjosa redukują zużycie wody

Firmy opracowały rozwiązanie pozwalające pięciokrotnie zredukować zużycie wody przy spłukiwaniu głowy, a L'Oréal zmienia formułę szamponów.

17 stycznia 2019

Gillette pod ostrzałem "prawdziwych mężczyzn"

W Stanach Zjednoczonych reklama Gillette pod hasłem "thebestmancanbe", nawiązująca do ruchu #metoo wywołała gorącą dyskusję.

17 stycznia 2019

Netflix podnosi ceny abonamentu w Stanach Zjednoczonych

Serwis streamingowy przenosi na abonentów część kosztów produkcji i zakupu treści.

16 stycznia 2019

IPG zwolni ponad 200 osób w Detroit

Wiąże się to ze stratą budżetu mediowego Fiat Chrysler Automobiles.

16 stycznia 2019

Marka Olay po raz pierwszy z reklamą na Super Bowl

P&G deklaruje, że chce przemówić do 45 proc. kobiet - tyle ogląda transmisję.

16 stycznia 2019

WPP kwestionuje wyniki przetargu na obsługę US Army

Wcześniej wynik przetargu o wartości 4 mld dol. wygranego w listopadzie ub. r. przez DDB podważyła agencja McCann.

16 stycznia 2019

NBCUniversal uruchomi serwis streamingowy w 2020 r.

Wejście na rynek streamingu wideo zdominowany obecnie przez Netflix zapowiedziały wcześniej koncerny Disney i WarnerMedia.

15 stycznia 2019

L'Occitane przejmuje brytyjską markę za 900 mln dol.

To jedna z największych transakcji na rynku kosmetyków naturalnych.

15 stycznia 2019

Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get"

Po raz pierwszy pojawiło się w spocie wyemitowanym podczas Super Bowl w 1989 r.

15 stycznia 2019

Kevin Hart ambasadorem banku Chase

Aktor i komik będzie promować m.in. kartę kredytową Chase Freedom Unlimited.

15 stycznia 2019

Zmiany w kierownictwie JCDecaux w Wielkiej Brytanii

Ze wspólnie piastowanego stanowiska CEO odchodzą Philip Thomas i Spencer Berwin.

14 stycznia 2019

Mindshare utrzymał mediową obsługę Superdrug

Firmy współpracują ze sobą od pięciu lat.

14 stycznia 2019

Barclays ogłasza przetarg na budżet reklamowy

Od 17 lat bank współpracuje z agencją BBH London.

14 stycznia 2019

Slack chce zadebiutować na giełdzie w drugim kwartale

Tak jak wcześniej Spotify, prawdopodobnie wejdzie na parkiet drogą notowania bezpośredniego (direct listing).

11 stycznia 2019

Ford zabiera się do cięcia kosztów w Europie

Ma to związek ze zmianami technologicznymi w branży, a także obawami o skutki brexitu i wolniejszego tempa rozwoju gospodarki chińskiej.

11 stycznia 2019

Samsung pokaże w lutym telefon ze składanym ekranem

20 lutego na eventach w Londynie i San Francisco mają być też pokazane modele na 10-lecie marki.

11 stycznia 2019

Heineken 0.0 debiutuje w Stanach Zjednoczonych

Bezalkoholowa wersja piwa miała premierę w Hiszpanii w 2016 r.

10 stycznia 2019

Lady Gaga wprowadza na rynek własną markę kosmetyków?

Pojawiające się od połowy 2018 r. plotki potwierdzać ma otwarcie strony internetowej hausbeauty.com.

10 stycznia 2019

Apple zachęca klientów do wymiany starszych iPhone'ów na nowe

To reakcja na spowolnienie tempa sprzedaży, zwłaszcza w Chinach, najnowszych modeli o cenach sięgających ponad 1 tys. dol.

10 stycznia 2019

Pierwszy od 20 lat spadek sprzedaży aut w Chinach

Według China Passenger Car Association (CPCA) w 2018 r. sprzedano 22,7 mln samochodów osobowych, o 6 proc. mniej niż rok wcześniej.

10 stycznia 2019

Wielka Brytania: Mindshare zdobywa budżet mediowy Red Bulla

Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.

9 stycznia 2019

Pepsi z nową platformą "For the love of it"

Marka zaprezentowała nowe hasło, projekt puszki i inicjatywę muzyczną.

9 stycznia 2019

Mastercard już bez "Mastercarda"

Sam symbol, bez nazwy.

9 stycznia 2019

HSBC tłumaczy się z kampanii "Nie jesteśmy wyspą"

Kampania mająca być apoteozą otwartości na świat została odebrana jako krytyczny głos w sprawie brexitu.

9 stycznia 2019

Wavemaker wygrywa budżet mediowy lotniska Heathrow

Kończy się dwudziestoletnia współpraca z Caratem.

8 stycznia 2019

Matt James global brand presidentem Zenitha

Zastąpił Vittorio Bonoriego, który został CEO Publicis Groupe we Włoszech.