M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 sierpnia 2016

Barilla eliminuje olej palmowy ze składu 50 produktów marki Mulino Bianco

Producent makaronów i ciastek kontynuuje strategię "uzdrawiania" produktów.

25 sierpnia 2016

Carrefour w Turynie z szewcem i pocztą

We Włoszech firma otworzyła placówkę działającą całodobowo, oferującą produkty i usługi dla zabieganych.

25 sierpnia 2016

Czekolada Dove przy dźwiękach piosenki Piaf

W USA wystartowała kampania autorstwa BBDO New York.

25 sierpnia 2016

Przychody WPP wzrosły o 13 proc., Martin Sorrell ostrożnie o perspektywach

Holding zaprezentował wyniki za drugi kwartał.

25 sierpnia 2016

KFC wprowadza balsam do opalania o zapachu kurczaka

Sieć drobiowa wspiera swój produkt kampanią.

24 sierpnia 2016

Marks & Spencer przenosi budżet do Grey London

Po 16 latach marketer kończy współpracę z Rainey Kelly Campbell Roalfe / Y&R.

24 sierpnia 2016

L'Occitane planuje kampanię digitalową w Azji

Sprzedaż na tym kontynencie stanowi połowę światowych przychodów marki.

24 sierpnia 2016

Burberry sponsoruje po raz pierwszy specjalne filtry w Snapchacie

Na potrzeby relaunchu zapachu Burberry Black marka luksusowa wprowadza specjalnie dla niej zaprojektowane filtry.

23 sierpnia 2016

Otwarcie "Ben Hura" słabsze od oczekiwań

Kosztujący ok. 100 mln dol. remake "Ben Hura" zarobił w ub. weekend w Stanach i Kanadzie tylko 11,4 mln dol.

23 sierpnia 2016

Sharp chce wrócić na rynek konsumencki

Nowy CEO firmy zapowiedział, że rozważy możliwość anulowania umów licencyjnych, na podstawie których domowa elektronika i AGD Sharp są obecnie sprzedawane przez inne firmy.

23 sierpnia 2016

Chiny wyprzedzą w tym roku USA pod względem sprzedaży detalicznej

Głównym motorem wzrostu jest e-commerce.

22 sierpnia 2016

Gap nadal notuje spadki sprzedaży

Największy amerykański detalista odzieżowy cierpi z powodu konkurencji m.in. ze strony H&M.

22 sierpnia 2016

Victoria’s Secret: słabe wzrosty sprzedaży wymogły zmianę strategii marketingowej

Nowe założenia sprzedażowe zakładają koncentrację wysiłków marketingowych na modelach trzykrotnie tańszych od standardowej oferty.

22 sierpnia 2016

CEO Viacomu Philippe Dauman odejdzie

Jego odprawa wyniesie 72 mln dolarów.

19 sierpnia 2016

Tchibo przejęło 150-letnią szkocką markę

Niemiecki potentat kawowy za nieujawnioną kwotę przejął założoną ponad 150 lat temu w szkockim Glasgow palarnię kawy Matthew Algie.

19 sierpnia 2016

Brytyjski rząd chce obniżyć zawartość cukru o jedną piątą

Apel do producentów żywności dotyczy kilku kluczowych "słodkich" kategorii. Władze będą monitorować postępy producentów w tym zakresie co pół roku.

19 sierpnia 2016

Sony szuka agencji dla marki Bravia

Marketer szykuje się do europejskiego przetargu.

19 sierpnia 2016

Droga5 dołącza do agencji pracujących dla InBev

Agencja wcześniej rozstała się z Heinekenem.

18 sierpnia 2016

Mniej użytkowników ad-blocekrów niż sugerują badania

Tak przynajmniej stwierdziło brytyjskie IAB.

18 sierpnia 2016

Komisja Europejska chce takich samych obowiązków dla telekomów i komunikatorów

Nowe regulacje mogą dotknąć Facebooka, Microsoft i Google.

18 sierpnia 2016

IKEA w 2017 r. otworzy pierwszy sklep w Indiach

Inwestycja wraz z ziemią pochłonie ponad 104 mln dolarów.

17 sierpnia 2016

Sponsorzy niezbyt zadowoleni z igrzysk

Przedstawiciele sponsorów igrzysk w Rio coraz częściej przyznają, że ekspozycja ich brandów na olimpijskich arenach i w wiosce jest niewystarczająca. Według nieoficjalnych informacji sponsorzy zwrócili już dużo biletów, co ma odzwierciedlać ich chłodny stosunek do trwających igrzysk.

17 sierpnia 2016

Unilever kupuje Blueair

Gigant FMCG przejmuje szwedzkiego producenta domowych urządzeń do oczyszczania powietrza.

17 sierpnia 2016

Facebook testuje reklamy w aplikacji Messenger

Marketerzy otrzymali 24-godzinne "okno", podczas którego mogą sprawdzić tę funkcję.

17 sierpnia 2016

Nike ma nową odsłonę kampanii "Just do it" [wideo]

Akcja ruszy pod hasłem "Unlimited youth", która ma na celu docenienie niecodziennych sportowców.

16 sierpnia 2016

Hiszpańskie mamy traktują lody jako przekąskę

Według analizy "Habits in ice cream consumption", przeprowadzonej przez hiszpańską wytwórnię, blisko połowa tamtejszych mam i opiekunek kupuje dzieciom lody jako przekąskę.

16 sierpnia 2016

Arianna Huffington odchodzi z "Huffington Post"

Po 11 latach współzałożycielka serwisu odchodzi i uruchamia własny projekt.

16 sierpnia 2016

Alibaba z rekordowymi wynikami

Chiński gigant e-commerce zanotował skok revenue po drugim kwartale o 59 proc.

16 sierpnia 2016

Grupa konsumenckich aktywistów uderza w Pepsi

Do sieci trafił klip zrealizowany w konwencji guerilla marketing na zlecenie SumOfUs.

12 sierpnia 2016

Burberry zapoczątkował partnerstwo z Pinterestem

Wspólnie stworzą personalizowane tablice z inspiracjami makijażowymi.

12 sierpnia 2016

Beiersdorf rozpoczyna przetarg na obsługę mediową

MEC będzie bronił budżetu właściciela marki Nivea.

12 sierpnia 2016

Havas Media startuje z nową siecią - FullSix Media

To trzecia sieć w obrębie grupy, a jej specjalizacją będzie komunikacja cyfrowa.

12 sierpnia 2016

Keith Weed przestrzega przed oszustwem w reklamach

W cyklu dokumentów prezentowanych na stronach "Campaign" autorytety branży ostrzegają o stratach, jakie przynosi oszustwo w reklamach.

12 sierpnia 2016

Tygodniki dla kobiet odnotowują spadki

W pierwszym półroczu sprzedaż tygodników dla kobiet spadła na Wyspach o 8,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.

11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

11 sierpnia 2016

Carrefour w Hiszpanii wprowadza udogodnienia dla kierowców

Na 122 stacjach benzynowych działających w Hiszpanii pod szyldem francuskiej sieci detalicznej kierowcy mogą już płacić za pomocą aplikacji My Carrefour.

11 sierpnia 2016

Reklama mobilna zyskuje na znaczeniu

Analizy pokazują, że średni CTR reklam na urządzeniach mobilnych jest wyższy od tych na komputerach i oscyluje w granicach 0,84 proc.

10 sierpnia 2016

Chris Mosier w kampanii Nike

W+K Portland z kampanią z udziałem transgenderowego sportowca.

10 sierpnia 2016

"New York Times" umieszcza po raz pierwszy wideo VR w kanale mobilnym

Wideo 360 stopni ma zwiększyć popularność serwisów mobilnych NYT.

10 sierpnia 2016

P&G podpisało umowę sponsorską z Mumsnet

Marka Fairy non-Bio będzie aktywnie wspierać aplikację i otrzyma w zamian możliwość reklamy.

10 sierpnia 2016

Otwarcie igrzysk w NBC: reklam mniej, ale rozżalonych przybyło

Według analiz Kantar Media podczas transmisji NBC z otwarcia igrzysk w Rio reklam było o 19 proc. mniej niż podczas analogicznej transmisji otwarcia igrzysk w Londynie. Jednak cztery lata temu social media nie cieszyły się jeszcze taką popularnością...

9 sierpnia 2016

NBC: oglądalność otwarcia IO daleko poniżej oczekiwań

Przedstawiciele NBC nie kryją rozczarowania - transmisja otwarcia IO w Rio przyciągnęła przed ekrany aż o 35 proc. mniej widzów niż cztery lata temu.

9 sierpnia 2016

Chiński gigant transportowy wchłonął tamtejszego Ubera

Kwota transakcji to 11,5 mld dol. - wynika z nieoficjalnych informacji.

9 sierpnia 2016

Betfair po raz pierwszy realizuje kampanię z Lucky Generals

Giełda zakładów sportowych promuje się w kontekście Rio.

9 sierpnia 2016

Subway zmienia logo i pozycjonowanie produktu

Sieć podkreśla lokalność swoich produktów i brak konserwantów.

8 sierpnia 2016

Pralki i suszarki w szkołach zwiększają frekwencję na lekcjach

Whirlpool z niestandardową akcją z myślą o ubogiej młodzieży.

8 sierpnia 2016

Lidl w Irlandii zatrudni 600 osób

W ramach przewidzianych na kwotę 110 mln euro inwestycji niemiecka sieć zapowiedziała w Irlandii zatrudnienie w ciągu najbliższych dwóch lat co najmniej 600 etatowych pracowników. Nowe sklepy mają dać zatrudnienie i przyciągać klasę średnią.

8 sierpnia 2016

Disney będzie adaptować strategię “Pokémon Go"

Po bardzo rozczarowujących rocznych wynikach sprzedaży linii Playmation przedstawiciele Walt Disney oświadczyli, że nowa strategia marketingowa tego produktu będzie odwzorowywać posunięcia przebojowego "Pokemon Go"

8 sierpnia 2016

Max Baxter został nowym global CEO Initiative

Z grupą IPG Mediabrands związany jest od 2010 r.

5 sierpnia 2016

Office Depot zamknie 300 sklepów

W rezultacie fiaska próby połączenia z firmą Staples sieć Office Depot zapowiedziała na przestrzeni trzech lat zamknięcie ok. 300 swoich sklepów.