M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 lutego 1999

Wirtualne reklamy na angielskich boiskach

Kluby zrzeszone w angielskiej Premier League (odpowiedniku naszej piłkarskiej ekstraklasy) negocjują z tamtejszymi providerami możliwości emitowania wirtualnych reklam podczas piłkarskich...

23 lutego 1999

Ciuszek od BMW

Australia została wybrana przez koncern BMW jako miejsce testu sprzedaży luksusowej odzieży, którą ten producent samochodów chce sprzedawać pod własną...

24 lutego 1999

Omnicom utworzy globalny dom mediowy w USA

Nowojorska centrala Omnicom Group zapowiedziała wkrótce utworzenie pozycji wiodącego negocjatora, który reperezentować będzie Grupę w negocjacjach z amerykańskimi sieciami telewizyjnymi....

25 lutego 1999

Gfk kontynuuje ekspansję we wschodniej Europie

Instytut badawczy Gfk kontynuuje swoją ekspansję w Europie Wschodniej. Tym razem chodzi o Rosję, gdzie Gfk utworzył spółkę joint venture...

26 lutego 1999

L'Oreal planuje relaunch brandu farb do włosów Casting

L'Oreal przeprowadzi relaunch wiosną i doda nowe kolory dla mężczyzn do serii farb Feria. Kampania telewizyjna, przygotowana przez McCann-Erickson Worldwide...

26 lutego 1999

Coca Cola Co. kupuje 50 proc. udziałów peruwiańskiego producenta napojów Inca Kola

Porozumienie zostało ogłoszone 23 lutego 1999 roku. Inca Kola jest jedną z niewielu firm, które skutecznie konkurują z Colą na...

27 lutego 1999

R. J. Reynolds rozpoczął szeroką promocję Petri

Kampania pod hasłem "Rosja, naprzód" promuje tę najpopularniejszą, lokalną markę papierosów w wersji regular i w wersji light w 20...

27 lutego 1999

Heinz kontynuuje konsolidację budżetów reklamowych

Heinz zamierza skonsolidować globalną reklamę dla swoich dań gotowych (budżet wart ok. 20 mln USD) w rękach jednej agencji. W...

27 lutego 1999

Duracell wyda 140 mln USD na promocję nowych baterii

Producent baterii Duracell zamierza wystartować w czerwcu na rynku amerykańskim z kampanią nowych baterii alkalicznych Ultra i baterii litowych do...

27 lutego 1999

Campbell traci aptetyt na zupy w puszkach

Najprawdopodobniej Campbell Soup Co. zmieni swoją strategię marketingową w stosunku do flagowego produktu zup w puszkach, które produkuje i z...

2 marca 1999

Henkel powierzył DDB Needham budżet 15 mln USD

Firma Henkel powierzyła agencji DDB Needham budżet w wysokości 15 mln USD przeznaczony na nową, międzynarodową kampanię korporacyjną. W przetargu...

2 marca 1999

Pentium III wspiera rekordowa kampania Intela

Intel Corp. rozpocząłĘnajwiększą i najdroższą kampanię reklamowo-promocyjną w swojej historii. Na wsparcie wprowadzenia najnowszego procesora Pentium III Intel przeznaczył rekordową...

2 marca 1999

Hewlett-Packard Co. rozpoczął kampanię prasową

Producent drukarek i komputerów - firma Hewlett-Packard Co. - rozpoczęła globalną kampanię prasową PC-tów przeznaczonych dla biznesu. Kampania o tym...

3 marca 1999

W Niemczech reklamy samochodowe warte w ub. r. 1,77 mld USD

Niemiecki instytut Fachschule Gelsenkirchen przedstawił rezultaty swoich badań dotyczących wydatków na reklamę w branży motoryzacyjnej za rok 1998. Wynika z...

3 marca 1999

Sony potrafi już zabezpieczyć cyfrowy dźwięk przed piratami

Japoński koncern Sony ogłosił oficjalnie, że zakończył prace nad wdrożeniem programu pozwalającego na zabezpieczenie nośników z muzyką zarejestrowaną technologią cyfrową...

3 marca 1999

Opel GM w Niemczech przeniósł budżet planowania mediów

General Motor Opel w Niemczech zdecydował o przeniesieniu budżetu wartego 165 mln USD, przeznaczonego na planowanie mediów, z frankfurckiej agencji...

3 marca 1999

W Niemczech reklamy samochodowe warte w ub. r. 1,77 mld USD

Niemiecki instytut Fachschule Gelsenkirchen przedstawił rezultaty swoich badań dotyczących wydatków na reklamę w branży motoryzacyjnej za rok 1998. Wynika z...

3 marca 1999

Sony potrafi już zabezpieczyć cyfrowy dźwięk przed piratami

Japoński koncern Sony ogłosił oficjalnie, że zakończył prace nad wdrożeniem programu pozwalającego na zabezpieczenie nośników z muzyką zarejestrowaną technologią cyfrową...

3 marca 1999

Opel GM w Niemczech przeniósł budżet planowania mediów

General Motor Opel w Niemczech zdecydował o przeniesieniu budżetu wartego 165 mln USD, przeznaczonego na planowanie mediów, z frankfurckiej agencji...

4 marca 1999

Canal+ i BskyB potwierdzają poważne stadium rozmów

Obydwa koncerny medialne zdecydowały się na wydanie oświadczenia, w którym przyznały, że odbyto już kilkanaście poważnych spotkań pomiędzy decydentami i...

4 marca 1999

Sieć MTV planuje otwarcie trzech nowych kanałów w Europie

Sieć telewizyjna MTV Network Europe na początek lipca br. zaplanowała uruchomienie trzech nowych 24-godzinnych kanałów w Wielkiej Brytanii oraz w...

4 marca 1999

Unilever wprowadza w Rosji mniejsze opakowania herbaty

Z powodu kryzysu w Rosji - obniżenia wartości rubla i siły nabywczej konsumentów - Unilever proponuje mniejsze, bardziej dostępne opakowania...

5 marca 1999

Kellog wymienia managerów na szczeblu międzynarodowym

Jean Louis Gourbin, prezes Kellog Europe, odchodzi ze stanowiska - poinformowała centrala firmy. Zastąpi go Alan Harris, prezes Kelloga w...

5 marca 1999

Rosyjski potentat kosmetyczny podaruje majątek za nazwę firmy

Uralskie Samozwiety (co znaczy Szmaragdy Uralu) - rosyjski potentat kosmetyczny - znalazł niecodzienny sposób na zmianę i promocję swojego brand...

5 marca 1999

Du Pont rozpoczyna globalną kampanię wlókna Lycra

Kampania warta 40 mln USD ruszy w końcu kwietnia. Reklamy, przygotowane przez Saatchi & Saatchi Business Communications z Rochester NY,...

6 marca 1999

"Radość coli" zamiast "Następnej generacji"

Koncern Pepsi-Cola Co. zastąpił dotychczasowy slogan reklamowy "Generation next" nowym hasłem "The joy of cola" (Radość coli). Oficjalna premiera nowego...

6 marca 1999

AC Nielsen konsoliduje badania medialne

Instytut badawczy AC Nielsen konsoliduje swoje jednostki organizacyjne, zajmujące się do tej pory badaniami i analizami medialnymi, pod egidą nowej...

8 marca 1999

SmithKline Beecham powierzył budżet Oxy O&M Europe

Jeden z potentatów farmaceutycznych firma SmithKline Beecham zadecydowała o powierzeniu swojego, szacowanego na 20-30 mln USD budżetu związanego z obsługą...

8 marca 1999

Francuski rząd zaniepokojony fuzją Canal+ i BSkyB

Francuski minister sztuki Catherine Trautmann w oficjalnym komunikacie wyraziła zaniepokojonie ewentualną fuzją dwóch płatnych stacji telewizyjnych.Canal+ i BSkyB. Pani Trautmann...

9 marca 1999

National Geographic kontynuuje europejską ekspansję

Pod koniec ub. tygodnia wydawcy amerykańskiego magazynu National Geographic podpisali umowy o utworzeniu spółek joint venture z niemieckim wydawnictwem Gruner...

9 marca 1999

VW - europejski "garbus" nie będzie tańszy

Kierownictwo koncernu Volkswagen zaprzeczyło spekulacjom, jakoby miała się pojawić tańsza wersja zmodyfikowanego garbusa, przygotowana specjalnie z myślą o klientach europejskich....

10 marca 1999

Darmowe "Metro" dostępne już także na Węgrzech

Szwedzka firma Kinnevik publikująca darmowy dziennik "Metro", dystrubuowany m.in. w środkach transportu publicznego (przede wszyskim metro i kolej), weszła właśnie...

10 marca 1999

Dunkin' Donuts wstrzymuje swój rozwój w Rosji

Dunkin' Donuts, należąca do koncernu Allied Domecq, wstrzymuje rozwój swojej sieci w Rosji. Przedstawiciel DD oświadczył, iż odtąd na rynku...

11 marca 1999

RJR Nabisco sprzedało papierosy Japan Tobacco

Światowy gigant spożywczo-tytoniowy RJR Nabisco podjął decyzję o sprzedaży swojej części tytoniowej japońskiemu koncernowi Japan Tobacco za kwotę 8 mld...

11 marca 1999

Ostra konkurencja wymusiła zmiany Journal du Dimanche

Francuski tygodnik ukazujący się w niedzielę "Journal du Dimanche" rozpoczął intensywną kampanię reklamową obejmującą outdoor, prasę oraz radio. Celem tej...

12 marca 1999

Grupa Cordiant dobrze sobie radzi po rozłące z Saatchi

Cordiant Communications Group upubliczniła wyniki finansowe swojego pierwszego roku niezależnej działalności, tj. od momentu wydzielenia się ze struktur agencji Saatchi...

12 marca 1999

Rosyjska NTV rozpoczyna nadawanie w cyfrowym formacie

NTV Plus, będąca największą w Rosji komercyjną stacją telewizyjną, rozpoczęła nadawanie swoich programów w formacie cyfrowym. Wiąże się to także...

15 marca 1999

Saatchi & Saatchi policzyła swoje zyski

Grupa Saatchi & Saatchi (w jej skład wchodzą Saatchi & Saatchi Worldwide, Rowland Comp. oraz połowa udziałów w Zenith Media)...

15 marca 1999

Ammirati Puris Lintas wygrała czekoladowy budżet w Rosji

Moskiewski oddział agencji Ammirati Puris Lintas/Adventa zwyciężył w przetargu na ogólnorosyjską kampanię czekolady Sh.O.K. należącą do NestlŽ. Zwycięskim hasłem, które...

15 marca 1999

Coca-Cola promuje Fantę w Brazylii

Koncern Coca-Cola rozpoczął wartą 1 mln USD akcję promocyjną jednego ze swych sztandarowych brandów, Fanty, w Brazylii. Jej mechanizm oparty...

16 marca 1999

DMB&B w Rosji ----ciężki rok z happy endem?

"Dla rosyjskiego oddziału DMB&B to będzie niezwykle trudny rok" -oświadczył niedawno koordynujący działalność tej agencji w krajach byłego ZSRR, Siergiej...

16 marca 1999

Daimler-Chrysler rozpoczął "misyjną kampanię"

Niedawno utworzony megakoncern samochodowy Daimler-Chrysler rozpoczął globalnąĘkampanię reklamową, której głównym celem będzie zakomunikowanie misji brandu. Akcja ta została przygotowana przez...

16 marca 1999

Tiempo/BBDO wygrało budżet Panasonica

Matsushita Electronics Europe powierzyło agencji Tiempo/BBDO w Barcelonie wart 8 mln USD europejski budżet przeznaczony na wsparcie sprzedaży kamer cyfrowych,...

16 marca 1999

Shell International rozpoczyna globalną kampanię

Brytyjsko-holenderski koncern Shell rozpoczął swoją globalną kampanię reklamową skoncentrowaną na brandach olei i smarów silnikowych. Motywem przewodnim tej kampanii będzie...

17 marca 1999

Lufthansa zmienia strategi komunikacji marketingowej

Niemiecki przewoźnik lotniczy Lufthansa podjął decyzję o zmianie oblicza swojej komunikacji marketingowej. Zadanie to powierzył swojej głównej, hamburskiej agencji Springer...

17 marca 1999

Whirlpool -dobra sprzedaż w centralnej Europie

Producent sprzętu AGD, firma Whirlpool ogłosiła wyniki sprzedaży w niektórych krajach centralnej Europy. I tak: na Węgrzech, gdzie firma ta...

17 marca 1999

Coty wycofuje się w USA z segmentu kosmetyków kolorowych

Firma Coty ogłosiła w USA zamiar wycofania swoich wyrobów z segementu kosmetyków kolorowych. Do grudnia br. Coty wycofa kosmetyki przeznaczone...

18 marca 1999

Rema 1000 wycofuje się z Węgier i Słowacji

Norweska sieć supermarketów Rema 1000 zapowiedziała wycofanie się z Węgier i ze Słowacji. W tych krajach Norwegowie pojawili się cztery...

18 marca 1999

W Rosji powstanie niemiecka mleczarnia

Niemiecka firma Ehrmann produkująca mleko i jego przetwory potwierdziła, że jesienią br. zakończy budowę nowoczesnej mleczarni w mieście Ramenskoje nieopodal...

19 marca 1999

Kampania Philipsa w kobiecym stylu

W swojej najnowszej globalnej kampanii reklamowej Philips zdecydowanie sięgnie po język używany dotychczas w reklamach kosmetyków. Według przedstawicieli firmy ma...